Μασκα ψυγείου

Περισσότερα
1 Εβδομάδα 2 Ημέρες πριν #86185 από Giotageorgake
Μασκα ψυγείου δημιουργήθηκε από Giotageorgake
Γειά σας μου εχει σπάσει η μάσκα ψυγείου μου! 
εχω του 2008! Υπάρχει περισπτωση να εχει καποιος μεταχειρισμένη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nikitas tsi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Ώρες 39 Λεπτά πριν #86188 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Μασκα ψυγείου
Η επάνω μάσκα ή η κάτω;

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi