Άζωτο στα ελαστικά
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Έχει βάλει κανείς;

Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gumbal
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 110
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gumbal
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 110
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
1)Δηλαδη τι θορυβος δεν υπαρχει?Έχω βάλει εγώ την επόμενη της παραλαβής του EOS μου. Το έβαλα δλδ στα μέσα Ιουλίου 2009 και το ξαναμέτρησα πρίν καμιά βδομάδα. Η απώλεια που είχα μέσα σε ένα ολόκληρο έτος ήταν 1 μονάδα (δλδ από 30 αρχικα, μέτρησε 29)και στα 4 ελαστικά. Θόρυβος πράγματι δεν υπάρχει καθόλου και δεν επηρεάζεται από την θερμοκρασία. Πιστεύω αξίζει...
2)Αν χασουν αζωτο,θελουν παλι αζωτο? και με τι κοστος?
3)Αν κατα λαθος μπει αερας τοτε τι γινετε?
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
gumbal έγραψε:
1)Δηλαδη τι θορυβος δεν υπαρχει?Έχω βάλει εγώ την επόμενη της παραλαβής του EOS μου. Το έβαλα δλδ στα μέσα Ιουλίου 2009 και το ξαναμέτρησα πρίν καμιά βδομάδα. Η απώλεια που είχα μέσα σε ένα ολόκληρο έτος ήταν 1 μονάδα (δλδ από 30 αρχικα, μέτρησε 29)και στα 4 ελαστικά. Θόρυβος πράγματι δεν υπάρχει καθόλου και δεν επηρεάζεται από την θερμοκρασία. Πιστεύω αξίζει...
2)Αν χασουν αζωτο,θελουν παλι αζωτο? και με τι κοστος?
3)Αν κατα λαθος μπει αερας τοτε τι γινετε?
1) Μειώνεται ο θόρυβος κύλησης
2) Καλό θα ήταν, αλλά και ο αέρας δε βλάπτει - τουλάχιστον μέχρι να βρεις άζωτο.
3) Τίποτα, χαλάει η αναλογία του μείγματος και χάνεις λίγο από τα προτερήματα...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Με την αγορά των ελαστικών μου το έκαναν δώρο το γέμισμα. Σε όλα τα άλλα που ανέφερες Δημήτρη ειναι όντως έτσι, μείωση θορύβου, κατανάλωσης, δε χάνει εύκολα την πίεση το ελαστικό, ποιο μεγάλη προστασία της ζάντας οταν πέφτεις σε λακούβες κτλ κτλ.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- marios_eos_160ps
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
παιδια πριν το πασχα εβαλα εγω μαζι με τα καινουργια λαστιχα.20 ευρω η τετραδα παει.αξιζει για μενα διοτι δεν χρειαζεται κα8ε φορα που θες να πας ταξιδι να κοιταζεις την πιεση.και μου ειπε να πηγαινς οποτε θελω για δωρεαν ελεγχο.
Δηλαδή έχεις refill τσάμπα όπως στην Pizza Hut με την Coca Cola; :PPP :whistle:
Τώρα με την αλλαγή και εγώ θα ζητήσω να μου βάλει άζωτο μέσα.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Όντως, θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν το κόστος είναι τόσο αξίζει. Για παραπάνω ούτε εγώ θα τα έδινα.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Το πρώτο και αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα του Αζώτου είναι ότι έχει μεγαλύτερα μόρια (κατά περίπου 35%) από εκείνα του Οξυγόνου. Στην πράξη, αν και αυτό δεν φαίνεται, τα ελαστικά έχουν πόρους (πολύ μικρούς) μέσα από τους οποίους τα μόρια του αερίου στο εσωτερικό του φεύγουν. Ο ρυθμός με τον οποίων φεύγουν είναι φυσικά πολύ χαμηλός. Καθώς όμως τα μόρια του Αζώτου είναι μεγαλύτερα, φεύγουν με σημαντικά μικρότερο ρυθμό από εκείνα του Οξυγόνου, διατηρώντας με τον τρόπο αυτό σταθερότερη την πίεση του ελαστικού στο πέρασμα του χρόνου. Επίσης, και αυτό είναι κάτι που έχει αποδειχθεί στους αγώνες, τα ελαστικά που είναι γεμάτα με Άζωτο παρουσιάζουν μικρότερες διακυμάνσεις στην πίεσή τους κατά τη διάρκεια του αγώνα, παρά τις μεταβολές της θερμοκρασίας τους, άρα παρουσιάζουν και σταθερότερη απόδοση.
Το πρόβλημα που υπάρχει όταν γεμίζουμε τα ελαστικά μας με αέρα είναι η υγρασία. Το νερό που υπάρχει στον αέρα με τη μορφή υδρατμών, δημιουργεί μεταβολές στην πίεση του ελαστικού ανάλογα με τη θερμοκρασία. Σε πολλές περιπτώσεις έχει παρατηρηθεί να υγροποιείται μέσα στο ελαστικό οπότε να έχουμε νερό μέσα στο ελαστικό μας. Αυτό, προφανώς εγκυμονεί κίνδυνο διάβρωσης της ζάντας μας, είτε είναι αλουμινένια, είτε είναι χαλύβδινη.
Γεμίζοντας αέρα από άγνωστο σημείο καλό είναι να φυσάμε λίγο αέρα πρώτα στο χέρι μας. Εάν εμφανιστεί υγρασία αυτό σημαίνει ότι το σύστημα του αέρα έχει μέσα νερό (λόγω κακής συντήρησης), οπότε στο ελαστικό μας θα βάλουμε μαζί με αέρα και νερό. Σκεφτείτε ότι στο εξωτερικό κάποιοι προσέχουν ακόμη και το ειδικό υγρό υλικό που μπαίνει κατά την τοποθέτηση μεταξύ ελαστικού και ζάντας να μην έχει ως βάση του το νερό…
Το σημαντικό στην πλήρωση του ελαστικού λοιπόν δεν είναι τόσο το εάν βάζουμε Άζωτο, αλλά να μην βάζουμε νερό. Τα συστήματα όμως που βάζουν καθαρό Άζωτο στα ελαστικά, περιέχουν μηχανισμούς που αφαιρούν την υγρασία, οπότε χρησιμοποιώντας τα είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα βάλουμε νερό στο ελαστικό μας.
Χρησιμοποιώντας Άζωτο για να πληρώσετε τα ελαστικά θα έχετε σταθερότερη πίεση, θα διατηρείτε τα ελαστικά σας σε καλύτερη κατάσταση, θα έχετε μέσα τους λιγότερη υγρασία, άρα και μικρότερη φθορά στις ζάντες, δεν πρόκειται βέβαια να νιώσετε διαφορά στην αίσθηση στης στροφές ή στο φρενάρισμα, ειδικά εάν μέχρι τώρα ήσασταν πολύ τυπικοί με την πίεση των ελαστικών σας…
Xρησιμοποιώντας Άζωτο κερδίζω:
Σταθερή πίεση στα ελαστικά για μεγαλύτερα διαστήματα.Το Άζωτο διαχέεται μέσα από τους πόρους του ελαστικού 35% πιο αργά απ’ότι ο αέρας. Σκεφτείτε ότι ελαστικά με χαμηλή πίεση καταστρέφουν ταχύτερα το πέλμα και τη γόμα, ενώ εάν το παρακάνετε θα καταστραφεί και ο σκελετός τους (το 60% των κλαταρισμάτων γίνεται από ελαστικά με χαμηλή πίεση)
Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Το Άζωτο είναι ένα «στεγνό» αέριο που διαχέει τη θερμότητα ταχύτατα με αποτέλεσμα τα ελαστικά να μην ζεσταίνονται τόσο εύκολα. Αυτό εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για το πέλμα, τη γόμα και το σκελετό. Επειδή το Άζωτο είναι αδρανές, μειώνει το ρυθμό που γερνάει το ελαστικό, μια διαδικασία που επηρεάζεται σημαντικά από την υγρασία!
Καλύτερη οικονομία καυσίμου. Κάποιοι έχουν υπολογίσει ότι λόγω της σταθερότερης πίεσης υπάρχει ένα κέρδος στην κατανάλωση της τάξης του 4%.
πηγή © MrBike - 2010
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Αραγε καποιος απο τους συνεργατες μας θα μπορουσε να μας εδινε μια ανταγωνιστικη τιμη?
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Υποθετει οτι οταν δεν γεμιζουμε με άζωτο τα λαστιχα μας ,οτι τα γεμιζουμε με καθαρο οξυγόνο του οποίου τα μορια ειναι 35% μικροτερα.
Λάθος!
Προφανώς οταν γεμιζουμε με αέρα τα λάστιχα ,βάζουμε:
78% αζωτο
21% οξυγονο
1% λοιπά αέρια
Συνεπώς η διαφορά αναμεσα στον αέρα και στο καθαρο άζωτο ειναι μόλις 22% επιπλέον καθαρότητα σε αζωτο.
Δεν αμφισβητώ τα οφέλη του αζώτου.Μια μικρη διορθωση στο επιχειρημα του ''δεν φευγει απο τα λασχτιχα , τοσο ευκολα το αζωτο σε σχέση με τον αέρα''.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Προσωπικα και βάση της τάπας βενζινης βάζω 32 ,αλλα λόγω καλοκαιρινου ταξιδιού και φορτώματος , εβαλα μέχρι και 40 στα πισω και ειδα μεγαλη διαφορα υπέρ της ανεσης.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.