- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ!
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Uploaded with ImageShack.us
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panagiotis
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 38
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Στα μειονεκτήματα πρέπει να σκεφτείς μικρότερη αντοχή σε κτυπήματα. Μπορεί πιο εύκολα να πετάξει καρούμπαλο σε κάποιο χτύπημα ή να σου κοπανήσει μέχρι και η ζάντα ή στην πιο ακραία περίπτωση να σου καταστραφεί το ελαστικό. Επίσης σε πιο ακραίες συνθήκες γρήγορης οδήγησης το σκληρό ελαστικό θα σου πλαγιάσει πιο δύσκολα.
Γενικότερα είμαι της γνώμης να προτιμάται μαλακό ελαστικό όταν η οδήγηση είναι προσεκτικότατη και στρωτή, χωρίς ακραίους ελιγμούς και με προσοχή σε πεζοδρόμια και λακούβες, όλα αυτά προς χάριν της άνεσης. Όταν κινείται κάποιος με πιο μεγάλες ταχύτητες και είναι λίγο πιο "χύμα" καλύτερα να προτιμάται σκληρό ελαστικό. Αυτό αποτελεί βέβαια προσωπική άποψη και για αυτό προερχόμενος από τα Bridgestone σε 16"(πολύ σκληρά) προτίμησα τα Conti SC3 σε 17" (μεσαία λύση σε σκληρότητα, αρκετά ικανοποιημένος με την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες) και έμεινα μακριά από τα Michelin (πολύ μαλακά).
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Επιπλεον ενα ελαστικο με μεγαλο δεικτη ταχυτητας ειναι πιο σκληρο και φτανει στη θερμοκρασια λειτουργιας του πιο δυσκολα.
Πολύ σωστή επισήμανση :clap:
Και πριν στα περ΄σουν πάνω να ελέγξεις το DOT για να δείς μη σου περάσουν.. προπέρσινα λάστιχα για καινούργια.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Και πριν στα περ΄σουν πάνω να ελέγξεις το DOT για να δείς μη σου περάσουν.. προπέρσινα λάστιχα για καινούργια.
Τι είναι το DOT ορέ;; :think:
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
ειναι ενας τετραψηφιος αριθμός...... πχ αν δεις 2510 το ελαστικό φτιάχτηκε την 25η βδομάδα του 2010
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
coo έγραψε:
Και πριν στα περ΄σουν πάνω να ελέγξεις το DOT για να δείς μη σου περάσουν.. προπέρσινα λάστιχα για καινούργια.
Τι είναι το DOT ορέ;; :think:
π.χ.:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
27η εβδομάδα του 2007... (Ιούλιος 2007)
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panagiotis
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 38
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Σκεψου και τα φορτηγα που κανουν αναγομωσεις αντι για αντικατασταση.....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- halkis_13
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 82
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Εχω τοποθετήσει τα Conti SC3 (235/40/18) και έχουν "κάνει" περίπου 40.000km σε 2,5 χρόνια..Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος..Αλλά θέλω να επισημάνω δυο πραγματάκια...Τα έχω σχίσει στο πλάι 2 φορές .Σε πεζοδρόμιο.Φυσικά παίζει ρόλο το πέλμα (40)...Άρα τα πλαινά είναι μαλακά..Όχι όσο τα michelin.. Και το δεύτερο με σχετική καλή οδήγηση και προσοχή η διάρκειά τους είναι γύρω στα 40-45.000..Φυσικά το κόστος αλλαγής είναι αρκετά υψηλό λόγω της μη μαζικής παραγωγής της συγκεκριμένης διάστασης..
Τέλος είναι καλό να αγοράσεις ελαστικά της τρέχουσας χρονιάς...
KONSTANTINOS
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- marios_eos_160ps
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα......δοκίμασε Κωσταντίνε την επόμενη που θα αλλάξεις λάστιχα να ζητήσεις 225/45/R18, μπαίνουν κανονικά.....Θα δεις μια διαφορά της τάξεως των 100 € σε όποια μάρκα ελαστικών κι αν αποφασίσεις
όχι μόνο 100€....εγώ απο 235/40/18 πήγα σε 225/40/18 (toyo proxes 4) τα 225 έκαναν 700 ευρώ και τα 235 950€
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
www.camskill.co.uk/p...9
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- marios_eos_160ps
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Την αλλη φορά θα ξέρεις να τα αγορασεις απο το camskill.co.uk με 400€ μαζι με τα μεταφορικα στην πόρτα σου τα toyo proxes 4 .
www.camskill.co.uk/p...9
Βασικά εγώ τα έχω 1.5 χρόνο τότε μπορεί και να ήταν πιο ακριβά, αλλά σε θέμα ελαστικών το ιντερνετ το φοβάμαι, αν είναι παλιά? και όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω και να είναι παλιά έχουν αποθηκευτεί σωστά?.....το θέμα είναι οτι δεν αξίζει να πάρουμε 235,γιατί η volkswagen τα βάζει όμως και σε 17" και σε 18"?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Άλλαξα τα λάστιχα πριν 2+ χρόνια. Έβαλα τα Pirelli PZero Rosso σε 225/45/17. Ήταν μόλις 2 μηνών φρέσκα όταν τα έβαλα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα συγκεκριμένα δεδομένου οτι έχω κάνει 50.000 με αυτά. Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι μετά από τόσα χιλιόμετρα έχουν πλέον ξεραθεί σαν πέλμα. Το καταλαβαίνω γιατί μου γλιστράνε πολύ εύκολα για τα δικά μου δεδομένα. Καμία σχέση με τα Potenza που είχα στην αρχή, αλλά και πάλι θέλουν αλλαγή. Επιπλέον, έχουν αποδειχτεί πάααααρα πολύ ανθεκτικά στις λακούβες που οδηγούν στην άβυσσο!! Φαντάζομαι ότι αν είχα άλλα λάστιχα θα τα είχα πάρει κάμποσες φορές στα χέρια.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panagiotis
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 38
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.