- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
περι offset
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
μπορει καποιος με ποιο πολλες γνωσεις επι του θεματος να με πληροφορησει εαν αυτο ειναι μεγαλο προβλημα ;
και τι ακριβως ειναι αυτη η διαφορα;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Δεν είμαι ειδικός αλλά από τα λίγα που έχω διαβάσει μπορώ να πω δύο πράγματα. Ουσιαστικά το "offset" είναι η απόσταση του κέντρου του ελαστικού από το σημείο στήριξης του τροχού. Αν θέλουμε να το πούμε μπακαλίστικα, όσο πιο μικρό το offset τόσο πιο έξω είναι η ρόδα από το φτερό και το ανάποδο. Στην περίπτωση σου βγάζεις τη ρόδα σου προς τα έξω 4mm.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέρα από το εμφανισιακό (πιο μέσα ή πιο έξω η ρόδα), το σημαντικότερο είναι ότι αλλάζοντας το οφσετ, αλλάζεις τη γεωμετρία του αυτοκινήτου σου με φυσικό επακόλουθο αλλαγές στην οδική συμπεριφορά (πχ τιμόνι, φρενάρισμα, ευστάθεια, κρατήματα). Μειώνοντας το offset, αυξάνεις το μετατρόχιο (που συνεπάγεται καλύτερη ευστάθεια του άξονα) αλλά θα επιβαρύνεις πολύ τα ρουλεμαν σου και την ανάρτηση σου (αφού η ρόδα σου θα βρίσκεται πιο έξω η ανάρτηση δέχεται περισσότερη πίεση από το απομακρυσμένο βάρος). Αυτό βέβαια είναι σχετικό και με το πλάτος της ζάντας που θέλεις να βάλεις, αν είναι πχ πιο πλατιά από αυτή που έχεις τώρα και το κέντρο βάρους της είναι πιο κοντά στον άξονα, τότε πιθανόν να είσαι οκ. Εξαρτάται από τη ζάντα.. Αλλά το διακινδυνεύεις; Δεν ξέρω τί ζάντες βρήκες, τί φάρδος έχουν, αλλά θεωρώ πάρα πολύ συμαντικό,όταν αγοράζουμε ζάντες διαφορετικές από τις εργοστασιακές,να διασταυρώνουμε,ότι ο κατασκευαστής τους,τις έχει βγάλει για το δικό μας αυτοκίνητο. Ρίξε μια ματιά να δείς αν αυτές οι ζάντες προτείνονται ή τέλος πάντων είναι στις προδιαγραφές για το eos. (πόσο είναι το backspace?)
Ρίξε και μια ματιά σε αυτό το εργαλείο υπολογισμού offset.
Βέβαια, σε άλλες περιπτώσεις υπάρχουν πολλοί τρόποι να "επαναφέρεις" το offset εκεί που πρέπει να είναι (π.χ. αποστάτες ) αλλά εκεί πρέπει να αλλάξεις και τα μπουλόνια (πιο μακριά) και άλλα πολλά.. Γενικότερα το να προσθέσεις επιπλέον κομμάτια/εξαρτήματα είναι κάτι που πολλοί συμβουλεύουν να αποφεύγεται και συμφωνώ..
Σε κάθε περίπτωση, η αλλαγή στο offset πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται μετά από προσεκτική μελέτη και όχι έτσι απλά. Υπάρχει μάλιστα και ένας μαθηματικός τρόπος που μπορείς να δείς "επιστημονικά" αν είσαι εντάξει ή όχι, αλλά δυστυχώς δε γνωρίζω περισσότερα να σε βοηθήσω σχετικά. Η δική μου γνώμη είναι είτε να βρείς κάποιον που να ξέρει 100% τί κάνει, είτε να βρείς κάτι με το ίδιο offset (ET45) για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ευχαριστώ παρά πολύ αγαπητέ, με επανεφερες κάπως στην τάξη.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
γιαυτη την ζαντα μιλαω η οποια ειναι VW 8Χ17' καρέ 5Χ112 και ofsset 41.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Λέγεται Phoenix και τα χαρακτηριστικά είναι VW 8Χ17' καρέ 5Χ112 και ofsset 41. Αυτό που παρατηρώ εγώ είναι ότι έρχεται ακριβώς στην άκρη των φτερών (τα γεμίζει ακριβώς) και είναι 8" και όχι 7.5" που είναι οι 17άρες της μαμάς. Από είδα στο ΕΤΚΑ οι 18άρες είναι και αυτές 8". Λέτε να έχω πρόβλημα? Δεν υποτίθεται ότι όλες οι ζάντες του Group είναι συμβατές? Πάντως δεν έχω δει κάποια διαφορά σε συμπεριφορά
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δεν υποτίθεται ότι όλες οι ζάντες του Group είναι συμβατές? Πάντως δεν έχω δει κάποια διαφορά σε συμπεριφορά
Συμβατές ως προς το καρέ ναι. Αλλα δε μπορείς να βάλεις πχ μια ζαντα απο Polo σε Eos, ούτε από Tiguan σε Fabia ή Leon. Το κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του νούμερα.. Απλά σε μερικά μοντέλα τυγχάνει να ταιριάζουν αυτα τα χαρακτηριστικά.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Οι πληροφοριες που ερχονται στο τιμονι μπορει να μην ειναι ακριβεις.
Το τιμονι δεν κανει σωστη επαναφορα,μπορει ακομη και σε μια επιταχυνση ή φρεναρισμα να τραβαει.
Επιπλεον επηρεαζονται οι διαμηκεις δυναμεις,δηλαδη η επιταχυνση και το φρεναρισμα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Από εκεί και πέρα ενα άλλο πρόβλημα μπορεί να είναι ότι το αυτοκίνητο γίνεται πιο βαρύ στο τιμόνι. Εκεί ίσως ταυτιζόμαστε με την άποψη του Νικήτα που λέει ότι "τραβάει"...
Επίσης επικρατεί γενικά η άποψη ότι το αυτοκίνητο χτυπάει πιο πολύ. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτό δεν οφείλεται τόσο στην αλλαγή του offset όσο στο προφίλ των καινούριων ζαντών που μπαίνουν που σχεδόν σίγουρα είναι μικρότερο..
Τέλος, άλλοι αναφέρουν ότι φθείρονται πιο πολύ τα ρουλεμάν. Εδώ οι απόψεις διίστανται. Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχουν άτομα που άλλαξαν κατά πολλούς πόντους το offset τους και πάλι δεν είδαν κάποια διαφορά.
Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι το αυτοκίνητο γενικά πατάει καλύτερα, όταν το offset το αυξάνουμε ή το μειώνουμε ανάλογα με το άν έχουμε θετικό ή αρνητικό αντίστοιχα. Δεν δίνει τόσες κλίσεις στις στροφές και έχει καλύτερη συμπεριφορά.
Τα πιο πάνω μειονεκτήματα αναιρούνται διότι ισχύουν μόνο όταν η αλλαγή στο offset είναι μεγάλη. Όταν μιλάμε για χιλιοστά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας!!!
Οπότε Αντρέα προχώρα άφοβα!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ρώτησα και σε βουλκανιζατέρ και μου είπε ότι η διαφορά είναι πάρα πολλή μικρή και δεν έχει πρόβλημα αφού εκτός από το offset μεγάλωσε και η ζάντα. Επίσης η 16άρα έχει offset 45 και 7 ίντσες, ενώ η 18άρα έχει offset 44 και 8 ίντσες, όσο δηλαδή και αυτή που φοράω. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι offset 41 φοράει το Scirocco. Πχ η Interlagos είναι 18άρα, 8 ιντσών με offset 41
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
www.1010tires.com/Wh...p
Ενδεικτικά αν κάποιος αλλάξει τις 16άρες σε 18άρες η διαφορά θα είναι 14 χιλιοστά πιο έξω. Εγώ βρίσκομαι λοιπόν 3 χιλιοστά πιο έξω από την 18άρα (17 χιλιοστά από την 16άρα). Αν συνυπολογίσουμε ότι φοράω πέλμα 225 αντί 235 που φοράει η 18άρα μάλλον πρέπει να είμαι στα ίδια...
Σωστά ή λέω μ@@@@@ες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Η προδιαγραφή για αυτή τη ζάντα λέει, πέλμα 235.
Βάση της ζάντας που φοράω από την παραγγελία πάντα εννοείται.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Το σωστό πέλμα όπως λεει και ο Σπύρος για την 17αρα είναι το 235 όχι το 225
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Σε κάθε περίπτωση αλλαγής διάστασης θα χρειάζονται μικρορυθμίσεις στη γωνία κάμπερ. Ετσι μου χει πει ο λαστιχάς μου.
Από τότε που έχω βάλει τις 18άρες, σίγουρα η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε κατά πολύ. Τώρα εάν τα ημιαξόνια έχουν ταλαιπωρηθεί περισσότερο απο το αν φόραγα ακόμα τις 16αρες, δεν το γνωρίζω. Πάντως όταν πέρασε ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο τα πάντα όλα τα βρήκαν τέλεια
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.