Αλλαγή ελαστικού
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αυτό μου ήρθε στο μυαλό προχθές που άλλαζα ελαστικά στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου και το σηκώσανε στις δύο ρόδες στην κάθε μεριά, σαν τον ΚΙΤ με τα αεροπλανικά του

Τώρα που θα αλλάξω ζάντες πρέπει να τους πω κάτι ή σκέφτομαι όπως πάντα χαζομάρες; :whistle:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
+1 :agree:Όταν αλλάζουν ζάντες έχουν την αίσθηση ότι πατάει σε τάκους για να αλλαχθούν και οι τέσσερις...Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγως ανησυχίας...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Τα θεωρω υπερβολικα ολα αυτα κατα τη γνωμη μου.
Δηλαδη αν σε πιασει λαστιχο και πρεπει να σηκωθει με το γρυλλο η ΜΙΑ ροδα,τοτε θα πρεπει να το κανουμε καμπριο και να αλλαξουμε λαστιχο??
Εγω τα θεωρω υπερβολες ολα αυτα.
Στρεβλωσεις υπαρχουν και στα κανονικα αυτοκινητα,αν σηκωσετε τη μια ροδα στο γρυλλο θα δειτε οτι οι πορτες ανοιγοκλεινουν με δυσκολια αλλα σιγουρα ειναι στις φυσιολογικες ανοχες που δινει ο κατασκευαστης.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Όταν αλλάζουν ζάντες έχω την αίσθηση ότι πατάει σε τάκους για να αλλαχθούν και οι τέσσερις...Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγως ανησυχίας...
Από ότι είδα Σπύρο, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο βουλκανιζατέρ, οι Πακιστανοί τις αλλάζουν δύο-δύο τις ζάντες, οπότε το αυτοκίνητο πατάει είτε στις δύο αριστερές, είτε στις δύο δεξιές ρόδες. Δεν είναι στον αέρα... Γι'αυτό και το σκεφτόμουν.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Μάλλον κάποιοι έχουν μπερδευτεί εδώ πέρα... Στρεβλώσεις υπάρχουν. Απλά μπορεί κάποιος να ανοίξει την οροφή ώστε να μην μεταδωθούν σε αυτή!! Δεν υπάρχει λόγος να πιέζεται και η οροφή από την στιγμή πάντα (επαναλαμβάνω) που μπορούμε να το αποφύγουμε!
Και σίγουρα η οροφή δεν θα αποτρέψει το αυτοκίνητο στο να κάνει περισσότερες στρεβλώσεις!! Αυτό το λέω μήπως κάποιος δεν το έχει καταλάβει σωστά το θέμα...
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τώρα εντάξει, δεν είμαι και τόσο ψείρας, άλλωστε πιστεύω οι δυνάμεις που δέχεται το αυτοκίνητο στις απότομες στροφές, τις ανωμαλίες του δρόμου και σε κανένα πεζοδρόμιο δε θα καταστρέψουν το αυτοκίνητο. Φαντάζομαι όπως είπες ότι υπάρχουν πάντα τα ανεκτά όρια στρέβλωσης για κάθε σασί-όχημα και σίγουρα με τόση μελέτη που έχει πέσει ειδικά σε αυτό το σασί, η αλλαγή ελαστικού θα είναι τίποτα μπροστά στις αντοχές του ...
Αλλά το tip για προστασία της οροφής, καιρού επιτρέποντως θα το κρατήσω...:agree:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.