Αλλαγή ελαστικού

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #16884 από Coo
Αλλαγή ελαστικού δημιουργήθηκε από Coo
Όταν είναι να αλλάξουμε το λάστιχο και βάλουμε το γρύλο για να το σηκώσουμε, το αυτοκίνητο πρέπει να είναι κλειστό ή ανοιχτό; Ρωτάω γιατί κάπου αναφέρθηκε κάτι στα συνεργεία και τις στρεβλώσεις του αμαξώματος (δε θυμάμαι πού).
Αυτό μου ήρθε στο μυαλό προχθές που άλλαζα ελαστικά στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου και το σηκώσανε στις δύο ρόδες στην κάθε μεριά, σαν τον ΚΙΤ με τα αεροπλανικά του :)
Τώρα που θα αλλάξω ζάντες πρέπει να τους πω κάτι ή σκέφτομαι όπως πάντα χαζομάρες; :whistle:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #16886 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Αλλαγή ελαστικού
Όταν αλλάζουν ζάντες έχω την αίσθηση ότι πατάει σε τάκους για να αλλαχθούν και οι τέσσερις...Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγως ανησυχίας...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #16888 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Αλλαγή ελαστικού
Guardian έγραψε:

Όταν αλλάζουν ζάντες έχουν την αίσθηση ότι πατάει σε τάκους για να αλλαχθούν και οι τέσσερις...Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγως ανησυχίας...

+1 :agree:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #16890 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Αλλαγή ελαστικού
Nαι,καπου ειχε αναφερθει οτι αν παμε το αμαξι στο συνεργειο και το σηκωσουν να ειναι παντα ανοιχτο προς αποφυγη στρεβλωσεων επειδη παταει σε τακους και οχι στι ροδες με αποτελεσμα να κρεμαει λογο βαρους ο προβολος της μηχανης και του πορτ μπαγκαζ.
Τα θεωρω υπερβολικα ολα αυτα κατα τη γνωμη μου.
Δηλαδη αν σε πιασει λαστιχο και πρεπει να σηκωθει με το γρυλλο η ΜΙΑ ροδα,τοτε θα πρεπει να το κανουμε καμπριο και να αλλαξουμε λαστιχο??
Εγω τα θεωρω υπερβολες ολα αυτα.
Στρεβλωσεις υπαρχουν και στα κανονικα αυτοκινητα,αν σηκωσετε τη μια ροδα στο γρυλλο θα δειτε οτι οι πορτες ανοιγοκλεινουν με δυσκολια αλλα σιγουρα ειναι στις φυσιολογικες ανοχες που δινει ο κατασκευαστης.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #16892 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Αλλαγή ελαστικού
Guardian έγραψε:

Όταν αλλάζουν ζάντες έχω την αίσθηση ότι πατάει σε τάκους για να αλλαχθούν και οι τέσσερις...Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγως ανησυχίας...


Από ότι είδα Σπύρο, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο βουλκανιζατέρ, οι Πακιστανοί τις αλλάζουν δύο-δύο τις ζάντες, οπότε το αυτοκίνητο πατάει είτε στις δύο αριστερές, είτε στις δύο δεξιές ρόδες. Δεν είναι στον αέρα... Γι'αυτό και το σκεφτόμουν.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #16918 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Αλλαγή ελαστικού
Εγώ Μήτσε θα σου πρότινα εφόσον σου το επιτρέπει ο καιρός να το ανοίξεις.

Μάλλον κάποιοι έχουν μπερδευτεί εδώ πέρα... Στρεβλώσεις υπάρχουν. Απλά μπορεί κάποιος να ανοίξει την οροφή ώστε να μην μεταδωθούν σε αυτή!! Δεν υπάρχει λόγος να πιέζεται και η οροφή από την στιγμή πάντα (επαναλαμβάνω) που μπορούμε να το αποφύγουμε!

Και σίγουρα η οροφή δεν θα αποτρέψει το αυτοκίνητο στο να κάνει περισσότερες στρεβλώσεις!! Αυτό το λέω μήπως κάποιος δεν το έχει καταλάβει σωστά το θέμα...

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #16929 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Αλλαγή ελαστικού
Σήμερα που πέρασα από ένα άλλο βουλκανιζατέρ είδα σε κάποιο αυτοκίνητο που του άλλαζαν τις ζάντες να το έχουν σηκώσει με ράμπα και όχι γρύλους... Νομίζω ότι είναι το ιδανικό.
Τώρα εντάξει, δεν είμαι και τόσο ψείρας, άλλωστε πιστεύω οι δυνάμεις που δέχεται το αυτοκίνητο στις απότομες στροφές, τις ανωμαλίες του δρόμου και σε κανένα πεζοδρόμιο δε θα καταστρέψουν το αυτοκίνητο. Φαντάζομαι όπως είπες ότι υπάρχουν πάντα τα ανεκτά όρια στρέβλωσης για κάθε σασί-όχημα και σίγουρα με τόση μελέτη που έχει πέσει ειδικά σε αυτό το σασί, η αλλαγή ελαστικού θα είναι τίποτα μπροστά στις αντοχές του ...
Αλλά το tip για προστασία της οροφής, καιρού επιτρέποντως θα το κρατήσω...:agree:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi