- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Σταύρωμα ελαστικών
- Jimmy LarisEOS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Δεν πρεπει να κανουμε ουτε σταυρωμα αλλα ουτε και ανταλλαγη ελαστικων του ιδιου αξονα.
Το μονο ου μπορουμε να κανουμε ειναι τα λαστιχα της ιδιας πλευρας να τα βαζουμε μπρος-πισω.
Μονο αυτο.
Ο λογοςπου το σταυρωμα απαγορευεται πλεον ειναι ο εξης,ενα λαστιχο εχει παρει μια φορά γυρισματος με αποτελεσμα να εχει μαθει σ'αυτη.
Οταν τα σταυρωσεις το λαστιχο που γυριζε κανονκα τωρα γυριζει αναποδα μα αποτελεσμα την εξαιρετικα προωρη τριβη του(λιωσιμο).
Ελπιζω να σας βοηθησα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Το σταυρωμα των ελαστικων αντενδυκειτι σε καθε περιπτωση.
Δεν πρεπει να κανουμε ουτε σταυρωμα αλλα ουτε και ανταλλαγη ελαστικων του ιδιου αξονα.
Το μονο ου μπορουμε να κανουμε ειναι τα λαστιχα της ιδιας πλευρας να τα βαζουμε μπρος-πισω.
Μονο αυτο.
Ο λογοςπου το σταυρωμα απαγορευεται πλεον ειναι ο εξης,ενα λαστιχο εχει παρει μια φορά γυρισματος με αποτελεσμα να εχει μαθει σ'αυτη.
Οταν τα σταυρωσεις το λαστιχο που γυριζε κανονκα τωρα γυριζει αναποδα μα αποτελεσμα την εξαιρετικα προωρη τριβη του(λιωσιμο).
Ελπιζω να σας βοηθησα.
Νικήτα, η άποψη μου αναφέρεις τεκμηριώνεται από κάποια τεχνική οδηγία ;
Ρωτάω διότι αυτό που είχα υπόψη μου είναι πως κάθε 10.000 χλμ γίνεται αλλαγή μπρος-πίσω και χιαστί...

Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Αν δεν το εχω πεταξει ισως το βρω.(συνηθως τα φυλαω)
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Εννοείται ότι στην περίπτωσή μας απαγορεύεται το σταύρωμα, απλά έχει μείνει ο όρος από παλιά.... Άν θέλεις απλά βάλε τα μπρός πίσω..... :shades:
Και πιό επεξηγηματικά, τα non-radial λάστιχα (παλαιού σχεδιασμού και τεχνολογίας) έχουν τέτοια κατασκευή:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τα non-radial (πιο σύγχρονα) είναι αυτά:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τελικά το διασταύρωσα κι εγώ με τον λαστιχά μου. Μόνο μπρος-πίσω αλλαγή, κάθε 10.000 χλμ...:agree:
Τα 10,000 μου φαίνονται λίγα...ίσως συμφέρει περισσότερο τους λαστιχάδες (χωρίς να το παίζω ειδήμων). Νομίζω τα 20,000 είναι πιό λογικό ή όταν πλέον χαμηλώσει επικύνδυνα το 'τακούνι'...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
vabatzis έγραψε:
Τελικά το διασταύρωσα κι εγώ με τον λαστιχά μου. Μόνο μπρος-πίσω αλλαγή, κάθε 10.000 χλμ...:agree:
Τα 10,000 μου φαίνονται λίγα...ίσως συμφέρει περισσότερο τους λαστιχάδες (χωρίς να το παίζω ειδήμων). Νομίζω τα 20,000 είναι πιό λογικό ή όταν πλέον χαμηλώσει επικύνδυνα το 'τακούνι'...
Δεν έχεις άδικο....βέβαια, πόσο να κοστίζει μια αλλαγή....;
Θα πάρω και μια γνώμη από το Κορωπί που θα πάω σήμερα...

Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Costas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
coo έγραψε:
vabatzis έγραψε:
Τελικά το διασταύρωσα κι εγώ με τον λαστιχά μου. Μόνο μπρος-πίσω αλλαγή, κάθε 10.000 χλμ...:agree:
Τα 10,000 μου φαίνονται λίγα...ίσως συμφέρει περισσότερο τους λαστιχάδες (χωρίς να το παίζω ειδήμων). Νομίζω τα 20,000 είναι πιό λογικό ή όταν πλέον χαμηλώσει επικύνδυνα το 'τακούνι'...
Δεν έχεις άδικο....βέβαια, πόσο να κοστίζει μια αλλαγή....;
Κανά 10ευρω πάνω-κάτω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Απλά τα πράγματα λοιπόν...:agree:Κανά 10ευρω πάνω-κάτω.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, όταν με το καλό του χρόνου αλλάξω λάστιχα (και πιθανότατα και ζάντες) θα πρέπει να βρώ και έξτρα ζάντα γιατί δεν έχω ρεζέρβα...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δηλαδη ερχεστε στα λογια μου,για τους λογους που ανεφερα.
Σαφώς! Ουδέποτε είχα αντίρρηση... :PPP
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Ναι βρε Νικήτα....δεν είπε κανένας ότι είμαστε αντίθετοι....:agree:Δηλαδη ερχεστε στα λογια μου,για τους λογους που ανεφερα.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lyko81
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Θα το δω και θα σας πω αυριο.
Παντως ξεζανταρισμα δεν προκειται να κανει κανεις μιας και αυτο συνεπαγεται και ζυγοσταθμιση δηλαδη σιγουρα κανα 30αρι ευρο
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
το καλυτερο ειναι αλλαγη με νεα οταν χρειαστουν.ακομα και το μπρος πισω ειναι πολυ επικινδυνο!:bye:
+1
Συμφωνο, δεν βλεπω λογο του να τα αλαξεις τα μπρος με τα πισω και το αντιστροφο, τι θα κερδισεις, αφου τα ιδια λαστιχα θα εχεις παλι πανω στο αμαξι, τα οποια ηταν τον ιδιο χρονο, εχουν φαει τον ιδιο ηλιο, εχουν διανειση τα ιδια χιλιομετρα,
η μονη διαφορα εινε οτι τα μπροστινα μπορει να εινε λιγο ποιο φαγωμενα λογω μπρος κινησης αν ξεκιναει ο αλως με παντιλικια

Η αντιθετα τα πισω περισοτερο αν ο αλος τραβαει χειροφρενα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Τι συμβαίνει όμως με το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών; Ασύρματα δουλεύει; Θα υπάρχει πρόβλημα με την αλλαγή;
Θεωρώ ότι θα χρειάζεται μία εκ νέου ρύθμιση μετά την αλλαγή...! Έτσι δεν είναι;;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Το συστημα μετρησης πιεσης των ελαστικων δουλευει μεσω των δοντιων του ABS.
Aν διαγνωσι οτι καποια ροδα παιρνει περισσοτερες ή λιγοτερες στροφες τοτε μας ειδοποιει.
Δεν εχουμε ασυρματες βαλβιδες οπως αλλα συστηματα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.