Σταύρωμα ελαστικών

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2837 από Jimmy LarisEOS
Σταύρωμα ελαστικών δημιουργήθηκε από Jimmy LarisEOS
Ενδείκνειται το σταύρωμα των ελαστικών; Αν ναι σε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα; Ποιοι τρόχοι με ποιους αλλάζουν;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2840 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
*** Μετακινήθηκε στο ζάντες & ελαστικά ***

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2874 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Το σταυρωμα των ελαστικων αντενδυκειτι σε καθε περιπτωση.
Δεν πρεπει να κανουμε ουτε σταυρωμα αλλα ουτε και ανταλλαγη ελαστικων του ιδιου αξονα.
Το μονο ου μπορουμε να κανουμε ειναι τα λαστιχα της ιδιας πλευρας να τα βαζουμε μπρος-πισω.
Μονο αυτο.
Ο λογοςπου το σταυρωμα απαγορευεται πλεον ειναι ο εξης,ενα λαστιχο εχει παρει μια φορά γυρισματος με αποτελεσμα να εχει μαθει σ'αυτη.
Οταν τα σταυρωσεις το λαστιχο που γυριζε κανονκα τωρα γυριζει αναποδα μα αποτελεσμα την εξαιρετικα προωρη τριβη του(λιωσιμο).
Ελπιζω να σας βοηθησα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2876 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
nikitas tsi έγραψε:

Το σταυρωμα των ελαστικων αντενδυκειτι σε καθε περιπτωση.
Δεν πρεπει να κανουμε ουτε σταυρωμα αλλα ουτε και ανταλλαγη ελαστικων του ιδιου αξονα.
Το μονο ου μπορουμε να κανουμε ειναι τα λαστιχα της ιδιας πλευρας να τα βαζουμε μπρος-πισω.
Μονο αυτο.
Ο λογοςπου το σταυρωμα απαγορευεται πλεον ειναι ο εξης,ενα λαστιχο εχει παρει μια φορά γυρισματος με αποτελεσμα να εχει μαθει σ'αυτη.
Οταν τα σταυρωσεις το λαστιχο που γυριζε κανονκα τωρα γυριζει αναποδα μα αποτελεσμα την εξαιρετικα προωρη τριβη του(λιωσιμο).
Ελπιζω να σας βοηθησα.


Νικήτα, η άποψη μου αναφέρεις τεκμηριώνεται από κάποια τεχνική οδηγία ;

Ρωτάω διότι αυτό που είχα υπόψη μου είναι πως κάθε 10.000 χλμ γίνεται αλλαγή μπρος-πίσω και χιαστί...:unsure:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2877 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Εχω ιδια πειρα απο προηγουμενα αυτοκνητα μου και το επιβεβαιωσα οταν διαβασα ενα περιοδικο αυτοκινητου.
Αν δεν το εχω πεταξει ισως το βρω.(συνηθως τα φυλαω)

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2881 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Κανονικά είναι είναι γύρισμα και όχι σταύρωμα. Στα λάστιχα 10ετίας (προδιαγραφές και κατασκευή εντός τω ντελευταίων 10 χρόνων) απαγορεύεται να αλλάξει η φορά της περιστροφής τους (αν προσέξετε πάνω στο ελαστικό έχει και το βέλος φοράς), οπότε βάζεις τα μπρος πίσω και τα πίσω μπρος. Σε παλαιότερα λάστιχα που δεν είχαν λινά και είχαν ακτινική διάταξη (radial) επιτρεπόταν το σταύρωμα.
Εννοείται ότι στην περίπτωσή μας απαγορεύεται το σταύρωμα, απλά έχει μείνει ο όρος από παλιά.... Άν θέλεις απλά βάλε τα μπρός πίσω..... :shades:

Και πιό επεξηγηματικά, τα non-radial λάστιχα (παλαιού σχεδιασμού και τεχνολογίας) έχουν τέτοια κατασκευή:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τα non-radial (πιο σύγχρονα) είναι αυτά:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2882 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Τελικά το διασταύρωσα κι εγώ με τον λαστιχά μου. Μόνο μπρος-πίσω αλλαγή, κάθε 10.000 χλμ...:agree:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2883 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
vabatzis έγραψε:

Τελικά το διασταύρωσα κι εγώ με τον λαστιχά μου. Μόνο μπρος-πίσω αλλαγή, κάθε 10.000 χλμ...:agree:


Τα 10,000 μου φαίνονται λίγα...ίσως συμφέρει περισσότερο τους λαστιχάδες (χωρίς να το παίζω ειδήμων). Νομίζω τα 20,000 είναι πιό λογικό ή όταν πλέον χαμηλώσει επικύνδυνα το 'τακούνι'...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2884 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
coo έγραψε:

vabatzis έγραψε:

Τελικά το διασταύρωσα κι εγώ με τον λαστιχά μου. Μόνο μπρος-πίσω αλλαγή, κάθε 10.000 χλμ...:agree:


Τα 10,000 μου φαίνονται λίγα...ίσως συμφέρει περισσότερο τους λαστιχάδες (χωρίς να το παίζω ειδήμων). Νομίζω τα 20,000 είναι πιό λογικό ή όταν πλέον χαμηλώσει επικύνδυνα το 'τακούνι'...


Δεν έχεις άδικο....βέβαια, πόσο να κοστίζει μια αλλαγή....;

Θα πάρω και μια γνώμη από το Κορωπί που θα πάω σήμερα...:unsure:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Costas
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2885 από Costas
Απαντήθηκε από Costas στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
vabatzis έγραψε:

coo έγραψε:

vabatzis έγραψε:

Τελικά το διασταύρωσα κι εγώ με τον λαστιχά μου. Μόνο μπρος-πίσω αλλαγή, κάθε 10.000 χλμ...:agree:


Τα 10,000 μου φαίνονται λίγα...ίσως συμφέρει περισσότερο τους λαστιχάδες (χωρίς να το παίζω ειδήμων). Νομίζω τα 20,000 είναι πιό λογικό ή όταν πλέον χαμηλώσει επικύνδυνα το 'τακούνι'...


Δεν έχεις άδικο....βέβαια, πόσο να κοστίζει μια αλλαγή....;


Κανά 10ευρω πάνω-κάτω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2886 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Costas έγραψε:

Κανά 10ευρω πάνω-κάτω.

Απλά τα πράγματα λοιπόν...:agree:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2890 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Πάντως είναι φυσικό ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να αντικαθίστανται και τα τέσσερα λάστιχα μαζι, όχι μόνο τα δύο. Εγώ συνήθως αλλάζω και τα τέσσερα και κρατάω το ένα από τα πίσω για ρεζέρβα.... Ίσως είναι λίγο πιο ..δαπανηρό αλλά νομίζω είναι και το καλύτερο.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, όταν με το καλό του χρόνου αλλάξω λάστιχα (και πιθανότατα και ζάντες) θα πρέπει να βρώ και έξτρα ζάντα γιατί δεν έχω ρεζέρβα...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2891 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Δηλαδη ερχεστε στα λογια μου,για τους λογους που ανεφερα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2894 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
nikitas tsi έγραψε:

Δηλαδη ερχεστε στα λογια μου,για τους λογους που ανεφερα.


Σαφώς! Ουδέποτε είχα αντίρρηση... :PPP

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2898 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
nikitas tsi έγραψε:

Δηλαδη ερχεστε στα λογια μου,για τους λογους που ανεφερα.

Ναι βρε Νικήτα....δεν είπε κανένας ότι είμαστε αντίθετοι....:agree:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2899 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Καλα ντε :cool: :idea

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • lyko81
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2901 από lyko81
Απαντήθηκε από lyko81 στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Νικήτα, δεν θα συμφωνήσω με αυτό που λές... Ο λόγος είναι γιατί σταυρωμα δεν σημαίνει πως σηκώνεις το αυτοκίνητο και βγάζεις τις ζάντες και τις σταυρώνεις. Εννοείται πως όλα τα σύγχρονα λάστιχα έχουν συγκεκριμένη φορά περιστροφής, που προσδιορίζεται από ένα χαρακτηριστικό βέλος πάνω στο ελαστικό. Αλλά η διαδικασία σταυρώματος προβλέπει ξεζαντάρισμα του ελαστικού και τοποθέτηση του ελαστικού στην αντίστοιχη διαγωνίως απένατι ζάντα με την σωστή φορά. Άλλωστε τα ελαστικά δεν έχουν μέσα-έξω πλευρά γι αυτό δεν υπάρχει δεξί-αριστερό ελαστικό. Τωρα γιατί έχει εγκαταλειφθεί η όλη τεχνική; Μάλλον γιατί δεν είχε τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που πολλοί περιμένουν. Πάντως αν δεν γίνει το σταυρωμα με τον σωστό τρόπο (και χρονοβόρο) σίγουρα θα έχει τα αποτελέσματα που προανέφερες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2909 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Κι'ομως Φιλιππε αν θυμαμαι καλα γραφουν την ενδειξη this side out.(και με το βελακι τοτε τι γινετε?)
Θα το δω και θα σας πω αυριο.
Παντως ξεζανταρισμα δεν προκειται να κανει κανεις μιας και αυτο συνεπαγεται και ζυγοσταθμιση δηλαδη σιγουρα κανα 30αρι ευρο

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #2910 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Εγώ από την μέχρι τώρα εμπειρία μου και βέβαια με τις παροτρύνσεις γνωστού μου λαστιχά αλλαγή κάνω μόνο μπρος πίσω. Εννοείται όχι σε 10.000χλμ γιατί αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να τα αλλάζω 3 φορές τον χρόνο και πλέον! Ανάλογα με το πόσο έχει φαγωθεί το πέλμα κρίνω και τα αλλάζω... Σταυρωτά ποτέ δεν έχουν αλλαχτεί ούτε πρόκειται!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • EOSis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #3040 από EOSis
Απαντήθηκε από EOSis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
το καλυτερο ειναι αλλαγη με νεα οταν χρειαστουν.ακομα και το μπρος πισω ειναι πολυ επικινδυνο!:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #3050 από leftin3d
Απαντήθηκε από leftin3d στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
EOSis έγραψε:

το καλυτερο ειναι αλλαγη με νεα οταν χρειαστουν.ακομα και το μπρος πισω ειναι πολυ επικινδυνο!:bye:


+1
Συμφωνο, δεν βλεπω λογο του να τα αλαξεις τα μπρος με τα πισω και το αντιστροφο, τι θα κερδισεις, αφου τα ιδια λαστιχα θα εχεις παλι πανω στο αμαξι, τα οποια ηταν τον ιδιο χρονο, εχουν φαει τον ιδιο ηλιο, εχουν διανειση τα ιδια χιλιομετρα,
η μονη διαφορα εινε οτι τα μπροστινα μπορει να εινε λιγο ποιο φαγωμενα λογω μπρος κινησης αν ξεκιναει ο αλως με παντιλικια :p
Η αντιθετα τα πισω περισοτερο αν ο αλος τραβαει χειροφρενα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #3057 από Jimmy LarisEOS
Απαντήθηκε από Jimmy LarisEOS στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Τι συμβαίνει όμως με το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών; Ασύρματα δουλεύει; Θα υπάρχει πρόβλημα με την αλλαγή;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • EOSis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #3058 από EOSis
Απαντήθηκε από EOSis στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
δεν εχει προβλημα Δημητρη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #3059 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Jimmy LarisEOS έγραψε:

Τι συμβαίνει όμως με το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών; Ασύρματα δουλεύει; Θα υπάρχει πρόβλημα με την αλλαγή;


Θεωρώ ότι θα χρειάζεται μία εκ νέου ρύθμιση μετά την αλλαγή...! Έτσι δεν είναι;;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 5 Μήνες πριν #3069 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Σταύρωμα ελαστικών
Το μονο που θελει ρυθμιση ειναι η πιεση των ελαστκων αν βαζετε αλλη μπροστα και αλλη πισω.
Το συστημα μετρησης πιεσης των ελαστικων δουλευει μεσω των δοντιων του ABS.
Aν διαγνωσι οτι καποια ροδα παιρνει περισσοτερες ή λιγοτερες στροφες τοτε μας ειδοποιει.
Δεν εχουμε ασυρματες βαλβιδες οπως αλλα συστηματα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi