Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33943 από Coo
Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας μετά από αλλαγή ζάντας και ελαστικού.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

:idea:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33951 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας
υπάρχει εξήγηση γι αυτό που είχα γράψει στο άλλο ποστ περι απώλειών διαδρομής κύλησης, αλλά αποτελεί παρεξήγηση μεταξύ εμού και του ζαντά μου το ατυχές ποστ.
Anyway εξηγήσεις απο κοντά σε συνάντηση για το λανθασμένο ποστ.όποιος θ'ελει απο 215/55/16 που είναι το μαμά να πάει σε 235/45/17 εχει λιγότερες απώλειες στην κύληση απο του να βάλει 235/40/18.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33952 από Coo
Άτιμοι ζαντολαστιχάδες! Μας κοροϊδεύετε τα καλύτερα παιδά! :PPP :PPP :PPP

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33953 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας
είδες τα παλιόπαιδα?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33956 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας
Μήπως σε βρήκανε μικρό?

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33968 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας
μπα.....πάνω στις κ@....λες μάλλον με πέτυχε

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33971 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας
Σε ενα ελαστικο στις διαστασεις που περιγραφεις μπορει να υπαρχει διαφορα 6 χιλιοστων σε μια πληρη περιστροφη η οποια ειναι και αμελητεα αλλα υπαρχει διαφορα 2 εκατοστων σε πατημα που αν το πολλαπλασιασεις επι τεσσερις ροδες εχουμε 8 εκατοστα μη πω και 12 αν προσμετρησουμε και την πιο πλατια ζαντα.
Αυτο σημαινει οτι καταστρεφεται η αεροδυναμικη με σημαντικες επιπτωσεις στην καταναλωση λογο φυσικα των τριβων κυλισης.
Μπορειτε ευκολα σε μια κατωφερεια δρομου να αφησετε ελευθερα 2 αυτοκινητα ιδιου τυπου και ιδιου βαρους που τρεχουν με την ιδια ταχυτητα και θα δειτε ποιο θα φρεναρει γρηγοροτερα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33978 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Υπολογισμός απώλειας/κέρδους ταχύτητας
πολύ σωστά. το πλάτος ειναι ο δεύτερος παράγοντας που επηρεάζει την κύληση

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi