- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Το ελαστικό που αυτοεπισκευαζεται
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
13 Χρόνια 9 Μήνες πριν #51317
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Το ελαστικό που αυτοεπισκευαζεται δημιουργήθηκε από thodoris
Η Pirelli παρουσίασε μία νέα τεχνολογία… αυτοεπισκευής ελαστικού μετά από τρύπα από καρφί/ πρόκα. Αυτή η τεχνολογική καινοτομία διατηρεί την πίεση και την ακεραιότητα ενός τρυπημένου ελαστικού αποτρέποντας κατά 85% την απώλεια πίεσης.
Η τεχνολογία ονομάζεται Seal Inside Pirelli και λειτουργεί ως εξής:
Το καρφί τρυπά το ελαστικό και μία ειδική κόλλα (κόκκινο χρώμα) ακινητοποιεί το καρφί στη θέση του, στεγανοποιώντας την οπή στην περίπτωση που το καρφί μείνει σφηνωμένο στο ελαστικό.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Μέσα στο ελαστικό, ακριβώς πίσω από το πέλμα, ένα στρώμα στεγανοποιητικού υλικού εμποδίζει την οποιαδήποτε διαρροή αέρα, ανεξάρτητα εάν το σώμα που έχει τρυπήσει το ελαστικό και διεισδύσει στο σκελετό παραμένει εκεί. Η Seal Inside δρα άμεσα στην προβληματική περιοχή, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας τη διαρροή αέρα. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν επηρεάζονται με τον οδηγό να μην νιώθει καν το τρύπημα του ελαστικού και συνεχίζει κανονικά την οδήγηση. Με την Seal Inside, οι πιθανότητες οδήγησης με κλαταρισμένο ελαστικό μειώνονται εντυπωσιακά.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Η οπή που έχει ανοίξει το καρφί σφραγίζεται με το στεγανοποιητικό υλικό ακόμα και όταν το καρφί αφαιρείται. Έτσι ο αέρας δεν χάνεται.
Πηγη
Η τεχνολογία ονομάζεται Seal Inside Pirelli και λειτουργεί ως εξής:
Το καρφί τρυπά το ελαστικό και μία ειδική κόλλα (κόκκινο χρώμα) ακινητοποιεί το καρφί στη θέση του, στεγανοποιώντας την οπή στην περίπτωση που το καρφί μείνει σφηνωμένο στο ελαστικό.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μέσα στο ελαστικό, ακριβώς πίσω από το πέλμα, ένα στρώμα στεγανοποιητικού υλικού εμποδίζει την οποιαδήποτε διαρροή αέρα, ανεξάρτητα εάν το σώμα που έχει τρυπήσει το ελαστικό και διεισδύσει στο σκελετό παραμένει εκεί. Η Seal Inside δρα άμεσα στην προβληματική περιοχή, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας τη διαρροή αέρα. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν επηρεάζονται με τον οδηγό να μην νιώθει καν το τρύπημα του ελαστικού και συνεχίζει κανονικά την οδήγηση. Με την Seal Inside, οι πιθανότητες οδήγησης με κλαταρισμένο ελαστικό μειώνονται εντυπωσιακά.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η οπή που έχει ανοίξει το καρφί σφραγίζεται με το στεγανοποιητικό υλικό ακόμα και όταν το καρφί αφαιρείται. Έτσι ο αέρας δεν χάνεται.
Πηγη
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi