- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ζαντες για golf mk6 jr
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
ενδιαφερομαι να βαλω ζαντες jr στον golf mk6. συγκεκριμενα ενδιαφερομαι για τις παρακατω jr-wheels.com/japan-...l
εχει κανεις καμια αποψη για την εν λογω εταιρια?
και επιπλεον σκεφτομαι να παω σε 18αρρα απο 17αρα και να ειναι πιο πλατια κατα 1 ποντο...
ακουω προτασεις συμβουλες.
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
το θεμα μου ειναι αν εχει κανενας εμπειρια απο japan racing ζαντες για να μου πει την εμπειρια του.
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Goudis έγραψε: Καλα Διονυση για την τιμη μην το δενεις και κομπο,το 215/55/16 ειναι πιο ακριβο πολλες φορες τοσο απο 225/45/17 ή και 225/40/18. Επηρεαζει την τιμη και η ζητηση που υπαρχει..το 205/55/16 πχ που το φορανε ενα σωρο αυτοκινητα ειναι πολυ πιο φθηνο.Ως προς τις επιδοσεις και την καταναλωση συμφωνω,αν και δεν πιστευω οτι η διαφορα θα ειναι και τραγικη,για καποιον που οδηγει νορμαλ..Αλλο αν πεφτει σκισιμο.. :whistle:
Συμφωνώ. Έχω περάσει κατα σειρά από τις 16" σε 17" και πρόσφατα 18" στο Eos, η διαφορά στην κατανάλωση και στις επιδόσεις είναι μηδαμινή αν έχεις τα μυαλά σου καλά με το γκάζι..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Η διαφορά δεν ειναι μηδαμινή.Αν δεν το καταλαβαίνεις στο γκάζι επειδη ποτε δεν πατας τέρμα θα το καταλάβεις στην κατανάλωση αν την προσέχεις γενικα και ξερεις τι καίει το αμάξι σου.
Φυσικα θα κερδίσεις σε κρατήματα και σε τελική αν και τα αυτοκίνητα των περισσότερων εδω (τα τουρμπατα) δεν ειναι για τελικές...
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lefterisp
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Τα λάστιχα μου κόστισαν 530 ευρώ περίπου. Και έβαλα τα goodyear eagle f1 assymetric 3 σε 235/40/18 (ή ότι λέει στην τάπα της βενίνης αν κάνω λάθος το προφίλ) . Δεν νομίζω ότι υπάρχουν καλύτερα λάστιχα από αυτήν την κατηγορία και να κάνουν και πάνω από 550 ευρώ.
Σε επιδόσεις, επειδή είναι το δικό μου είναι με τα 122 άλογα, κατάλαβα διαφορά. Έχει χάσει λίγο νεύρο, όχι κάτι το ιδιαίτερο. Σε κατανάλωση μπορεί να ανέβηκα περίπου 0,3 lt/100 το πολύ. Και πήγα από 215 με 16αρα ζάντα σε 235 με 18'.
Αλλά το φαινόμενο τραμπολίνου που ένιωθα στο δρόμο σταμάτησε τελείως. Από εκεί και πέρα αν δεν έβρισκα τις ζάντες μάλλον 17 θα έβαζα σαν τον καλύτερο συμβιβασμό άνεση, επιδόσεων και εμφάνισης.
Eos tsi 122
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
denkar13 έγραψε: To 215 είναι όντως ακριβό.Αλλα για μαρκα επώνυμη σε 18αρα νομίζω πως τα 600 τα δινεις για πλάκα.Μπορει να δωσεις και 800€ αν θες κατι κορυφαίο.
Η διαφορά δεν ειναι μηδαμινή.Αν δεν το καταλαβαίνεις στο γκάζι επειδη ποτε δεν πατας τέρμα θα το καταλάβεις στην κατανάλωση αν την προσέχεις γενικα και ξερεις τι καίει το αμάξι σου.
Φυσικα θα κερδίσεις σε κρατήματα και σε τελική αν και τα αυτοκίνητα των περισσότερων εδω (τα τουρμπατα) δεν ειναι για τελικές...
Παίρνω σαν παράδειγμα τα Continental,που νομιζω οτι συμφωνουμε πως ειναι καλη μαρκα.
1.215/55R16 93V Continental Premium Contact 5 495€
d-elastika.gr/elasti.../
2.225/45R17 91Y Continental Sport Contact 5 400€
d-elastika.gr/elasti.../
3.225/40R18 92Y Continental Sport Contact 5 460€
d-elastika.gr/elasti.../
Οταν λεμε 600αρια και τα 800αρια για τι λαστιχα μιλαμε;Ημισλικ αγωνιστικα κλπ;Γιατι τετοιες τιμες σε κατι τετοια βλεπω,και σε κατι 18αρια με διαφορετικες διαστασεις μπρος πισω που ειναι για πισωκουνες οποτε και δεν μας αφορουν..
(Ξερω οτι οι τιμες του συγκεκριμενου ειναι λιγο κατω σε σχεση με τα περισσοτερα λαστιχαδικα,και δεν εχω καμια προθεση διαφημισης,απλα εχει βαλει φιλος απο εκει και ηταν απολυτα ικανοποιημενος.)
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Ζαντα με πλατος 225 και 18" δεν θα έβαζα ποτέ.
Σε 245/40/18 για επωνυμα απο αυτο το site θες 540+
Και για τα κορυφαία Toyo R1R 760€.
Για 215/55/16 που οντως λόγο μικρης ποικιλίας ειναι ακριβά θες 440+
Άρα η διαφορά ειναι ουσιαστική.
Η διαφορα στην κατανάλωση ειναι οσο λεει ο Λευτέρης.
Αν ηταν παραπάνω δν θα αλλαζε κανεις ζάντα :PPP
οι 17αρες νομιζω και εγω οτι ειναι η ιδανική λύση για εμάς,ουτε να παραφουσκώσει ο θόλος,ούτε να καίει πολύ και να πηγαινει και καλά.
Λευτέρη αν οντως εχει χασει το νεύρο του βάλε ενα πρόγραμμα και θα το ξαναβρεί :PPP
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
denkar13 έγραψε: To 215 είναι όντως ακριβό.Αλλα για μαρκα επώνυμη σε 18αρα νομίζω πως τα 600 τα δινεις για πλάκα.Μπορει να δωσεις και 800€ αν θες κατι κορυφαίο.
Η διαφορά δεν ειναι μηδαμινή.Αν δεν το καταλαβαίνεις στο γκάζι επειδη ποτε δεν πατας τέρμα θα το καταλάβεις στην κατανάλωση αν την προσέχεις γενικα και ξερεις τι καίει το αμάξι σου.
Φυσικα θα κερδίσεις σε κρατήματα και σε τελική αν και τα αυτοκίνητα των περισσότερων εδω (τα τουρμπατα) δεν ειναι για τελικές...
Νομίζω πως ήμουν σαφής. "η διαφορά στην κατανάλωση και στις επιδόσεις είναι μηδαμινή αν έχεις τα μυαλά σου καλά με το γκάζι.." Φυσικά και υπάρχει διαφορά η οποία οφείλεται στο βάρος της ζάντας με ότι αυτό συνεπάγεται για τις δυνάμεις στον τροχό κλπ.Το αν αυτή η διαφορά είναι μηδαμινή ή τεράστια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο imo επαφίεται στον οδηγό.
Προφανώς φορτωμένος με Revo,210 άλογα μπλα,μπλα,μπλα και τα συναφη, η προσέγγιση σου στο γκάζι και στον τρόπο οδήγησης είναι εντελώς διαφορετική από τη δική μου με τα 122. Για μένα μια βόλτα πχ στην παραλιακή θα μου κοστίσει +0,2lt από ότι αν φορούσα 17, για σένα μάλλον αρκετά παραπάνω αφού ζητάς άλλα.
Εγώ αν άλλαζα πάλι σε 18 θα πήγαινα. Στην αρχή το φοβόμουν, σκεφτόμουν λακούβες, τριγμούς.. Έχοντας πιο σκληρή ανάρτηση, τα Continental που μου έχουν κάτσει καλά και τις 18" οδηγάω τρένο σε ράγες πια, καμία σχέση με όταν το πήρα με τις 16" ειδικότερα στους ελιγμούς ανάγκης σε μια δύσκολη στιγμή.
Εν κατακλείδι, στις 18 πας κυρίως για την εμφάνιση και αυτή είναι ένα θέμα εντελώς προσωπικό και υποκειμενικό. Τώρα αν μερικοί την έχουν δει Tag Heuer σε αγώνα WRC και μετράνε και τα δέκατα του δλ για να πάνε στη δουλειά ή για καφέ, ή το ότι θα κάψουν 1€/100χλμ παραπάνω, είναι δικό τους θέμα.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Προσωπικά με το που αγόρασα το αμάξι πέταξα κατευθείαν τις 16αρες και έβαλα τις 18αρες. Φρόντισα η διάμετρος κύλισης να είναι παρόμοια με αυτή της 16αρας.
Με τις θολάρες και τον όγκο αμαξώματος που έχει το Eos μη σου πω οτι η 18αρα θα πρεπε να ειναι η default ζαντα του αυτοκινήτου, και οι καγκουριές ν αρχίζουν απο τις 19 και πάνω. Πολλά παιδιά στη συνέχεια φοβήθηκαν αυτό που λέει ο Coo σχετικά με τις λακούβες την άνεση τους τριγμούς κτλ. όμως με την αναρτησάρα που έχει απο τη μάνα του σε συνδιασμό με το βάρος του, οι διαφορές που δημιουργήθηκαν ήταν ανεπαίσθητες. Αυτό έλεγα σε όλους που ήθελαν δοκιμάσουν την αλλαγή και εντέλει δεν έπεσα έξω.
Ως προς την τιμη, 2 φορές χρειάστηκε ν' αλλάξω στα 9 χρόνια λάστιχα. Την μια έβαλα τα BfGoodrich με 580€ και την άλλη τα Cormoran με 420€. Η αλλαγή ελαστικών στα της μαμάς 16αρια απαιτούσε κατ ελάχιστον 650€ σ'οποια μάρκα κι αν έψαχνα. Όπως πολυ καλά ειπώθηκε παραπάνω, η συγκεκριμένη διάσταση δεν είναι εμπορεύσιμη.
Όσο για την κατανάλωση.....δε μπορώ παρα να συμφωνήσω με τον Cooko....Μας νοιάζει περισσότερο το 0,3 του λίτρου που χασαμε λόγω αλλαγής διάστασης, και δε μας νοιάζουν τα επιπλέον 50 άλογα που πρέπει να ταϊσουμε?
Οταν λοιπόν μιλάμε για βελτίωση είτε αισθητική είτε μηχανική δε νομίζω οτι πρέπει να θέτουμε τέτοια διλήμματα στον εαυτό μας.....γινόμαστε έτσι ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοι στο αλεύρι. Δεν κάνει.
Ναι πάς για την εμφάνιση όπως λέει και ο Coo στο τέλος....αυτός ειναι και ο αρχικός στόχος....αλλά συνάμα βελτιώνεις κατα πολύ την στοιβαρότητα και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου.Μακάρι να μου δίνανε το αμάξι με σιδερένιες ζαντές ώστε ν αποφύγω να πληρώσω τις παλιοαδελαϊδες που ειχαν πάνω
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Με 17αρες το αγόρασα και θα πήγαινα άνετα σε 18αρες αλλά τελικά δεν έκατσε (δεν ήθελα να βάλω απομιμήσεις).
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lefterisp
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Είναι λίγο πιο ακριβά από 225 αλλά δεν αλλάζει καθόλου η διάμετρος της ζάντας.
Και λογικό είναι ειδικά σήμερα να σκέφτεται ο καθένας την τσέπη του. Αλλά επειδή το αυτοκίνητο είχε πριν πάλι ένα σχετικά καλό λάστιχο το Pirelli Cinturato P7 Blue το οποίο σε 16' κοστίζει τουλάχιστον 460 ευρώ και εγώ έδωσα 70 ευρώ παραπάνω για το eagle f1 σε 18 να πω ότι για μένα δεν υπάρχει σύγκριση στην ασφάλεια που παρέχουν αυτά τα 70 ευρώ.
Το αυτοκίνητο στρίβει πολύ καλύτερα με τα ίδια χλμ, δεν ανάβει το esp τόσο συχνά όσο άναβε, πριν έλεγα ότι η ανάρτηση έχει χαλάσει από το φαινόμενο τραμπολίνου στην εθνική με τα 100-120 χλμ, δεν συζητάω καν σε περισσότερα και σε απόσταση φρεναρίσματος ακόμα και στους δικούς μας ελληνικούς δρόμους καταλαβαίνεις αμέσως τη διαφορά. Φυσικά υπάρχει και το έξτρα κόστος της ζάντας, αλλά θέλω να καταλήξω ότι δεν φοβάσαι πλέον να αλλάξεις ζάντα λόγω του κόστους στο ελαστικό. Ειδικά σε θέματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του αυτοκινήτου για εμένα το αυτοκίνητο θα έπρεπε να βγαίνει με τουλάχιστον 17' για να έχει ένα λογικό για τις διαστάσεις και το βάρος του ελαστικό.
Eos tsi 122
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
dragonfighter έγραψε: Συμφωνώ με τους προλαλή(ζ)αντες. :hahaha: :hahaha:
Με 17αρες το αγόρασα και θα πήγαινα άνετα σε 18αρες αλλά τελικά δεν έκατσε (δεν ήθελα να βάλω απομιμήσεις).
Κυκλοφορούμε και σε έκδοση προ(ζαλήσα)ντες και προ(πρήξα)ντες για περισσότερη απόλαυση. :PPP :PPP :PPP
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
.Αν δεν τις αλλαξεις θα είναι όπως κατι αυτοκίνητα με ζάντα και ταμπούρα...Προσωπική άποψη φυσικά,σε καποιον αλλον μπορει να μην φαίνεται άσχημο.
Σίγουρα υπαρχουν πολυ πιο ομορφες ζάντες απο τις μαμα και σίγουρα ο θόλος σηκώνει μεγαλύτερο νούμερο αλλα και μικρότερο προφιλ ελαστικού για ομορφιά αλλα για να γίνει σωστά θέλει και δισκοπλακες,δαγκανες,τακακια,βασεις και δεν ξερω τι άλλο.Και τα λεφτα για πισω φρενα που πιανουν 20-30% νομιζω ειναι πεταμενα...
Βέβαια τώρα με αυτα που είπαμε θέλω και εγω να βαλω 17-18 αλλα αυτο θα γίνει ταυτόχρονα με μηχανική βελτίωση ωστε το αμαξι να ειναι και πιο σταθερό και πιο γρήγορο.Άρα πιο ολοκληρομένο σαν σύνολο.
(το βάρος της ζάντας δεν εξαρτάται μόνο απο το μέγεθος αλλα απο το υλικο κατασκευής και την σχεδιαση κλπ)
Corbil οι τιμές που λές δεν ειναι για επωνυμα ελαστικά...Εγω τα Good Year Efficient Grip Performance 215/55/16 93V τα εβαλα 480€ και Kormoran που ειναι θυγατρικη της michelin μου ειχαν πει με 320 ή λίγο παραπάνω.Πάντως και σε 18 δεν χρειαζεται να ξεφύγεις πολυ οικονομικα για να βρεις ποιοτικό και επώνυμο ελαστικό όπως σωστά λέει και ο Λευτέρης.Eπίσης τα 50 άλογα παραπάνω κακως τα αναφέρεις διότι οταν πας κανονικά και δεν τα επιστρατεύεις κοιμούνται όπως και τα 122 αντίστοιχα και επισης γιατί η κατανάλωση με το πρόγραμμα πέφτει λόγο αυξημένης ροπης οταν απαιτηθεί αλλα και πιο φτωχό μείγμα σε σχεση με το εργοστασιακό που ειναι πολυ πλούσιο.Επίσης αλλαζει ο τρόπος που αντιδρά το γκάζι και το πατας πολυ λιγοτερο απο οσο πρίν.Πριν το πρόγραμμα με το ζόρι εβλεπα κατω απο 10lt/100 μεσα στην πολη και κατω απο 9.5 με τίποτα.Τώρα πάντα κατω απο 9 και γυρω στο 8.5 εκτός αν πεσω σε τρελή συνεχόμενη κίνηση.
Επίσης αυτο με τις 18αρες και την καλη ποιότητα της ανάρτησης που λές ισχύει και για όσους έχουν sport ανάρτηση οτι δεν θα έχουν θέμα;; Μήπως με τις 18 κοπανάει σε σαμαρακια και λακούβες; το φοβάμαι λίγο αυτό...
Λευτέρη με τα τελευταία που είπες με έψησες πολύ...Και εγω κατι τετοιο σκεφτόμουν αν άλλαζα ζάντα,να παω σε μεγαλύτερη αλλα να μην αλλαξει το βήμα του αυτοκινήτου (16" + Προφιλ ελαστικου για μαμα ζαντες=18" + προφιλ καινούργιου ελαστικού) παρα μόνο το φάρδος του ελαστικού ώστε να εχω τα πλεονεκτήματα του μεγαλύτερου μεγέθους με τις μικροτερες δυνατές απώλειες σε θεμα επιδόσεων.
Εγκυκλοπεδικα να πω οτι ειχα διαβάσει στο drive οτι αν αλλάξεις ζάντα πρεπει να μην εχει διαφορα πανω απο 3% σε σχεση με την εργοστασιακή που με αυτήν εχει σωστη γεωμετρία το αυτοκίνητο.Έδινε εναν αλγόριθμο που εβαζες τα specs των 2 ζαντών και έβγαζες τον αριθμό που σε ενδιαφέρει.
Για να το κλείσουμε ο καθένας πρέπει να κάνει αυτο που τον ευχαριστεί και τον κανει να χαμογελάει γιατι μόνο ο ίδιος το πληρώνει

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
denkar13 έγραψε: Corbil οι τιμές που λές δεν ειναι για επωνυμα ελαστικά...Εγω τα Good Year Efficient Grip Performance 215/55/16 93V τα εβαλα 480€ και Kormoran που ειναι θυγατρικη της michelin μου ειχαν πει με 320 ή λίγο παραπάνω.Πάντως και σε 18 δεν χρειαζεται να ξεφύγεις πολυ οικονομικα για να βρεις ποιοτικό και επώνυμο ελαστικό όπως σωστά λέει και ο Λευτέρης.
Οι τιμές που σου έγραψα ήταν πριν 8 χρόνια για τα Bf Goodrich οταν τα Goodyear είχαν για 18αρα 850 € και αντίστοιχα για τα Kormoran που έβαλα πριν 4 χρόνια όταν τα Goοdyear είχαν 650€. Define επώνυμο ελαστικό.?? Εχεις την εντύπωση οτι το Goοdrich είναι ανώνυμο? Η Kormoran ξέρεις απο πότε παράγει ελαστικά? ή επειδή μας έχουνε φλομώσει στο marketing εδω στο Ελάντα ξέρουμε μονο το pirelli το michelin και το Goodyear, και όλα τα άλλα μας φαίνονται υποδιέστερα!?
Eπίσης τα 50 άλογα παραπάνω κακως τα αναφέρεις διότι οταν πας κανονικά και δεν τα επιστρατεύεις κοιμούνται όπως και τα 122 αντίστοιχα και επισης γιατί η κατανάλωση με το πρόγραμμα πέφτει λόγο αυξημένης ροπης οταν απαιτηθεί αλλα και πιο φτωχό μείγμα σε σχεση με το εργοστασιακό που ειναι πολυ πλούσιο.Επίσης αλλαζει ο τρόπος που αντιδρά το γκάζι και το πατας πολυ λιγοτερο απο οσο πρίν.Πριν το πρόγραμμα με το ζόρι εβλεπα κατω απο 10lt/100 μεσα στην πολη και κατω απο 9.5 με τίποτα.Τώρα πάντα κατω απο 9 και γυρω στο 8.5 εκτός αν πεσω σε τρελή συνεχόμενη κίνηση.
Εγώ πάντως ειλικρινά σου μιλάω δε θα πήγαινα με 50 άλογα παραπάνω, κανονικά. Θα τρεχα παραπάνω, όπως τρέχω και τώρα με το Corsaki.Οταν το κοντέρ στο Corsa ανεβαίνει τα 200 εγώ βλέπω στο instant κατι 20αρια και 23αρια στην κατανάλωση, και άμα του χα πρόγραμμα θα βλέπα 25αρια και βάλε, όπως συμβαίνει στα opc που φοράνε τον ίδιο κινητήρα.Θα με πόρωνε ακόμα ποιο πολύ το περισσότερο γκάζι. Άρα αν δεν τα βάζω τα extra αλογα για να τρέξω παραπάνω ==> δε μου χρειάζονται για να πηγαινω κανονικά.
Επίσης αυτο με τις 18αρες και την καλη ποιότητα της ανάρτησης που λές ισχύει και για όσους έχουν sport ανάρτηση οτι δεν θα έχουν θέμα;; Μήπως με τις 18 κοπανάει σε σαμαρακια και λακούβες; το φοβάμαι λίγο αυτό...
Έχω Sport ανάρτηση απο μαμά
Για να το κλείσουμε ο καθένας πρέπει να κάνει αυτο που τον ευχαριστεί και τον κανει να χαμογελάει γιατι μόνο ο ίδιος το πληρώνει
Εννοείται!!! Δεν είμαστε εδώ για να δέρνουμε ο ένας τον άλλον..... Τις απόψεις και τις εμπειρίες του λέει ο καθένας. Ειναι τελείως υποκειμενικό το πως βλέπει ο καθένας μας τα πράγματα
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
denkar13 έγραψε: Coo καταρχήν δεν γνωρίζω ποιός είναι ο tag heuer.
Εταιρεία κατασκευής ρολογιών και επίσημος σπόνσορας/χρονομέτρησης της Formula 1.
denkar13 έγραψε: Δευτερον,του αυτοκινητου δεν του πινω το αιμα επειδη απλα εχω ενα προγραμμα δεν ξερω γιατι εχει παρεξηγηθεί τόσο.Σε πληροφορω οτι η μεση καταναλωση μου (πραγματική) εδω και 26.000χλμ που εχω logs ειναι 8.5 και σε ταξιδια που καιει λιγο να χω κανει τις 3.000χλμ,οχι παραπανω.Το ποσο παραπανω θα κάψεις συμφωνησα και πριν οτι ειναι ελαχιστο.
Η δική μου μέση είναι 7.2 με περίπου τα 9/10 εντός πόλης (επαρχία) και 6.3-6.7 σε ταξίδια Ε.Ο. (ανάλογα την ταχύτητα που επιλέγω να κινηθώ) με τις 18" και χωρίς πρόγραμμα. Αυτό μπορεί να λέει κάτι για το πρόγραμμα, μπορεί και όχι. Μπορεί να λέει κάτι για την οδήγηση μου/σου μπορεί και όχι. Υπάρχουν τόσες παράμετροι που δεν έχει νόημα το συγκριτικό. Εκτός αν πηγαίναμε δίπλα-δίπλα.
denkar13 έγραψε: Όμως για εμενα για να βελτιώσεις την εμφάνιση δεν αρκει η ζάντα.Πρέπει να αλλάξεις και τις δισκόπλακες πίσω γιατι ειναι πολύ μικρές (στο 1.6 και το 122 μπορει να ειναι και μικροτερες απο το 160 δεν το ξερω παντως και στο 160αρι ειναι μικρές).Αν δεν τις αλλαξεις θα είναι όπως κατι αυτοκίνητα με ζάντα και ταμπούρα...Προσωπική άποψη φυσικά,σε καποιον αλλον μπορει να μην φαίνεται άσχημο.Σίγουρα υπαρχουν πολυ πιο ομορφες ζάντες απο τις μαμα και σίγουρα ο θόλος σηκώνει μεγαλύτερο νούμερο αλλα και μικρότερο προφιλ ελαστικού για ομορφιά αλλα για να γίνει σωστά θέλει και δισκοπλακες,δαγκανες,τακακια,βασεις και δεν ξερω τι άλλο.Και τα λεφτα για πισω φρενα που πιανουν 20-30% νομιζω ειναι πεταμενα...
Σχετικά είναι όλα. Αυτό εξαρτάται και από τη ζάντα, το πόσο ανοιχτή ή κλειστή είναι, πόσα μπράτσα έχει κλπ.. Αν διαλέξεις μια πολύ ανοιχτή ζάντα, τότε οι στυλιστικές επιταγές της εποχής επιβάλλουν πιο μεγάλους δίσκους. Το αν είναι πεταμένα ή όχι λεφτά εξαρτάται από το πορτοφόλι του καθένα. Αν είναι να πουλήσεις ένα νεφρό για αυτό, ναι είναι πεταμένα..
denkar13 έγραψε: Βέβαια τώρα με αυτα που είπαμε θέλω και εγω να βαλω 17-18 αλλα αυτο θα γίνει ταυτόχρονα με μηχανική βελτίωση ωστε το αμαξι να ειναι και πιο σταθερό και πιο γρήγορο.Άρα πιο ολοκληρομένο σαν σύνολο.
(το βάρος της ζάντας δεν εξαρτάται μόνο απο το μέγεθος αλλα απο το υλικο κατασκευής και την σχεδιαση κλπ)
Προφανώς. Αλλάζοντας απλά ζάντα στο βελτιώνει ως προς τη σταθερότητα, για να κινηθείς σε πιο τρελούς ρυθμούς θέλεις άλλη μελέτη και προτοφόλι.
denkar13 έγραψε: Επίσης αυτο με τις 18αρες και την καλη ποιότητα της ανάρτησης που λές ισχύει και για όσους έχουν sport ανάρτηση οτι δεν θα έχουν θέμα;; Μήπως με τις 18 κοπανάει σε σαμαρακια και λακούβες; το φοβάμαι λίγο αυτό...
Το χαμήλωσα και με πιο σκληρά ελατήρια. Δεν έχει θέμα.
denkar13 έγραψε: Εγκυκλοπεδικα να πω οτι ειχα διαβάσει στο drive οτι αν αλλάξεις ζάντα πρεπει να μην εχει διαφορα πανω απο 3% σε σχεση με την εργοστασιακή που με αυτήν εχει σωστη γεωμετρία το αυτοκίνητο.Έδινε εναν αλγόριθμο που εβαζες τα specs των 2 ζαντών και έβγαζες τον αριθμό που σε ενδιαφέρει.
Σωστά. Δε μπορείς να βάλεις ότι λάστιχο σου κατέβει, πιθανότατα να αλλάξεις γεωμετρία, βήμα.....
denkar13 έγραψε: Για να το κλείσουμε ο καθένας πρέπει να κάνει αυτο που τον ευχαριστεί και τον κανει να χαμογελάει γιατι μόνο ο ίδιος το πληρώνει
Προφανώς και συμφωνώ.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Ζηλεύω :PPP
Και μαμα το 122 με το 160 καιει πιο λιγο λογο του οτι δεν εχει κομπρεσσορα που τραβαει ισχυ απο τον άξονα όπως το κομπρεσερ του a/c.
Αλλο τα χλμ σε επαρχια εντος πολης και αλλο στην Αθήνα που καθε μερα κανω μια ωρα στην χαμοστερνας και την Καβάλας σταματα ξεκίνα :PPP
Aλλα όπως λες δεν γινεται να συγκριθούν οι καταναλώσεις ακομη και διπλα διπλα να πηγαιναμε θα πω εγω.Παρα μονο με ιδιο φορτίο διπλα διπλα και με cruise control και για ορισμενη αποσταση αφου μηδενισουμε μαζι την καταναλωση.
Δεν ειναι θεμα νεφρου αλλα οπτικης για το αν τα αξιζει.Εσυ πχ αν ειχες 20.000€ τα οποια θα μπορούσες να τα φάς ακομη και ΟΛΑ αν θελεις μεσα σε 4 μήνες πριν ξαναπάς για δουλειά θα το έκανες;Εγω όχι...πάλι το θεωρω σπατάλη αν και δεν ειμαι σε αυτήν την θέση δυστυχώς χαχαχα χαχαχα . Στα μπροστινα να βαλεις κατι καλυτερο που πιανουν πιο πολυ αλλα να αλλαξεις τα πισω και να χεις μαμα μπροστά εχεις δωσει λεφτα τελειως για την εμφανιση και οχι για ασφάλεια.
Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις σχετικα με την sport αναρτηση.Με πείσατε,οι 18αρες θα μπούν στην λίστα!
Corbil σίγουρα υπάρχουν και φθηνοτερα καλα ελαστικά,εγω δεν σου ειπα οτι η Kormoran ειναι θυγατρική της Michelin?Σίγουρα ειναι καλά!Αλλα αλλο καλά και άλλο Premium.Δεν μπορει να ειναι τα ιδια ακριβως λαστιχα τα Κοrmoran με τα Michelin (το ίδιο καλά).Και η Smirnoff είναι καλή αλλα η Grey Goose ειναι premium...Αν και στα λάστιχα δεν ξέρω κατα πόσο βγαίνουν ειναι premium σε λιγότερο απο 17".
Το κόρσα μπορεις να το πας με 200για όση ωρα θές.Τα Turbo EOS (και γενικα τα turbo) αν πηγαινεις ταπα για πολυ θα σπασουν.Ειδικά τα 14άρια και ακομη πιο ειδικα τα 14άρια με πρόγραμμα!
Τα άλογα δεν τα βάζεις για να τα αξιοποιεις συνέχεια.Συνέχεια ούτε τα εργοστασιακα 60 άλογα σε ενα Smart δεν αξιοποιείς.Τα βάζεις για να τρέξεις παραπάνω οταν τα χρειαστείς (ασφάλεια) ή τα θελήσεις για ενα άνοιγμα (Κ...α) :PPP
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Α ρε νιάτο ατίθασο.....την Κ...α την έχεις στο αίμα σου τελικά!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.