Goodyear Efficientgrip

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6599 από vabatzis
Goodyear Efficientgrip δημιουργήθηκε από vabatzis
Στην ιδιόκτητη πίστα της Goodyear στη Γαλλία, λίγο έξω από το Μονπελιέ, η αμερικανική εταιρία παρουσίασε το νέο της ελαστικό, το οποίο είναι και το πρώτο της με περιβαλλοντολογικό χαρακτήρα, χωρίς μάλιστα υποχωρήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των επιδόσεων.

Το τελευταίο διάστημα, η συνεχής απαίτηση φιλικών αυτοκινήτων και γενικότερων κατασκευών, φιλικών προς το περιβάλλον έχει οδηγήσει τις περισσότερες από τις εταιρίες στην κατασκευή και εξέλιξη αντίστοιχων κατασκευών. Με την συνεχώς αυξανόμενη απαίτηση για μείωση των ρύπων, τα φορολογικά κίνητρα που παρέχουν τα κράτη με βάση την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και το παράδειγμα της φορολογίας ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων, είναι φανερό ότι ο καταναλωτής αναζητά πλέον λύσεις με έντονο των περιβαλλοντολογικό χαρακτήρα. Με αυτή τη λογική, η Goodyear παρουσίασε το πρώτο «πράσινο» ελαστικό της με την κωδική ονομασία Efficientgrip, το οποίο και είναι βελτιωμένο σε τρία βασικά σημεία. Καταρχήν στο επίπεδο θορύβου το οποίο από το 2012 αναμένεται οι να είναι ακόμα αυστηρότερο, κατά δεύτερον στην χαμηλή αντίσταση κύλισης, και τέλος στις επιδόσεις στο βρεγμένο οδόστρωμα. Με αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύεται και έμπρακτα ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον ελαστικά, μπορούν να έχουν βελτιωμένες επιδόσεις.

Το νέο ελαστικό, λοιπόν, και συγκεκριμένα η γόμα του, βασίζεται σε μία νέα πατέντα την οποία και έχει κατοχυρώσει η Goodyear, με την συγκεκριμένη τεχνολογία να ονομάζεται Coolcushion. Ουσιαστικά, με την συγκεκριμένη τεχνολογία έχουμε ένα ελαφρύτερο ελαστικό, το οποίο παρέχει μειωμένη θερμοκρασία σε αυτό, με αποτέλεσμα και χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Ουσιαστικά, υπάρχει μιρκότερη παραμόρφωση, μικρότερη ποσότητα ενέργειας, με αποτέλεσμα να έχουμε και μικρότερη αντίσταση κύλισης. Η τελευταία, είναι βελτιωμένη κατά 13%, την ώρα που σύμφωνα με στοιχεία του ινστιτούτου TUV η κατανάλωση είναι χαμηλότερη κατά 2%. Το πέλμα του ελαστικού έχει νέα σχεδίαση, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πλαϊνά. Χρησιμοποιούνται φύλλα λινού πολυεστέρα, τα οποία δεν επιτρέπουν την αύξηση της θερμοκρασίας στο σκελετό του ελαστικού, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται πλέον και λιγότερο «λάστιχο» για την κατασκευή του. Το πέλμα. Διακρίνεται από βαθιές κεντρικές αυλακώσεις, πολλαπλές εγκοπές και νέο μείγμα πέλματος με χρήση νανοτεχνολογίας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα βελτιωμένη κατασκευή και ακαμψία των τακουνιών, τα οποία και είναι πιο συμπαγή, όντας και σκληρότερα στη μέση του ελαστικού. Με αυτόν τον τρόπο, έχει επιτευχθεί και κατά 8% βελτιωμένη χιλιομετρική απόδοση κατά 8%.

Οδηγώντας στις μοναδικές εγκαταστάσεις της Goodyear, το στοιχείο που εντυπωσιάζει αναφορικά με τον ανταγωνισμό είναι οι επιδόσεις του ελαστικού στις βρεγμένες επιφάνειες, τόσο κατά το φρενάρισμα, όσο και κατά την οδήγηση στην πίστα. Στο στεγνό οδόστρωμα, μπορεί η αίσθηση και οι διαφορές να είναι αισθητές μόνο στο όριο, σε ρυθμούς που στο δρόμο θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν απαγορευτικοί, αλλά η ουσία είναι ότι δεν έχουν γίνει υποχωρήσεις στην απόδοση του ελαστικού παρά τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του.

Το νέο Goodyear Efficientgrip έχει ήδη βραβευθεί με το Nordic Ecolabel, το οποίο και είναι διαγωνισμός για λύσεις φιλικές για το περιβάλλον, ενώ διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά.

Πηγή: 4troxoi.gr

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6601 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Πολύ ενδιαφέρον σίγουρα, αλλά φαντάζομαι ότι θα έχει κοστολογηθεί και αντίστοιχα...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6602 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Guardian έγραψε:

Πολύ ενδιαφέρον σίγουρα, αλλά φαντάζομαι ότι θα έχει κοστολογηθεί και αντίστοιχα...

175€ ανά τεμάχιο...

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6605 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Δεν είναι πολλά, αλλά για την δική μου περίπτωση με το 235-45-17 τι κάνουμε από άποψη τιμής...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6606 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Guardian έγραψε:

Δεν είναι πολλά, αλλά για την δική μου περίπτωση με το 235-45-17 τι κάνουμε από άποψη τιμής...

Νομίζω ότι δε βγαίνει σε αυτή τη διάσταση...

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6608 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Σπύρο το 235 δεν είναι πολύ; Τί ζάντες φοράς; :unsure:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6611 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Δημήτρη μου αυτά φοράει και τώρα το αυτοκίνητο...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6612 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Καμία αντίρηση, απλά μου φάνηκε πολύ...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6631 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
....τι να πω και γω....235/40/18

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6632 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Το 1995 πηρα το πρωτο μου αυτοκινητο το οποιο φορουσε michelin energy 155/70/13.
Υποτιθεται οτι αυτα τα ελαστικα εκαναν εξοικονομιση καυσιμου 5% σε σχεση με τα απλα.
Το'χαψα.
Στην επομενη αλλαγη ελασικων εβαλα παλι την ιδια μαρκα αλλα τα νεοτερα και πιο εξελιγμενα που καναν εξοικονομιση καυσιμου αλλα 5% σε σχεση με τα παλιοτερα energy.(συμφωνα με τον ειδικο τυπο και τα διαφημιστικα εντυπα)
Στη τριτη αλλαγη ελαστικων (τα ελιωνα βλεπετε,εδινα ολο το χαρτζηλικι) εβαλα αλλη μαρκα νομιζω Pirelli τα απλα,δηλαδη οχι εξοικονομισης καυσιμου.
Δεν ειδα καμια μα καμια διαφορα στη καταναλωση μεταξυ των 3 ελαστικων στα ταξιδια που εκανα προς στο χωριο.
Αποψη μου το να δωσεις 175 ευρω για ενα λαστιχο που το αντιστοιχο συμβατικο μπορει να εχει 150,σημαινει 100 ευρω στη τετραδα επιπλεον.
Με τιποτα αυτα τα λαστιχα δεν θα μας φερουν πισω σε βενζινη τη διαφορα των 100 επιπλεον ευρω που θα δωσουμε για την αποκτηση τους.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6634 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Συμφωνώ με το Νικήτα...+1:shades:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6665 από leftin3d
Απαντήθηκε από leftin3d στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Το θεμα μας ομως δεν ειναι η καταναλωση της βενζινης, αλλα η ευαισθησια μας για το περιβαλον.
Ο απωτερος σκοπος τους ειναι να ειναι ποιο φιλικα για το περιβαλον...η καταναλωση ερχεται σαν εξτρα...αν καποιοι την δουν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6673 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Λευτερη,εγω θα γινω ο σωτηρας του περιβαλλοντος?
Ας προσαρμοστουν ολες οι βιομηχανιες για το καλο του.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #6675 από leftin3d
Απαντήθηκε από leftin3d στο θέμα Απ:Goodyear Efficientgrip
Νικητα μην το βλεπεις ετσι.
Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη.
Μονο τα αυτοκινητα στην αθηνα, πιστευω κανουν ιση ζημια με ενα εργοστασιο...ισως και παραπανω.
Γιατι πρεπει να περιμενουμε μια ζωη απο τους αλους να κανουν την αρχη και δεν τολμουμε να ειμαστε εμεις αυτοι που θα κανουμε την αρχη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi