- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αναβατώριο!
- SILVER EOS
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
:crazyman: :crazyman: :crazyman: KIIΝΔYΝΟΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ CABRIO!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αυτό συμβαίνει για τον λόγο ότι όταν ανεβαίνει ένα αυτοκίνητο, λόγω των στρεβλώσεων, η οροφή δέχεται πολλές πιέσεις! Όχι και ότι καλύτερο για αυτή! Έτσι προτιμάται το ανοιχτό ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Οτι δεχετε πιο πολλες στρεβλωσεις στο σταθερο αναβατωριο απ'οσες στους Ελληνικους δρομους?
Δηλαδη δεχετε λιγοτερες στρεβλωσεις στο δρομο που ειναι γεματος λακουβες,σαμαρακια,ανεβοκατεβαινουμε πεζοδρομια και εγω δεν ξερω τι αλλο απ'οσες στο αναβατωριο του συνεργειου?
Δεν το πιστευω αυτο.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Σωπάτε ρε παιδιά!Οταν καβαλαμε πεζοδρόμια στρεβλώνει λιγότερο από οταν ανεβαίνει στην ευθυγραμισμένη ράμπα του συνεργείου?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δηλαδή στο δρόμο υπάρχει βαρύτητα ενω στο συνεργείο οχι?
Σωπάτε ρε παιδιά!Οταν καβαλαμε πεζοδρόμια στρεβλώνει λιγότερο από οταν ανεβαίνει στην ευθυγραμισμένη ράμπα του συνεργείου?
Αναποδα ραλακια, οσο μεγαλυτερο το υψος, τοσο μεγαλη η βαρυτητα και η πιεση που ασκειται σε ενα σωμα καθως ανεβαινει.
Για αυτο και υπαρχει μεγαλυτερη στρεβλωση στο αναβατωριο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Παταει σε σταθερο σημειο ειτε αυτο λεγετε ραμπα ειτε ειναι ανυψωτηρας που πιανει στα σημεια που βαζουμε το γρυλλο αλλαγης ελαστικου.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Argyris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Θέλω να πιστέυω ότι έχουμε ενα πολύ καλοστημένο σασί που αντέχει σε πολλά. Χρήσιμη φυσικά η συμβουλή για την ανοιχτή οροφή αλλά μην κάνουμε την τρίχα τριχιά.:shades:
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Γιατι ρε παιδια οταν καβαλατε τα πεζοδρομια (οσοι το κανουν) νομιζετε οτι δεν δημιουργειται προβλημα στην οροφη??Δυστιχως η ευτιχως εχουμε αυτοκινητα τα οποια δεν ειναι για τετοια πραγματα.Ειδικα για τα πεζοδρομια ειναι οτι χειροτερο για την οροφη!!!
Εγώ προσωπικά δεν το έχω ανεβάσει ποτέ καθότι εκτός των παραπάνω που με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο έχω και 17" και δεν θέλω να ζορίζω ζάντα και ελαστικά! Αλλά φαντάζομαι ότι η οροφή εκείνη την στιγμή τα βλέπει όλα! :wtf:
Όσο κι αν διατινόμαστε ότι το Eos έχει από τις καλύτερες ακαμψίες! :agree:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Φαντάζομαι όμως πως στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου έχουν υπολογιστεί και αυτές οι ανωμαλίες - ίσως βέβαια όχι στον ελληνικό βαθμό.
Όπως και να έχει, είτε πεζοδρόμια είτε λακούβες το αυτοκίνητο θα ζοριστεί με ότι αυτό (αν) συνεπάγεται μακροπρόθεσμα...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αναποδα ραλακια, οσο μεγαλυτερο το υψος, τοσο μεγαλη η βαρυτητα και η πιεση που ασκειται σε ενα σωμα καθως ανεβαινει.
Για αυτο και υπαρχει μεγαλυτερη στρεβλωση στο αναβατωριο.
Η βαρύτητα και βέβαια είναι ίδια σε ενα σώμα ,είτε βρίσκεται στο έδαφος ,είτε βρίσκεται πάνω στη ράμπα 2μέτρα ψηλότερα.Ισως θεωρείς οτι δέχεται στρεβλώσεις όταν ανυψώνεται με την εκπληκτική ταχύτητα των 3m/min.Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο όταν ανέβει πανω σε ευθυγραμμισμένη ράμπα ,πιασμένο απο κάτω απο το πάτωμα και οχι απο τους τροχούς ,αν φτάσει και στην κορυφή του ουρανοξύστη δεν μεταβάλλεται η ευθυγράμμισή του.
Τα υπόλοιπα είναι γι αυτούς που είτε δεν έχουν αντίληψη ,είτε είναι μίζεροι χωρίς λόγο με το αυτοκίνητό τους.(δεν αναφέρομαι προσωπικά )
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- marios_eos_160ps
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
παντα φιλικα και οπως ειπαν και πιο πανω,,,,ηρεμα,λαμαρινες ειναι δεν παθαινει και τιποτα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- serres tsi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Προφανως πιστευετε οτι κρεμεται στον αερα το καπο μαζι με το μπροστινο συστημα και τη μηχανη καθως και το πορτ μπαγκαζ μαζι με το πισινο συστημα και την οροφη.
Σε αυτη τη περιπτωση εχουμε πιο πολυ αμαξωμα αιωρουμενο στο κενο απ'οτι αν ανεβαινε απο τις ροδες.
Θελετε να πειτε οτι υποφερουν περισσοτερο οι κολλες και οι ηλεκτροποντες
Αυτο προφνως θελετε να πειτε αλλα χαθηκαμε στη μεαφραση.
Αυτα ρε παιδια ειναι υπολογισμενα,εδω εβλεπα καποτε μια διαφημιση της BMW σειρας 3 που ηταν ενα καμπριο ισσοροπημενο στο παρμπριζ της απο κατω BMW.(παλι καμπριο,εκει που βρισκετε ο ανεμοθωρακας)
Ποσο βαρος δεχτηκαν οι κολονες του παρμπριζ και δεν κατερευσαν?
Μην ειμαστε υπερβολικοι.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αυτα ρε παιδια ειναι υπολογισμενα,εδω εβλεπα καποτε μια διαφημιση της BMW σειρας 3 που ηταν ενα καμπριο ισσοροπημενο στο παρμπριζ της απο κατω BMW.(παλι καμπριο,εκει που βρισκετε ο ανεμοθωρακας)
...ο ανεμοθραύστης εννοείς...
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Ανεμοθωρακας-αναεμοθραυστης,καταλαβατε τι ηθελε να πει ο ποιητης.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
nikitas tsi έγραψε:
Αυτα ρε παιδια ειναι υπολογισμενα,εδω εβλεπα καποτε μια διαφημιση της BMW σειρας 3 που ηταν ενα καμπριο ισσοροπημενο στο παρμπριζ της απο κατω BMW.(παλι καμπριο,εκει που βρισκετε ο ανεμοθωρακας)
...ο ανεμοθραύστης εννοείς...
Καλά μην το δένεις σχοινί κορδόνι ότι δεν έπαιζε κανένα εφε εκεί αλλά πιστεύω πως όπου και να το ανεβάσεις αν είναι ευθύγραμμο δεν υπάρχει πρόβλημα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.