ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ

Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #33990 από sakisdal
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ δημιουργήθηκε από sakisdal
Καλησπερα σε ολους. Ηθελα να αναφερω και εγω ενα προβλημα που ειχα στο αυτοκινητο και πιο συγκεκριμενα στο συγχρονιζε της 2ας.... Εδω και καιρο οταν εκανα αλλαγη απο 1η σε 2α με πανω απο 3000 στροφες ακουγα ενα γρατζουνισμα σαν να μην κουμπωνε η ταχητυτα(το γνωστο για vw προβλημα με το συγχρονισε). Πηγα το αμαξι στη vw και μετα απο μια βολτα που καναμε με τον μηχανικο(οδηγουσε ο ιδιος) και αρκετο γκαζωμα με 1η και αλλαγη σε 2α ακουστηκε ξανα ο ιδιος θορυβος. Η απαντηση του ηταν....Παραγκελνω ανταλακτικα και κλεινουμε ραντεβου για αντικατασταση χωρις δευτερη κουβεντα.Ετσι λοιπον εχθες πηγα για αλλαγη και σημερα που το παρελαβα ολα οκ. Ημουνα εντος εγγυησης

tsi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #33992 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
Τέλος καλό, όλα καλά! Ευτυχώς που ήσουν εντός εγγύησης, δε λές;
Από ότι έχω ακούσει υπάρχουν ..κιβώτια και κιβώτια. Το λέω αυτό γιατί π.χ. στου Γελαδίου και του Corbil το αυτοκίνητο οι ταχύτητες κουμπώνουν απαλά και γλυκά, στο δικό μου και στου Tomary είναι πιο σκληρός ο επιλογέας και η αίσθηση πιο "κουμπωτή". :think:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #33997 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
Σάκη τέλος καλό, όλα καλά και χωρίς πολλά πολλά, ευτυχώς.

Μιας και ανοίξαμε θέμα με το σασμάν, σήμερα παρατήρησα το εξής περίεργο: Ο μοχλός, βάζοντας πρώτη τρίζει (!), ελάχιστα μεν αρκετά δε ώστε να τον ακούσω. Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει στις υπόλοιπες σχέσεις, μόνο εκεί. Να σημειώσω ότι κι εγώ ανήκω στην κατηγορία των "τυχερών" που οι σχέσεις είναι μαλακές και "ήσυχες". Το έχει παρατηρήσει άλλος αυτό;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #34159 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
Πάλι καλά φίλε Σάκη. μην το πεις ούτε του παππά!

Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα. Το αντίθετο κιόλας. Μπαίνουν τόσο τέλεια οι ταχύτητες και κουμπώνουν επίσης τέλεια! Μόνο με φωνητική εντολή δεν τις αλλάζω!!!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #34165 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
τα γνωστα.... :klaps:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #34167 από sakisdal
Απαντήθηκε από sakisdal στο θέμα Απ:ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
Παιδια το ιδιο προβλημα εχει εδω και λιγες μερες και ενας φιλος με golf tsi

tsi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #34172 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
Το σασμαν είναι γνωστό ελάττωμα σε όλα τα VW εδώ και χρόνια, δε μου κάνει εντύπωση. Αυτό που με ξενίζει όμως είναι οι διάφορες στην αίσθηση και το κουμπωμα του επιλογέα στο ίδιο μοντέλο! Πως γίνεται αυτό δεν ξέρω, υποτίθεται ένας τομέας στο εργοστάσιο που είναι αρμόδιο τα κατασκευάζει, με τις ίδιες προδιαγραφές και τα ίδια υλικά και τον ίδιο ποιοτικό έλεγχο. Εκτός αν αυτά δεν ισχύουν.
Εμένα πχ που κουμπωνει πιο "πλαστικά" από ότι του Γελαδιου, έχει πρόβλημα ή όχι; Αξίζει να το πάω για έλεγχο στις βαλβολινες του; Πάντως αν κρίνω από το Focus του αδερφού μου, η σκληρότητα είναι ρυθμιζομενη. Μήπως όλα αυτά είναι απλά τρυπακια στο ευαίσθητο μυαλουδακι μας;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 7 Μήνες πριν #34174 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
οχι δε το νομιζω οτι ειναι στο μυαλό μας η αίσθηση. Επι του πρακτέου φάνηκε κατευθείαν η διαφορά όταν οδήγησα το αμάξι του Γελάδιου. Σημειοτέον δε όταν το οδήγησα του γελάδιου είχε 75.000 χλμ και το δικό μου 40.000 και τα 2 1600αρια μοτέρ. Του γελάδιου κουμπωναν μ ενα απλό σπρόξιμο του αντίχειρα γλυκά και απαλά και οι δικές μου θέλουν λίγη προσπάθεια περισσότερο. Ήταν αισθητή η διαφορά.
Ενα τσεκάρισμα παντως στις βαλβολίνες δε θα έβλαπτε Μίτς

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi