- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παραθυρο Οδηγου
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
Less
Περισσότερα
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #51243
από gazza307
Παραθυρο Οδηγου δημιουργήθηκε από gazza307
Οταν ανεβαζω τα παραθυρα απο το κεντρικο διακοπτη (μονο τοτε) τα παραθυρα ανεβαινουν κανονικα και του οδηγου μολις φτασει και ακουμπαει στα λαστικα κατεβαινει αυτοματα μεχρι την μεση...
εαν ομως το κανω μεμονομενα το παραθυρο του οδηγου ανεβαινει και κλεινει κανονικα...
ειναι ηλεκτρονικο (καποια κωδικοποιηση) ειναι θεμα διακοπτη κεντρικου και πιθανον "τα επαιξε"???
το εχει αντιμετωπισει κανεις απο εσας?
εαν ομως το κανω μεμονομενα το παραθυρο του οδηγου ανεβαινει και κλεινει κανονικα...
ειναι ηλεκτρονικο (καποια κωδικοποιηση) ειναι θεμα διακοπτη κεντρικου και πιθανον "τα επαιξε"???
το εχει αντιμετωπισει κανεις απο εσας?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #51246
από vabatzis
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Παραθυρο Οδηγου
Το κάνει και σε μένα αρκετές φορές. Συνήθως συμβαίνει όταν του συνοδηγού ανεβαίνει γρηγορότερα και κουμπώνει στο λάστιχο. Τη στιγμή που κουμπώνει κάνει ένα χτύπημα και του οδηγού κάνει αυτό που περιγράφεις. Ίσως θεωρεί ότι βρήκε εμπόδιο, οπότε κατεβαίνει προληπτικά. Αυτό σ'εμένα ξεκίνησε όταν άλλαξα τον γρύλλο του παραθύρου του οδηγού. Έχεις κάνει κάτι παρόμοιο;
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #51248
από gazza307
Απαντήθηκε από gazza307 στο θέμα Απ:Παραθυρο Οδηγου
οχι δεν εχω αλλαξει κατι στην πορτα γενικα...ετσι ξαφνικα ξεκινησε με δικη του πρωτοβουλια.
αυτο ειναι αμα εχεις αυτοκινητο με προσωπικοτητα...κανει οτι θελει οποτε θελει..
αυτο θα αποφασισει ποτε θα τριξει..ποτε θα βαλει σταγονες...ποτε θα γενικα...
αυτο ειναι αμα εχεις αυτοκινητο με προσωπικοτητα...κανει οτι θελει οποτε θελει..
αυτο θα αποφασισει ποτε θα τριξει..ποτε θα βαλει σταγονες...ποτε θα γενικα...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #51261
από Coo
Δημήτρης
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Παραθυρο Οδηγου
Παιδιά, έχουμε πει πολλές φορές ότι τα παράθυρα και το σασμάν είναι σε γενικές γραμμές οι αδυναμίες της VW, οπότε μη γκρινιάζετε για τα παράθυρα κυρίως είναι αναμενόμενο.. Το λέει κάποιος που έχει ανοίξει 2 φορές την πόρτα του και έχει αλλάξει 3 τσιμούχες μέχρι τώρα για θέματα παραθύρου οδηγού και πίσω..
Την τελευταία φορά που μου το έκανε ήταν στο πίσω παράθυρο από τη μεριά του συνοδηγού, και το έκανε μόνο όταν το έκλεινα με το κεντρικό κουμπί - με το δικό του δεν το έκανε. Δεν πήγα σε αντιπροσωπείες και συνεργεία, απλά καθάρισα την κάτω τσιμούχα, το πάνω μέρος του παραθύρου και το εσωτερικό της τσιμούχας της οροφής, εκεί που μπαίνει μέσα το παράθυρο. Έβαλα το δάχτυλο μου μέσα από το λάστιχο και το μετακίνησα σε όλο το μήκος της τσιμούχας της οροφής για να το ανοίξω λίγο, και από τότε no problem. Προφανώς κάτι αναγνώριζε ώς εμπόδιο και έκανε την επιστροφή. Θα σου πρότεινα πριν τρέξεις σε συνεργεία να κάνεις το ίδιο αν θέλεις, αλλιώς πήγαινε στους ειδικούς.
Την τελευταία φορά που μου το έκανε ήταν στο πίσω παράθυρο από τη μεριά του συνοδηγού, και το έκανε μόνο όταν το έκλεινα με το κεντρικό κουμπί - με το δικό του δεν το έκανε. Δεν πήγα σε αντιπροσωπείες και συνεργεία, απλά καθάρισα την κάτω τσιμούχα, το πάνω μέρος του παραθύρου και το εσωτερικό της τσιμούχας της οροφής, εκεί που μπαίνει μέσα το παράθυρο. Έβαλα το δάχτυλο μου μέσα από το λάστιχο και το μετακίνησα σε όλο το μήκος της τσιμούχας της οροφής για να το ανοίξω λίγο, και από τότε no problem. Προφανώς κάτι αναγνώριζε ώς εμπόδιο και έκανε την επιστροφή. Θα σου πρότεινα πριν τρέξεις σε συνεργεία να κάνεις το ίδιο αν θέλεις, αλλιώς πήγαινε στους ειδικούς.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #51263
από nikitas tsi
Νikitas TSi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Παραθυρο Οδηγου
Υπαρχει και η λυση του καλιμπραρισματος πριν κανεις ολα αυτα.
Δοκιμασε αυτη τη συνταγη,δεν χανεις τιποτα.
Δοκιμασε αυτη τη συνταγη,δεν χανεις τιποτα.
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!
1) Start the engine and leave it running. This is important, because the procedure must be carried out with the normal power levels (voltage and amperage) that are present when the car is running.
2) Open the door and keep it open for the entire procedure.
3) Close the latch in the door. This fools the door into thinking that it is closed, even though it is open. Don't use your finger to do this unless you have spare fingers handy - use a trim tool.
4) Lower the window fully.
5) Raise the window, but block it with your hand as it raises. The window should reverse direction (lower).
6) Within 5 seconds of the above, raise the window again, and block it with your hand again. The window should simply stop this time.
7) Within 5 seconds of step 6, raise the window again, but this time don't interfere with it at all. It will raise - without any pinch protection being active - all the way up to the mechanical stop at the upper extension point of the window.
Within 5 seconds of step 7, hold the window switch (presumably in the up position, the repair manual is not specific about this) for a full 5 seconds. This causes the window motor to take note of exactly where the 'full up' position of the window is.
9) Open the latch in the door lock (the latch that you closed before). Presumably this is done by operating the door handle. The window will lower a 'short lift'.
10) Now close the door (normally close the door, don't fool it), and the window will rise up to the closed position. The work is now complete.
There can be four possible outcomes if you have carried out the above procedure properly.
a) The door window moves upwards so that the markings stenciled onto the glass of the window (markings shown at points 4 and 5 in the very first illustration at the top of this thread) run into the door seal (roof seal) as they should. If this happens, break out the champagne, everything is working as it should work.
b) The window does not raise up high enough so that the two markings are in the correct place. If this happens, a mechanical adjustment of the window mechanism (window regulator) inside the door is required. Call your friendly VW dealer to book a service appointment, and don't plan on driving through any high pressure tunnel car washes until you get the window adjusted.
c) The window goes up too far, in other words, the lower of the two markings disappears into the roof seal... but, the window stays closed. This is not good news, the window mechanism in the door needs to be adjusted, same as in b) above.
d) The window goes up too far, then reverses direction and comes back down. Same solution as b) and c) - the window mechanism in the door needs to be adjusted. But, in this particular case, you will have to carry out the 'basic settings' (items 1 to 10) all over again after the window mechanism is adjusted. The key issue is this: If the window reverses, then you need to both adjust the mechanism in the door, and do the basic settings all over again. If it doesn't reverse (as in outcome c, above), you just need to do the adjustment of the window mechanism inside the door.
2) Open the door and keep it open for the entire procedure.
3) Close the latch in the door. This fools the door into thinking that it is closed, even though it is open. Don't use your finger to do this unless you have spare fingers handy - use a trim tool.
4) Lower the window fully.
5) Raise the window, but block it with your hand as it raises. The window should reverse direction (lower).
6) Within 5 seconds of the above, raise the window again, and block it with your hand again. The window should simply stop this time.
7) Within 5 seconds of step 6, raise the window again, but this time don't interfere with it at all. It will raise - without any pinch protection being active - all the way up to the mechanical stop at the upper extension point of the window.

9) Open the latch in the door lock (the latch that you closed before). Presumably this is done by operating the door handle. The window will lower a 'short lift'.
10) Now close the door (normally close the door, don't fool it), and the window will rise up to the closed position. The work is now complete.
There can be four possible outcomes if you have carried out the above procedure properly.
a) The door window moves upwards so that the markings stenciled onto the glass of the window (markings shown at points 4 and 5 in the very first illustration at the top of this thread) run into the door seal (roof seal) as they should. If this happens, break out the champagne, everything is working as it should work.
b) The window does not raise up high enough so that the two markings are in the correct place. If this happens, a mechanical adjustment of the window mechanism (window regulator) inside the door is required. Call your friendly VW dealer to book a service appointment, and don't plan on driving through any high pressure tunnel car washes until you get the window adjusted.
c) The window goes up too far, in other words, the lower of the two markings disappears into the roof seal... but, the window stays closed. This is not good news, the window mechanism in the door needs to be adjusted, same as in b) above.
d) The window goes up too far, then reverses direction and comes back down. Same solution as b) and c) - the window mechanism in the door needs to be adjusted. But, in this particular case, you will have to carry out the 'basic settings' (items 1 to 10) all over again after the window mechanism is adjusted. The key issue is this: If the window reverses, then you need to both adjust the mechanism in the door, and do the basic settings all over again. If it doesn't reverse (as in outcome c, above), you just need to do the adjustment of the window mechanism inside the door.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #51264
από gazza307
Απαντήθηκε από gazza307 στο θέμα Απ:Παραθυρο Οδηγου
Ευχαριστώ πολύ θα το τσεκαρω αυτο...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi