- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αντικατάσταση Ντίζας Πόρτας
- Γελάδι
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
Less
Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #69708
από Γελάδι
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Αντικατάσταση Ντίζας Πόρτας δημιουργήθηκε από Γελάδι
Υλικά που θα χρειαστούμε
- Ντίζα συνοδηγού με κωδικό 1Q0837085F και κόστος 11ευρώ
- Γερμανικό Νο 10
- Διάφορα Torx για εξαγωγή της ταπετσαρίας
- Πολύσφινο αστεράκι Νο 6
- WD-40 ή αντίστοιχο λιπαντικό
Προχτές αντιμετώπισα για πρώτη φορά μία "σημαντική" βλάβη μετά από 6 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο.
Μετά από άνοιγμα την πόρτας το συνοδηγού η πόρτα δεν έκλεινε. Δηλαδή του κλείστρο δεν κούμπωνε ώστε να κρατήσει την πόρτα κλειστή. Αμήχανη στιγμή στην περίπτωση που είσαι στον δρόμο και πρέπει να γυρίσεις σπίτι... (Το προσπερνάω αυτό γιατί αν σας πω πως γύρισα θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος!)
Αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα του συνοδηγού ώστε να διαπιστώσω το πρόβλημα. Ο τρόπος που ανοίγει η πόρτα περιγράφεται στον οδηγό του Βασίλη (Rallakias) για τα Door Exit Lights.
Αφού έφτασα σε αυτό το σημείο
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
πήρα την ντίζα στα χέρια μου και είδα αυτό
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Μπορεί να φαίνεται αθώο, αλλά με λίγη περισσότερη παρατηρητικότητα (και με μία άλλη φωτογραφία) θα δείτε αυτό
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
και κυρίως αυτό
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Καποιες τρίχες του συρματόσχοινου ήταν ήδη κομμένες και μάλιστα πολλές όπως το κράτησα στο χέρι μου και το τσάκισα για να βγάλω φωτογραφία κοβώντουσαν μπροστά στα μάτια μου για ανεξήγητο για μένα λόγο! Και μάλιστα όχι τρίχες εξωτερικές, αλλά εσωτερικές.
Παρήγγειλα σε αντιπροσωπεία το ανταλλακτικό με κόστος 11ευρώ ακριβώς και με κωδικό 1Q0837085F
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Πάμε τώρα για την αλλαγή. Όπως έχουμε την πόρτα μας σε αυτή τη κατάσταση
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
λύνουμε τις βίδες που φαίνονται γύρω γύρω. Είναι 14 βίδες και λύνουν με 10άρι γερμανικό ή καρυδάκι. Επίσης λύνουμε και τις 4 βίδες που φαίνονται γύρω από το άσπρο κομμάτι στο κέντρο της πόρτας που είναι ο γρύλλος και το μοτέρ. Αυτές είναι βίδες Torx.
Τώρα το κάλυμμα αυτό συγκρατείται μόνο σε ένα σημείο από αυτό το άσπρο πλαστικό που βρίσκεται από πίσω.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Για να το βγάλετε τελείως πρέπει να βάλετε χέρι μέσα και να πιέσετε πίσω από αυτά τα δύο στηρίγματα όπου υπάρχουν 2 "αυτάκια" και κουμπώνουν τα δύο μεταξύ τους. Τα πιέζετε από το παράθυρο προς το εσωτερικό της πόρτας και πρέπει να τραβήξετε το κάλυμμα προς τα μπροστά. Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της διαδικασίας, αλλά αφού καταλάβετε ακριβώς πως λειτουργεί βγαίνει αρκετά εύκολα.
Αφού βγει το κάλυμμα πάμε για να βγάλουμε εντελώς την ντίζα η οποία συγκρατείται από αυτό εδώ.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Πρέπει να το στρίψουμε ώστε να ξεπιαστεί από πίσω και να ξεκουμπώσει.
Το τελευταίο βήμα είναι να αποδεσμεύσουμε εντελώς την ντίζα από την κλειδαριά. Πρέπει να λύσουμε την κλειδαριά χρησιμοποιώντας ένα πολύσφινο αστέρι νούμερο 6.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Λύνουμε τις 2 βίδες που κρατούν την κλειδαριά πάνω στην πόρτα και ελευθερώνεται λίγο η κλειδαριά ώστε να μας δώσει λίγο χέρι και να κρεμάσει η κλειδαριά.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Μετά ξεπιάνουμε την ντίζα από το σημείο που είναι πιασμένη στρίβοντάς την και αυτή. Αυτό που φαίνεται στα δάχτυλά μου είναι η άκρη της ντίζας και μπαίνει στην ορθογώνια τρύπα που φαίνεται δίπλα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακάτω φαίνονται οι δύο ντίζες. Σε αυτό το σημείο βγάζουμε από την παλιά ντίζα τις δύο ταινίες τύπου τσόχας που φαίνονται και τις βάζουμε στην καινούρια για να μην χτυπάει το καλώδιο πάνω στην ταπετσαρία και δημιουργεί θόρυβο.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Εδώ φαίνεται η φθορά που είχε η παλιά ντίζα η οποία όμως δεν φαινόταν μέχρι που βγήκε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Στην ουσία το πρόβλημα δημιουργήθηκε, διότι οι κομμένες τρίχες του συρματόχοινου από το τράβηγμα κόλλησαν στο εσωτερικό της επένδυσης και έφραξαν - έπνιξαν το υπόλοιπο συρματόσχοινο το οποίο δεν είχε κοπεί ακόμη. Έτσι δεν έκανε επαναφορά όπως θα έπρεπε και η κλειδαριά έμενε ανοιχτή συνέχεια. Επομένως, ήταν σαν να κρατάμε μονίμως τραβηγμένο το χερούλι που ανοίγει την πόρτα.
Έπειτα τοποθετούμε την καινούρια ντίζα με την αντίστροφη διαδικασία και κλείνουμε την ταπετσαρία της πόρτας με προσοχή. Θα πρότεινα να γίνει και μία λίπανση, με την ευκαιρία που έχουμε ανοιχτή την πόρτα, στην κλειδαριά από μέσα.
Συνολικό κόστος επισκευής: 11 ευρώ + οι βενζίνες για το πέρα δώθε.
Κόστος επισκευής σε αντιπροσωπεία: Δεν θέλω να το σκέφτομαι!
Ευχαριστώ τον Νικήτα για το πολύσφινο
Ο οδηγός αυτός είναι ενδεικτικός και μπορείτε να τον ακολουθήσετε ΜΟΝΟ με δική σας ευθύνη. Ο υπογράφων δεν ευθύνεται σε περίπτωση που προκληθεί βλάβη ή τραυματισμός από δικές σας ενέργειες.
- Ντίζα συνοδηγού με κωδικό 1Q0837085F και κόστος 11ευρώ
- Γερμανικό Νο 10
- Διάφορα Torx για εξαγωγή της ταπετσαρίας
- Πολύσφινο αστεράκι Νο 6
- WD-40 ή αντίστοιχο λιπαντικό
Προχτές αντιμετώπισα για πρώτη φορά μία "σημαντική" βλάβη μετά από 6 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο.
Μετά από άνοιγμα την πόρτας το συνοδηγού η πόρτα δεν έκλεινε. Δηλαδή του κλείστρο δεν κούμπωνε ώστε να κρατήσει την πόρτα κλειστή. Αμήχανη στιγμή στην περίπτωση που είσαι στον δρόμο και πρέπει να γυρίσεις σπίτι... (Το προσπερνάω αυτό γιατί αν σας πω πως γύρισα θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος!)
Αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα του συνοδηγού ώστε να διαπιστώσω το πρόβλημα. Ο τρόπος που ανοίγει η πόρτα περιγράφεται στον οδηγό του Βασίλη (Rallakias) για τα Door Exit Lights.
Αφού έφτασα σε αυτό το σημείο
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
πήρα την ντίζα στα χέρια μου και είδα αυτό
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μπορεί να φαίνεται αθώο, αλλά με λίγη περισσότερη παρατηρητικότητα (και με μία άλλη φωτογραφία) θα δείτε αυτό
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και κυρίως αυτό
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Καποιες τρίχες του συρματόσχοινου ήταν ήδη κομμένες και μάλιστα πολλές όπως το κράτησα στο χέρι μου και το τσάκισα για να βγάλω φωτογραφία κοβώντουσαν μπροστά στα μάτια μου για ανεξήγητο για μένα λόγο! Και μάλιστα όχι τρίχες εξωτερικές, αλλά εσωτερικές.
Παρήγγειλα σε αντιπροσωπεία το ανταλλακτικό με κόστος 11ευρώ ακριβώς και με κωδικό 1Q0837085F
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πάμε τώρα για την αλλαγή. Όπως έχουμε την πόρτα μας σε αυτή τη κατάσταση
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
λύνουμε τις βίδες που φαίνονται γύρω γύρω. Είναι 14 βίδες και λύνουν με 10άρι γερμανικό ή καρυδάκι. Επίσης λύνουμε και τις 4 βίδες που φαίνονται γύρω από το άσπρο κομμάτι στο κέντρο της πόρτας που είναι ο γρύλλος και το μοτέρ. Αυτές είναι βίδες Torx.
Τώρα το κάλυμμα αυτό συγκρατείται μόνο σε ένα σημείο από αυτό το άσπρο πλαστικό που βρίσκεται από πίσω.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Για να το βγάλετε τελείως πρέπει να βάλετε χέρι μέσα και να πιέσετε πίσω από αυτά τα δύο στηρίγματα όπου υπάρχουν 2 "αυτάκια" και κουμπώνουν τα δύο μεταξύ τους. Τα πιέζετε από το παράθυρο προς το εσωτερικό της πόρτας και πρέπει να τραβήξετε το κάλυμμα προς τα μπροστά. Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της διαδικασίας, αλλά αφού καταλάβετε ακριβώς πως λειτουργεί βγαίνει αρκετά εύκολα.
Αφού βγει το κάλυμμα πάμε για να βγάλουμε εντελώς την ντίζα η οποία συγκρατείται από αυτό εδώ.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πρέπει να το στρίψουμε ώστε να ξεπιαστεί από πίσω και να ξεκουμπώσει.
Το τελευταίο βήμα είναι να αποδεσμεύσουμε εντελώς την ντίζα από την κλειδαριά. Πρέπει να λύσουμε την κλειδαριά χρησιμοποιώντας ένα πολύσφινο αστέρι νούμερο 6.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Λύνουμε τις 2 βίδες που κρατούν την κλειδαριά πάνω στην πόρτα και ελευθερώνεται λίγο η κλειδαριά ώστε να μας δώσει λίγο χέρι και να κρεμάσει η κλειδαριά.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά ξεπιάνουμε την ντίζα από το σημείο που είναι πιασμένη στρίβοντάς την και αυτή. Αυτό που φαίνεται στα δάχτυλά μου είναι η άκρη της ντίζας και μπαίνει στην ορθογώνια τρύπα που φαίνεται δίπλα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακάτω φαίνονται οι δύο ντίζες. Σε αυτό το σημείο βγάζουμε από την παλιά ντίζα τις δύο ταινίες τύπου τσόχας που φαίνονται και τις βάζουμε στην καινούρια για να μην χτυπάει το καλώδιο πάνω στην ταπετσαρία και δημιουργεί θόρυβο.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Εδώ φαίνεται η φθορά που είχε η παλιά ντίζα η οποία όμως δεν φαινόταν μέχρι που βγήκε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Στην ουσία το πρόβλημα δημιουργήθηκε, διότι οι κομμένες τρίχες του συρματόχοινου από το τράβηγμα κόλλησαν στο εσωτερικό της επένδυσης και έφραξαν - έπνιξαν το υπόλοιπο συρματόσχοινο το οποίο δεν είχε κοπεί ακόμη. Έτσι δεν έκανε επαναφορά όπως θα έπρεπε και η κλειδαριά έμενε ανοιχτή συνέχεια. Επομένως, ήταν σαν να κρατάμε μονίμως τραβηγμένο το χερούλι που ανοίγει την πόρτα.
Έπειτα τοποθετούμε την καινούρια ντίζα με την αντίστροφη διαδικασία και κλείνουμε την ταπετσαρία της πόρτας με προσοχή. Θα πρότεινα να γίνει και μία λίπανση, με την ευκαιρία που έχουμε ανοιχτή την πόρτα, στην κλειδαριά από μέσα.
Συνολικό κόστος επισκευής: 11 ευρώ + οι βενζίνες για το πέρα δώθε.
Κόστος επισκευής σε αντιπροσωπεία: Δεν θέλω να το σκέφτομαι!
Ευχαριστώ τον Νικήτα για το πολύσφινο
Ο οδηγός αυτός είναι ενδεικτικός και μπορείτε να τον ακολουθήσετε ΜΟΝΟ με δική σας ευθύνη. Ο υπογράφων δεν ευθύνεται σε περίπτωση που προκληθεί βλάβη ή τραυματισμός από δικές σας ενέργειες.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nikitas tsi, mike_xe
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #69712
από Coo
Δημήτρης
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Αντικατάσταση Ντίζας Πόρτας
Ύπουλη ζημιά και μπελαλίδικη :klaps:
Μπράβο Μητσε, φοβερός οδηγός! :good: :good:
Μπράβο Μητσε, φοβερός οδηγός! :good: :good:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #69735
από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα Αντικατάσταση Ντίζας Πόρτας
χαράς το κουράγιο σου μήτσε....μπράβο σου! :good:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #69768
από Corbil
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Αντικατάσταση Ντίζας Πόρτας
Ειναι αυτό που λένε πιάνουν τα χέρια σου! Άλλος ένας εξαιρετικός οδηγός στα κατάστιχα του Vweos.gr
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #69769
από Γελάδι
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Αντικατάσταση Ντίζας Πόρτας
Παρεπιπτόντως να ευχαριστήσω τον Νικήτα που βρήκε το πολύσφινο γιατί θα με πήγαινε πολύ πίσω στην περάτωση της εργασίας ή θα έπρεπε να υποχρεωθώ σε κάποιο συνεργείο να βρω. Ήταν μόνο 2 βίδες βίδωμα και ξεβίδωμα, αλλά πολλές φορές κάτι τέτοια σε καθυστερούν απίστευτα!
Ευχαριστώ φίλος!
Ευχαριστώ φίλος!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stevenpap
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- κι'εγώ eos....γουστάρω!!
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 74
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #69773
από stevenpap
Απαντήθηκε από stevenpap στο θέμα Αντικατάσταση Ντίζας Πόρτας
Μπράβο Δημήτρη, από ότι φαίνεται πάντως οι καντεμιές δεν σε έχουν αφήσει ακόμη!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4438
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #69787
από nikitas tsi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi