Απο ΤΤ σε EOS

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84174 από nikiforos76
Απο ΤΤ σε EOS δημιουργήθηκε από nikiforos76
.. Και να που βρισκομαι ξαφνικα να κανω ερευνα αγορας για eos.. Κατι που τα παιδια μου μεγαλωνουν, κατι που παλιωσε το ττ-δακι μου με εβγαλαν στην αναζητηση. Επειδη ομως πρωτα σου βγαινει η ψυχη και μετα το χουι, ειπα να μην αποχωριστω το δροσερο αερακι ενος cabrio. Ειναι θεμα χρονου πλεον να αλλαξω το αυτοκίνητο μου και η αληθεια ειναι πως εχω βρει αρκετά. Σκεφτομαι σοβαρα ομως να παω σε διλιτρο, μιας και τα βρισκω αρκετα φθηνα και απλα θελω να κανω μια ανταλλαγή. Απο την εμπειρια σας, να το προχωρησω? Σκεφτομαι οτι πληρώνεις παραπανω σήμα αλλα απολαμβανεις περισσοτερη δυναμη, ετσι δεν ειναι? Επιπεδο εξοπλισμου ειναι πιο καλο? Η καταναλωση ειναι αρκετα πιο τσιμπημενη απο το πχ 1.6? Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84177 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Απο ΤΤ σε EOS
Αφού θες κάτι γρήγορο ή θα πας στο 1,4 με τα 160 που με προγραμμα και περιφερειακά πας στα 240 χωρίς τρελές καταναλώσεις, ή στο 2,0 turbo που ξεφεύγεις λιγο σε καταναλώσεις.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nikiforos76

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84178 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Re:Απο ΤΤ σε EOS
Aν ειναι ως 10 ετών θα έχεις και φόρο πολυτελείας για τα 2000 κυβικά

Στάλθηκε από το SM-J600FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Νikitas TSi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nikiforos76

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84181 από nikiforos76
Απαντήθηκε από nikiforos76 στο θέμα Απο ΤΤ σε EOS
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις. Κοιταζω 10ετιας οποτε μαλλον με το φορο δεν θα εχω να κανω. Οσο για επιδοσεις δε με ενδιαφερουν και τοσο (και το ΤΤ "χλιαρα" το παω), απλως το ανεφερα επειδη φανταζομαι ειναι αρκετα βαρυ το αμαξωμα (με τα προσθετα κιλα λογω οροφης+μηχανισμου) για αυτο και ισως ο διλιτρος να το κινει καλυτερα, ειδικα σε ταξιδια που μπορει να εισαι και φορτωμενος. Απο την εμπειρια σας, ποσο πιθανο ειναι να εμφανισει καποιο προβλημα λειτουργιας η οροφη και μεσοσταθμικα ποσο μπορει να στοιχισει μια επισκευη της? Πχ εχω δει σε βιντεο οτι μπορει να μην ανοιγει η ηλιοροφη, αλλα υπαρχουν πατεντες να την "ξεκολλησεις".Απο οσο κοιταξα ολος ο μηχανισμος βασιζεται σε πολλα και διαφορετικα κομματια κατι που αυξανει τις πιθανοτητες να παει κατι στραβα. Υπαρχουν, ειδικα μετα απο καποια χρονια καποια σημαδια που να προμηνυουν οτι καποια βλαβη πλησιαζει? Με αλλα λογια, περα απο ολα τα αλλα που θα πρεπει να ελεγξω οπως σε ολα τα μεταχειρισμενα, που θα πρεπει να εστιασω στο EOS? Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας παιδια..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi