Βουλωμένο φίλτρο βενζίνης
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Χθες έκανα σερβις στα 89.000. Ήταν ο 2ος χρόνος χωρίς σέρβις, έκατσαν και τα χιλιόμετρα, οπότε είπα να του δώσω φροντίδα και προδέρμ. Στο συνεργείο λοιπόν, έμαθα δύο πράγματα.
Ότι μηχανολογικά το αυτοκίνητο είναι χαρτί. Δεν έχει τίποτις, ελέγξαμε ότι μπορούσαμε στη μηχανή, κάτω από το αυτοκίνητο, ρόδες, φρένα, ζουμιά, λαστιχάκια.. όλα κομπλέ. Αυτό ήταν το καλό νέο.
Το κακό νέο ήταν πως από ότι κατάλαβα μάλλον πρέπει είτε άμεσα να αλλάξω βενζινά, είτε χώρα με ποιοτικότερη βενζίνη! Βγάλαμε το φίλτρο βενζίνης το οποίο ήταν αρκετά βουλωμένο, όσο πατάει ο ελέφαντας... Μόλις το έβγαλε πέταξε τη βενζίνη που είχε μέσα με αρκετή πίεση αλλά ανακινώντας το με ότι είχε μείνει (από βενζίνη) μέσα άρχισε να βγάζει μία παχύρευστη μαύρη μάζα, σα μαζούτ. Είχε μαζέψει μέσα πραγματικά ΤΟΝ Κ*ΛΟ ΤΟΥ!
Βάζω μόνιμα εδώ και 2 χρόνια από ένα βενζινάδικο και με αυτό που είδα λέω από αύριο να το αλλάξω. Ξέρω πως η βενζίνη στην Ελλάδα κάνει περισσότερο για εντριβή σε κρύωμα παρά για κινητήρα και σίγουρα κάποια σκουπιδάκια θα τα μαζέψει το φίλτρο (αυτή είναι η δουλειά του) αλλά τέτοιο πράγμα ρε παιδιά;; Εσείς όταν αλλάξατε φίλτρο τσεκάρατε τί παίζει εκεί μέσα; Ήταν τόσο χάλια και σε εσάς; Τί τα ταϊζουμε...
Ενημερωτικά και χωρίς να σημαίνει κάτι για τα υπόλοιπα πρατήρια, το συγκεκριμένο πρατήριο είναι Shell αλλά όχι της εταιρείας, ιδιόκτητο.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Γιάννη έχεις ΡΜ
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
α) δεν βάζουμε βενζίνη όταν γνωρίζουμε οτι οι δεξαμενές του πάνε να αδειάσουνε. Υπάχει κίνδυνος να τραβήξει η αντλία τα κατακάθια της δεξαμενής.
β) δεν βάζουμε βενζινη όταν το πρατήριο έχει μόλις φουλάρει τις δεξαμενές. Η ροή πλήρωσης δημιουργεί αναστάτωση και όλα τα κατακάθια αιωρούνται μέσα στη δεξαμενή. Καλυτερα να πάμε αργότερα για γέμισμα λοιπόν.
Δε φταίει πάντα ο βενζινάς. Υπάρχουν αρκετοί ευτυχώς επαγγελματίες στο χώρο.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Coo έγραψε: Ελεγξα το βιβλίο συντήρησης το είχα αλλάξει στα 50.000
Γιάννη έχεις ΡΜ
...ρε φιλαράκι θα πρεπε να το χεις αλλάξεις μια στα 30 μια στα 60 και μια στα 80 δηλαδή 3 ήδη φίλτρα!!! Μήπως έπεσες στη λούμπα του long life service? Γιατι κοντα στα 50 εισαι στο 2ο μικρό service του αυτοκινήτου.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Coo έγραψε: Ελεγξα το βιβλίο συντήρησης το είχα αλλάξει στα 50.000
Γιάννη έχεις ΡΜ
Εεεχμ..δεν έχω!!
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Corbil έγραψε:
Coo έγραψε: Ελεγξα το βιβλίο συντήρησης το είχα αλλάξει στα 50.000
Γιάννη έχεις ΡΜ
...ρε φιλαράκι θα πρεπε να το χεις αλλάξεις μια στα 30 μια στα 60 και μια στα 80 δηλαδή 3 ήδη φίλτρα!!! Μήπως έπεσες στη λούμπα του long life service? Γιατι κοντα στα 50 εισαι στο 2ο μικρό service του αυτοκινήτου.
30,000-60,000-90,000 μάλλον εννοείς..? Σε πείραξε που το άλλαξα στα 50,000 (λόγω χρόνου και όχι χιλιομέτρων) αντί στα 60,000? Τα 90,000 είμαι τώρα, που πάλι το άλλαξα! Το πρώτο (στα 30,000)πράγματι δεν πρέπει να το άλλαξα (δεν έχω το βιβλίο μπροστά μου) γιατί από τα 15,000 πήγα με το long life (το σκυλομετάνιωσα τότε) στα 50,000.
Σημασία έχει πως από τη μία αλλαγή στην άλλη το φίλτρο έγινε λασποκουβάς! :klaps:
Goudis έγραψε:
Coo έγραψε: Ελεγξα το βιβλίο συντήρησης το είχα αλλάξει στα 50.000
Γιάννη έχεις ΡΜ
Εεεχμ..δεν έχω!!
Στο TapaTalk εννοούσα ΡΜ. Τεσπα, τώρα έχεις και εδώ. :PPP
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Ελεγξα το βιβλίο συντήρησης το είχα αλλάξει στα 50.000
Γιάννη έχεις ΡΜ
...ρε φιλαράκι θα πρεπε να το χεις αλλάξεις μια στα 30 μια στα 60 και μια στα 80 δηλαδή 3 ήδη φίλτρα!!! Μήπως έπεσες στη λούμπα του long life service? Γιατι κοντα στα 50 εισαι στο 2ο μικρό service του αυτοκινήτου
30,000-60,000-90,000 μάλλον εννοείς..? Σε πείραξε που το άλλαξα στα 50,000 (λόγω χρόνου και όχι χιλιομέτρων) αντί στα 60,000? Τα 90,000 είμαι τώρα, που πάλι το άλλαξα! Το πρώτο (στα 30,000)πράγματι δεν πρέπει να το άλλαξα (δεν έχω το βιβλίο μπροστά μου) γιατί από τα 15,000 πήγα με το long life (το σκυλομετάνιωσα τότε) στα 50,000.
Σημασία έχει πως από τη μία αλλαγή στην άλλη το φίλτρο έγινε λασποκουβάς! :klaps:
Ξανά μια....ρε φιλαράκι οκ 90 εννοούσα. Δεν με πείραξε που το άλλαξες στα 50, απλά εαν τα πήγαινες με τη σειρά ακομα και με κριτήριο το πέρας του χρόνου θα είχε σειρά το μικρό service αλλαγής λαδιών. Λογικό είναι το φιλτρακι να έγινε λασποκουβάς αφού απο τα 50.000 εως τα 90.000 πρέπει να πέρασαν απο μέσα του περι τα 3500 lt βενζίνης. Φίλτρο είναι το έρμο όχι μύλος που αλέθει!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Πάντως άσχετα με το τι λένε τα βιβλιαράκια κλπ που δεν το γνωρίζω, διαβάζω σε διάφορα φόρα πως λόγω κακής ποιότητας βενζίνης θα πρέπει να αλλάζουμε κάθε 15,000. Αν δεν ήταν μέσα στις οδηγίες του κατασκευαστή γιατί στο εξωτερικό η βενζίνη είναι πολύ καλύτερης ποιότητας, και δε μου το άλλαξαν στο προηγούμενο σέρβις τότε θέλουν ένα καλό ξεχέσιμο γιατί θα έπρεπε κατα τη γνώμη μου τουλάχιστον να ελέγχεται.
Θα το δω το μεσημέρι.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
thodoris έγραψε: Βασικά πιστεύω για την ηλικία που εχουν τα αυτοκίνητα μας καλό θα ηταν να κάνουμε τα service πιο γρήγορα απο το αυτά που λεει η vw γιατί οι περισσότεροι τα παντρευτηκαμε και δε θα τα δώσουμε σύντομα οποτε μια καλύτερη συντήρηση δε βλάπτει. Προσωπικά αλλάζω λάδια ανα 10.000χλμ, φίλτρο καυσίμου ανα 20.000 και μπουζι ιριδίου 1 βαθμό ψυχρότερα ανα 30.000
Νομίζω πως στη συχνότητα των συντηρήσεων δεν παίζει ρόλο τόσο η ηλικία του κινητήρα, αλλά κυρίως η χρήση, τα χιλιόμετρα που έχει κάνει και η τυπικότητα στις προγραμματισμένες επισκέψεις σε συνεργείο. Εσύ καλό κάνεις που τα αλλάζεις όλα νωρίτερα, αλλά δε νομίζω πως υπάρχει ουσιαστικό κέρδος όταν γίνεται αλλαγή ανά 5000χλμ λιγότερα (πέρα από το προφανές της μικρότερης αλλοίωσης του ιξώδους του λαδιού). Αν γίνει αναφορά στα χιλιόμετρα που αν δεν κάνω λάθος έχεις περάσει τα 200,000 σίγουρα κάποιες παραπάνω φθορές σε μηχανικά μέρη θα έχεις από κάποιον με 50,000-100,000χλμ που πιθανότατα κάποια στιγμή να σου αλλάξουν και τον αριθμό στο λάδι. Ειδικά σε αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα θα πρέπει να γίνεται κατα τη γνώμη μου και ένας πιο εκτεταμένος έλεγχος σε κομμάτια του αυτοκινήτου που δεν συμπεριλαμβάνει ένα μεγάλο ή ενδιάμεσο σέρβις πρωτίστως για λόγους ασφάλειας και δευτερευόντως να να μη σε αφήσει μια ηλιόλουστη Κυριακή που ξεκίνησε με χαμόγελο με την οροφή στο πορτμπαγκαζ σε κάποιο επαρχιακό δρόμο να περιμένεις τη ρυμούλκηση μετρώντας τα € της ζημιάς..
Σε κάθε περίπτωση βέβαια καλά κάνεις και τα αλλάζεις νωρίτερα.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
στο Corsa που έχει 250.000 χλμ με ίδιο ρυθμό service όπως το Eos δηλ. ανα 15.000χλμ μικρό και ανα 30.000χλμ μεγάλο, και κανονικά οι επισκέψεις στο συνεργείο, δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα μηχανικό. Ο τρόπος πιστεύω του πως οδηγάει κάποιος το αυτοκίνητο παίζει τον σημαντικοτερο ρόλο απ όλα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.