Παράπονο προς αντιπροσωπεία

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31925 από Corbil
Παράπονο προς αντιπροσωπεία δημιουργήθηκε από Corbil
Σήμερα και μετά απο την επιστολή που θα διαβάσετε παρακάτω, ----και ελπίζω να μη βαρεθείτε,---- θα δείτε γιατί έφτασε ο κόμπος στο χτένι και αναγκάστηκα να γράψω τη συγκεκριμένη επιστολή προς γνωστή αντιπροσωπεία αυτοκινήτων (ευτυχώς δεν έχει να κάνει με το eos αλλά με το 2ο αυτοκίνητο της οικογενείας, ένα opel corsa gsi)και να παραθέσω το παράπονο μου και το δίκαιο αίτημα μου.

Προς το Αρμόδιο τμήμα παραπόνων της Opel Δρόμων

Σκάλα Ωρωπού 3/6/2010

Αγαπητοί Κύριοι
Είμαι κάτοχος ενός Opel Corsa Gsi D το οποίο και αγόρασα απο την εταιρεία σας τον Απρίλιο του 2008. Ειμαι πελάτης εδώ και 12 έτη και έχω αγοράσει απο την εταιρεία σας συνολικά 3 αυτοκίνητα. Δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ κανένα πρόβλημα απο τα προηγούμενα 2 αυτοκίνητα τα οποία ήταν ένα Corsa 1.4 Β και ένα Αstra G. Απο το τωρινό όμως αυτοκίνητο είμαι όμως δυσαρεστημένος απο την ημέρα της απόκτησής του για τους εξής κάτωθι λόγους.
Α) Ένα μήνα περίπου μετά από την αγορά του παρουσίασε ελλατωματική μπαταρία και το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπρός. Εκείνες τις ημέρες βρισκόμουν σε επαγγελματικό ταξίδι,και ποιο συγκεκριμένα στη Ιθάκη. Όπως καταλαβαίνετε η ταραχή μου ήταν μεγάλη εφόσον δεν υπήρχε κοντά εξουσιοδοτημένο service, και δεν μπορούσα να διανοηθώ οτι το πρόβλημα μπορεί να προερχόταν απο τη μπαταρία σε ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Μετα απο επίσκεψη σας στο κεντρικό κατάστημά σας στην Καβάλας, αλλάχθηκε εντός εγγύησης η ελλατωματική μπαταρία του αυτοκινήτου, και μάλιστα επειδή υπήρχε έλλειψη εκείνες τις ημέρες σε 45Ah, μετά απο μία εβδομάδα αντικαταστάθηκε με 75Ah.
B) Στο service που έγινε πάλι στην αντιπροσωπεία σας στα 45.000 χλμ ο Τεχνικός σας Σύμβουλος με παρότρυνε να αλλάξω τα εμπρός τακάκια φρένων διότι όπως μου επαισήμανε ήταν φθαρμένα και χρήζαν αλλαγής. Του είπα φυσικά ότι δεν τίθεται θέμα φυσικά περι της αλλαγής εφόσον αυτος έκρινε ότι τα τακάκια φθαρμένα. Μου έκανε όμως φοβερή εντύπωση ότι αφού χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο σε καθημερινή βάση,(δυανύω κατα μέσο όρο καθημερινώς 150 χλμ) και το 90% πραγματοποιούνται στα Εθνικά Δίκτυα της Χώρας, πώς είναι δυνατόν τόσο γρήγορα να «φαγώθηκαν» τα τακάκια. Μετα λύπης μου διαπίστωσα φθάνοντας σπίτι μου ότι τα τακάκια που αλλάχθηκαν και που φυσικά μου είχανε δώσει είχαν αρκετό «ψωμί» ακόμα, και δεν ήταν ραγισμένα. Την ίδια διαπίστωση με εμένα έκαναν στο υποκατάστημα σας στην Ελευσίνα, όταν πήγα να κάνω το service των 60.000 χλμ.. Μετά απο συννενοήσεις μου έδωσαν μια επιστολή με την οποία με διαβεβαίωναν οτι στην επόμενη αλλαγή θα τα αντικαταστήσουν δωρεάν. Αυτό φυσικά δεν με ικανοποίησε διότι για εμένα η επόμενη αλλαγή θα αργήσει πολύ να έρθει και ίσως και να μην έρθει ποτέ, γιατί πολύ πιθανόν να έχει πωληθεί το αυτοκίνητο. Το δικό μου αίτημα ήταν απλά να γίνει έκπτωση στην τιμή του service των 60.000 χλμ, ίσης αξίας με την αξία που αντιστοιχούσε στην αντικατάσταση των υποτειθέμενα φθαρμένων τακακίων ,το οποίο και απορίφθηκε, με την επεξήγηση οτι πρόκειται για λογιστικά θέματα και διαφορές, που θα επομιζόταν η εταιρεία σας.
Γ) Σήμερα το πρωϊ και καθώς πήγαινα στη δουλειά μου, στο ύψος της Ατικής οδού στην έξοδο 2, ξαφνικά άναβόσβησε το κόκκινο λαμπάκι της θερμοκρασίας νερού. Αμέσως σταμάτησα το αυτοκίνητο και απο το κρυφό μενού στο display,διαπίστωσα οτι η θερμοκρασια ειχε φτάσει τους 117 βαθμούς. Ανοιξα το aircondition και οδήγησα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία σας στην Ελευσίνα κρατώντας την θερμοκρασία στους 105 βαθμούς. Εκει διαπιστώθηκε απο τους Τεχνικούς ότι το ψυγείο νερού ειχε τρυπήσει σε 2 σημεία στο πίσω του μέρος από τις συστολοδιαστολές των αλουμινένιων κραμάτων που έρχονται σε επαφή με κάποια πλαστικά μέρη.
Για άλλη μια φορά μετα λύπης μου διαπίστωσα οτι έπρεπε να πληρώσω για την επισκευή ενός ακόμα ελλατωματικού εξαρτήματος, παρότι είχα την εντύπωση οτι το αυτοκίνητο καλύπτεται απο εγγύηση μηχανικών μερών 6 έτων. Ο τεχνικός μου εξήγησε οτι η εγγύηση ειναι 2 + 4 χρόνια, πράγμα που δεν μου είχε εξηγήσει ο πωλητής σας όταν είχα αγοράσει το αυτοκίνητο. Το περίεργο ειναι ότι και άλλοι πολλοί αγοραστές σας έχουν την ίδια εντύπωση με εμένα, (φίλοι και συγγενείς) και τελικά εαν διαβάσει κανείς τα ψιλά γράμματα τα οποία εσείς δεν επεξηγείτε σωστά κατά την αγορά, θα διαπιστώσουν οτι τελικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ισως ειναι μέρος της διαφημιστικής σας καμπάνιας ή της πολιτικής σας ώστε να γίνει ελκυστικότερη η αγορά ενός Opel αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δε με αφορά.
Το δυσάρεστο και ποιο οδυνηρό όμως ειναι οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μεσα σ αυτό το διάστημα των 2 ετών μ έχει ταλαιπωρήσει και με ταλαιπωρεί οικονομικά, παρόλο οτι κάνει άνετα χιλιόμετρα, και με φυσιολογική οδήγηση. Επίσης δυσάρεστο είναι οτι η συγκεκριμένη ζημιά στο ψυγείο του νερού έγινε 1 μήνα μετα τη λήξη της 2ετους εγγύησης και δεν μπορεί να καλυφθεί απο εσάς.
Γνωρίζοντας τους δύσκολους καιρούς που δυανύουμε και χάριν της πολυετούς ως τώρα καλής συνεργασίας μας, σας παρακαλώ να δεχθείτε το αίτημα μου για δωρεάν αντικατάσταση του ελλατωματικού ψυγείου νερού, ή έστω εαν αυτό δεν είναι εφικτό, να υπάρξει μια ποιο προνομοιακή έκπτωση στην αντικατάσταση του πέραν του 25% σε ανταλλακτικά και 10% εργατικά, που μου πρότειναν στο υποκατάστημα σας στην Ελευσίνας.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, και ευελπιστώ για τις άμεσες θετικές ενέργειες περι του αιτήματός μου.

Μετα τιμής
Παπαπαναγιώτου Παναγιώτης

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31926 από Christaras
Απαντήθηκε από Christaras στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Παναγιώτη ελπίζω να πάνε όλα καλά!

Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31927 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Για να δούμε τι στάση θα κρατησει η opel?
Θα ειναι καλυτερη απο τη Vw?

Καλό κουράγιο....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31928 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Ευχαριστώ παιδιά.....
Το συγκεκριμένο ποστάρισμα το ανέβασα---ακόμα κι αν αφορα άλλο αυτοκινητο--- για το λογο του γιατι πληρώνουμε επιπλέον 2 ή 4 χρόνια επεκτασεις εγγυησεων κι αν αξίζει να τις πληρώνουμε. Φεριπίν η Οpel στα + 4 χρονια τα οποία ενσωματώνονται τελικά στην αγορά του αυτοκινήτου και δεν εχεις επιλογή αν θελεις να τα εχεις η όχι,αλλά στην τελική τα πληρώνεις, καλύπτει το κάψιμο της μηχανής, κάψιμο εγκεφάλου και σπασμένο σασμάν. Κατα την ταπεινή μου άποψη στις περισσότερες των περιπτώσεων εαν είναι κάτι απο αυτά ελλατωματικό θα στα βγάλει σίγουρα στα 2 πρώτα χρόνια. Απο κει και πέρα η ευθύνη μετατίθεται πάντα στον οδηγό, διότι μια μηχανή καιγεται εαν δεν βάλεις λαδια, νερά στο ψυγείο, το σασμάν σπάει εαν βάζεις καρφωτές τις ταχύτητες ή αν κατεβάζεις απο 5η, 2α με 100 χλμ, και ο εγκέφαλος καίγεται εαν το πουσάρεις και του αλλάξεις χαρτογράφηση. Εαν εισαι ενας συμβατικός οδηγός και δεν το παίζεις Ayrton Senna στους δρόμους θεωρώ οτι είναι απίθανο να πάθεις τις παραπάνω ζημιές μετά τη διετία.
Οποτε αναρωτηθείτε..... Αξίζει τελικά να δίνουμε extra 500αρικα και 700άρικα για πράγματα στα οποία δεν πρόκειται ποτέ να αποζημιωθούμε? Στην Ελλάδα ζούμε και η πολιτική των εταιριών ειναι οτι ο πελάτης έχει παντα ΑΔΙΚΟ!!!!

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31929 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Tο κουτσο αλογο ηθελες να μου πουλησεις βρε????
Τι να πω,τα εχω βιωσει και εγω με ΦΙΑΤ.
Την επιστολη σου μαλλον θα τη στειλουν στην ανακυλκωση,ο μπενακης ο βγενακης γι'αυτους......

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31932 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Φίλε η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, και περιμένω όπως έγραψα, τη θετική τους απάντηση.
Εαν υπάρξει απαξιοτική ή αρνητική απάντηση, σειρά για ποιο σκληρή και κατηγορηματική επιστολή έχουν η opel hellas που ειναι ο γενικός αντιπρόσωπος, ο συνήγορος του πολίτη, η opel Γερμανίας, οι 4 τροχοί και να μη σε παραξενέψει μετά το γεγονός οτι η opel ενδεχομένως να ανακαλέσει σειρές αυτοκινήτων για ελλατωματικά ψυγεία. Πως νομίζεις οτι ανακαλούνται σειρές και σειρές αυτοκινήτων για διάφορα τεχνικά προβλήματα? Τα ανακαλύπτουν τα τζιμάνια στο εργοστάσιο? Απο παράπονα καταναλωτών βγαίνουν όλα τ απλυτα στη φόρα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31985 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Για να μη μακρυγορώ με το τι έγινε και αναλύσω γιατί τρύπησε το ψυγείο, τελικά απο 380 € και μετά την επιστολή μου πλήρωσα 228€ έκπτωση δηλαδή 40% χωρίς να πληρώσω τα εργατικά. Κι ο Αγιος φοβέρα θέλει.

Εκει όμως που θέλω να επιστησω την προσοχή σας ειναι στο οτι οι extra εγγυήσεις ειναι ΜΟΥΦΑ-ΜΟΥΦΑ-ΜΟΥΦΑ. Μετα απο 1 ώρα διάλογο που είχαμε με τον Τεχνικό σύμβουλο στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, παραδέχθηκε και μάλιστα το είπε και ο ίδιος, οτι καψιμο μηχανης, κάψιμο εγκεφάλου και σπάσιμο σασμάν, ότι και να γίνει, θα πληρωθεί απο τον πελάτη. Θα προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να αποδείξουν οτι δε φταίει το εξάρτημα αλλά η χρήση απο τον πελάτη. Γι αυτο και οι εγγυήσεις τέτοιου τύπου γίνονται και αφορούν οδηγούς που πιάνουν πρώτη φορά βολάν στα χέρια τους ή κάτι θείτσες που δε ξέρουν που τους πάν τα τέσσερα απο αυτοκίνητα.

Κοιτάξτε προσεχτικά όσοι απο εσάς υπογράψατε για 2 χρονια επέκταση στα αμάξια σας, σε ποια πράγματα ακριβώς σας καλύπτουν.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31990 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Corbil έγραψε:

Κοιτάξτε προσεχτικά όσοι απο εσάς υπογράψατε για 2 χρονια επέκταση στα αμάξια σας, σε ποια πράγματα ακριβώς σας καλύπτουν.


Και επαναφέρω την ερώτηση: Τα extra δύο χρόνια εγγύησης που δίνει η VW καλύπτουν την οροφή, τους μηχανισμούς κλπ;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • marios_eos_160ps
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32027 από marios_eos_160ps
Απαντήθηκε από marios_eos_160ps στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
δεν αφορα την οροφη η επεκταση.αλλα καποια συνεργεια φτιαχνουν οροφες και μετα την επεκταση.Παντος η επεκταση της vw δεν εχει καμια σχεση,μηχανικος στο Κορωπι με διαβεβαιωσε οτι καλυπτουν μεχρι και ζημια στο μηχανισμο του παραθυρου.Ωστοσο ενα κινητρο που χρησιμοποιησε για να δειξει το ποσο χρησιμη ειναι η επεκταση ειναι το καψιμο του εγκεφαλου.Αρα πιθανον να ειναι διαφορετικα τα πραγματα στην opel και ουσιαστικα η επεκταση τους να ειναι ενα καθαρα marketinιστικο κολπο.Γιατι ενας νεος οδηγος που δεν εχει ασχοληθει με αυτοκινητα αλλο να βλεπει π.χ. στο polo 2 χρονια εγγυηση και αλλο στο corsa 6.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32035 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Μάριε σίγουρα έχει μια βάση περισσότερο στο marketing παρά στην ουσιαστική κάλυψη του αυτοκινήτου από "εργοστασιακές" βλάβες. Έτσι όπως μας τα εξήγησε ο Παναγιώτης αυτό -τουλάχιστον για την Opel- είναι εμφανές. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν ισχύει πιθανότατα και για άλλες εταιρείες. Όταν για παράδειγμα βλέπεις εταιρεία να σου δίνει 10 χρόνια εγγύηση και δωρεάν σέρβις και, και, και... ε, κάπου δεν πρέπει να ψυλλιαστείς ότι κάτι δεν πάει καλά; Τόσο σίγουροι είναι για το αυτοκίνητο που βγαίνει από το εργοστάσιο;
Από εκεί και ύστερα αν πραγματικά δεν έχει ουσιαστική εφαρμογή στην πράξη η επέκταση της εγγύησης ποιος ο λόγος να πηγαίνει κανείς στην αντιπροσωπεία ενώ θα μπορεί να πάει σε κάποιο άλλο εξειδικευμένο συνεργείο να κάνει τη δουλειά του με πιθανόν λιγότερα χρήματα;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • marios_eos_160ps
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32038 από marios_eos_160ps
Απαντήθηκε από marios_eos_160ps στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Δημητρη μαλλον δεν εκφραστηκα σωστα συμφωνω απολυτα με αυτα που λες.Δεν γινεται να υπαρχει εγγυηση εργοστασιου για 10 χρονια,οτι και να ειναι θα χαλασει καποια στιγμη.Αυτο που ηθελα να τονισω περισοτερο ειναι για το θεμα της οροφης, οπου με βαση το "μικρα γραμματα" της επεκτασης δεν καλυπτεται οροφη,ομως πολλα συνεργεια κανουν επισκευες.Ισως και λογο οικονομικης κρισης για να τραβηξουν πελατες.Παντος εγω θα την κανω,γιατι βρε παιδια ενα παραθυρο να σου χαλασει τα εβγαλε τα λεφτα της,το λεω γιατι στο golf που ειχα δεν χρειαστηκε μονο ενα παραθυρο αλλαγη. :fapa: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32067 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
....στις περισσότερες των περιπτώσεων αυτό που μπορεί να σου χαλάσει Μάριε μετά το 2χρονο όσον αφορά το παράθυρο, είναι το πλαστικό ταυφακι που συγκρατεί το παράθυρο και το ανεβοκατεβάζει. Για το μοτέρ του δύσκολο το βλέπω να καεί. Μου έχει τύχει και στο παλιό golf και στο astra που είχα και έσπασε. Κόστος αλλαγής στην αντιπροσωπεία όχι παραπάνω απο 80€.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32096 από Magnum
Απαντήθηκε από Magnum στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
coo έγραψε:

Corbil έγραψε:

Κοιτάξτε προσεχτικά όσοι απο εσάς υπογράψατε για 2 χρονια επέκταση στα αμάξια σας, σε ποια πράγματα ακριβώς σας καλύπτουν.


Και επαναφέρω την ερώτηση: Τα extra δύο χρόνια εγγύησης που δίνει η VW καλύπτουν την οροφή, τους μηχανισμούς κλπ;




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Πιστεύω οι απορίες σας λύθηκαν.

Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ

EOS 1.4 TSI

Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32099 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32101 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Έτσι μπράβο, αυτό έψαχνα κι εγώ. Τώρα η εικόνα είναι ολοκληρωμένη.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32114 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Εαν διαβάσει κανείς το ποστ του Πασχάλη θα δεί οτι η Εγγύηση της VW ειναι σαφώς καλύτερη απο την εγγύηση της Opel σε θέματα καλύψεων.
Με το ποστάρισμα όμως του Βασίλη όπως βλέπετε (και είναι όπως έλεγα τα ψιλά γράμματα σε κάθε ασφαληστήριο) θα δει ότι ισχύουν τα ίδια σκατά. Δηλαδή τα περισσότερα δε καλύπτονται και εαν κάτι δείχνει οτι πρέπει να καλυφθει θα πρεπει να αποδείξεις οτι δεν εισαι ελέφαντας.
Για παράδειγμα στην αρχή γράφει για το ψυγείο νερού. Πρέπει λεει να προσκομίσεις φωτογραφίες 1 μηνα πριν απο την αναγγελία της ζημιας για να ξέρουν οτι δεν το χεις στουκάρει. Τις καμερες ανα χειρας λοιπόν και ανοίξτε αρχείο στον υπολογιστή σας με θέμα Ψυγείο νερού Eos με ημερομηνίες.
Ειμαστε για γέλια.......
Παιδιά όπως προείπα..... στο τέλος ο καταναλωτής τα πληρώνει όλα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32438 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Εγώ ένα έχω να πω...
Προφανώς έχουμε διαφορετικά συμβόλαια!!
Ακόμη και σε αυτό δεν είναι πουθενά!

Αυτός όπως φαίνεται είναι και ο λόγος που τότε με τον συμπλέκτη είχαμε σαφή έλλειψη επικοινωνίας επί 2 μήνες τουλάχιστον! Αφού ο καθένας έλεγε τα δικά του πως να συνεννοηθούμε;

Πραγματικά με αυτά που βλέπω θυμώνω ακόμη περισσότερο και απογοητεύομαι από την μαμά εταιρεία (στην Ελλάδα)

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • marios_eos_160ps
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32477 από marios_eos_160ps
Απαντήθηκε από marios_eos_160ps στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Μπραβο για τα ποσταρισματα γιατι αυτα δεν τα λενε οι κου..λες οταν τους σκας το χρημα.Παντος ολα ειναι θεμα συνεργειου.Χωρις να θελω να κανω καμια διαφημιση στο Κορωπι μου αλλαξαν ακρομπαρα και κατι ρουλεμαν που κανονικα επρεπε να αλλαχτουν απο το Φιλιππαιο οταν τους το ειχα παει τρακαρισμενο και τοτε θα τα πληρωνε η ασφαλιστικη του ταριφα που επεσε πανω μου.Σκεφτειται τι θα πληρωνα απο τη τσεπη μου εαν δεν μου τα εβαζε εγγυηση το παλικαρι.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι καποια πραγματα ειναι στη κριση του μηχανικου,εαν θελει να βοηθησει μπορει να το κανει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32479 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Νομίζω ότι από εκεί ξεκινούν όλα τα προβλήματα και οι παρεξηγήσεις, από την «κρίση» του κάθε συνεργείου. Το συνεργείο είναι και αυτό ίσως το μεγαλύτερο μέρος μιας ακόμα επιχείρησης και θα κοιτάξει λογικά το (οικονομικό) συμφέρον του. Το μόνο περιθώριο που έχει είναι να ρίξει το «φταίξιμο» στον καταναλωτη και εκεί αρχίζουν τα όργανα... Η έλλειψη ξεκαθαρης και διάφανης πολιτικής αντιμετώπισης των βλαβών είναι το πεδίο δράσης και ταυτόχρονα η ασπίδα τους.
Θα μπορούσε πιστεύω να υπάρχει μια πολιτική ξεκάθαρη που να τονίζει στον καταναλωτή ότι π.χ. Μετά τα Χ χιλιόμετρα δεν αναγνωρίζονται ως εργοστασιακο σφάλμα ή αστοχία υλικού η «τάδε» βλάβη όπως πχ δίσκος-πλατο... Παράδειγμα φέρνω. Τώρα το να βγάζεις φωτογραφίες το αυτοκίνητο σου ένα μήνα πριν τη βλάβη αφού έχεις μαντεψει ως άλλη μανταμ-Ζαχρά με τη κρυστάλλινη σφαίρα ότι θα σου τρυπησει το ψυγείο ή θα σηκωθεί και θα φύγει λόγω βαρεμαρας η μπαταρία σου με τον πολαπλασιαστη σου, είναι τουλάχιστον γελοίο. Και καλιστα θα μπορούσε κάποιος να βρει άλλο ίδιο αυτοκίνητο να το φωτογραφησει και να πει ότι είναι δικό του. Δηλαδή κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.
Μια εταιρία για να θεωρηθεί σοβαρή πρέπει να με, σε, μας αντιμετωπίζει σοβαρά, γιατί αλλιώς το βαφω μπλε το πεταω στη θάλασσα και δεν ξανασχολουμαι με τη συγκεκριμένη εταιρία. Τα παράπονα που εκφράζουμε όλοι μας δημόσια μέσω του φόρουμ αυτού ή στον καφέ μας με κάποιο φίλο έχουνε καποιαλογικη βάση. Κανείς μας (ή τουλάχιστον εγώ) δεν έχει προσωπικά με την οποιαδήποτε αντιπροσωπεία ή άτομο εντος αυτής. Διεκδικούμε το δικαίωμα του αγοραστή με όσα δικιά μπορούμε να έχουμε βάσει λογικής και υπογεγραμμενου συμβολαίου. Ειδικά όταν ακουστετοια παράλογα όπως ο Παναγιωτης έγραψε στην αρχή είναι να βγαίνεις από τα ρούχα σου.

ΥΓ. Πασχάλη πολύ καλό πόστ, μπράβο φίλε, μου ελυσες πολλές απορίες.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32489 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Corbil έγραψε:

.....
Για παράδειγμα στην αρχή γράφει για το ψυγείο νερού. Πρέπει λεει να προσκομίσεις φωτογραφίες 1 μηνα πριν απο την αναγγελία της ζημιας για να ξέρουν οτι δεν το χεις στουκάρει. Τις καμερες ανα χειρας λοιπόν και ανοίξτε αρχείο στον υπολογιστή σας με θέμα Ψυγείο νερού Eos με ημερομηνίες.
.....


coo έγραψε:

..... Τώρα το να βγάζεις φωτογραφίες το αυτοκίνητο σου ένα μήνα πριν τη βλάβη αφού έχεις μαντεψει ως άλλη μανταμ-Ζαχρά με τη κρυστάλλινη σφαίρα ότι θα σου τρυπησει το ψυγείο ή θα σηκωθεί και θα φύγει λόγω βαρεμαρας η μπαταρία σου με τον πολαπλασιαστη σου, είναι τουλάχιστον γελοίο. ....


Παιδια κατι δεν διαβασατε καλα:
Το εγγραφο λέει ''να προσκομισει φωτογραφια εντος 1 μηνος απο την ημερομηνια αναγγελίας της ζημιας''.

Οχι ενα μηνα πριν τη ζημια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32491 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Mε παρέσυρε αυτός ο Corbil... Έχεις δίκιο.
Στα υπόλοιπα όμως που έγραψα για μένα ισχύουν.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32506 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
....και μένα με τη σειρά μου με παρέσυρε το ρέμα μανα μου δεν είναι ψέμα....
Εκείνες τις ημέρες ήμουν πραγματικά εκνευρισμένος με τη ζημιά στο Corsa.... Συγχωρέστε με που δε διάβασα καλά το post του Βασίλη

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #32514 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
Άντε να σας συγχωρέσουμε και τους δύο...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #60876 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
H συνέχεια της corsakiαδας επι της οθόνης.

Πρίν 2 ημέρες έβγαλα την φιλτροχοάνη απο το corsa (Είχε πλέον αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα ο θόρυβος.....γεράματα)
Απο τη στιγμή που αντικατέστησα τη φιλτροχοάνη με το μαμα φιλτροκούτι άκουγα μια συνεχή βοή στη καμπίνα η οποία μέρα με την ημέρα γινόταν και ποιο έντονη. Κατά σύμπτωση είχε έρθει και ένα ενημερωτικό φυλλάδιο απο την αντιπροσωπεία που θα μου παρείχε ένα δωρεάν καλοκαιρινό έλεγχο σε 22 σημεία.
Πράγματι λοιπόν την Παρασκευή τους πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ραντεβού για σήμερα όπου και με ενημέρωσαν οτι η εργασία δεν θα μου κόστιζε τίποτα και το αυτοκίνητο θα το έπαιρνα μετά απο 1 ώρα.
Ενώ γνώριζα ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα προτίμησα να μη μιλήσω και να αφήσω τους ειδήμονες να το ανακαλύψουν.

Μετά απο 40 λεπτά περίπου παρέλαβα το όχημα και γεμάτος αγωνία περίμενα να μου πούν τα ελατώμματα που βρήκαν. Με μεγάλη μου έκπληξη ο κυριούλης που μου το παρέδωσε μου είπε οτι το αυτοκίνητο είναι σε εξαιρετική κατάσταση, ότι υπάρχει ένα τρίξιμο που προφανώς προέρχεται απο το βολάν και όταν τα φτύσει το δίσκο-πλατό θα αλλαχτεί και δε θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μου ευχήθηκε καλό καλοκαίρι και καλό δρόμο.

Οι έλεγχοι που έγιναν φαίνονται στην παρακάτω photo.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



όπως βλέπετε....πραγματικά το αυτοκίνητο μετά τον "έλεγχο" που έγινε είναι σε άψογη κατάσταση και έτοιμο για ταξίδι και καλοκαιρινές διακοπές.
Φυσικά το παλικάρι (ο υποφαινόμενος) έκανε το συγκεκριμένο πείραμα με σκοπό μήπως τυχόν έβρισκαν κάτι επιπλέον το οποίο δε θα είχε πέσει στην αντίληψή μου.
Αμέσως μετά πήγα στο εξειδικευμένο συνεργείο που πάω εδώ και 2 χρόνια το αμάξι για να επιβεβαιώσω με τον μάστορα ότι τι οδηγούσα το corsa τι οδηγούσα βομβαρδιστικό Β-52 ήταν ένα και το αυτό. Διαπίστωσε με την πρώτη ο άνθρωπος με μια απλή βόλτα ότι ο θόρυβος προερχόταν απο ρουλεμάν τροχού....(το ίδιο χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο είχα καταλάβει κι εγώ) και μόλις ανέβασε το αυτοκίνητο στη ράμπα μου είπε απευθείας οτι θέλει αλλαγή το πίσω δεξιό και ότι το αριστερό ήταν κι αυτό έτοιμο να παραδώσει πνεύμα. Σε λιγότερο απο μία ώρα φυσικά αλλάχτηκαν και τα 2, και το αυτοκίνητο επανήλθε σε normal mode ξανά.

Το γέλιο όμως δε σταματάει εδώ.
α) Όταν είχα περάσει το αμάξι πριν 2 μήνες ΚΤΕΟ, οι άνθρωποι του ΚΤΕΟ είχαν ανακαλύψει και άλλη ζημιά. Η ντίζα χειροφρένου δεν όπλιζε τη δεξιά δαγκάνα με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται επαρκώς το αυτοκίνητο τραβώντας χειρόφρενο.
β) Στο προηγούμενο service στο εξειδικευμένο συνεργείο πριν 4 μήνες μου είχε πει ο μάστορας οτι η μπαταρία είναι έτοιμη για αποχώρηση. Την είχε μετρήσει και έδινε τότε μονάχα 9 volt αντί για 12~14 που πρέπει να είναι κανονικά.
γ) Το καπό είχε ξαναβαφτεί μου είχε πεί άλλος μάστορας σε πρόσφατη επισκευή που έκανα. Πότε δεν έχω τρακάρει το αυτοκίνητο εώς τώρα.


Και ερωτώ εγώ τώρα......αν βάλεις τις ζημιές που ανάρτησα στο 1ο post σύν τα σημερινά, συν οτι αυτό το αμάξι το πλήρωσα 21.000 €......πείτε μου πόσες μηνύσεις πρέπει να φάνε οι συγκεκριμένοι κύριοι, ή πόσο ρεζίλι θα πρέπει να τους κάνω, ή πόσα γράμματα θα πρέπει να στείλω για να βάλουν μυαλό και φερθούν σαν επαγγελματίες επιτέλους?
Υποτίθεται οτι στο συγκεκριμένο έλεγχο που πραγματοποίησαν στα άρθρα -Ημιαξόνια/φούσκες ή στο σύστημα διεύθυνσης/ανάρτησης, θα έπρεπε να ανακάλυπταν το πρόβλημα των ρουλεμάν.
Υποτίθεται ότι στο άρθρο -χειρόφρενο/συρματόσχοινα & σύνδεσμοι, θα πρέπει να ανακάλυπταν το πρόβλημα της δαγκάνας.
Υποτίθεται οτι στο άρθρο -ανάφλεξης/μπαταρίας & έλεγχος φόρτισης, θα έπρεπε να ανακάλυπταν οτι η μπαταρία είναι ψόφια.

Αντι όλων αυτών μου έδωσαν ενα αυτοκίνητο με ένα σωρό προβλήματα και την ευχή τους για καλό καλοκαίρι.
Μήπως γνωρίζετε αγαπητοί μου φίλοι και κύριοι της αντιπροσωπείας τι σημαίνει φθαρμένο ρουλεμαν τροχού και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει σε ενα αυτοκίνητο που κινειται με 100 χλμ?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #78463 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Παράπονο προς αντιπροσωπεία
θα σας διηγηθώ μια ακόμα τραγελαφική ιστορία σχετικά με την φροντίδα που μας παρέχουν οι επίσημες εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες. Τρομάρα να τους έρθει!

Το πρόβλημα ξεκίνησε στο Corsaki όταν έσκασε το σωληνάκι υπερχείλησης του συστήματος ψύξης.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Φώτο 1.

Αλλαγή του συγκεκριμένου σωληνακίου στην αντιπροσωπεία (οχι στη Δρόμων αυτή τη φορά αλλά σε άλλη)με κόστος 55€ μαζί με την εργασία. Όσο είμασταν με τα μαστόρια εκεί και περιμέναμε το κύκλωμα να κάνει εξαέρωση έβλεπα και πάλι να επαναλαμβάνεται η ίδια ιστορία που περιέγραψα στην αρχή του θέματος πριν απο 5 χρόνια. Και πάλι το βεντιλατέρ έπαιρνε στην 2η σκάλα στους 105 βαθμούς και κατέβαζε απότομα τη θερμοκρασία στους 95. Ελεγα στα μαστόρια την ιστορία αλλα τίποτα αυτοί. Ελεγαν οτι αν είχει κολλησει η 1η σκάλα με το που θα άναβες το αυτοκίνητο θα έπαιρνε με τη μία το βεντιλατέρ και τότε και μόνο τότε θα υπήρχε πρόβλημα με τον θερμοστάτη. Τους έκανε βλέπετε κόπο να κουμπώσουν τη φίσα για να τους το πεί το μηχάνημα οτι ο θερμοστάτης τα είχε παίξει.

Τελικά έψαξα στο internet να βρώ τους κωδικούς (να ναι καλά το πρόσφατο ποστάρισμα του Coo που μου θύμισε το www.partsbase.org ) και εντέλει τον άλλαξα μόνος μου. Κόστος θερμοστάτη 35€. Χρόνος αλλαγής του (απο εμένα) 5 λεπτά. Αξία ζημιάς εαν δεν άλλαζε εγκαίρως, βλέπε αρχικό δημοσίευμα.

Στο Corsa το ματζαφλάρι αυτό βρίσκεται κάτω απο το παγούρι


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Φώτο 2

.....και βγαίνει λύνοντας μια βίδα 8άρα και ξεκουμπώνοντας μια φύσα. Τόσο δύσκολο ήταν.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Φώτο 3.

Στο Eos το αντίστοιχο εξάρτημα πρέπει να είναι αυτό (με επιφύλαξη)--->


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Φώτο 4.

Συμπέρασμα: Ότι μπορείς να αντιληφθείς έγκαιρα, ψάξτο μέχρι δακρύων. Εαν πάλι δεν μπορείς, πηγαινε σε ενα εξιδικευμένο service που να έχεις εμπιστοσύνη, μα ποτέ στην αντιπροσωπεία. Ειδικά τώρα με τα τελευταία τεκτενόμενα στο χώρο του αυτοκινήτου έχει να γίνει το έλα να δεις!

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi