Κιτ άμεσης επισκευής ελαστικού & κουκούλα ανάγκης

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21595 από vabatzis
Το ξέρατε ότι στο εξωτερικό δίνουν στο στάνταρ εξοπλισμό κιτ γρήγορης επισκευής ελαστικού και κουκούλα ανάγκης ; Δείτε τα στη φωτογραφία με τους κωδικούς τους. Ειδικά για την κουκούλα ανάγκης, είναι για περιπτώσεις όπου δεν κλείνει η οροφή λόγω βλάβης (βλέπε Corbilακος)...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Όσον αφορά στην κουκούλα υπάρχουν σχετικές συζητήσεις στο vortex και το vwclub...σύμφωνα με όσα αναφέρονται, δεν την γνωρίζουν καν ως αξεσουάρ στις Ελληνικές αντιπροσωπείες...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21603 από aris
έχουμε κωδικούς?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21604 από vabatzis
aris έγραψε:

έχουμε κωδικούς?

:agree: στη φωτό...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21605 από Coo
Παιδιά εμένα μου δώσανε από δαύτο... Ήταν μέσα στο αυτοκίνητο, μάλλον επειδή δεν είχα τροχό ανάγκης. Είναι μοτεράκι για να φουσκώνεις το λάστιχο με ένδειξη πίεσης όπως στα βενζινάδικα και τροφοδοσία 12V με υποδοχή για ένα δοχείο* (περιλαμβάνεται) το οποίο βάζει αφρό(?) μέσα στο λάστιχο για να κλείσει η τρύπα...
Βέβαια εγώ πήρα και τροχό ανάγκης με 70ε για να υπάρχει (από εκείνους τους λεπτούς) αλλά έχω και από αυτό...


*πάνω αριστερά στη φωτογραφία.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21612 από Corbil
Και στο Corsaki που δεν εχει ρεζέρβα, έχει ενσωματωμενο το repair kit με τρομπιτσα και υγρο επισκευής. Μάλλον η photo ειναι απο αμάξι με run flat ελαστικά, καλή ώρα σαν του coo.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21614 από Corbil
vabatzis έγραψε:

Το ξέρατε ότι στο εξωτερικό δίνουν στο στάνταρ εξοπλισμό κιτ γρήγορης επισκευής ελαστικού και κουκούλα ανάγκης ; Δείτε τα στη φωτογραφία με τους κωδικούς τους. Ειδικά για την κουκούλα ανάγκης, είναι για περιπτώσεις όπου δεν κλείνει η οροφή λόγω βλάβης (βλέπε Corbilακος)...


reminder. ποτέ δεν ειχα προβλημα με το να κλεισει η οροφή. Απλά δεν μου ανοιγε καλά γιατι κάπου σκάλωνε με τα κορδονάκια και τα taligates. Απο κλείσιμο τα πάει καλά ως τώρα. Αφου δεν την έχουμε στραβώσει ακόμα......:p

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21624 από Magnum
Εμένα που έχω ίδια λάστιχα με του Coo και ίδιες ζάντες δεν είχε μέσα κιτ επισκευής.....Ότι να 'ναι...Πραγματικά...

Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ

EOS 1.4 TSI

Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21643 από Γελάδι
Βασικά τα παρεχόμενα αξεσουάρ που συνοδεύουν το αυτοκίνητο έχουν να κάνουν και με τις προδιαγραφές που θέτει και κάποια χώρα. Για παράδειγμα στις περισσότερες πολιτείες της Αμερικής, επιβάλλεται να υπάρχει κιτ επισκευής ελαστικών. Γι' αυτό και αντί να έχει ρεζέρβα στο αυτοκίνητο, συνοδεύεται με αυτό το κιτ. Τώρα για πλεονεκτήματα - μεινονεκτήματα είναι άλλο θέμα...

Στην Δανία επίσης, σε όλα τα Eos παρέχεται αυτή η κουκούλα.

Τώρα ποιος είναι ο λόγος που ο Coo είχε το κιτ και όχι την ρεζέρβα, ή μάλλον ο Πασχάλης δεν είχε το κιτ είναι άγνωστο!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #21647 από Corbil
Απλό ειναι. Του Coo ειναι Δανεζικο και του Πασχάλη είναι Κινέζικο :) :) :) :) :) :mpouxaxaxax :mpouxaxaxax :mpouxaxaxax :mpouxaxaxax :mpouxaxaxax

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23629 από Corbil
Εάν διαβάσει κανείς προσεχτικά τα κατάστοιχα του Vwvortex το αξεσουάρ αυτό δινεται ώς standard εξοπλισμός στην Ελβετία
Χρόνια μπροστά οι άνθρωποι.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23630 από Γελάδι
Corbil έγραψε:

Εάν διαβάσει κανείς προσεχτικά τα κατάστοιχα του Vwvortex το αξεσουάρ αυτό δινεται ώς standard εξοπλισμός στην Ελβετία
Χρόνια μπροστά οι άνθρωποι.


Όπως επίσης και η κουκούλα!
Το κιτ είπαμε το δίνουν διότι δεν έχουν ρεζέρβα!
Τί είναι καλύτερο δεν ξέρω... Εγώ θεωρώ την ρεζέρβα πάντως!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23633 από Corbil
δεν υπαρχει καλυτερο και χειρότερο.....αρκεί και τα 2 να κάνουν τη δουλειά σου και να μπορείς να συνεχίσεις στον προορισμό σου δίχως προβλημα.
Πάντως χωρις ρεζέρβα στο αυτοκίνητο και μονο με το κιτ επισκευης εγώ προσωπικά νοιώθω ανασφάλεια στο να κάνω ενα μεγάλο ταξίδι.
Ποιο πολύ σαν κιτ αναφερόμουνα στην κουκούλα αναγκης διοτι στην κακια ώρα θα είναι σωτήρια

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23661 από leftin3d
να ρωτήσω και εγώ κατι...η κουκούλα ομως που χρησιμοποιείται...αν το έχεις ανοιχτό και για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείς να το κλείσεις...πχ άδεια μπαταρία.
ή αν παει να κλείσει και μείνει στην μέση με το καπό όρθιο και το μηχανισμό σηκωμένο απο πάνω... τότε θα μπορεί να τα καλύψει ολα αυτα η κουκούλα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23673 από Γελάδι
leftin3d έγραψε:

να ρωτήσω και εγώ κατι...η κουκούλα ομως που χρησιμοποιείται...αν το έχεις ανοιχτό και για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείς να το κλείσεις...πχ άδεια μπαταρία.
ή αν παει να κλείσει και μείνει στην μέση με το καπό όρθιο και το μηχανισμό σηκωμένο απο πάνω... τότε θα μπορεί να τα καλύψει ολα αυτα η κουκούλα?


Πολύ καλή ερώτηση Λευτέρη...
Αν σου έχει μείνει στην μέση, τότε κλείνοντας τον διακόπτη, η όλη πίεση από την υδραυλική πέφτει. Επομένως μπορείς πάλι να το κάνεις κάμπριο (χωρίς βέβαια να ασφαλίσουν οι γάτζοι) μόνο με τα χέρια. Δεν το συνιστώ αν μπορείτε να περιμένετε βοήθεια!!! Γι' αυτό άλλωστε στο θέμα που έχω αναρτήσει σχετικά με την λίπανση της οροφής,

vweos.gr/eosforum?fu...7

την μηχανή την σβήνουμε μόνο σε εκείνο το σημείο όπου η οροφή κάθεται από μόνη της...
Δηλαδή εδώ...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Όταν η οροφή μπορεί να παρασυρθεί από την βαρύτητα προς κάποια μεριά,δηλαδή σε αυτό το σημείο...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



τότε ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σβήσεις την μηχανή!!! Θα σου έρθει στο κεφάλι!!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23674 από nikitas tsi
Eμενα ακομα και με τη μηχανη σε λειτουργια οταν την εχω στο σημειο αυτο,μετα απο 5 λεπτα μου βγαζει ενδειξη οτι τα υδαυλικα υγρα ειναι πολυ ζεστα και τοτε κολλαει.
Προχωραω σε χειροκινητο κλεισιμο και τοτε ξεκολλαει και ασφαλιζει.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23675 από Γελάδι
Λογικό δεν είναι βρε Νικήτα;;;
Αφού το έχω γράψει εγώ ότι...

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!!! Τον διακόπτη τον σβήνουμε διότι σταματάμε την παροχή στο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα της οροφής. Αν δεν τον σβήσουμε μετά από περίπου 8 λεπτά θα υποστεί υπερθέρμανση, θα αρχίσει η οροφή να τρέμει και μπορεί να κολλήσει.



και έχει αναφερθεί επίσης κι εδώ...

vweos.gr/eosforum?fu...1

όπου λέει ότι...

11 Ο διακόπτης μηχανισμού οροφής παρέχει ένα αξιόπιστο μήνυμα
12 Ο αισθητήρας θερμοκρασίας της υδραυλικής αντλίας αναφέρει " θερμοκρασία κάτω από 203 ° F (95 ° C) *
13 Η υδραυλική μονάδα αναφέρει μια βαλβίδα κάνει το χρόνο εκτέλεσης χαμηλότερο από 8 λεπτά **
14 Το ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου αναφέρει σύστημα τάσης υψηλότερα από 10,8 βολτ

** Αν οι βαλβίδες στην υδραυλική μονάδα λειτουργούν
για περισσότερο από 8 λεπτά, πιθανόν λόγω
επανειλημμένων άνοιγμα - κλείσιμο, η
αρχή ελέγχου θα επιτρέψει στην οροφή μόνο να κλείσει.
Δεν είναι πλέον δυνατόν να ανοίξει. Αυτό
είναι ένα από τα μέτρα που αποσκοπούν στην πρόληψη
υπερθέρμανσης του υδραυλικού υγρού.



Σε κάλυψα;;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23676 από nikitas tsi
Oxi γιατι στη προσπαθεια μου να γινω εντοπιστης τριγμων,εκανα τη παραπανω διαδικασια και με τη μηχανη σβηστη και χωρις κλειδια στο διακοπτη με τα ιδια παλι αποτελεσματα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23680 από Γελάδι
nikitas tsi έγραψε:

Oxi γιατι στη προσπαθεια μου να γινω εντοπιστης τριγμων,εκανα τη παραπανω διαδικασια και με τη μηχανη σβηστη και χωρις κλειδια στο διακοπτη με τα ιδια παλι αποτελεσματα.


Θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι αποκλείεται, αλλά δεν μπορώ να αμφισβητήσω και αυτό που λες...
Σίγουρα;; Μήπως δεν θυμάσαι καλά;

Εγώ το έχω αφήσει ώρες έτσι με απλά σβηστό τον διακόπτη και κανένα απολύτως πρόβλημα! Είναι κουφό να ζεσταθούν τα υδραυλικά (ή/και η αντλία) χωρίς να δουλεύει!!!!

:wtf:

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23684 από nikitas tsi
Eγω να δεις τη τρομαρα που πηρα,και ξεφυλλιζα το manual για να βρω το κλεισιμο αναγκης.
Εκτος κι'αν εκανα αυτο που δεν επρεπε,δηλαδη δεν βρηκα την ισσοπρπια της οροφης και απο το βαρος της μου εκανε κολπα.
Παντως δεν επεσε μονη της.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23701 από Coo
Πάντως ένας τροχός ανάγκης πρέπει να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Γιατί αν σκίσεις το λάστιχο τότε... :bye: περίμενε την οδική βοήθεια!

Με 70ε πήγα σε μια μάντρα με μεταχειρισμένα και βρήκα ολοκαίνουργια (απάτητο λάστιχο+ζάντα) και έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #23709 από nikitas tsi
Eλπιζω να πηρες 16αρα και οχι μικροτερη.
Να φανταστω πως για να φτασεις να αγορασεις ροδα,αυτο σημαινει πως δεν ειχες.
Να φανταστω επισης οτι ειχες το κιτ επισκευης.
Μπουλονοκλειδο,γρυλλο,κλειδι ασφαλειας κλπ εχεις γιατι και να εχεις ροδα διχως αυτα δεν μπορεις να κανεις τιποτα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #35438 από nikitas tsi
Σημερα πηρα μια ψυχρολουσια,μετα απο σχεδον 2 χρονια συμβιωσης με το Εος αποφασισα να βαλω λιγη ταξη στο πορτ μπαγκαζ και να δω δια της αφης αν η ρεζερβα εχει αερα.
Σε παλιοτερους ελεγχους παντα με πιεση του αντιχειρα την εβλεπα να εχει αερα μεσα.
Την ειδα ξεφουσκωτη σημερα(πολυ μαλακιά),τη παιρνω στο χερι και ελεγχω τη πιεση.
0 Πιεση κυριοι....
Το πορτακι της βενζινης λεει για 61 πιεση,εγω εβαλα 50.
Το ζητημα ειναι πως ξεφουσκωσε τελειως?
Να σημειωσω οτι ειναι απατητη.
Κατι ακομα που με χαλασε,λαστιχο Hankook made in china....
Πολυ χαμηλα στανταρ για VW.....
Για ελεγξτε και εσεις τωρα που ο καιρος κρυωνει και πεφτει η πιεση στα λαστιχα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #41202 από Coo
Από τη στιγμή που έχουμε (;) την ηλεκτρική τρόμπα, ας είναι και ξεφούσκωτη η ρεζέρβα, τη φουσκώνεις εκείνη την (κούφια) ώρα. Από την άλλη, για να είναι ξεφούσκωτη, είτε δε φούσκωσε ποτέ είτε έχει πρόβλημα και η ρεζέρβα οπότε καλό θα ήταν να τα ελέγχουμε αυτά.

Δημήτρης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": Riise

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #51769 από Corbil
vabatzis έγραψε:

Το ξέρατε ότι στο εξωτερικό δίνουν στο στάνταρ εξοπλισμό κιτ γρήγορης επισκευής ελαστικού και κουκούλα ανάγκης ; Δείτε τα στη φωτογραφία με τους κωδικούς τους. Ειδικά για την κουκούλα ανάγκης, είναι για περιπτώσεις όπου δεν κλείνει η οροφή λόγω βλάβης (βλέπε Corbilακος)...



Όσον αφορά στην κουκούλα υπάρχουν σχετικές συζητήσεις στο vortex και το vwclub...σύμφωνα με όσα αναφέρονται, δεν την γνωρίζουν καν ως αξεσουάρ στις Ελληνικές αντιπροσωπείες...


Δημήτρη μήπως έχεις τον κωδικό της θήκης που μπαίνουν ολα αυτα τα ματζαφλάρια? (γρύλος - τρομπα - κουκουλα - αφρός επισκευής κτλ κτλ).Έχω παρει το τρομπάκι και η δική μου θήκη δεν έχει μέρος για να το φιξάρω

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #51810 από Corbil
Coo δεν το πιστεύω οτι δεν έχεις απαντήσει ακόμη στην ερώτηση :tsantila: :tsantila: :tsantila:

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi