- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
φορολογία
- 1a2a3a
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Σκεφτομαι να αγορασω ενα Eos του 2008 με 60κ χιλιομετρα που εχω βρει σε καλη τιμη.
Αυτο που με ανησυχει ομως ειναι το εκαστοτε καθεστως φορολογιας για το συγκεκριμενο αμαξι.Αν καποιος ξερει ειτε λογω εργασιας ειτε απο προσωπικη εμπειρια θα εκτιμουσα ιδαιτερα τις αποψεις επι του θεματος.
Ευχαριστω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Γιατι να διαφέρει;
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- 1a2a3a
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Αντίστοιχα, στα 1.400 κυβικά είναι 5.200 για αυτοκίνητα πενταετίας και 3.640 για αυτοκίνητα 5-10 ετών.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Εγκαταλείπεται το μοντέλο φορολόγησης με βάση τον κυβισμό
Τι θα το αντικαταστήσει;
Όπως προανήγγειλε στη Βουλή ο αρμόδιος υφυπουργός Γιώργος Μαυραγάνης, εντός των ημερών, αρμόδια επιτροπή που έχει συσταθεί στο υπουργείο Οικονομικών για να μελετήσει το ζήτημα της φορολόγησης των αυτοκινήτων θα καταθέσει το πόρισμά της. Το ζητούμενο είναι να εγκαταλειφθεί το μοντέλο φορολόγησης με βάση τον κυβισμό καθώς ο κινητήρας δεν αποτυπώνει πλέον και την αξία του αυτοκινήτου. Τα παραδείγματα άπειρα: αυτοκίνητα 1800 κυβικών κοστίζουν 60000-70.000 ευρώ και αυτοκίνητα 3000 κυβικών μπορεί να μην κοστίζουν τίποτα.
Είναι σαφές ότι το νέο σύστημα θα στηρίζεται στην αξία του αυτοκινήτου. Το αν αυτή θα είναι η εργοστασιακή ή όχι, θα αποφασιστεί εντός των επόμενων μηνών καθώς και με την εργοστασιακή αξία το τελευταίο διάστημα υπήρχαν «παρατράγουδα» κάτι που παραδέχτηκε χθες στη Βουλή και ο κ. Μαυραγάνης.
Σε κάθε περίπτωση, με βάση την αξία του αυτοκινήτου θα υπολογίζονται:
- Τα τέλη κυκλοφορίας (θα φανεί αν θα προλάβουν να αλλάξουν τη διαδικασία πριν τον Δεκέμβριο οπότε να πληρώσουμε με το νέο σύστημα). Να σημειωθεί ότι ήδη για τα τέλη κυκλοφορίας «τρέχουν» ταυτόχρονα δύο τρόποι υπολογισμού. Ένας με βάση τον κινητήρα και ένας με βάση τις εκπομπές ρύπων (σ.σ ισχύει για τα αυτοκίνητα που αποκτήθηκαν μετά την 01/11/2010)
- Τα τεκμήρια τα οποία ακόμη και σήμερα υπολογίζονται μόνο με βάση τον κυβισμό
- Ο φόρος πολυτελείας ο οποίος σήμερα υπολογίζεται βάση των τεκμηρίων και κατά συνέπεια βάσει του κυβισμού.
- Τα τέλη ταξινόμησης.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.