- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Νέος κινητήρας 1.4 TSI 180ps από SEAT
- panos
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
www.seat.gr/IbizaCup...f
www.seat.gr/IbizaCup...l
και αν πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα με τα 160αρια EOS, μήπως με μια χαρτογράφηση απλή ακολουθήσει μια έκδοση με παραπάνω άλογα? μήπως τελικά οι κινητήρες αντέχουν λίγη παραπάνω πίεση? μήπως κινδυνολογούν όσοι μιλούν για σπασμένες τουρμπίνες κτλ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Κατεβηκε στα 160 και τωρα τσουπ,να'σου τα 180 ατια.....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Δεν γίνεται να τα αγγίξετε τα τουτούνια σας για να πιάσετε αυτές τις επιδόσεις....Τουλάχιστον με απλή χαρτογράφηση...
Ο συγκεκριμένος κινητήρας διατίθεται μόνο με bi-turdo και 7-τάχυτο DSG διπλής αποσύμπλεξης...
Συνεπώς δεν τηρεί την περπατημένη των TSI...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Η VW αγοράζει απο κάποιον την πατέντα για το μοτέρ που συνδυάζει κομπρέσσορ και τούρμπο και φτιάχνει το γνωστό Tsi μοτέρ στα 1.400cc.Αρχικά βγάζει 2 εκδόσεις με 140 και 170 άλογα με διαφορά μόνο στη χαρτογράφηση.
2 περίπου χρόνια μετά την παρουσίαση του Tsi ,του αλλάζει χαρτογράφηση ,κάνει το μοτέρ σύμφωνο με τις προδιαγραφές Euro5 (η προηγούμενη έκδοση του μοτέρ ήταν Euro4) και το βγάζει στην αγορά σε έκδοση 160Hp.Ηταν δύσκολο να διατηρηθεί η μέγιστη ιπποδύναμη με τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5....
H έκδοση με τα 140 άλογα καταργήθηκε για λόγους marketing .....(κανιβάλιζε το 170άρι).Η έκδοση με τα 170 άλογα δεν έγινε 160 επειδή ήταν ''αναξιόπιστο'' το μοτέρ.Εγινε γιατι μειώθηκαν οι εκπομπές ρύπων.Οχι οτι το μοτέρ ήταν τέρας αξιοπιστίας ,απλά οι ασθένειές του ήταν ''παιδικές''.Συνήθως χαλάνε κάποιες βαλβίδες ή και η σκάστρα ,δηλαδή ευτελούς αξίας ανταλλακτικά.Πολύ σπάνια χαλάει η τουρμπίνα ,αλλά αυτό γίνεται συνήθως νωρίς λόγω κατασκευαστικού σφάλματος και καλύπτεται απο την εγγύηση.
Οσον αφορά τα όρια του κινητήρα:Υπάρχουν πάρα πολλοί βλτιωτές οι οποίοι με απλή χαρτογράφηση ανεβάζουν την ιπποδύυναμη στα 200-220 άλογα στο στρόφαλο.Το μοτέρ αντέχει και παραπάνω αλογα.Αυτό που δεν επαρκεί για παραπάνω είναι η αντλία βενζίνης για να δίνει πλούσιο μείγμα στις υψηλές στροφές του κινητήρα.
Συνεπώς ,τα 180 άλογα είναι μια απόλυτα εφικτή( με ασφάλεια ) ιπποδύναμη απο το εν λόγω μοτέρ και δεν θα το ρισκάριζε η seat και η Vw να έβγαζε στην αγορά ενα επισφαλές μοτέρ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική άποψη του γράφοντα και σκοπό έχουν την τροφή για σκέψη και το γόνιμο διάλογο .Σε καμία περίπτωση δεν εχω σκοπό να το παίξω ξερόλας ,ούτε να προσβάλλω κάποιον που μπορεί να πρεσβεύει τα αντίθετα απο εμένα.)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα φορολόγησης, μιας και στην Ελλάδα αυτή γίνεται βάσει κυβισμού και όχι ιπποδύναμης...μάλλον θέμα ανταγωνιστικότητας στη τιμή είναι περισσότερο......και έβγαλε τον 122 μόνο για λόγους φορολόγησης σε χώρες όπως η Ελλάδα ή κατώτερης τιμής αγοράς;
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
coo έγραψε:
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα φορολόγησης, μιας και στην Ελλάδα αυτή γίνεται βάσει κυβισμού και όχι ιπποδύναμης...μάλλον θέμα ανταγωνιστικότητας στη τιμή είναι περισσότερο......και έβγαλε τον 122 μόνο για λόγους φορολόγησης σε χώρες όπως η Ελλάδα ή κατώτερης τιμής αγοράς;
Άν ήταν έτσι, τότε όταν πήγα να πάρω το 122 γιατί δεν μου έδωσε η επίσημη vw την επιλογή με 1.000,2.000,3.000 παραπάνω να βάλω άλλα 50 άλογα με έναν άλλο κινητήρα-έκδοση, αλλά περίμενε μετά από 6 μήνες να βγάλει μια άλλη έκδοση με 160;;;
Άρα πιστεύω ότι βάζοντας κάτω αυτά που λέει ο Βασίλης και εξετάζοντας τη χρονολογική σειρά των εκδόσεων, η vw παίζει με το marketing για να πουλήσει περισσότερα ανανεώνοντας το αγοραστικό ενδιαφέρον με ..."νέους" κινητήρες...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Αυτό μάλιστα...είναι προφανές !vabatzis έγραψε:
coo έγραψε:
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα φορολόγησης, μιας και στην Ελλάδα αυτή γίνεται βάσει κυβισμού και όχι ιπποδύναμης...μάλλον θέμα ανταγωνιστικότητας στη τιμή είναι περισσότερο......και έβγαλε τον 122 μόνο για λόγους φορολόγησης σε χώρες όπως η Ελλάδα ή κατώτερης τιμής αγοράς;
Άν ήταν έτσι, τότε όταν πήγα να πάρω το 122 γιατί δεν μου έδωσε η επίσημη vw την επιλογή με 1.000,2.000,3.000 παραπάνω να βάλω άλλα 50 άλογα με έναν άλλο κινητήρα-έκδοση, αλλά περίμενε μετά από 6 μήνες να βγάλει μια άλλη έκδοση με 160;;;
Άρα πιστεύω ότι βάζοντας κάτω αυτά που λέει ο Βασίλης και εξετάζοντας τη χρονολογική σειρά των εκδόσεων, η vw παίζει με το marketing για να πουλήσει περισσότερα ανανεώνοντας το αγοραστικό ενδιαφέρον με ..."νέους" κινητήρες...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και η δική μου περίπτωση, όπου αγόρασα το Passat με τον FSI τέλος του '06, και μετά από λίγο καιρό ανακοίνωσε την έκδοση με TSi κινητήρες, κάτι που κυριολεκτικά κατέστρεψε τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Βασίλη χρήσιμα αυτά που λές και μη γνωρίζοντας προσωπικά αυτές τις μηχανολογικές λεπτομέρειες δεν έχω αυτή τη στιγμή κάποιο λόγο να διαφωνήσω αφού δε γνωρίζω...Αν όμως το θέμα είναι η χαρτογράφηση του κινητήρα, γιατί η ίδια η εταιρία δεν τον χαρτογράφησε εξ'αρχής με τέτοιο τρόπο ώστε να προσπερνά τον ανταγωνισμό; Θέλω να πώ, πως η λογική του μάρκετινγκ θα έσπρωχνε την volkswagen κατευθείαν στα 170bhp χωρίς την ύπαρξη του 122, αφού ο υπάρχον ανταγωνισμός τουλάχιστον στο Eos είναι το Astra 1.6T με τα 180... Και στα άλλα μοντέλα οι υπόλοιποι θα έτρωγαν τη σκόνη της vw...Δηλαδή "έκοψε" τον TSi που θα μπορούσε άνετα όπως λές να βγάλει 170 μέσω της χαρτογράφησης, και έβγαλε τον 122 μόνο για λόγους φορολόγησης σε χώρες όπως η Ελλάδα ή κατώτερης τιμής αγοράς;
Αν και δεν καταλαβαίνω ακριβώς το συλλογισμό ,θα πω τη σκέψη μου.
Το μοτέρ με μονο το τούρμπο και τα 122 άλογα ειναι απλούστερο κατασκευαστικά ,φθηνότερο ,με μικρότερο κόστος συντήρησης,και απευθύνεται σε άλλο κομμάτι της αγοράς.Σε αυτούς που δεν νοιάζονται για τις επιδόσεις αλλά θα αγόραζαν ενα απλό 1600cc για να κάνουν τη δουλειά τους.Το γιατι βγήκε πρώτα το 122 και μετά απο 6 μήνες το 170 δεν θα μπορούσα να το ξέρω.
Αν θέλεις τη σκέψη μου πάνω στην αντίθεση του EOS με το Opel astra twintop και τα 180 άλογα απο 1600cc ,είναι οτι η VW δεν ήθελε να κονταροχτυπηθεί σε επίπεδο 10 άλογα πάνω - 10 άλογα κάτω.Ηθελε να παίξει σε επίπεδο design ,πρακτικότητας κτλ και πιστεύω οτι το κέρδισε (ως νεότερο μοντέλο στην αγορά).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.