Νέο VW Golf GTI

Περισσότερα
16 Χρόνια 8 Μήνες πριν #4926 από vabatzis
Νέο VW Golf GTI δημιουργήθηκε από vabatzis
[img=http://img13.imageshack.us/img13/2376/vwgolfgti2009wallmedium.jpg]

36 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου VW Golf GTI η γερμανική φίρμα δημιούργησε την 6η γενιά του δημοφιλούς της hot hatch. Εμφανισιακά – όπως αναμένονταν – ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει σε σχέση με το VW Golf GTI Concept που παρουσιάστηκε στα τέλη Σεπτέμβρη του 2008. Στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι οι κάθετοι προβολείς ομίχλης, το diffuser και οι δύο απολήξεις του συστήματος εξαγωγής που για πρώτη φορά δε βρίσκονται μαζί αλλά στα δύο άκρα του αμαξώματος. Η εξωτερική εικόνα ολοκληρώνεται με τις ζάντες Monza των 17 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 225/45.

Για τις επιδόσεις του VW Golf GTI μεριμνά ο 2λιτρος TSI που σε σχέση με τον 2λιτρο TFSI που αντικαθιστά διαθέτει νέα πιστόνια, μπιέλες, αντλία λαδιού, αντλία καυσίμου και καινούργιο σύστημα εισαγωγής. Ως αποτέλεσμα η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 10ps φτάνοντας αισίως τους 210ps στις 5300rpm με τα αποθέματα ροπής να αγγίζουν τα 28.4kg.m και να είναι διαθέσιμα από τις 1700rpm. Η μετάδοση της κίνησης στο VW Golf GTI γίνεται φυσικά στους μπροστινούς τροχούς μέσω μηχανικού ή αυτόματου (DSG) κιβωτίου με 6 σχέσεις.

Στον τομέα των επιδόσεων το VW Golf GTI παρά τα 1318kg του σημειώνει 0-100km σε 6.9sec και τελική ταχύτητα 240km/h (DSG 238km/h) έχοντας παράλληλα μέση κατανάλωση 7.3lt/100km (DSG 7.4lm/100km).

Όμως οι βασικότερες προσθήκες που αναμένεται να προσφέρουν το κάτι παραπάνω στην οδηγική συμπεριφορά του VW Golf GTI είναι το XDS και το DCC. Το XDS αποτελεί στην ουσία ένα ηλεκτρονικό διαφορικό για τους κινητήριους τροχούς. Αισθητήρες ανιχνεύουν την απώλεια πρόσφυσης του εσωτερικού τροχού σε κάποια στροφή και μέσω του ESP τον φρενάρουν αποκαθιστώντας την πρόσφυση. Το DCC (Dynamic Chassis Control) που είναι γνωστό από τα VW Scirocco και VW Passat CC ελέγχει τη λειτουργία των αναρτήσεων προσφέροντας τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal,Comfort,Sport).

Η διάθεση του VW Golf GTI αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη της άνοιξης-αρχές καλοκαιριού.




Πηγή : highoctane

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #8688 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Νέο VW Golf GTI
Nέο VW Golf GTI: από 27.700 ευρώ
GTI
Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen οι τιμές πώλησης του VW Golf GTI έκτης γενιάς, το οποίο θα διατίθεται στη χώρα μας σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, χειροκίνητο ή DSG. Αυτές έχουν ως εξής:

2.0 TSI 210 ίππων 3d: 27.700 ευρώ
2.0 TSI 210 ίππων 5d: 28.650 ευρώ
2.0 TSI DSG 210 ίππων 3d: 29.700 ευρώ
2.0 TSI DSG 210 ίππων 5d: 30.650 ευρώ

Κινητήρας
Το GTI έκτης γενιάς έρχεται με τον γνωστό ήδη δίλιτρο βενζινοκινητήρα TSI, ο οποίος συνδυάζει τον άμεσο ψεκασμό με την υπερτροφοδότηση, ενώ προσφέρει απόδοση 210 ίππων. Η μέγιστη ροπή του είναι 280 Nm από τις 1.700 έως τις 5.200 στροφές ανά λεπτό. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα (238 με το κιβώτιο DSG) ενώ η επιτάχυνση του σε 0–100 είναι 6,9 δλ. Η μέση κατανάλωση είναι 7,3 λίτρα ανά 100 χλμ. (7,4 λίτρα με το κιβώτιο DSG) και οι εκπομπές ρύπων CO2 170 γρ./χλμ. (173 με το κιβώτιο DSG).

Βασικός εξοπλισμός
7 αερόσακοι (οδηγού–συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός, οροφής εμπρός και πίσω και γονάτων για τον οδηγό)
Ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης ESP με υποστήριξη διόρθωσης πορείας που περιλαμβάνει: ABS, XDS, σύστημα αντιολίσθησης τροχών ASR, σύστημα ενίσχυσης πέδησης Brake Assist και σύστημα διόρθωσης πορείας DSR
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός (εμπρός και πίσω για την 5θυρη έκδοση)
Ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
Αυτόματος κλιματισμός «Climatronic» δύο ζωνών
Ηχοσύστημα «RCD 510» με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3/WMA, 8 ηχεία και έγχρωμη οθόνη TFT με χειρισμό αφής
Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με διακοσμητικά στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες χειρισμού για την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, το τηλέφωνο και το ηχοσύστημα
Δερμάτινες επενδύσεις στο χειρόφρενο και το λεβιέ ταχυτήτων
Πεντάλ επενδυμένα με ανοξείδωτο χάλυβα και με αντιολισθητική επένδυση
Προβολείς ομίχλης εμπρός
Φώτα ημέρας
Πακέτο φωτισμού «Coming Home–Leaning Home» που περιλαμβάνουν αισθητήρα βροχής και φωτός καθώς και αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέπτη
Υπολογιστής ταξιδίου «Plus’
Ζάντες αλουμινίου «Denver» διαστάσεων 7 1/2 J X 17 με ελαστικά 225 /45 / R17
Σπορ αναρτήσεις
Σπορ καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα και υφασμάτινες επενδύσεις σε μαύρο–κόκκινο «Jacky» με εξωτερικές ραφές σε κόκκινο χρώμα

www.4troxoi.gr

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • kstasky
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #8690 από kstasky
Απαντήθηκε από kstasky στο θέμα Απ:Νέο VW Golf GTI
Πρέπει να ομολογήσω ότι είναι ωραίο και τα έχει όλα, μόνο που δεν είναι κάμπριο...
Πάντως το προηγούμενο στην οδήγησή του ήταν απολαυστικότατο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #8691 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Νέο VW Golf GTI
:agree: VW......

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi