- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Νέο Golf GTD
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Η γερμανική εταιρεία ανέκαθεν έδινε έμφαση στο δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο και στις εκδόσεις των επιδόσεων. Έτσι μετά το GTi έκανε την επίσημη πρεμιέρα του και το πετρελαιοκίνητο μοντέλο. Το Golf GTD φέρει έναν δίλιτρο κινητήρα με χωρητικότητα 1.968 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 170 ίππους, ενώ έχει μέγιστη ροπή 350 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. H τελική ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 222 χ.α.ω., ενώ σύμφωνα με τον κατασκευαστή χρειάζεται 8,1 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει την δοκιμασία των 100 χ.α.ω. από στάση.
Όλα αυτά συνδυάζονται με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μόλις 5,3 λίτρων ανά 100 χλμ., ενώ έχει και χαμηλές εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα με 139 γραμμάρια ανά χλμ. Το VW Golf GTD συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG.
Οπτικά το πετρελαιοκίνητο μικρομεσαίο της VW έχει στενή σχέση με το αντίστοιχο GTi, από το οποίο ξεχωρίζει με το λογότυπο GTD, που βρίσκεται πάνω στις γρίλιες της μπροστινής χρωμιωμένης μάσκας, αλλά και πίσω αριστερά, χαμηλά στην θύρα του πορτμπαγκάζ. Σε σχέση με το κανονικό Golf, το GTD είναι χαμηλωμένο κατά 15 χιλιοστά και δείχνει πιο «φουσκωμένο», ενώ έχει ενεργή ανάρτηση και επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει την ρύθμισή της από την κανονική, στην άνετη ή στην σπορ επιλογή.
Το μοντέλο εφοδιάζεται στάνταρ με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ενώ το εσωτερικό έχει σπορτίφ διάκοσμο, όπως γίνεται στο GTi. Οι εσωτερικές επενδύσεις των καθισμάτων είναι καρό, αλλά σε διαφορετικές χρωματικές επιλογές από την βενζινοκίνητη έκδοση. Το Golf GTD έχει προσεχθεί εξίσου και στον τομέα της ασφάλειας, τόσο στον τομέα ενεργητικής, όσο και σε αυτόν της παθητικής, όπως συμαβίανει σε όλη της γκάμα του μοντέλου. Το πετρελαιοκίνητο μικρομεσαίο είναι εφοδιασμένο με ABS, ESP και επτά αερόσακους (συμπεριλαμβανομένου για πρώτη φορά τον αερόσακο για τα γόνατα). Ταυτόχρονα έχει και την κληρονομιά των 5 αστέρων που έχει αποσπάσει το Golf στα τεστ πρόσκρουσης του EuroNCAP.
Για την γερμανική εταιρεία το Golf GTD δεν αποτελεί απλά ένα ακόμη κομμάτι της παράδοσης που ξεκίνησε το 1982 με τις πετρελαιοκίνητες GT εκδόσεις, αλλά ένα μοντέλο αιχμής για τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Στην γερμανική αγορά η βασική του τιμή ξεκινάει από τα 27.495 € στην έκδοση με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο σχέσεων.
Πηγή : Autotriti.gr
Άντε να δούμε πότε θα επιτρέψουν το πετρέλαιο και σ'εμάς...:whistle:
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
:hooray
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Μωρέ ας έκαιγα εγώ 4 και 5 λίτρα στα 100, κι ας έκανε σαν τρακτέρ !Προσωπικά αν και αναγνωρίζω τα θετικά του πετρελαίου (και τα αρνητικά βεβαίως) δεν ξέρω άν θα έπερνα diesel επιβατικό. Το κόλλημά μου είναι εντελώς χαζό, αλλά όταν θα μπαίνω μέσα και θα βάζω μπροστά θα νομίζω ότι οδηγάω... ταξί !
:hooray
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Δηλαδη να σβηνει μονη της η μηχανη στα φαναρια.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- serres tsi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
το εος σαν τρακτερ.φανταζεσαι να εισαι καπου πεζος να σταματησει διπλα σου το πανεμορφο cabrio μας και να κανει πατ πατ πατ πατ πατ:no: :no: :no:coo έγραψε:
Μωρέ ας έκαιγα εγώ 4 και 5 λίτρα στα 100, κι ας έκανε σαν τρακτέρ !Προσωπικά αν και αναγνωρίζω τα θετικά του πετρελαίου (και τα αρνητικά βεβαίως) δεν ξέρω άν θα έπερνα diesel επιβατικό. Το κόλλημά μου είναι εντελώς χαζό, αλλά όταν θα μπαίνω μέσα και θα βάζω μπροστά θα νομίζω ότι οδηγάω... ταξί !
:hooray
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Λέω απο VW EOS να το κάνουμε KUBOTA EOS. Δένει καλύτερα το KUBOTA με το πατ πατ πατ
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.