Σκαστρα

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13622 από PETROS
Σκαστρα δημιουργήθηκε από PETROS
Δεν αντεξε η φουκαριαρα η σκαστρα τα αλογα και τρυπησε.Αν και βρηκα εργοστασιακη πολυ καλη με εμβολο και οχι με λαστιχο οπως η κανονικη σε πολυ καλη τιμη (68 ευρω),αποφασισα να παρω της forge.Εχω ομως ενα προβλημα και οποιος ξερει κατι ας πει τη γνωμη του.Ολα καλα με τη σκαστρα,το spacer σε τι χρησιμευει εκτος απο τον επιπλεον θορυβο.Αλλοι λενε οτι κραταει περισσοτερη πιεση στις υψηλες,αλλοι οτι μπορει να προκαλεσει και δυσλειτουργια ακομα κατα τις γρηγορες αλλαγες και να ριξει την αποδοση.Και ολα αυτα τα αντιφατικα,απο τεχνικους! Ξερει κανεις θετικα τιποτα? :wall:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13634 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Σκαστρα
PETROS έγραψε:

Δεν αντεξε η φουκαριαρα η σκαστρα τα αλογα και τρυπησε.Αν και βρηκα εργοστασιακη πολυ καλη με εμβολο και οχι με λαστιχο οπως η κανονικη σε πολυ καλη τιμη (68 ευρω),αποφασισα να παρω της forge.Εχω ομως ενα προβλημα και οποιος ξερει κατι ας πει τη γνωμη του.Ολα καλα με τη σκαστρα,το spacer σε τι χρησιμευει εκτος απο τον επιπλεον θορυβο.Αλλοι λενε οτι κραταει περισσοτερη πιεση στις υψηλες,αλλοι οτι μπορει να προκαλεσει και δυσλειτουργια ακομα κατα τις γρηγορες αλλαγες και να ριξει την αποδοση.Και ολα αυτα τα αντιφατικα,απο τεχνικους! Ξερει κανεις θετικα τιποτα? :wall:



Προσωπικά Πέτρο θεωρώ ότι είναι μόνο για το φαίνεσθαι και τον θόρυβο, Το λέω απλά γιατί είχα παλιότερα ένα punto GT και έκανα και εγώ τις ίδιες συζητήσεις....

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13658 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Σκαστρα
Αγορασα τελικα σημερα τη σκαστρα της forge με το ενισχυμενο ελατηριο και πληροφορηθηκα απο "επισημα" χειλη (avg-weber) οτι ο προσθετος ανταπτορας (spacer) χρησιμευει μονο στο θορυβο και τιποτα αλλο.Μαλιστα οχι μονο ειναι ουσιαστικα αχρηστος ,αλλα προκαλει ενιοτε και μια μικρη (ανεπαισθητη κατα τον αντιπροσωπο) πτωση της πιεσης.Ετσι ουτε νεο spacer αγορασα,αλλα θα βγαλω και αυτο που ηδη φορουσα.Η αληθεια ειναι οτι ο ηχος του αρεσε σε οσους το ειχαν ακουσει,αλλα εμενα με ειχε κουρασει να το ακουω ακομα και στο παρκαρισμα.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #75786 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Σκαστρα
Μια ενημέρωση σε οτι αφορά τις σκαστρες γιατι μεχρι πρότεινως για τα 1,4 tsi έβγαζε μονο η forge που δυστυχώς ειναι και αρκετά ακριβή, επιπλέον ως γνωστόν οι μαμά σκαστρες χαλάνε πολύ εύκολα ακόμα και χωρίς πρόγραμμα με αισθητή μείωση απόδοσης.

Πλέων απο την ελληνική αγορά υπάρχει η σκαστρα της TMG performance (Ταξοπουλος)όπου είναι παρόμοια με τη forge, για τη συγκεκριμένη εχω ακούσει πολυ θετικά σχόλια και απο tsi 160 St2 light αλλα και απο tsi 122 st1.

Η επόμενη επιλογή ειναι η GFB DV+ T9355 ειναι ουσιαστικά ανταπτωρας που αντικαθιστά το έμβολο και το πηνιο της εργοστασιακης, θεωρείται η απόλυτη σκαστρα με εξαιρετικά αποτελέσματα σε tsi 160 st2 τσίτα πιεσμένα. Αυτη θα ειναι και η επόμενη αγορά μου μιας και εχω βαρεθεί να αλλάζω σκαστρες.
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #75792 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Απ:Σκαστρα
Γιατι αλλάζεις "συχνά" σκαστρα Θοδωρη ; Απο επιλογή η λόγω δυσλειτουργίας ;

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #75794 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Σκαστρα
Γιατί οι εργοστασιακές είναι επιεικώς εντελώς της πλάκας, :tsantila: υποτίθεται ότι με τον νέο κωδικό με κατάληξη E θα είχε λυθεί το πρόβλημα αλλά το μονό που έγινε ήταν να κρατήσει ένα μήνα παραπάνω. :tsantila: Σε εμένα το αποτέλεσμα είναι αντί να παίρνει 1,4 με 1,5 over να παίρνει κοντά στο 1,2 και κόφτη να είμαι αρκετά κάτω από 1 κοινώς το αμάξι είναι ψόφιο. Όλοι οι έλεγχοι γίνονται με το vag-com εν κινήσει και σε συνθήκες σκισίματος 3ής 4ης . O εύκολος τρόπος να τσεκάρεις αν είναι καλή μια σκαστρα είναι το φύσημα με το στόμα πάνω στο εμβολο, αν χάνει είναι για πέταμα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76642 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Σκαστρα
Ένα μικρο update.
Μπήκε σήμερα η σκαστρα GFB DV+ T9355 , τη βρήκα ελαφρώς μεταχειρισμενη και η τοποθέτηση έγινε στη Cargate για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Στην εμφάνιση ουσιαστικά δε φαίνεται γιατί μπαίνει πάνω στην μαμά, οι πρώτες εντυπώσεις ειναι οτι σταμάτησε το φλουρταρισμα της τουρμπίνας και μειώθηκαν αισθητά τα σκασίματα, μόλις κάνει adaptation το πρόγραμμα θα δω επιτέλους τις σωστές πιέσεις και ίσως δω και αύξηση απόδοσης. Περα απο αυτό το συμαντικότερο είναι οτι θα προσφέρει αξιοπιστία και προστασία στο τούρμπο. Μάλλον αυτή ήταν και η τελευταία βελτιωτική προσθήκη γιατι δε μπορώ να πάω σε st2 λόγο πολλών χλμ.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #76924 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Σκαστρα
Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα με τη GFB ήταν ότι κατά καιρούς μου έβγαζε check engine και δυσλειτουργία στη σκαστρα χωρίς όμως να καταλαβαίνω κάτι στην απόδοση. Μετά από αρκετό ψάξιμο η λύση ήταν ότι έπρεπε να αφαιρεθεί το κίτρινο ελατήριο στο εμβολο της σκαστρας, μετά από 50χλμ ακόμα δεν έβγαλε κάτι οπότε και θα δω αν φταίει κάτι άλλο.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Το συμπέρασμα με αυτή την αλλαγή είναι ότι επιτέλους το αμάξι δουλεύει σωστά, είδα αισθητή(!!!) διαφορά στην απόδοση, με το που ζητηθεί πίεση σηκώνει ακαριαία 0,9 με 1 bar και στο τέρμα γκάζι κραταει σταθερό 1,45bar

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi