- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Επισκέπτης
-
Η εταιρεία με κόστος 850€ υπόσχεται χωρίς αλλαγή στα περιφερειακα του κινητηρα 219 ίππους @6100rpm και ροπή 326Nm@4000rpm ,νούμερα τα οποία ακούγονται υπερβολικά οταν μιλάμε για προγραμματισμό ενος μοτέρ με βασική ρυθμιση τα 160 άλογα και 240Nm.Το νούμερο των 219 ίππων το υπόσχονται και άλλοι βελτιωτές με αλλαγή σε εξατμίσεις ή άλλες περιφερειακές αλλαγές ,αλλα τα 329Nm ροπής δεν τα πλησιάζει κανείς!Αναρωτιώμουν λοιπόν:είναι τόσο μπροστά η REVO ή υπόσχεται ψέματα?Μιλάει για +50άλογα και +90Nm ροπής με μόνο αναπρογραμματισμό του εγκεφάλου!
Να σημειωθεί οτι τα νούμερα ειναι γνωστό οτι αναφέρονται σε μετρήσεις στο στρόφαλο και όχι στον τροχό ,καθώς και οτι ο κινητηρας με stock ρυθμιση αποδίδει γύρω στα 170 άλογα στον στρόφαλο.
Ορίστε τι υπόσχεται η REVO για το Scirocco που φοράει τον ιδιο ακριβώς κινητηρα με το EOS!!!
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ο προγραμματισμός έγινε σε VW EOS 1.4tsi-160Hp με αλλαγμένο φίλτρο αέρα της K&N στο μαμα φιλτροκούτι και με βγαλμένο τον πνίχτη κάτω απο το φίλτρο.!Ενδεικτικά υπάρχει και τέστ απο το περιοδικό DRIVE σε βελτιωμένο scirocco απο την REVO.
Πρώτη εντύπωση μετά τον προγραμματισμό:Ο κινητηρας έχει πολύ περισσοτερη δύναμη παντού,δεν λαχανιάζει στις 5.000 ,όπως λαχάνιαζε με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις , κάνει πολύ πορωτικό ήχο και το κυριοτερο:εχει μειωθεί κατα 50% (εκτίμηση) η καθυστέρηση του γκαζιού!
Με πρώτη ταχυτητα δεν μπορείς πλέον να πατήσεις τερμα το γκαζι γιατι σπινιάρει ασύστολα ,αφηνοντας όλο το λαστιχο κάτω.Με δευτέρα τις περισσοτερες φορές που η ασφαλτος δεν ειναι καλή ,ενεργοποιειται το antispin ,αλλά μετά τις 3000rpm σε κολάει στο κάθισμα.Για το σπινιάρισμα πιστεύω ότι ευθύνεται το μεγάλο βάρος του EOS ,η διασταση των ελαστικών μου (215/55-16) , η ανάρτηση κτλ.
Μετά γεννιώνται οι αμφιβολίες:ειναι όντως τα νούμερα αυτα που υπόσχεται η REVO ή απλά πήρε τα πάνω του το μοτέρ και μόνο?
Πάμε στο δυναμόμετρο!
Επιλέχθηκε ενα δυναμόμετρο τύπου MAHA στα Σπάτα ,γνωστό για την ακρίβεια και για την σχετική αυστηρότητα των μετρήσεών του.Το βελτιωμένο πλέον αυτοκίνητο ,ανεβαίνει στα ράουλα του τυμπάνου και ανοίγει το καπό του για να ψύχεται απο τη ροή αέρα που κατευθύνεται πάνω του ,απο τον ειδικό αεραγωγό:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
ύστερα δένεται με ιμάντες για λόγους ασφαλείας μπροστά
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και πίσω
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
κάθεται ο χειριστής του δυναμόμετρου στη θέση του οδηγού
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και ξεκινάει η διαδικασία:
Για λόγους ασφαλείας επιβάλλεται όλοι οι υπόλοιποι να παρακολουθούν τη διαδικασία πίσω απο το προστατευτικο τζάμι και πάτα το γκάζι να δούμε τι ψάρια πιάσαμε!!!
Αποτέλεσμα:
221,5Hp@6.100rpm και 323Nm@3.500rpm
Δηλαδή ακριβώς όσα υπόσχεται και η REVO ,ίσως και παραπάνω!
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρατηρείστε οτι το μοτέρ έχει πριν τις 3000 και έως και τις 4100 320Nm ροπής ,τα οποία φαινονται στο δρόμο και με το παραπάνω!Το μοτέρ με καλή 100άρα βενζίνη ,απλά ''σκάβει'' και συνεχιζει να ανεβάζει απτόητο μεχρι τις 6200.Με κόστος 850€ ,το μοτέρ μεταμορφώνεται σε 2.0tsi και παραπάνω με κόστος χρήσης 1.4tsi και διάρκεια ζωής....????
Να σημειωθεί κάτι:
Το συγκεκριμένο αυτοκινητο σε άλλη στιγμή ,σε βραδυνή εξόρμιση για loggαρισμα και μετρήσεις με vag com ,στο εκτο ή έβδομο ''σκίσημο'' μεχρι τον κόφτη ,άναψε τη λυχνία καυσαερίων στο ταμπλό και εμφάνισε σφάλμα στο διαγνωστικό ,σχετικά με missfires .Η ενδειξη σβήστηκε επι τόπου και δεν επανεμφανίστηκε το φαινόμενο μέχρι στιγμής.Πάντως το φαινόμενο εχει αναφερθεί και σε άλλα scirocco με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ,υπο αντίστοιχες συνθήκες ''σκισήματος''.
Μιλάμε για εναν αναπρογραμματισμό ''κονσέρβα'' ο οποίος γίνεται ακριβώς ίδιος σε παρα πολλά αυτοκινητα του ομίλου.Οι ρυθμίσεις του ακούγονται πολύ επιθετικές και κυρίως όταν ακούς για νούμερα πίεσης τούρμπο της τάξης 1,6bar ,τρομάζεις και λές ''θα αντέξει το μοτέρ''?Η απάντηση της εταιρείας ειναι το όνομα της και το μεγάλο πληθος συνεργαζόμενων εταιρειών του ομίλου,αντιπροσωπειών VW που τοποθετούν REVO ,οι ώρες εξέλιξης που έχουν δαπανηθεί και τέλος το πλήθος των αυτοκινήτων που προγραμματίζονται καθημερινά με πρόγραμμα της ίδιας.
2 λόγια για το συγκεκριμένο δυναμομετρο και πώς μετράει:
Το συγκεκριμένο ειναι τύπου MAHA και μετράει πολύ αξιόπιστα τη ροπή στον στρόφαλο και απο την ροπη υπολογίζει και την ιπποδύναμη.
Αντίστροφα υπάρχουν δυναμόμετρου ίδιου τύπου (κυλιόμενου δρόμου) τύπου DYNOJET ,τα οποία μετρούν αξιόπιστα την ροπή στη ρόδα.
Στο maha ξεκινάει το αυτοκινητο με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο (4η,5η) και απο χαμηλές στροφές πατάει τέρμα το γκαζι μέχρι τον κοφτη.Η μέτρηση που βγαίνει ,ειναι η μπλέ καμπύλη (δύναμη στον τροχό) στην παρούσα περιπτωση 156 άλογα.Οταν το μοτέρ φτάσει στον κόφτη ο χειριστής αφήνει το γκάζι ,δεν βάζει νεκρά και δεν πατάει φρένο και απλά αφήνει το μοτέρ να σταματήσει με την αντίσταση του σιγα-σιγά την κύλιση του δυναμόμετρου.Με την δεύτερη διαδικασία προκύπτει η πράσινη καμπύλη ,η οποία μας δείχνει τις απώλειες απο τον στρόφαλο μέχρι τη ρόδα (εδώ 55 άλογα).
Και οι δυο μετρήσεις δεν ειναι αξιόπιστες μεμονομένα ,αλλά το άθροισμά τους ειναι εξαιρετικά αξιόπιστο και αποτελεί τη μέτρηση της δύναμης στο στρόφαλο.(εδώ 210,8 άλογα)
Αφου υπολογιστεί το άθροισμα ,γίνεται μια αναγωγή του αποτελέσματος σε δεδομένες σταθερες συνθήκες θερμοκρασίας ,πίεσης ,υγρασίας κτλ.Αν δυναμομετρήσεις πάνω στο βουνό ,θα βγάλεις λιγότερα άλογα απο οτι αν δυναμομετρήσεις δίπλα στη θάλασσα ,γιατι αλλάζει η ατμοσφαιρική πίεση.Στο τέλος λοιπόν προκύπτει ενα ''διορθωμένο'' νούμερο (221,5 άλογα στο στρόφαλο) ,το οποίο ειναι και το αποτέλεσμα της μέτρησης.
Αν δυναμομετρήσεις 10 φορές ,θα βρείς 10 διαφορετικές τιμές δύναμης στη ρόδα ,10 διαφορετικές απώλειες ,10 διαφορετικές engine power ,αλλά πάντα την ίδια corrected power.
Το αυτοκινητο ,αν μετρηθεί στόκ ,συνηθως βγάζει 170+ άλογα διορθωμένη δύναμη στο στρόφαλο.Τάδε έφη ο χειριστής του δυναμόμετρου.
Γενικά πάντως με λιγότερα άλογα ,το αμαξι ειναι σαφώς πιο ομοιογενές σε στησιμο,οδηγικη συμπεριφορα κτλ.Αλλωστε δεν μιλάμε για αμάξι επιδόσεων ,αλλά για ενα οικογενειακό cabrio!
Απλά το γκάζι και κάτι άλλο δεν το χορταίνει ο άντρας!!!!!
Το θέμα θα συνεχιστεί με στοιχεία απο το vag com.Συγκριση της πραγματικής δυναμομέτρησης με τη ''δυναμομέτρηση'' του vag com ,αναφορά του πώς αποδίδει με βενζινη 95 οκτανίων και πώς με 100 οκτανίων και διαφορα αλλα.Ας πάω να ξαπλώσω στο κρεβάτι γιατι ειναι ξημέρωμα και τα ξαναλέμε.
Δεν θα κοιμηθώ πάντως-δεν μπορώ ,θα σκέφτομαι το νέο μου έρωτα ,μου έχει πάρει το μυαλό το αυτοκίνητο ετσι που ''μεταμορφώθηκε''.......
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο για την "όσο δεν πάει άλλο" ολοκληρωμένη παρουσίαση!! Πραγματικά θεωρώ ότι είναι πλήρης απ' όλες τις απόψεις! Πάντα περιγραφικός και κατατοπιστικός! :ole:
Ως προς το αποτέλεσμα πιστεύω ότι πιθανότατα θα είναι και το καλύτερο που θα μπορούσε να υπάρξει αν λάβουμε υπόψιν δύο δεδομένα!
α) Την ενδελεχή παρουσίαση που έγινε παραπάνω που δεν αφήνει και πολλές αμφιβολίες και
β) την γνώση σου στο αντικείμενο που είναι πλήρης και σφαιρική και σε οδήγησε σε αυτή την επιλογή!
Σου εύχομαι καλές βόλτες και να το χαρείς όσο μπορείς!! :clap:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- N-EOS
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Επισκέπτης
-
Κατα τη γνώμη μου REVO ,ABT ,MTM εχουν το ιδιο βαριά ονόματα στο χώρο της βελτίωσης .Τα (+) της REVO που με τράβηξαν ήταν η σχετικα χαμηλή τιμή της , το πλήθος βελτιωμένων αυτοκινητων με πρόγραμμα της , το πλήθος συνεργαζόμενων αντιπροσωπειών VW και κυρίως η δυνατότητα αλλαγής προγράμματος (95,98,100,stock) με τη χρηση ενός ''διακόπτη'' (select plus).Πώς να δώσω στη γυναίκα μου να οδηγήσει το EOS όπως εγινε τώρα με τόσο γκάζι?ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ!!!

Οτι κι αν διαλέξεις ,φρόντισε να του εχεις απόλυτη εμπιστοσυνη και να εισαι προετοιμασμένος για το χειρότερο.Αλλωστε η βελτίωση ειναι το τράβηγμα ενός σχοινιού.Δεν ξέρεις αν και πότε θα σπάσει.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- N-EOS
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Επισκέπτης
-

Νομίζω πως βρήκα τι δώρο θα ζητήσω από τον Άι-Βασίλη....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Βασίλης έχω πάθει πλάκα με την παρουσίασή σου. Πιστεύω ότι το επόμενο βήμα είναι να φτίαξεις δικό πρόγραμμα βελτίωσης...
Νομίζω πως βρήκα τι δώρο θα ζητήσω από τον Άι-Βασίλη....
Να το ζητήσω και εγώ από τον δικό σου Άι-Βασίλη? :whistle: :lol:
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- djlgm
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 241
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Οταν πρόκειται να κανεις ενα τετοιο βήμα ,κάνεις το γύρο της αγοράς μιλάς με βελτιωτές ,ακούς διάφορα και στο τέλος διαλέγεις ποιόν θα εμπιστευτείς.Τοσο απλά.Μπορώ να επιχειρηματολογήσω για την επιλογή μου υπέρ της revo αλλα δεν θέλω να θεωρηθεί οτι εχω σκοπό να κάνω διαφήμιση.Αναφέρω την εμπειρία μου και μοιράζομαι την άποψή μου και τις (όποιες) γνώσεις μου.Λέω ότι βλέπω και μόνο.Αν κάτι παει στραβά να εισαι σιγουρος οτι θα βγω να το πώ ,όπως και ειπα το σημείο που αναψε η λυχνια καυσαερίων.Τιποτα δεν ειναι τελειο.
Κατα τη γνώμη μου REVO ,ABT ,MTM εχουν το ιδιο βαριά ονόματα στο χώρο της βελτίωσης .Τα (+) της REVO που με τράβηξαν ήταν η σχετικα χαμηλή τιμή της , το πλήθος βελτιωμένων αυτοκινητων με πρόγραμμα της , το πλήθος συνεργαζόμενων αντιπροσωπειών VW και κυρίως η δυνατότητα αλλαγής προγράμματος (95,98,100,stock) με τη χρηση ενός ''διακόπτη'' (select plus).Πώς να δώσω στη γυναίκα μου να οδηγήσει το EOS όπως εγινε τώρα με τόσο γκάζι?ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ!!!:lol:
Οτι κι αν διαλέξεις ,φρόντισε να του εχεις απόλυτη εμπιστοσυνη και να εισαι προετοιμασμένος για το χειρότερο.Αλλωστε η βελτίωση ειναι το τράβηγμα ενός σχοινιού.Δεν ξέρεις αν και πότε θα σπάσει.....
Μια ερώτηση σχετικά με την REVO: Για τα δικά μας ταπεινά TSI 122 έχει κάτι αντίστοιχο?
ΓΙΩΡΓΟΣ
(LGM)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Επισκέπτης
-
στην τιμη των.......??????
Υπολόγισε 850€ για να εισαι μεσα...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
Παιδια με την εγγυηση τι γινεται μημπωs σε καποιο ι προβλημα μετα το προγραμμα μαs πουν οτι το εχουμε πειραξει και την χασουμε
Corbil έγραψε:
Δημήτρη μη περιμένεις οταν έχεις πειράξει τη μηχανή να έχεις σε ισχύ την εγγύηση.
Οι αντιπροσωπείες αυτοκινητων οι ιδιες πουλάνε και προγράμματα.Η revo συνεργάζεται με 3 αντιπροσωπείες VW στην Αθήνα και οχι μονο.Ο παζαρόπουλος βάζει προγράμματα sp power κτλ.Συνηθως επειδη το ξέρουν ,κανουν τα στραβα ματια οι αντιπροσωπειες και χρεώνουν την ΚΟΣΜΟΚΑΡ χωρις να επιβαρρυνονται αυτες κατι.Αλλα και κατι να τυχει σε στέλνει η revo σε μια απο τις αντιπροσωπείες που συνεργάζεται και πουλανε προγραμματα της ιδιας και το πράγμα κανονίζεται......
Αλλιώς αν θέλεις πας πρώτα ,βγάζεις το πρόγραμμα και μετα πας συνεργείο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6706
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Μιας και το θέμα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και αποτελεί πλέον και υλοποίηση εκτός της θεωρίας, το κάνουμε pin :agree:
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Επισκέπτης
-
Αν ακούσεις κατι που σου καλύπτει τους τυχόν φόβους για βλάβη ,τότε το βάζεις το πρόγραμμα.Αν όχι ,τότε το παιρνεις απόφαση και μενεις εκει που εισαι.ΠΡΟΣΟΧΗ:το επιχειρημα ''αυτο το μοτέρ δεν σπάει μη φοβασαι'' δεν λέει τίποτα.1000 ιδια μοτέρ μπορει να βάλουν προγραμμα και να σπάσει το δικό σου - με τις πιθανότητες παίζουμε.
Να σας πω ενα ακραίο παράδειγμα ,αλλα ενδεικτικο μιας καταστασης.Πας στον ελληνα αντιπροσωπο μιας μεγαλης βελτιωτικης εταιρειας του εξωτερικου για να βαλεις προγραμμα και βρίσκεις την εξης κατασταση:το πρόγραμμα που πουλιεται ειναι επωνυμο και δοκιμασμενο ,αλλα ο μαγαζατορας ειναι ενας καγκουρας που σου λεει ''ειμαστε εμεις και κανενας αλλος'' και ''βαλτο εσυ το προγραμμα και μη φοβασαι'' και ''θα μαμας και θα δερνεις'' κτλ.Σου κάνει αυτή η συνεργασία για να δώσεις περίπου 500-900€???
Σημ
1)Επεσα δίπλα σε τυχαία κόντρα opel astra gtc 1.6-180Hp και seat ibiza cupra 1.4tsi-180Hp-DSG και με την ευκαιρεία είπα να το πατήσω κι εγώ λίγο.Αποτέλεσμα:Το astra εμεινε πολυ πίσω και το EOS ήταν σταθερά μια καρότσα πίσω απο το cupra (πετάχτηκε μπροστά στην αρχή).Οχι ασχημα για ενα αυτοκινητο 1,5 τόνο απέναντι σε ενα 1170 κιλά.Αυτονόητο ειναι οτι το EOS δεν ειναι κοντράμαξο ,απλά το αναφέρω ενδεικτικα για το μεγεθος της βελτίωσης.
2)Κάτι μου λέει οτι θα εμφανιστεί κι άλλο ''βελτιωμένο'' EOS στην παρέα.Το μικρόβιο να ξερετε ειναι κολλητικό!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Που ειναι ο Πετρος? :rambo1:
ειναι η τριτη νομιζω φορα που διαβαζω οτι το eos δεν ειναι κοντραμαξο :grrrrrr: :gmt: #$%#$%@ gkrrrrrrrrrr
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Επισκέπτης
-
Το αυτοκινητο εχει πλέον περισσοτερη δυναμη και πατας λιγοτερο το γκαζι για να πας το ιδιο με παλιά.Το πρόβλημα ειναι να μην παρασυρθεις απο τη δυναμη και το πλακώσεις στα γκάζια.:fapa:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
ειναι η τριτη νομιζω φορα που διαβαζω οτι το eos δεν ειναι κοντραμαξο :grrrrrr: :gmt: #$%#$%@ gkrrrrrrrrrr
Αφού δεν είναι!!! Πως να το κάνουμε;; :PPPP
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
PETROS έγραψε:
ειναι η τριτη νομιζω φορα που διαβαζω οτι το eos δεν ειναι κοντραμαξο :grrrrrr: :gmt: #$%#$%@ gkrrrrrrrrrr
Αφού δεν είναι!!! Πως να το κάνουμε;; :PPPP
μην αρχισω να λεω τωρα......!!!! :ninja :gangster1:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.