- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
- cdoum
- Επισκέπτης
-
νικητάκο το πολεμική μηχανή με 160 άλογα το πες λες και εννοούσες Μ3 και βάλε.. χαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
αν και δεν ειμαι υπερ των προγραμματων "κονσερβα". και τον ορο κονσερβα δεν τον χρησιμοποιω υποτιμητικα για την ποιοτητα του προγραμματος,αλλα για την μη δυνατοτητα παραμετροποιησης. στην τιμη επαιξαν και δυναμομετρησεις? μειγματα σου εδωσαν?
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Και εγώ το ίδιο πιστεύω απλά βάζοντας κονσέρβα έχεις κάτι σίγουρο και δεν ξανά ασχολείσαι, πάντως αν ήθελα να ασχοληθώ πραγματικά πίστεψε με θα κυνηγούσα και το 0,5ΗΡ με φτιαχτό πρόγραμμα. Από μίγματα δε γνωρίζω τι παίζει αλλά μπορώ να μάθω και θα να σου πω. Η δυναμομετρηση δε ήταν στην τιμή αλλά θα κάνω μετά το Πάσχα μαζί με κάτι αλλά παιδιά για να δω που βρίσκομαι. Πάντως με αυτά που μου είπαν και έχω δει απο αλλους υπολογίζω να είμαι χοντρικά κάπου 210 με 225ΗΡ
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
nikitas tsi έγραψε:
Χρήστο,ήρεμη οδήγηση και χαλαρές βόλτες θα έκανα με ένα fiat punto cabrio 60 ίππων και όχι με μια πολεμική μηχανή 160 ίππων.cdoum έγραψε: μεγιές θόδωρε...αλλά για μένα τα εος δεν είναι αμάξια για πείραγμα και άλογα,ταχύτητα ...είναι για βόλτες και ήρεμη οδήγηση ...έτσι το ευχαριστιέσαι κιόλας χαχαχα
και πάλι μεγιές πάντως φίλε..
υς και τα λεφτά πολλά επίσης πως και δεν πήρες κανένα δίλιτρο...
Παιδιά είτε το θέλουμε είτε όχι ο TSI 1.4 ναι είναι ένα είδος πολεμικής μηχανής...γιατί πολύ απλά μαμά αποδίδει 160 άλογα..και 180 στο polo αλλά και γιατί απλά με ένα πρόγραμμα ανεβαίνει 50 και 60 άλογα..και μάλιστα σε safe καταστάσεις..χωρίς να πειράξεις τίποτα ..συγκριτικά λοιπόν με άλλους παλαιότερους κινητήρες της VW ναι μπορεί να χαρακτηριστεί και πολεμική μηχανή..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Τώρα αφού λέτε ότι με το πρόγραμμα το αυτοκίνητο πιέζεται πως εξηγείτε το ότι πριν το πρόγραμμα έβλεπα 7 και 8 μέση κατανάλωση και τώρα βλέπω 4 έως 6 το πολύ σε ίδιες διαδρομές, άρα αυτό κάτι λέει.
Στο κάτω κάτω όπως είχα πει και σε προηγούμενο ποστ ας μου πει όποιος θέλει να πάμε βόλτα και να κάνουμε συγκρίσεις και δε πρόκειται να αρνηθώ σε κανέναν.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
αρχικά αν το eos ήταν απλά έν αυτοκίνητο για να πουλάς τημούρη σου και για να κάνεις ήρεμες βόλτες..δεν θα είχε εξοπλιστεί ποτέ με το μοτερ 1,4 160hp..δεν νομίζω το τμήμα marketing της vw να μην ξέρει τι κάνει και να ξέρουμε εμείς...cdoum έγραψε: εγώ πάντως δεν είπα ότι δεν είμαι θετικός στο να πειράξεις tsi για περισσοτερα άλογα σε κάποιο αμάξι....αλλά πολύ περισσότερο σε ένα εος φίλοι μου... :good: Δεν πήρα το εος για να το κάνω πολλά άλογα και τι να καταφέρω να το πηγαίνω στο όριο ή να κάνω κόντρες.σίγουρα θα παιρνα κάτι άλλο. χαχαχα τλπ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Dionysis έγραψε: αρχικά αν το eos ήταν απλά έν αυτοκίνητο για να πουλάς τημούρη σου και για να κάνεις ήρεμες βόλτες..δεν θα είχε εξοπλιστεί ποτέ με το μοτερ 1,4 160hp..δεν νομίζω το τμήμα marketing της vw να μην ξέρει τι κάνει και να ξέρουμε εμείς...
Διαφωνώ. Εγώ διάλεξα το 160 με το σκεπτικό να μπορώ να κινούμαι ικανοποιητικά και να κάνω εύκολα προσπεράσεις σε νταλίκες όταν είμαι γεμάτος (4 άτομα + φίσκα πορτ παγκαζ). Το eos είναι βαρύ αμάξι από μόνο του...
Αν ήθελα να τρέχω θα έπαιρνα κάτι τελείως διαφορετικό και όχι eos.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Για το μέλος που ρώταγε για μιγματα . Τα Ρέβο ειναι λιγάκι επιθετικά προγράμματα σε σχέση με αλλα, αλλά απο κονσέρβες πιστεύω οτι ειναι το μόνο που δουλεύει σωστά σε σχέση με άλλες .
Μίγμα παίζουν στον κόφτη ένα κλικ πανω απο 0.8 λάμδα . (Δεν φοράω Revo)
Οσον αφορά το προγραμμα εγώ με Scirocco σε μαμα κατάσταση το μοτέρ το ακουγα να ζωρίζεται με μεγάλες σχέσεις (εχω DSG και βάζει συνέχεια μεγαλες σχέσεις) πλεον με το προγραμμα έχει ξαλαφρώσει . Οπότε σε ενα eos που ειναι ακόμη πιο βαρύ απο ενα Scirocco το 1.4 TSI ζορίζεται ακόμη πειρσσότερο .
Επίσης το προγραμμα αν ειναι καλό δουλευει πολύ πιο σωστά απο την μαμα χαρτογράφιση της VW για παράδειγμα η μαμα χαρτογράφιση της VW ειναι σχεδόν σε όλο το φασμα των στροφών με Λάμδα 1!!!! Το μείγμα ειναι θεόστεγνο (για αυτό υπάρχουν και κρουσματα με σπασμένα λουκια εμβόλων) Και οχι δεν λεω οτι οι προγραμματιστες της VW ειναι άσχετοι απλά το αμαξι για να βγάζει σωστούς ρύπους το μειγμα ειναι στεγνό , μην ξεχνάμε οτι ο 1.4 TSI ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ την κατηγορια EURO 5 εδώ ακομα και με 100CPI καταλυτη βγάζεις καρτα καυσαεριων :crazyman:
Επίσης δεν ξερω αν θυμάστε το περιβοητο update της VW 24S4 τοτε στις αρχές που ειχαν πρωτοβγει οι 1.4 TSI και σπάγανε τα μοτερ ενα μετά το αλλο .Υπάρχουν ατομα που ειχαν βάλει προγραμμα ΠΡΙΝ το update και σωθηκαν ...
Το προγραμμα αν ειναι σωστό κάνει το μοτέρ να δουλευει πιο Safe , είτε το πιστεύεται είτε οχι αυτη ειναι η αλήθεια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
Με κάλυψε ο Γιάννης...το ότι βάζεις πρόγραμμα δεν σημίνει ότι το έχεις για κόντρες..άλλωστε το eos αν ήταν για οικογενειάρχες μόνο δεν νομίζω να είχε το ίδιο ακριβώς σαλόνι με το scirocco ..που κακά τα ψέματα πίσω μπαίνουν δύο και αυτοί με το ζόρι..με το προγραμμα απλά βοηθάς το αυτοκίνητο σου...εγώ συγκεκριμένα έχω πρόγραμμα για καθημερινή χρήση 95αρας βενζίνης με ήρεμες ρυθμίσεις χωρίς να έχω γνώμονα την ιπποδύναμη..αυτό δε νομίζω να δείχνει ότι το έβαλα για να κάνω κοντρες..the_winner έγραψε: Καλορίζικο το πρόγραμμα Θοδωρή
Για το μέλος που ρώταγε για μιγματα . Τα Ρέβο ειναι λιγάκι επιθετικά προγράμματα σε σχέση με αλλα, αλλά απο κονσέρβες πιστεύω οτι ειναι το μόνο που δουλεύει σωστά σε σχέση με άλλες .
Μίγμα παίζουν στον κόφτη ένα κλικ πανω απο 0.8 λάμδα . (Δεν φοράω Revo)
Οσον αφορά το προγραμμα εγώ με Scirocco σε μαμα κατάσταση το μοτέρ το ακουγα να ζωρίζεται με μεγάλες σχέσεις (εχω DSG και βάζει συνέχεια μεγαλες σχέσεις) πλεον με το προγραμμα έχει ξαλαφρώσει . Οπότε σε ενα eos που ειναι ακόμη πιο βαρύ απο ενα Scirocco το 1.4 TSI ζορίζεται ακόμη πειρσσότερο .
Επίσης το προγραμμα αν ειναι καλό δουλευει πολύ πιο σωστά απο την μαμα χαρτογράφιση της VW για παράδειγμα η μαμα χαρτογράφιση της VW ειναι σχεδόν σε όλο το φασμα των στροφών με Λάμδα 1!!!! Το μείγμα ειναι θεόστεγνο (για αυτό υπάρχουν και κρουσματα με σπασμένα λουκια εμβόλων) Και οχι δεν λεω οτι οι προγραμματιστες της VW ειναι άσχετοι απλά το αμαξι για να βγάζει σωστούς ρύπους το μειγμα ειναι στεγνό , μην ξεχνάμε οτι ο 1.4 TSI ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ την κατηγορια EURO 5 εδώ ακομα και με 100CPI καταλυτη βγάζεις καρτα καυσαεριων :crazyman:
Επίσης δεν ξερω αν θυμάστε το περιβοητο update της VW 24S4 τοτε στις αρχές που ειχαν πρωτοβγει οι 1.4 TSI και σπάγανε τα μοτερ ενα μετά το αλλο .Υπάρχουν ατομα που ειχαν βάλει προγραμμα ΠΡΙΝ το update και σωθηκαν ...
Το προγραμμα αν ειναι σωστό κάνει το μοτέρ να δουλευει πιο Safe , είτε το πιστεύεται είτε οχι αυτη ειναι η αλήθεια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
οσο για το προγραμμα,συμφωνω οτι αν αυτο κινειται σε λογικα πλαισια και η συμπεριφορα του οδηγου ειναι η 'πρεπουσα'(λιγο περισσοτερο προσεκτικη για τον tsi)ολα ειναι ok :good: .και παλι με γειες και καλες βολτες!
(για κατι κιλα που αναφερθηκαν,200 με 300kgr διαφορα ειναι πααααρα πολλα...!)
(η καταναλωση ηταν μικροτερη γιατι προφανως μιλας για νορμαλ οδηγηση.αν το πατησεις θα ειναι περισσοτερη απο την αντιστοιχη πριν.)
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτό δυστυχώς εξαρτάτε αμεσα απο το κλιμα της καθε χωρας, αλλιώς υπολογίζετε ενα λογισμικό στη Γερμανία και αλλιώς στην Ελλαδα. Σκέψου ακομα και με τα εργοστασιακά άλογα τα TSI ψοφάνε στα 40αρια του καλοκαιριού και πιέζονται αφάνταστα, οποτε στα στεγνά βελτιωμένα τα πράγματα ειναι πολυ χειρότερα γι αυτο και εκει θελει προσοχή. Οσο για διαφορές στις αποδόσεις που αφορουν κινητήρα θα τα σχολιάσουμε αργότερα που θα έχουμε τις δυναμομετρησεις οπου θα πούμε και πολλά.PETROS έγραψε: για μιγματα ρωτησα γιατι εχω δει πολλα προγραμματα 'γνωστων' εταιρειων με χαλια μιγμα.ειτε θεοστεγνα ειτε τιγκα ειτε με καμπυλες που εμοιαζαν με καρδιογραφημα.ενα προγραμμα "κονσερβα" οσο καλο και δοκιμασμενο και αν ειναι δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα συμπεριφερθει το ιδιο σε ολα τα αυτοκινητα με τον ιδιο κινητηρα...
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4438
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Ρωταω γιατι καπου διαβασα οτι υπαρχει εκδοση που δεν δεχεται tuning.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Δεν είναι ακριβώς ετσι. Είναι κλειδωμένη η ΟΒD για τους customαδες σε μοντέλα κοντα στις αρχές του 2012. Πχ. Oι επώνυμοι βελτιωτες οπως revo apr abt κτλ προγραμματιζουν σε ολα τα μοντέλα απευθείας απο την OBD. O Κριτωνας (etuners) στα δικα μας προγραμματιζει απευθείας απο την OBD ομως στου winner το scirocco που το πηρε Ιανουάριο του 2012 ο πρώτος προγραμματισμος έγινε πανω στον εγκεφαλο και στη συνέχεια οι αναβαθμίσεις απο την OBD.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Επισκέπτης
-
με βαλατε σε σκέψεις πρωί-πρωί... :hahaha:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Παρεμπιπτόντως με τα τελευταία κρύα και τις προσθήκες εχει πάρει αρκετά τα πάνω του οπότε μάλλον θα ξανανεβω δυναμομετρο...
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Επισκέπτης
-
κάνω στανταρ χλμ την εβδομαδα και η ταχυτητες που πηγαινω είναι 80-110 χλμ περιπου...απλα θελω να ριξω την καταναλωση.. :good:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.