1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

  • cdoum
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68143 από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
έπεσα σε οικογενειάρχες γκαζιάρηδες με εος ή χωρίς..... χαχαχα μην βαράτε ντε...

νικητάκο το πολεμική μηχανή με 160 άλογα το πες λες και εννοούσες Μ3 και βάλε.. χαχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68146 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
με γεια και απο εμενα :good: !
αν και δεν ειμαι υπερ των προγραμματων "κονσερβα". και τον ορο κονσερβα δεν τον χρησιμοποιω υποτιμητικα για την ποιοτητα του προγραμματος,αλλα για την μη δυνατοτητα παραμετροποιησης. στην τιμη επαιξαν και δυναμομετρησεις? μειγματα σου εδωσαν?

Πέτρος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": thodoris

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68147 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Ευχαριστώ! :good:
Και εγώ το ίδιο πιστεύω απλά βάζοντας κονσέρβα έχεις κάτι σίγουρο και δεν ξανά ασχολείσαι, πάντως αν ήθελα να ασχοληθώ πραγματικά πίστεψε με θα κυνηγούσα και το 0,5ΗΡ με φτιαχτό πρόγραμμα. Από μίγματα δε γνωρίζω τι παίζει αλλά μπορώ να μάθω και θα να σου πω. Η δυναμομετρηση δε ήταν στην τιμή αλλά θα κάνω μετά το Πάσχα μαζί με κάτι αλλά παιδιά για να δω που βρίσκομαι. Πάντως με αυτά που μου είπαν και έχω δει απο αλλους υπολογίζω να είμαι χοντρικά κάπου 210 με 225ΗΡ

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68150 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
αυτο ειναι που με εκνευριζει με αυτες τις "εταιρειες". τοσα λεφτα παιρνουν για ενα προγραμμα και δεν δινουν μαζι τουλαχιστον μια πριν και μια μετα δυναμομετρηση :shhhh: . μιτζιριες...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68153 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Συγνώμη που ξεφευγω ελαφρώς αλλά δυναμομέτρηση στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου υπάρχει κανείς που να κάνει ?

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68154 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα Re: Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

nikitas tsi έγραψε:

cdoum έγραψε: μεγιές θόδωρε...αλλά για μένα τα εος δεν είναι αμάξια για πείραγμα και άλογα,ταχύτητα ...είναι για βόλτες και ήρεμη οδήγηση ...έτσι το ευχαριστιέσαι κιόλας χαχαχα

και πάλι μεγιές πάντως φίλε..

υς και τα λεφτά πολλά επίσης πως και δεν πήρες κανένα δίλιτρο...

Χρήστο,ήρεμη οδήγηση και χαλαρές βόλτες θα έκανα με ένα fiat punto cabrio 60 ίππων και όχι με μια πολεμική μηχανή 160 ίππων.


Παιδιά είτε το θέλουμε είτε όχι ο TSI 1.4 ναι είναι ένα είδος πολεμικής μηχανής...γιατί πολύ απλά μαμά αποδίδει 160 άλογα..και 180 στο polo αλλά και γιατί απλά με ένα πρόγραμμα ανεβαίνει 50 και 60 άλογα..και μάλιστα σε safe καταστάσεις..χωρίς να πειράξεις τίποτα ..συγκριτικά λοιπόν με άλλους παλαιότερους κινητήρες της VW ναι μπορεί να χαρακτηριστεί και πολεμική μηχανή..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • cdoum
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68173 από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα Re: Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
εγώ πάντως δεν είπα ότι δεν είμαι θετικός στο να πειράξεις tsi για περισσοτερα άλογα σε κάποιο αμάξι....αλλά πολύ περισσότερο σε ένα εος φίλοι μου... :good: Δεν πήρα το εος για να το κάνω πολλά άλογα και τι να καταφέρω να το πηγαίνω στο όριο ή να κάνω κόντρες.σίγουρα θα παιρνα κάτι άλλο. χαχαχα τλπ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • dragonfighter
  • Εκτός
  • Συντονιστής
  • Συντονιστής
  • Προγραμματιστής
Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68175 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
+1 στον cdoum

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68178 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Παιδιά έχετε κατανοήσει λάθος την έννοια του προγράμματος. Δε σημαίνει ότι με το που βάζω πρόγραμμα θα πάω για κόντρα. Το πρόγραμμα σου δίνει πρώτα από όλα μια επιπλέων ασφάλεια σε μια προσπέραση στο ταξίδι μικρότερη κατανάλωση εφόσον το αυτοκίνητο δε πιέζεται και μια καλύτερη συμπεριφορά του κινητήρα.
Τώρα αφού λέτε ότι με το πρόγραμμα το αυτοκίνητο πιέζεται πως εξηγείτε το ότι πριν το πρόγραμμα έβλεπα 7 και 8 μέση κατανάλωση και τώρα βλέπω 4 έως 6 το πολύ σε ίδιες διαδρομές, άρα αυτό κάτι λέει.
Στο κάτω κάτω όπως είχα πει και σε προηγούμενο ποστ ας μου πει όποιος θέλει να πάμε βόλτα και να κάνουμε συγκρίσεις και δε πρόκειται να αρνηθώ σε κανέναν.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68182 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα Re: Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

cdoum έγραψε: εγώ πάντως δεν είπα ότι δεν είμαι θετικός στο να πειράξεις tsi για περισσοτερα άλογα σε κάποιο αμάξι....αλλά πολύ περισσότερο σε ένα εος φίλοι μου... :good: Δεν πήρα το εος για να το κάνω πολλά άλογα και τι να καταφέρω να το πηγαίνω στο όριο ή να κάνω κόντρες.σίγουρα θα παιρνα κάτι άλλο. χαχαχα τλπ

αρχικά αν το eos ήταν απλά έν αυτοκίνητο για να πουλάς τημούρη σου και για να κάνεις ήρεμες βόλτες..δεν θα είχε εξοπλιστεί ποτέ με το μοτερ 1,4 160hp..δεν νομίζω το τμήμα marketing της vw να μην ξέρει τι κάνει και να ξέρουμε εμείς...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • dragonfighter
  • Εκτός
  • Συντονιστής
  • Συντονιστής
  • Προγραμματιστής
Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68183 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Re: Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

Dionysis έγραψε: αρχικά αν το eos ήταν απλά έν αυτοκίνητο για να πουλάς τημούρη σου και για να κάνεις ήρεμες βόλτες..δεν θα είχε εξοπλιστεί ποτέ με το μοτερ 1,4 160hp..δεν νομίζω το τμήμα marketing της vw να μην ξέρει τι κάνει και να ξέρουμε εμείς...


Διαφωνώ. Εγώ διάλεξα το 160 με το σκεπτικό να μπορώ να κινούμαι ικανοποιητικά και να κάνω εύκολα προσπεράσεις σε νταλίκες όταν είμαι γεμάτος (4 άτομα + φίσκα πορτ παγκαζ). Το eos είναι βαρύ αμάξι από μόνο του...
Αν ήθελα να τρέχω θα έπαιρνα κάτι τελείως διαφορετικό και όχι eos.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68184 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
πόσο πιο βαρύ είναι από το scirocco?200-300 κιλά? γιατί παραπάνω δεν είναι....ε δεν νομίζω λοιπόν το eos να προορίζεται μόνο για οικογενειακό ή για να πηγαίνεις με 50 χλμ με ανοιχτή οροφή..σίγουρα το σήμα κατατεθέν είναι η οροφή αλλά και σαν σουλούπι είναι νεανικό αμάξι και sport χαρακτήρα έχει..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68186 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Θα συμφωνησω οτι εχει νεανικο και σπορτιφ χαρακτηρα αλλα θα διαφωνησω οσον αφορα το θεμα κιλα,,, λιγα ειναι 200-300 κιλα με τον ιδιο κινητηρα και εντελως διαφορετικο "δεσιμο" αμαξωματος ?

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68189 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Γι αυτό μπαίνει και το πρόγραμμα για να καλύψει αυτό το βάρος και να είναι πιο άνετο το αυτοκίνητο. Τώρα όσο αφορά το στήσιμο αυτό δείχνει ότι το αμάξι δεν είναι για τα λιμανάκια αλλά για άνετα ταξίδια. Και εδω ξανά λέω το πρόγραμμα δε το βάζουμε για κόντρα αλλά για άνεση, αν μιλαγαμε για κόντρα θα συζητάγαμε για stage2 και άνω. Στο κάτω κάτω ούτε προσπαθούμε να πείσουμε κανέναν να βάλει πρόγραμμα ούτε σνομπάρουμε όσους δεν έχουν. Προσπαθούμε απλά να δείξουμε κάτι νέο που δεν είχε ξανά αναφερθεί εδώ ποτέ με όλα τα θετικά και αρνητικά.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68190 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Καλορίζικο το πρόγραμμα Θοδωρή

Για το μέλος που ρώταγε για μιγματα . Τα Ρέβο ειναι λιγάκι επιθετικά προγράμματα σε σχέση με αλλα, αλλά απο κονσέρβες πιστεύω οτι ειναι το μόνο που δουλεύει σωστά σε σχέση με άλλες .
Μίγμα παίζουν στον κόφτη ένα κλικ πανω απο 0.8 λάμδα . (Δεν φοράω Revo)

Οσον αφορά το προγραμμα εγώ με Scirocco σε μαμα κατάσταση το μοτέρ το ακουγα να ζωρίζεται με μεγάλες σχέσεις (εχω DSG και βάζει συνέχεια μεγαλες σχέσεις) πλεον με το προγραμμα έχει ξαλαφρώσει . Οπότε σε ενα eos που ειναι ακόμη πιο βαρύ απο ενα Scirocco το 1.4 TSI ζορίζεται ακόμη πειρσσότερο .

Επίσης το προγραμμα αν ειναι καλό δουλευει πολύ πιο σωστά απο την μαμα χαρτογράφιση της VW για παράδειγμα η μαμα χαρτογράφιση της VW ειναι σχεδόν σε όλο το φασμα των στροφών με Λάμδα 1!!!! Το μείγμα ειναι θεόστεγνο (για αυτό υπάρχουν και κρουσματα με σπασμένα λουκια εμβόλων) Και οχι δεν λεω οτι οι προγραμματιστες της VW ειναι άσχετοι απλά το αμαξι για να βγάζει σωστούς ρύπους το μειγμα ειναι στεγνό , μην ξεχνάμε οτι ο 1.4 TSI ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ την κατηγορια EURO 5 εδώ ακομα και με 100CPI καταλυτη βγάζεις καρτα καυσαεριων :crazyman:

Επίσης δεν ξερω αν θυμάστε το περιβοητο update της VW 24S4 τοτε στις αρχές που ειχαν πρωτοβγει οι 1.4 TSI και σπάγανε τα μοτερ ενα μετά το αλλο .Υπάρχουν ατομα που ειχαν βάλει προγραμμα ΠΡΙΝ το update και σωθηκαν ...

Το προγραμμα αν ειναι σωστό κάνει το μοτέρ να δουλευει πιο Safe , είτε το πιστεύεται είτε οχι αυτη ειναι η αλήθεια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68191 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

the_winner έγραψε: Καλορίζικο το πρόγραμμα Θοδωρή

Για το μέλος που ρώταγε για μιγματα . Τα Ρέβο ειναι λιγάκι επιθετικά προγράμματα σε σχέση με αλλα, αλλά απο κονσέρβες πιστεύω οτι ειναι το μόνο που δουλεύει σωστά σε σχέση με άλλες .
Μίγμα παίζουν στον κόφτη ένα κλικ πανω απο 0.8 λάμδα . (Δεν φοράω Revo)

Οσον αφορά το προγραμμα εγώ με Scirocco σε μαμα κατάσταση το μοτέρ το ακουγα να ζωρίζεται με μεγάλες σχέσεις (εχω DSG και βάζει συνέχεια μεγαλες σχέσεις) πλεον με το προγραμμα έχει ξαλαφρώσει . Οπότε σε ενα eos που ειναι ακόμη πιο βαρύ απο ενα Scirocco το 1.4 TSI ζορίζεται ακόμη πειρσσότερο .

Επίσης το προγραμμα αν ειναι καλό δουλευει πολύ πιο σωστά απο την μαμα χαρτογράφιση της VW για παράδειγμα η μαμα χαρτογράφιση της VW ειναι σχεδόν σε όλο το φασμα των στροφών με Λάμδα 1!!!! Το μείγμα ειναι θεόστεγνο (για αυτό υπάρχουν και κρουσματα με σπασμένα λουκια εμβόλων) Και οχι δεν λεω οτι οι προγραμματιστες της VW ειναι άσχετοι απλά το αμαξι για να βγάζει σωστούς ρύπους το μειγμα ειναι στεγνό , μην ξεχνάμε οτι ο 1.4 TSI ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ την κατηγορια EURO 5 εδώ ακομα και με 100CPI καταλυτη βγάζεις καρτα καυσαεριων :crazyman:

Επίσης δεν ξερω αν θυμάστε το περιβοητο update της VW 24S4 τοτε στις αρχές που ειχαν πρωτοβγει οι 1.4 TSI και σπάγανε τα μοτερ ενα μετά το αλλο .Υπάρχουν ατομα που ειχαν βάλει προγραμμα ΠΡΙΝ το update και σωθηκαν ...

Το προγραμμα αν ειναι σωστό κάνει το μοτέρ να δουλευει πιο Safe , είτε το πιστεύεται είτε οχι αυτη ειναι η αλήθεια

Με κάλυψε ο Γιάννης...το ότι βάζεις πρόγραμμα δεν σημίνει ότι το έχεις για κόντρες..άλλωστε το eos αν ήταν για οικογενειάρχες μόνο δεν νομίζω να είχε το ίδιο ακριβώς σαλόνι με το scirocco ..που κακά τα ψέματα πίσω μπαίνουν δύο και αυτοί με το ζόρι..με το προγραμμα απλά βοηθάς το αυτοκίνητο σου...εγώ συγκεκριμένα έχω πρόγραμμα για καθημερινή χρήση 95αρας βενζίνης με ήρεμες ρυθμίσεις χωρίς να έχω γνώμονα την ιπποδύναμη..αυτό δε νομίζω να δείχνει ότι το έβαλα για να κάνω κοντρες..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68203 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
για μιγματα ρωτησα γιατι εχω δει πολλα προγραμματα 'γνωστων' εταιρειων με χαλια μιγμα.ειτε θεοστεγνα ειτε τιγκα ειτε με καμπυλες που εμοιαζαν με καρδιογραφημα.ενα προγραμμα "κονσερβα" οσο καλο και δοκιμασμενο και αν ειναι δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα συμπεριφερθει το ιδιο σε ολα τα αυτοκινητα με τον ιδιο κινητηρα...
οσο για το προγραμμα,συμφωνω οτι αν αυτο κινειται σε λογικα πλαισια και η συμπεριφορα του οδηγου ειναι η 'πρεπουσα'(λιγο περισσοτερο προσεκτικη για τον tsi)ολα ειναι ok :good: .και παλι με γειες και καλες βολτες!

(για κατι κιλα που αναφερθηκαν,200 με 300kgr διαφορα ειναι πααααρα πολλα...!)
(η καταναλωση ηταν μικροτερη γιατι προφανως μιλας για νορμαλ οδηγηση.αν το πατησεις θα ειναι περισσοτερη απο την αντιστοιχη πριν.)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68205 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

PETROS έγραψε: για μιγματα ρωτησα γιατι εχω δει πολλα προγραμματα 'γνωστων' εταιρειων με χαλια μιγμα.ειτε θεοστεγνα ειτε τιγκα ειτε με καμπυλες που εμοιαζαν με καρδιογραφημα.ενα προγραμμα "κονσερβα" οσο καλο και δοκιμασμενο και αν ειναι δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα συμπεριφερθει το ιδιο σε ολα τα αυτοκινητα με τον ιδιο κινητηρα...

Αυτό δυστυχώς εξαρτάτε αμεσα απο το κλιμα της καθε χωρας, αλλιώς υπολογίζετε ενα λογισμικό στη Γερμανία και αλλιώς στην Ελλαδα. Σκέψου ακομα και με τα εργοστασιακά άλογα τα TSI ψοφάνε στα 40αρια του καλοκαιριού και πιέζονται αφάνταστα, οποτε στα στεγνά βελτιωμένα τα πράγματα ειναι πολυ χειρότερα γι αυτο και εκει θελει προσοχή. Οσο για διαφορές στις αποδόσεις που αφορουν κινητήρα θα τα σχολιάσουμε αργότερα που θα έχουμε τις δυναμομετρησεις οπου θα πούμε και πολλά.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #71651 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Θοδωρη.μηπως θυμασαι ποια εκδοση εγκεφαλου φορας;
Ρωταω γιατι καπου διαβασα οτι υπαρχει εκδοση που δεν δεχεται tuning.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #71653 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Την έκδοση εγκεφάλου δε τη γνωριζω.
Δεν είναι ακριβώς ετσι. Είναι κλειδωμένη η ΟΒD για τους customαδες σε μοντέλα κοντα στις αρχές του 2012. Πχ. Oι επώνυμοι βελτιωτες οπως revo apr abt κτλ προγραμματιζουν σε ολα τα μοντέλα απευθείας απο την OBD. O Κριτωνας (etuners) στα δικα μας προγραμματιζει απευθείας απο την OBD ομως στου winner το scirocco που το πηρε Ιανουάριο του 2012 ο πρώτος προγραμματισμος έγινε πανω στον εγκεφαλο και στη συνέχεια οι αναβαθμίσεις απο την OBD.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • giannis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #71673 από giannis
Απαντήθηκε από giannis στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
καλημερα.....κ καλο μηνα :good:

με βαλατε σε σκέψεις πρωί-πρωί... :hahaha:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #71674 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Ρίξε μια ματιά σε ολα τα θέματα περι βελτίωσης για να καταλάβεις τι γίνεται πριν κάνεις το βήμα και οτι απορία έχεις εδώ είμαστε.
Παρεμπιπτόντως με τα τελευταία κρύα και τις προσθήκες εχει πάρει αρκετά τα πάνω του οπότε μάλλον θα ξανανεβω δυναμομετρο...

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • giannis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #71679 από giannis
Απαντήθηκε από giannis στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Thodori.... αξίζει τον κόπο το πρόγραμμα??
κάνω στανταρ χλμ την εβδομαδα και η ταχυτητες που πηγαινω είναι 80-110 χλμ περιπου...απλα θελω να ριξω την καταναλωση.. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #71680 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Γιάννη πόσα χλμ κάνεις/εβδομαδα;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • giannis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #71681 από giannis
Απαντήθηκε από giannis στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
από 300-350χλμ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi