- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
ΤSI από 122 σε 132++
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
ABT 122Hp ---> 160Hp 200Nm ---> 250Nm
REVO 122Hp ---> 155Hp 200Nm ---> 245Nm
APR 122Hp ---> 134Hp 200Nm ---> 246Nm
OVERLOAD 122Hp ---> 155Hp 200Nm ---> 240Nm
ETUNERS (ΚΡΙΤΩΝΑΣ) 122Hp ---> 155Hp 200Nm ---> 240Nm
Εδώ να αναφέρω ότι οι μέγιστες αποδόσεις που εχω διαβάσει είναι τα 220HP.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Επισκέπτης
-
Safe?Με ποιό πρόγραμμα και με τι αλλαγές σε εξαρτήματα;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
*Όταν λέμε υβριδική τουρμπίνα εννοούμε ότι κρατάμε το ίδιο κέλυφος και αλλάζουμε τις φτερωτές με μεγαλύτερες καθώς και μεγαλώνουμε την εσωτερική διάμετρο του σαλίγκαρου. Οι φτερωτές προέρχονται πάντα από μαμά τουρμπίνες μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρων με όριο τα 2,0cc. Αυτό το κάνουμε γιατί οι μεγάλες βελτιωτικές εταιρίες δεν επενδύουν στο να φτιάξουν ένα προϊόν για τα μικρά 1,4 οπότε εμείς ουσιαστικά φτιάχνουμε νέα τουρμπίνα.
Στα 122αρια τα ασφαλή όρια είναι πρόγραμμα φίλτρο ελεύθερο όπως το Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκουτι ή χοάνη , και προαιρετικά εξάτμιση για κάτι παραπάνω.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Τα μονα που αλλαζουν ειναι το συστημα ψυξης εισερχομενου αερα
Ο κομπρεσορας
Η τουρμπινα
Και μερικα ακομα μικρο-περιφεριακα
Μπορεις το 122αρι με χρήση άλλης τουρμπίνας ή υβριδικής ή την χρήση της τουρμπινας του 160αριου(ναι ταιριάζει) μπορεις να φτάσεις 200+
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
mike_xe έγραψε: Dionysis αυτο της overload κανουν χαρτογραφηση στο ήδη υπάρχοντα εγκέφαλο ή κατι αλλο?? και 2ον ειναι δοκιμασμενο για το tsi το δικο μου.. έχεις προσωπική εμπειρια?
Το overload είναι δοκιμασμένο απο αρκετούς γνωστούς μας με 122 και γενικά με καλες επιδόσεις και χωρίς να έχουμε ακούσει κατι αρνητικό. Οverload εχει βάλει και ενα μέλος απο εδω με eos. O προγραμματισμος γίνεται απευθείας απο τη OBD οπως και σε ολα τα προγράμματα. Οι προγραμματιστες το μονο που προτείνουν σαν αλλαγη περιφερειακών ειναι να βαλεις ελεύθερο φίλτρο πχ Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκουτι.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mike_xe
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- vw eos
- Δημοσιεύσεις: 58
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- katokons3
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ευχαριστω :ntropalos:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Τι παιζει με αυτα εδω?Ξερει κανεις?Γιατι απ'οτι λεει παει τον 122 μεχρι και 156...
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Sinner
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Tsi 122 to 156hp
- Δημοσιεύσεις: 193
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Γιώργος
EOS Tsi by Overload 122 to 156 hp stage II
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- djlgm
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 241
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Σαν συμπεριφορά δεν έγινε και 2.0 TSI αλλά είναι σαφώς πιο σβέλτο και ασφαλές σε προσπεράσματα από το 122PS.
ΓΙΩΡΓΟΣ
(LGM)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Επειδή και στο πινακάκι του 1ου post τα γράφει μπερδεμένα (είναι και 3 χρονών βέβαια).
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.