ΤSI από 122 σε 132++

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67888 από thodoris
ΤSI από 122 σε 132++ δημιουργήθηκε από thodoris
Και αυτή την λίστα την έχει κάνει ο rallakias σε άλλο φόρουμ. Επιπλέων πληροφορίες δε γνωρίζω αναφορικά με το κάθε πρόγραμμα, το μόνο που γνωρίζω είναι ότι OVERLOAD έβαλε ένα μέλος του club.

ABT 122Hp ---> 160Hp 200Nm ---> 250Nm
REVO 122Hp ---> 155Hp 200Nm ---> 245Nm
APR 122Hp ---> 134Hp 200Nm ---> 246Nm
OVERLOAD 122Hp ---> 155Hp 200Nm ---> 240Nm
ETUNERS (ΚΡΙΤΩΝΑΣ) 122Hp ---> 155Hp 200Nm ---> 240Nm

Εδώ να αναφέρω ότι οι μέγιστες αποδόσεις που εχω διαβάσει είναι τα 220HP.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67889 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
να ζήσει to sciroccoclub.gr μου μας παρέχει όλες τις πληροφορίες !!! :good: :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67890 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
O καθένας στο κομμάτι του εμείς είμαστε ιδικοί σε vag com και ηλεκτρολογικές πατέντες και εσείς στη βελτίωση. Δε μπορούμε να τα ξέρουμε όλα! :shhhh:

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67891 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Δε θα διαφωνήσω..απλά καλό είναι όλοι να έχουμε μία ιδέα για όλα..ειδικοί είναι πολύ λίγοι..και να μην πιστεύουμε σε μύθους εάν δεν έχουμε και πολύ ολοκληρωμένη άποψη πάνω σε ένα θέμα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67904 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Να προσθέσω επίσης οτι το 122αρι με το 160αρι σαν μοτέρ ειναι ΙΔΙΑ ! τα περιφεριακά αλλάζουν μονο . Οπότε σαν αντοχή έχουν την ιδια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • cdoum
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67907 από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
εγώ ξέρω πάντως πως το 122άρι βγάζει 135 ονομαστικούς ίππους σε δυναμομέτρηση... :clap:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67908 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
130 ναι 135 οχι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67910 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
220 άλογα από τον μικρό 122; :crazyman:
Safe?Με ποιό πρόγραμμα και με τι αλλαγές σε εξαρτήματα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67913 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Μη σου πω και κατι παραπάνω. Τα προγράμματα όταν πας για τέτοια νούμερα φτιάχνονται επί τόπου πάνω στο δυναμόμετρο όποτε δεν υπάρχει κάτι σίγουρο. Για να φτάσει το 122 σε +200ΗΡ θέλει εισαγωγή, εξάτμιση, υβριδική* τουρμπίνα αερόψυκτο I/C παράλληλο με το υδρόψυκτο, σκαστρα, αντλία νερού & καυσίμου.

*Όταν λέμε υβριδική τουρμπίνα εννοούμε ότι κρατάμε το ίδιο κέλυφος και αλλάζουμε τις φτερωτές με μεγαλύτερες καθώς και μεγαλώνουμε την εσωτερική διάμετρο του σαλίγκαρου. Οι φτερωτές προέρχονται πάντα από μαμά τουρμπίνες μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρων με όριο τα 2,0cc. Αυτό το κάνουμε γιατί οι μεγάλες βελτιωτικές εταιρίες δεν επενδύουν στο να φτιάξουν ένα προϊόν για τα μικρά 1,4 οπότε εμείς ουσιαστικά φτιάχνουμε νέα τουρμπίνα.

Στα 122αρια τα ασφαλή όρια είναι πρόγραμμα φίλτρο ελεύθερο όπως το Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκουτι ή χοάνη , και προαιρετικά εξάτμιση για κάτι παραπάνω.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nuberlis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #67914 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Ναι υπερsafe αφου το 122αρι ειναι ΙΔΙΟ με το 160αρι απο θεμα κορμου, μπιελών, εμβόλων , κυλινδροκεφαλής, στροφαλοφορου αξονα κλπ κλπ
Τα μονα που αλλαζουν ειναι το συστημα ψυξης εισερχομενου αερα
Ο κομπρεσορας
Η τουρμπινα
Και μερικα ακομα μικρο-περιφεριακα

Μπορεις το 122αρι με χρήση άλλης τουρμπίνας ή υβριδικής ή την χρήση της τουρμπινας του 160αριου(ναι ταιριάζει) μπορεις να φτάσεις 200+
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nuberlis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68258 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++

mike_xe έγραψε: Dionysis αυτο της overload κανουν χαρτογραφηση στο ήδη υπάρχοντα εγκέφαλο ή κατι αλλο?? και 2ον ειναι δοκιμασμενο για το tsi το δικο μου.. έχεις προσωπική εμπειρια?


Το overload είναι δοκιμασμένο απο αρκετούς γνωστούς μας με 122 και γενικά με καλες επιδόσεις και χωρίς να έχουμε ακούσει κατι αρνητικό. Οverload εχει βάλει και ενα μέλος απο εδω με eos. O προγραμματισμος γίνεται απευθείας απο τη OBD οπως και σε ολα τα προγράμματα. Οι προγραμματιστες το μονο που προτείνουν σαν αλλαγη περιφερειακών ειναι να βαλεις ελεύθερο φίλτρο πχ Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκουτι.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68260 από mike_xe
Απαντήθηκε από mike_xe στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
εγώ έχω ήδη βάλει το φίλτρο το k&n εδώ και καιρο, ο eositis που το έκανε οverload είδε εμφανή διαφορά? ή να χαμε να λεγαμε?και πόση ώρα τους παίρνει να στο περάσουν? και απο καύσιμο??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68262 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Το πρόγραμμα το έβαλε ο Magnum πριν 3 χρονιά με κόστος 450ε. Διαφορά υπάρχει σίγουρα και ιδιαίτερα απο μεσαίες μέχρι υψηλές στροφές. Απο καύσιμο σε νορμάλ οδήγηση θα εχεις λιγο λιγότερη κατανάλωση αλλα οσο το πιέζεις θα καιει πιο πολυ. Για να στο περάσουν σε χρόνο υπολόγισε μια ωρα το πολύ. Εναλλακτικά αν δεν είσαι σίγουρος κοιτα προς Revo οπου αν δε σου αρέσει το πρόγραμμα μπορούν να στο βγάλουν και να πάρεις τα λευτα σου πίσω. Στη πράξη σαν μέτρο σύγκρισης δε θα είσαι όμως πιο δυνατός απο ενα εργ. tsi 160.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #68263 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
στη revo όμως πρέπει να ακουμπήσεις τα διπλά λεφτα...(σχεδόν)! και όντως στη πράξη ένα μαμά 160 θα σε περνάει..γιατί σαν τα εργοστασιακά άλογα κακά τα ψέματα δεν υπάρχει τίποτα..όπως όταν έχεις ένα ατμοσφαρικό αμ΄ξι με χ άλογα και αλλο τουρμπάτο με χ άλογα πάλι ...το ατμοσφαιρικό θα είναι πολύ μπροστά..τα άλογα του προγράμματος είναι τσιτωμένα ταισμένα με αναβολικά που λέμε! αλλά η διαφορά με το πριν θα είναι μεγάλη πίστεψε με !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Ημέρες πριν #77064 από katokons3
Απαντήθηκε από katokons3 στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Γνωριζει καποιος ποσο κοστιζει της overload για το 1,4 122 ??? και καποια εγγυημενη αντιπροσωπια να προτεινει ???

ευχαριστω :ntropalos:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Ημέρες πριν #77066 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Το overload είναι custom οπότε μίλα απευθείας μαζί τους. Αν θες κάτι safe πήγαινε TMG Performance και φυσικά ξέχνα τις αντιπροσωπείες.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #77094 από Goudis
Απαντήθηκε από Goudis στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
www.racechip.com/chi...p


Τι παιζει με αυτα εδω?Ξερει κανεις?Γιατι απ'οτι λεει παει τον 122 μεχρι και 156...

Γιάννης 1.4 TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #77095 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Όλα τα προγράμματα λίγο κάτω από τα 160 hp φτάνουν τον 122αρη. Αυτά είναι παράλληλοι εγκέφαλοι και ουσιαστικά κοιμίζουν τους αισθητηρες, κοινώς μακριά από αυτά. Μη σε ξεγελάει η τιμή γύρω στα 400€ κοστίζουν τα custom και κάτι παραπάνω οι επώνυμες κονσέρβες, όπου όλα αυτά είναι πολύ πιο safe από αυτή τη βλακεία.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #77096 από Goudis
Απαντήθηκε από Goudis στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
οοοkk,just asking...

Γιάννης 1.4 TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #79710 από Sinner
Απαντήθηκε από Sinner στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
290 Euro ,για το club, απο 340 (-15%)στην Overload επικαιροποιημένη τιμή.(Φεβρουάριος '16)

Γιώργος
EOS Tsi by Overload 122 to 156 hp stage II

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81335 από djlgm
Απαντήθηκε από djlgm στο θέμα ΤSI από 122 σε 132++
Έβαλα λίγο πριν τα Χριστούγεννα το πακέτο της MTM για το 122 με 900 euro. Είμαι πολύ ευχαριστημένος αν και πολλοί θα πουν τσάμπα τόσα λεφτά για να πάω στα 155PS. Η κατανάλωση σε ελευθερο δρόμο έχει πέσει όμως αν έχεις βαρύ πόδι... καίς παραπάνω!
Σαν συμπεριφορά δεν έγινε και 2.0 TSI αλλά είναι σαφώς πιο σβέλτο και ασφαλές σε προσπεράσματα από το 122PS.

ΓΙΩΡΓΟΣ
(LGM)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81336 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:ΤSI από 122 σε 132++
Ειναι απο τις φορές που λέμε ότι πληρώνεις περνεις και στη περίπτωση της mtm θεωρείται ισως το καλύτερο ποιοτικά προγραμμα

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81337 από Candlemass
Απαντήθηκε από Candlemass στο θέμα Re:ΤSI από 122 σε 132++
Θυμήστε μου αν τα άλογα που δίνουν οι βελτιωτές είναι στρόφαλο ή τροχό, γιατί πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα (τα μαμά 122 π.χ. είναι τρόχο).

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81338 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Re:ΤSI από 122 σε 132++
Δεν νομίζω οτι ειναι τροχό...Θα θέλαμε να ειναι τροχό :P

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81339 από Candlemass
Απαντήθηκε από Candlemass στο θέμα Re:ΤSI από 122 σε 132++
Κι εγώ αυτό νομίζω. Άρα, άν βγεί το ~10% απωλειών, η συγκρίσιμη μετάβαση είναι από 122 σε ~140 άλογα τροχό (σε 16άρηδες).

Επειδή και στο πινακάκι του 1ου post τα γράφει μπερδεμένα (είναι και 3 χρονών βέβαια).

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi