- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68792
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου. δημιουργήθηκε από thodoris
Μιας ανέφερα όλα τα θετικά που έχει το πρόγραμμα, μετά από 1 μήνα που το έχω στο αυτοκίνητο μου δείχνω και κάποια αρνητικά.
Με τις συζητήσεις που είχα το πρώτο πράγμα που άκουσα ήταν ότι με το που βάλω το πρόγραμμα αλλάζω με τη μια σκάστρα, μπουζί , πολλαπλασιαστές και προαιρετικά Ν75 που όσο πιο πολλά χλμ έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο πολύ είναι αναγκαίο. Επιπλέων θέλει λίγο παραπάνω προσοχή στη βενζίνη που αυτό θα φανεί στα σκισίματα.
Το πρώτο πρόβλημα που είχα ήταν κομπιάσματα και safe mode μετά τις 4000: Αφού έγιναν δόκιμες με πολλαπλασιαστές και μπόλικες βόλτες, η λύση δόθηκε κατεβάζοντας τη ρύθμιση του προγράμματος από 98 σε 95. Αυτό οφειλόταν ότι δε μπορούσε να συνεργαστεί με 97αρα βενζίνη.
Το δεύτερο πρόβλημα ήταν ότι δε σήκωνε πίεση πάνω από 1,2bar με όριο το 1,55bar. Αλλαγή βαλβίδας Ν75 και στη πρώτη βόλτα είδαμε μέχρι και 1,4bar.
Τρίτο πρόβλημα safe mode μετά τις 3500rpm. Το αυτοκίνητο στο πάτημα ζήταγε πίεση και δεν την είχε όποτε έριχνε safe mode. Αλλαγή σκάστρας αλλά ξανά τα ίδια οπότε την επόμενη φορά θα σφίξουμε λίγο τη westegate.
Τα παραπάνω προβλήματα δεν οφείλονται τόσο στο πρόγραμμα αλλά μπορεί να συμβούν και σε κάποιον που δεν έχει και κυρίως σε όσους έχουν πολλά χλμ. Απλά έτσι γίνονται πιο έντονα αισθητά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε όσους έλεγα ότι δεν έχω αλλάξει ακόμα όλους τους πολλαπλασιαστές και τη σκάστρα μετά από 130.000χλμ να γελάνε
Με τις συζητήσεις που είχα το πρώτο πράγμα που άκουσα ήταν ότι με το που βάλω το πρόγραμμα αλλάζω με τη μια σκάστρα, μπουζί , πολλαπλασιαστές και προαιρετικά Ν75 που όσο πιο πολλά χλμ έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο πολύ είναι αναγκαίο. Επιπλέων θέλει λίγο παραπάνω προσοχή στη βενζίνη που αυτό θα φανεί στα σκισίματα.
Το πρώτο πρόβλημα που είχα ήταν κομπιάσματα και safe mode μετά τις 4000: Αφού έγιναν δόκιμες με πολλαπλασιαστές και μπόλικες βόλτες, η λύση δόθηκε κατεβάζοντας τη ρύθμιση του προγράμματος από 98 σε 95. Αυτό οφειλόταν ότι δε μπορούσε να συνεργαστεί με 97αρα βενζίνη.
Το δεύτερο πρόβλημα ήταν ότι δε σήκωνε πίεση πάνω από 1,2bar με όριο το 1,55bar. Αλλαγή βαλβίδας Ν75 και στη πρώτη βόλτα είδαμε μέχρι και 1,4bar.
Τρίτο πρόβλημα safe mode μετά τις 3500rpm. Το αυτοκίνητο στο πάτημα ζήταγε πίεση και δεν την είχε όποτε έριχνε safe mode. Αλλαγή σκάστρας αλλά ξανά τα ίδια οπότε την επόμενη φορά θα σφίξουμε λίγο τη westegate.
Τα παραπάνω προβλήματα δεν οφείλονται τόσο στο πρόγραμμα αλλά μπορεί να συμβούν και σε κάποιον που δεν έχει και κυρίως σε όσους έχουν πολλά χλμ. Απλά έτσι γίνονται πιο έντονα αισθητά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε όσους έλεγα ότι δεν έχω αλλάξει ακόμα όλους τους πολλαπλασιαστές και τη σκάστρα μετά από 130.000χλμ να γελάνε
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68799
από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
θοδωρή μια ερώτηση..αυτοί που βάζουν το πρόγραμμα δεν γνωρίζουν τα αρνητικά για να σε προετοιμάσουν τουλάχιστον ή εξαρτάται από κάτι άλλο;;;Είναι φυσιολογικό να βγάζει αμέσως κάποια προβλήματατο αμάξι που δέχεται κάτι;;
ευχαριστώ
ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68800
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
Θα αναφερθώ στα 160αρια ως παράδειγμα μιας και τα γνωρίζω καλύτερα. Κάποιες βλάβες όπως οι πολλαπλασιαστές και η σκαστρα ήταν ανέκαθεν πρόβλημα ακόμα και χωρίς να μπει πρόγραμμα και αυτό είναι καθαρά θέμα του εργοστασίου απλά αυτά φαίνονται πολύ μακροπρόθεσμα και στα πολλά χλμ. Οι περισσότεροι που βάζουν ένα πρόγραμμα για το καλύτερο το βάζουν πριν τα 50-60000χλμ όπου εκεί αυτά τα μικροπροβλήματα δεν έχουν εμφανιστεί και όταν εμφανιστούν θα θεωρούνται φυσιολογική φθορά. Εμένα πχ από τη πρώτη βόλτα φάνηκε ότι κάτι δε πήγαινε καλά και ότι στα πρώτα χλμ θα εμφάνιζε κάτι και αυτό δεν οφειλόταν στο πρόγραμμα αλλά στην ηλικία και στα χλμ. Αν το ίδιο πρόβλημα το έβγαζε ένα αυτοκίνητο με 5000χλμ και πρόγραμμα τότε εκεί θα συζητάγαμε άλλα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68859
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
Update.
Όλο το το πρόβλημα της μειωμένης απόδοσης ήταν ένα παξιμάδι που έφυγε από τη ντιζα της westegate και πρακτικά πήγαινα ατουρμπιστος. χαχαχα Το πρόβλημα με τα misfire συνεχίζετε, όλα τα κομπιάσματα γίνονται μετά τις 2500rpm όπου από εκεί και πανω έχω τη μέγιστη πίεση & ροπή. Εδώ οι πιθανότητες είναι ή πολλαπλασιαστής ή μπεκ. Αυτό θα το δω στην αντιπροσωπεία όπου θα πάω με το πρόγραμμα πάνω γιατί αν το βγάλω πιθανότατα δε θα φανεί σφάλμα. Όσο για τυχών update απλά θα σβήσουν το πρόγραμμα και θα το ξαναπεράσω.
Όλο το το πρόβλημα της μειωμένης απόδοσης ήταν ένα παξιμάδι που έφυγε από τη ντιζα της westegate και πρακτικά πήγαινα ατουρμπιστος. χαχαχα Το πρόβλημα με τα misfire συνεχίζετε, όλα τα κομπιάσματα γίνονται μετά τις 2500rpm όπου από εκεί και πανω έχω τη μέγιστη πίεση & ροπή. Εδώ οι πιθανότητες είναι ή πολλαπλασιαστής ή μπεκ. Αυτό θα το δω στην αντιπροσωπεία όπου θα πάω με το πρόγραμμα πάνω γιατί αν το βγάλω πιθανότατα δε θα φανεί σφάλμα. Όσο για τυχών update απλά θα σβήσουν το πρόγραμμα και θα το ξαναπεράσω.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #73377
από GoratrixGR
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Απαντήθηκε από GoratrixGR στο θέμα Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
Τρομακτικά όλα τα παραπάνω..
Μήπως να μην ασχοληθω με αναβάθμιση? :silly:
Σίγουρα απο τα παραπάνω καταλαβαίνω ότι καλό θα είναι να κάνω μερικά κμ ακόμη, να έρθει η ώρα αλλαγής λαδιών ώστε εκεί να μπω και να κάνω ενα καλό σερβίρισμα στην αντιπροσωπεία ( λάδια, φίλτρα, μπουζια, updates, patches, whatever ) και μετά να πιάσω cargate:p
Α, επίσης, όλα τα παραπάνω τι σου κόστισαν? Σε κάλυψαν πουθενά ή όλα θεωρήθηκαν θέματα του τουτου σου?
Μήπως να μην ασχοληθω με αναβάθμιση? :silly:
Σίγουρα απο τα παραπάνω καταλαβαίνω ότι καλό θα είναι να κάνω μερικά κμ ακόμη, να έρθει η ώρα αλλαγής λαδιών ώστε εκεί να μπω και να κάνω ενα καλό σερβίρισμα στην αντιπροσωπεία ( λάδια, φίλτρα, μπουζια, updates, patches, whatever ) και μετά να πιάσω cargate:p
Α, επίσης, όλα τα παραπάνω τι σου κόστισαν? Σε κάλυψαν πουθενά ή όλα θεωρήθηκαν θέματα του τουτου σου?
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #73380
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
Όταν έβαλα το προγραμμα είχα 125000χλμ οπότε αυτά ήταν φυσιολογική φθορά, απλα με το προγραμμα φάνηκαν έντονα. Για μένα το σωστό ειναι να βάλεις πρώτα το προγραμμα και μετα να πας για service, έτσι ώστε αν εμφανιστεί κάτι να το αλλάξεις. Με τη πρώτη βόλτα θα φανεί και αν θελει κάτι έξτρα το αυτοκίνητο πέρα απο τα αναλώσιμα του service όπως έγινε και με εμένα. Γενικά πάντως μην ανοισηχεις.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #73589
από nikitas tsi
Νikitas TSi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Re:Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
Για πειτε μου οι γνωστες του αντικειμενου,για το ξαλαφρωμα του βολαν (flywheel) τι γνωμη εχετε;
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #74472
από GoratrixGR
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Απαντήθηκε από GoratrixGR στο θέμα Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.
για πείτε να μάθουμε και εμείς οι άσχετοι.. 
Ας πάρουμε τα βασικά, τι εστί flywheel? :good:
Ας πάρουμε τα βασικά, τι εστί flywheel? :good:
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi