- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Unboxing- Παρουσίαση Revo SPS
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Το κουτί περιλαμβάνει εκτός από το χειριστήριο και ένα μικρό βιβλίο οδηγιών.
Για τους πιο ψαγμένους υπάρχει η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού του χειριστηρίου έχοντας το CD-ROM και το καλώδιο ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εναλλαγή προγραμμάτων σε άλλους εγκεφάλους και σε αλλά στάδια βελτίωσης όπου το καθένα θέλει τις δικες του ρυθμίσεις.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Στη μπροστινή πλευρά έχουμε τον περιστροφικό διακόπτη εναλλαγής προγραμμάτων με διάφορους αριθμούς και στη πίσω πλευρά την αντιστοιχία του κάθε αριθμού στην εκάστοτε ρύθμιση.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Με τη χρήση του χειριστηρίου έχουμε τις εξής δυνατότητες
0)Communications : Επικοινωνία με Η/Υ
1)Stock : Εργοστασιακό mode
2)Performance Α : Low setup 95
3)Performance Β : Medium 98
4)Performance C : High setup 100
5)Antitheft : On
6)Antitheft : Off
9) Firmware Update: Αναβάθμιση λογισμικού
0) Επικοινωνία με τον Η/Υ για αλλαγή των ρυθμίσεων του χειριστηρίου
1) Εργοστασιακή λειτουργία και ισχύς
2) Low setup για χρήση απλής (95) αμόλυβδης βενζίνης
3) Ενδιάμεσο Low setup για χρήση μεικτής ( 95/98/100) αμόλυβδης βενζίνης
4) High setup για χρήση super (100) αμόλυβδης βενζίνης
5) Κλείδωμα εγκεφάλου ενεργό
6) Κλείδωμα εγκεφάλου ανενεργό
9) Αναβάθμιση λογισμικού, χρήση μόνο από το εργοστάσιο
**Το 0 χρησιμοποιείται μόνο άμα υπάρχει το cd και το πρόγραμμα στον Η/Υ
Το 5 το 6 δε χρησιμοποιείται σε κινητήρες 1,4 TSI
Αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του προγράμματος στη πράξη αλλάζουμε το σημείο ανάφλεξης καθώς και τον χρόνο ανοιγοκλησιματος των βαλβίδων γι αυτό και έχουμε αυτές τις αλλαγές στις επιδόσεις.
Πινάκας συμβατότητας χειριστηρίου για κάθε κινητήρα.
www.revotechnik.com/...f
Βίντεο με τη λειτουργία του πάνω στο αυτοκίνητο.
Λειτουργία antitheft.
Παρατηρήσεις: Στην εργοστασιακή λειτουργία το πρόγραμμα δεν είναι ίδιο με αυτό του εργοστασίου αλλά πολύ κοντινό και οι διαφορές είναι σχεδόν αμελητέες.
Η διαφορά από 95αρι σε 100αρι setup μπορεί να φτάσει και τα 10 άλογα όπου αυτή η διαφορά στη πράξη είναι αισθητή.
Καλό θα είναι όταν έχουμε το 98αρι setup εκτός από 95αρα βενζίνη να έχουμε και λίγο 100αρα γιατί γλυτώνουμε τα κομπιάσματα στο απότομο πάτημα του γκαζιού.
Για να βάλουμε το 100αρι setup πρέπει να έχουμε τουλάχιστον κατά 95% καλή 100αρα βενζίνη για να μην έχουμε κομπιάσματα. Μετά το γέμισμα καλό είναι πριν αλλάξουμε τη ρύθμιση να κάνουμε μερικά χλμ για να φτάσει το νέο καύσιμο στον κινητήρα.
Προσωπικές εντυπώσεις μέχρι στιγμής: Όταν έκανα μια βόλτα σε stock λειτουργία πραγματικά ξενέρωσα γιατί το αυτοκίνητο δε πήγαινε με τίποτα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leonidas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Δεν είναι τα 160ΗΡ, είναι η αίσθηση όταν είσαι -45ΗΡ και γενικά άλλη συμπεριφορά από οτι έχεις συνηθίσει.leonidas έγραψε: Τί εννοείς με τίποτα; Έχεις 160 άλογα χωρίς πρόγραμμα και λές ότι δεν πάει με τίποτα;
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leonidas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Οι απαντήσεις μου στα γραφόμενα σου βρίσκονται σε αυτα τα θέματα, όπου αν δε σε καλύπτουν μπορώ να σου αναλύσω περισσότερο άλλα οχι σε αυτο το θέμα γιατί αποτελεί μια απλη παρουσίαση που δεν εχει ξανά αναφερθεί στο φόρουμ οποτε θα προτιμούσα από εδώ και πέρα τα ποστ να αφορούν μόνο αυτό.
www.vweos.gr/kunena/...0
www.vweos.gr/kunena/...0
www.vweos.gr/kunena/...2
www.vweos.gr/kunena/...i
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
www.cargate.gr/%CF%8...l
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.