- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
APR 1.4 140 σε 220hp
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό μιας και αποφασισα να βάλω πρόγραμμα στο golfaki μου.
θα ήθελα να μου πειτε την αποψη σας για την apr, το carbonio καθώς και το πρόγραμμα της.
Επιπλέον θέλω καμία πρόταση για το τι γινεται με τα μπουζι αφου βάλω το πρόγραμμα.
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Ε και γενικά επειδή τα ιριδίου ειναι και πιο "ευαίσθητα" θελουν πιο συχνα αλλαγμα.Που παλι ομως και τα μαμα που ειναι καθε 60.000 πολλοι τα αλλαζουν στις 45.000 η ακόμη και στις 30.000
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και επιπλέον ενας προβληματισμός μου είναι αν παιζει ρόλο που έχω 110.000χλμ ήδη πάνω..
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
επειδη έχω τα εργοστασιακά για αυτό ρωτάω
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ναι με ειπαν να το καθαρισουν τις βαλβιδες και θα το κανω...κοινώς μαζί με το προγραμμα αλλαξες και μπουζί?
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
geortrian έγραψε: για σερβις εκει το πηγαινεις?
ναι με ειπαν να το καθαρισουν τις βαλβιδες και θα το κανω...κοινώς μαζί με το προγραμμα αλλαξες και μπουζί?
Βαλβίδες να καθαρίσεις λόγο χλμ όχι λογο προγράμματος.
Μπουζί δεν ειναι απαραίτητο να αλλάξεις ούτε καν να βάλεις ιριδίου οταν θα τα αλλάξεις.
Καλο θα κανεις αμα τα αλλάξεις με ιριδίου όπως και καλο θα κανεις αμα τα αλλαζεις συχνότερα.
Αν αλλάξεις ομως σε ιριδίου θα τα αλλάζεις και συχνότερα γιατι 60.000 για ιριδίου είναι πολλά.
Εγώ δεν τα άλλαξα μαζί με το πρόγραμμα αλλα τα άλλαξα με ιριδίου όταν ήρθε η ώρα τους.Δεν είχα κανένα πρόβλημα και αυτό θα ξαναέκανα.
Με τα χλμ μια χαρα είσαι,δεν εχεις παρα πολλά,οτι πρέπει για να αλλάξεις αυτοκίνητο! Πραγματικά με το πρόγραμμα θα νομιζεις οτι πηρες καινούργιο! (λογικα παντα δεν εχω γνωμη για apr πρόγραμμα).
Πρόβλημα με τα μπουζί δεν θα έχεις,ειδικά σε βαθμο που δεν θα μπορει να κινηθεί.Αυτο δεν γινεται ποτε πιστέυω γιατι πρωτα θα αρχισει να τα φτύνει το μπουζι σε 1 απο τους 4 κυλίνδρους και αυτο σιγα σιγα και θα δεις τα κοψίματα θα σου βγάλει και ένδειξη και θα πας και θα τα αλλάξεις.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.