- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Ψηφιακο κοντερ στην δεξια οθονη του κλιματισμου
- xristos
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
θα δειτε τις 2 οθονες......στην αριστερη να εχει αριθμους πχ -17,-18,-19.με τον αριστερο στρογγυλο ρυθμιστη θερμοκρασιας το παμε στο -19.η δεξια οθονη θα εχει 2 μηδενικα!δειτε παρακατω την εικονα....
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
το ψηφιακο κοντερ μας ειναι σε λειτουργεια(πιστευω ειναι τα πραγματικα km/h)κ το αποτελεσμα ειναι στις παρακατω εικονες
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
μετα τα 100 km/h μηδενιζει κ παλι μετραει απο την αρχη.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!2 φορες θα δειτε να μηδενιζει αν πατε κ για 3η θα πεταξετε... χαχαχα
απο το -οο εως το -31 ειναι καποιες αλλες λειτουργειες τις οποιες δεν γνωριζω.
η δοκιμη εγινε στο δικο μου αυτοκινητο δεν φερω καμια ευθυνη για οποιαδηποτε τυχον βλαβη προκληθει στο δικο σας!
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Μπράβο για τον κόπο σου πάντως!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
PETROS έγραψε: δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ βολικο εκει για να το παρακολουθει κανεις... :exm
Αυτό ήθελα να γράψω και εγώ. Δε βλέπω καμμια σπουδαία χρησιμότητα σε αυτό. Παρ'όλα αυτά μπράβο Χρήστο για την πληροφορία και το how-to. GAMO!!!
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
ευχαριστω Νικητα θα το ψαξω!nikitas tsi έγραψε: Nαι,γινετε!!
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Και μία διόρθωση...
Το κοντέρ δεν μηδενίζει πάνω από τα 100. Απλά βγάζει έναν μικρό άσσο πάνω αριστερά σαν εκθέτης και μετά την τιμή των δύο υπόλοιπων ψηφίων. Αυτό γίνεται εναλλάξ.
Π.χ. εάν πηγαίνουμε με 143km/h εμφανίζεται πότε ο άσσος σαν εκθέτης, πότε το 43 με μία συχνότητα της τάξεως περίπου του ενός δευτερολέπτου.
Για τα υπόλοιπα μοντέλα χωρίς το ECON ισχύει το AC που υπάρχει στην ίδια θέση.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Στα περισοτερα απλα δεν δουλευει το κλιματιστικο,καποια αλλα κανουν εναν θορυβο οταν πατας το κουμπι σαν να δυαλυονται.
Κοστος για μεταχειρισμενο εξαρτημα απο 400-500€.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
με καμενο συμπιεστη A/C
Επειδή γίνεται λάθος η ενεργοποίηση του κλιματιστικού.Όταν ''κομπλάρεις'' το κλιματιστικό με 3-4-5κ+ στροφές στον κινητήρα,λογικό είναι να τα κάψει κάποια στιγμή το μοτέρ του a/c.
Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το a/c στα vw αυτοκίνητά μου αλλά πάντα πρόσεχα να ''κομπλάρω'' το a/c στο ρελαντί ή το πολύ στις 2000στρ του κινητήρα όπως και να το ενεργοποιώ ακόμα και μέσα στο καταχείμωνο τουλάχιστον για μερικά λεπτά της ώρας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Γι' αυτό άλλωστε το air-condition κόβει άλογα που λένε.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PB
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Γενικά είναι μάλλον αναπόφευκτο να συμβεί σε κάθε περίπτωση, αφού με την αυτόματη ανακύκλωση ή τη λειτουργία ξεθαμπώματος , μάλλον δεν είναι εύκολο να αποφύγεις τα km/στροφές.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PB
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Υ.Γ. Προσωπικά, το παρατήρησα μία ωραία πρωία τυχαία. Ωστόσο αφού το κλιματιστικό πανέλο του eos είναι όμοιο ''και όχι αντιγραφή'' του golf λογικά πρώτα εκεί θα παρατηρήθηκε.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PB
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Guardian έγραψε: Αναφορικά με τα πολύ εύστοχα παραάνω σχόλια, να πώ ότι ο κατασκευαστής προτείνει ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες την ενεργοποίηση του κλιματιστικού με νεκρά στο κιβώτιο και χωρίς να πατάμε γκάζι.
Υ.Γ. Προσωπικά, το παρατήρησα μία ωραία πρωία τυχαία. Ωστόσο αφού το κλιματιστικό πανέλο του eos είναι όμοιο ''και όχι αντιγραφή'' του golf λογικά πρώτα εκεί θα παρατηρήθηκε.
Θα βρεις πινακάκια με αναλυτικές (όχι πάντα σωστές) εξηγήσεις των ενδείξεων του κυφού μενού, σε forum που αφορούν το Golf Mk V, ίσως και πριν το 2006. Τότε τα είχα δει εγώ για πρώτη φορά.
Η αναφορά μου περί αντιγραφής αφορά την εξερεύνηση και προβολή αυτών στο αρκετά μεταγενέστερο EOS και τα σχετικά forum.
Επίσης μια σημείωση. Επειδή κάποιο αναρωτιούνται τι κάνει και πόσο ασφαλές μπορεί να είναι να μπαίνει κανείς στο συγκεκριμένο menu, καλό θα είναι να σημειώσετε τα παρακάτω:
-Το μενού μάλλον υπάρχει ως βοηθητικό διαγνωστικό εργαλείο στην περίπτωση που ο μηχανικός δεν έχει στη διάθεση του διαγνωστικό εργαλείο. (Αυτό είναι καθαρά προσωπική μου θεώρηση και δεν το έχω δει πουθενά καταγραμμένο ως διαδικασία σε κάποιο επίσημο τεχνικό έντυπο ή μέσα στο VAG ELSA)
-Μην είστε τόσο σίγουροι ότι το μενού είναι μόνο για προβολή. Σύμφωνα με δημοσίευση εργαζομένου (και αποδεδειγμένα καλού γνώστη των οχημάτων VAG) της Ross Tech (της εταιρείας που ανέπτυξε το VAG Com a.k.a. VCDS), η είσοδος στο κυφό μενού ισοδυναμεί με είσοδο σε λειτουργία προγραμματισμού. Δυστυχώς δεν ξεκαθάρισε τι εννοεί ή τι μεταβολές μπορεί να κάνει κάποιος από το συγκεκριμένο μενού. (τουλάχιστον δεν το είδα εγώ κάπου)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.