- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ψηφιακο κοντερ στην δεξια οθονη του κλιματισμου
- PB
- Senior Μέλος
-
Έχω ακούσει ότι σε BMW με i-drive, οι τεχνικοί κάνουν αρκετές εργασίες χωρίς να απαιτείται ειδικό διαγνωστικό εργαλείο (διορθώστε με αν κάνω λάθος)
Υποψιάζομαι ότι κρυφό μενού ίσως σηματοδοτεί την επιθυμία του VAG να εισάγει κάποια στιγμή μια ανάλογη λειτουργία επισήμως στα οχήματα της.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Σιγουρα δειχνει καποια αξιολογα πραγματακια αλλα πρεπει να εχεις καρφωμενο εκει το βλεμα συνεχεια μιας και δεν υπαρχει η δυνατοτητα καταγραφης δεδομενων οπως με το vcds.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PB
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ο δρόμος της BMW σε σχέση με τη χρήση του i-drive έχει κάποια πλεονεκτήματα. Συνήθως υπάρχουν 1 ή 2 διαγνωστικά ανά συνεργείο, αλλά περισσότερα οχήματα που χρειάζονται επέμβαση με αυτά. Η δυνατότητα επέμβασης στα αυτοκίνητα , έστω για κάποιες εργασίες, χωρίς το επίσημο διαγνωστικό μπορεί να εξυπηρετήσει στην αποσυμφόρηση των συνεργείων, καθώς και σε επεμβάσεις ακόμα και εκτός αυτού, όταν αυτό απαιτείται.
Συμφωνώ ότι δεν μπορεί να αντικατασταθεί το διαγνωστικό εργαλείο και να αγνοηθούν οι περισσότερες δυνατότητες που παρέχει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Τι εννοεις οταν λες ''δεν υπαρχουν''?PB έγραψε: Σε ότι αφορά το VAG και τις αντιπροσωπείες της, «δεν υπάρχουν» VCDS κλπ.
Αν το θεσουμε σε λεξεις,τοτε ναι,πολυ σωστα δεν υπαρχουν VCDS ,υπαρχουν VAS.
Θες να πεις οτι οι αντιπροσωπειες δεν εχουν επαρκη αριθμο διαγνωστικων?
Νομιζω δεν εχεις δικιο,εχουν ασχετα αν δεν ξερουν να τα δουλεψουν οπως πρεπει.
Θα σε πληροφορησω οτι το 1/3 των κατοχων VW εχουν δικο τους διαγνωστικο(οπως και'γω αλλωστε),και ''φτιαχνουμε'' οσους εχουν το παραμικρο θεματακι με το αυτοκινητο τους ωστε να μη πανε σαν προβατα προς σφαγη στο συνεργειο,ασε που μπορει μετα απο το ''φτιαξιμο'' να μην πανε και καθολου.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
PB έγραψε: Συνήθως υπάρχουν 1 ή 2 διαγνωστικά ανά συνεργείο, αλλά περισσότερα οχήματα που χρειάζονται επέμβαση με αυτά. Η δυνατότητα επέμβασης στα αυτοκίνητα , έστω για κάποιες εργασίες, χωρίς το επίσημο διαγνωστικό μπορεί να εξυπηρετήσει στην αποσυμφόρηση των συνεργείων, καθώς και σε επεμβάσεις ακόμα και εκτός αυτού, όταν αυτό απαιτείται.
nikitas tsi έγραψε: Θες να πεις οτι οι αντιπροσωπειες δεν εχουν επαρκη αριθμο διαγνωστικων?
Νομιζω δεν εχεις δικιο,εχουν ασχετα αν δεν ξερουν να τα δουλεψουν οπως πρεπει.
Συνήθως οι αντιπροσωπίες έχουν 1 διαγνωστικό και 1 ή 2 άτομα το πολύ που να ξέρουν να το χρησιμοποιούν σωστά. Το κόστος ενός διαγνωστικού και των σεμιναρίων που απαιτούνται για να εκπαιδευτούν τα εκαστοτε άτομα είναι αρκετά μεγάλο και σε αυτό επιβαρύνετε ο αντιπρόσωπος. Στο κάτω κάτω είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείτε κατά περίπτωση ή έστω για λίγο χρόνο και δε πιστεύω ότι χρειάζεται παραπάνω από 1 για να καλυφτεί όλος ο φόρτος εργασίας.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PB
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Επίσης μη ξεχνάς ότι η BMW και η Mercedes προσφέρουν υποστήριξη μέσω του δικτύου αντιπροσώπων και συνεργείων ακόμα και εκτός ωραρίου συνεργείου. (Mercedes Mobilo life ή κάτι τέτοιο) Τέτοιες διαγνωστικές δυνατότητες θα ήταν πολύ χρήσιμες. Ίσως το VAG ετοιμάζει κάτι για το μέλλον.
Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι για το επίσημο δίκτυο συνεργείων VAG, το VCDS δεν είναι επιλογή, δεν θα έπρεπε να υπάρχει, και δεν θα ήθελαν να το χρησιμοποιείς. Ανεξάρτητα συνεργεία, μπορεί και να χρησιμοποιούν παλιές εκδόσεις VAS, την επαγγελματική ή την λιανική έκδοση του VCDS, ή ακόμα και κινεζιές.
Επίσης, η εκτίμηση σου για το ποσοστό ιδιοκτησίας διαγνωστικού VCDS είναι μάλλον αισιόδοξη, αλλά ακόμα και έτσι να είναι, αναφέρεσαι σε κινέζικο πειρατικό αντίγραφο, και όχι στο αυθεντικό αναβαθμίσιμο VCDS.
@ Thodoris: Σωστά όσα λες για το κόστος και την εκπαίδευση. Όπως είπα και στο Νικίτα TSI, μου έτυχε να μη μπορώ να εξυπηρετηθώ. Αν κάνουμε προέκταση του σκεπτικού σου, το μεγάλο κόστος μίσθωσης του εξοπλισμού και της αντίστοιχης εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση στην αγορά μας αλλά και τις αναπτυσσόμενες αγορές στις οποίες έχουν βλέψεις οι ευρωπαϊκές εταιρείες, ίσως έχει νόημα μια εναλλακτική και πιο οικονομική προσέγγιση στο θέμα του εξοπλισμού συνεργείων.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
1 μηχάνημα που το διαχειριζόταν 1 ηλεκτρολόγος και είχε μέσα στο οκτάωρο να παλέψει με δεκάδες αυτοκίνητα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.