Ψηφιακο κοντερ στην δεξια οθονη του κλιματισμου

  • PB
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62444 από PB
Μάλλον συμφωνώ, δεν έχει τεκμηριωθεί η δημοσίευση που αφορά τον προγραμματισμό από το κρυφό μενού, αν και αυτός που το ισχυρίζεται σίγουρα ξέρει παραπάνω πράγματα από εμάς. Καλό είναι να προσέχουμε πάντως.

Έχω ακούσει ότι σε BMW με i-drive, οι τεχνικοί κάνουν αρκετές εργασίες χωρίς να απαιτείται ειδικό διαγνωστικό εργαλείο (διορθώστε με αν κάνω λάθος)

Υποψιάζομαι ότι κρυφό μενού ίσως σηματοδοτεί την επιθυμία του VAG να εισάγει κάποια στιγμή μια ανάλογη λειτουργία επισήμως στα οχήματα της.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62446 από nikitas tsi
Εγω νομιζω οτι ειναι μια πολυ ξεπερασμενη πρακτικη,απο οταν δεν υπηρχαν odb2 & διαγνωστικα.
Σιγουρα δειχνει καποια αξιολογα πραγματακια αλλα πρεπει να εχεις καρφωμενο εκει το βλεμα συνεχεια μιας και δεν υπαρχει η δυνατοτητα καταγραφης δεδομενων οπως με το vcds.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • PB
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62452 από PB
Σε ότι αφορά το VAG και τις αντιπροσωπείες της, «δεν υπάρχουν» VCDS κλπ.
Ο δρόμος της BMW σε σχέση με τη χρήση του i-drive έχει κάποια πλεονεκτήματα. Συνήθως υπάρχουν 1 ή 2 διαγνωστικά ανά συνεργείο, αλλά περισσότερα οχήματα που χρειάζονται επέμβαση με αυτά. Η δυνατότητα επέμβασης στα αυτοκίνητα , έστω για κάποιες εργασίες, χωρίς το επίσημο διαγνωστικό μπορεί να εξυπηρετήσει στην αποσυμφόρηση των συνεργείων, καθώς και σε επεμβάσεις ακόμα και εκτός αυτού, όταν αυτό απαιτείται.
Συμφωνώ ότι δεν μπορεί να αντικατασταθεί το διαγνωστικό εργαλείο και να αγνοηθούν οι περισσότερες δυνατότητες που παρέχει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62455 από nikitas tsi

PB έγραψε: Σε ότι αφορά το VAG και τις αντιπροσωπείες της, «δεν υπάρχουν» VCDS κλπ.

Τι εννοεις οταν λες ''δεν υπαρχουν''?
Αν το θεσουμε σε λεξεις,τοτε ναι,πολυ σωστα δεν υπαρχουν VCDS ,υπαρχουν VAS.
Θες να πεις οτι οι αντιπροσωπειες δεν εχουν επαρκη αριθμο διαγνωστικων?
Νομιζω δεν εχεις δικιο,εχουν ασχετα αν δεν ξερουν να τα δουλεψουν οπως πρεπει.
Θα σε πληροφορησω οτι το 1/3 των κατοχων VW εχουν δικο τους διαγνωστικο(οπως και'γω αλλωστε),και ''φτιαχνουμε'' οσους εχουν το παραμικρο θεματακι με το αυτοκινητο τους ωστε να μη πανε σαν προβατα προς σφαγη στο συνεργειο,ασε που μπορει μετα απο το ''φτιαξιμο'' να μην πανε και καθολου.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62456 από thodoris

PB έγραψε: Συνήθως υπάρχουν 1 ή 2 διαγνωστικά ανά συνεργείο, αλλά περισσότερα οχήματα που χρειάζονται επέμβαση με αυτά. Η δυνατότητα επέμβασης στα αυτοκίνητα , έστω για κάποιες εργασίες, χωρίς το επίσημο διαγνωστικό μπορεί να εξυπηρετήσει στην αποσυμφόρηση των συνεργείων, καθώς και σε επεμβάσεις ακόμα και εκτός αυτού, όταν αυτό απαιτείται.

nikitas tsi έγραψε: Θες να πεις οτι οι αντιπροσωπειες δεν εχουν επαρκη αριθμο διαγνωστικων?
Νομιζω δεν εχεις δικιο,εχουν ασχετα αν δεν ξερουν να τα δουλεψουν οπως πρεπει.


Συνήθως οι αντιπροσωπίες έχουν 1 διαγνωστικό και 1 ή 2 άτομα το πολύ που να ξέρουν να το χρησιμοποιούν σωστά. Το κόστος ενός διαγνωστικού και των σεμιναρίων που απαιτούνται για να εκπαιδευτούν τα εκαστοτε άτομα είναι αρκετά μεγάλο και σε αυτό επιβαρύνετε ο αντιπρόσωπος. Στο κάτω κάτω είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείτε κατά περίπτωση ή έστω για λίγο χρόνο και δε πιστεύω ότι χρειάζεται παραπάνω από 1 για να καλυφτεί όλος ο φόρτος εργασίας.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • PB
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62457 από PB
@Nikitas TSI: Νομίζω ότι σου απάντησε πρακτικά ο φίλος Thodoris. Οι αντιπροσωπείες έχουν συνήθως 1 μηχάνημα (VAS XXXX όπως σωστά ανέφερες). Προσωπικά μου έχει τύχει να είναι δεσμευμένο και να μην προλαβαίνω να τελειώσει έλεγχος που ζήτησα, στο χρόνο που ζήτησα, σε αντιπροσωπεία του ευρύτερου VAG. Αν υπήρχε η δυνατότητα να γίνονται έστω κάποιες εργασίες με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, ίσως να μην υπήρχε συμφόρηση σε κάποιες περιπτώσεις.
Επίσης μη ξεχνάς ότι η BMW και η Mercedes προσφέρουν υποστήριξη μέσω του δικτύου αντιπροσώπων και συνεργείων ακόμα και εκτός ωραρίου συνεργείου. (Mercedes Mobilo life ή κάτι τέτοιο) Τέτοιες διαγνωστικές δυνατότητες θα ήταν πολύ χρήσιμες. Ίσως το VAG ετοιμάζει κάτι για το μέλλον.
Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι για το επίσημο δίκτυο συνεργείων VAG, το VCDS δεν είναι επιλογή, δεν θα έπρεπε να υπάρχει, και δεν θα ήθελαν να το χρησιμοποιείς. Ανεξάρτητα συνεργεία, μπορεί και να χρησιμοποιούν παλιές εκδόσεις VAS, την επαγγελματική ή την λιανική έκδοση του VCDS, ή ακόμα και κινεζιές.
Επίσης, η εκτίμηση σου για το ποσοστό ιδιοκτησίας διαγνωστικού VCDS είναι μάλλον αισιόδοξη, αλλά ακόμα και έτσι να είναι, αναφέρεσαι σε κινέζικο πειρατικό αντίγραφο, και όχι στο αυθεντικό αναβαθμίσιμο VCDS.

@ Thodoris: Σωστά όσα λες για το κόστος και την εκπαίδευση. Όπως είπα και στο Νικίτα TSI, μου έτυχε να μη μπορώ να εξυπηρετηθώ. Αν κάνουμε προέκταση του σκεπτικού σου, το μεγάλο κόστος μίσθωσης του εξοπλισμού και της αντίστοιχης εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση στην αγορά μας αλλά και τις αναπτυσσόμενες αγορές στις οποίες έχουν βλέψεις οι ευρωπαϊκές εταιρείες, ίσως έχει νόημα μια εναλλακτική και πιο οικονομική προσέγγιση στο θέμα του εξοπλισμού συνεργείων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62458 από Corbil
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον φίλο......μετά απο πρόσφατη τραγική εμπειρία.
1 μηχάνημα που το διαχειριζόταν 1 ηλεκτρολόγος και είχε μέσα στο οκτάωρο να παλέψει με δεκάδες αυτοκίνητα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi