Ρύθμιση δέσμης στα φώτα (BiXenon)
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρ´ολα αυτα μου είπαν πως μπορει να γίνει επιπλέον ρύθμιση καθ´υψος "στρίβοντας ένα ρυθμιστή, μάλλον άσπρο" που βρίσκεται πάνω στο σώμα του φαναριού.
Μήπως είναι αυτός;
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το έχει δοκιμάσει κανείς; Μήπως ξέρετε κάτι;
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Corbil έγραψε: Γιατί να θέλετε να το πειράξετε αφού το κάνει αυτόματα?
Προσωπικά θα προτιμούσα η δέσμη της μεσαίας σκάλας να βρίσκεται λίγο ψηλότερα, μια ρύθμιση που εσυ μπορείς να κανείς αν θέλεις. Σε προσφατο ταξιδι και σε πολύ σκοτεινό επαρχιακό δρόμο μπορω να πω πως μου δοθηκε η εντύπωση οτι δε φωτίζει αρκετά ενω παλαιότερα δεν ειχα καποιο παράπονο. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ότι είναι κατα περιπου 4 πόντους χαμηλότερα πλέον το αυτοκίνητο ή το ότι γεράσα και βγάζω γκρίνιες και παραξενιές. χεχε
Μπορεί να λέω και κοτσάνα βέβαια αφού γνωρίζω ότι 4 εκ. δεν είναι πολύ, αλλά..
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ξέρω πάντως ότι ρυθμίζονται αφού και ο Θωμάς στη Λάρισα που έχει και αυτός εργοστασιακά xenon είχε κάνει πέρυσι μια μικρή ρύθμιση στην αντιπροσωπεία, σχετική με το ύψος.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Τα δικά μου τα ρύθμισε στο γενικό service που έκανα των 3ετών,ο μηχανικός της VW Φιλιππαίος που είχα πάει για τον σκοπό αυτό.Στα πλαίσια ελέγχου όλων των λειτουργειών,βρέθηκε μια απόκλιση,μικρή μεν αλλά εκτός των εργοστασιακών προδοαγραφών δε,από την θέση που έπρεπε να έχουν εργοστασιακά.Ο λόγος γνωστός,οι λακούβες των δρόμων.
Χρησιμοποίησε την γνωστή συσκευή ρύθμισης των προβολέων,σαν αυτή της φωτό παρακάτω, ενώ παράλληλα με ένα άλεν ρύθμιζε ανάλογα την δέσμη κάθε προβολέα και περνούσε τα νέα δεδομένα στον εγκέφαλο με το διαγνωστικό.Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με self calibration μερικών δευτερολέπτων και επανέλεγχο των νέων δεδομένων με το διαγνωστικό.Χρήματα δεν πλήρωσα extra καθώς περάστηκε στον γενικό έλεγχο και service που έκανα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Το πρόβλημά της ήταν ότι έτρωγε μούτζες επειδή στράβωνε τους άλλους. Το παλικάρι που ασχολήθηκε δεν μπορούσε να βρει από πού ρυθμίζουν τα φώτα καθότι δεν υπήρχε διακόπτης. Φωνάζει έναν άλλον, αλλά φιάσκο η υπόθεση. Φωνάζουν έναν τρίτο. Άνετος αυτός, έδειχνε να ξέρει, κάθεται στην θέση του οδηγού και μπαίνει στο μενού της οθόνης. Πάλευε εκεί ο επιστήμονας, μετά από 5-10 λεπτά βγαίνει με τα μούτρα κατεβασμένα και να αναρρωτιούνται όλοι πως σκ@τ@ τα ρυθμίζουν.
Με τα πολλά πήραν κάτι τηλέφωνα, μπήκαν σε υπολογιστές και τέτοια και κάπου διαπίστωσαν με κάτι βιβλία που κρατούσαν ότι ρυθμίζονται από τα φανάρια με μία αλενόβιδα. Άνοιξαν το καπό και τα χαμήλωσαν. Αφού έφεραν και το μηχάνημα που δείχνει από πάνω ο φίλος, τους πήρε περίπου μισό λεπτό, ασχετα αν η ...μανδάμ έφαγε στο τέλος τέλος τρία τέταρτα εκεί.
Η βίδα πάντως μοιάζει πολύ με αυτή που δείχνεις καθότι ήταν και άσπρη αν δεν κάνω λάθος...
Αυτά από την εμπειρία μου (και της μανδάμ...)
Σημείωση, ότι όλα αυτά έγιναν σε γνωστή αντιπροσωπεία! Πού να έχουμε και πρόβλημα με την οροφή δηλαδή... :crazyman:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τα φώτα ήταν πράγματι παρα πολυ χαμηλά και οφειλόταν στο ότι χαμήλωσε το αυτοκίνητο! Το σύστημα που διαβάζει την κλίση (πανω-κατω) και δίνει εντολές ευθυγραμμισης στα φώτα βρίσκεται στο σύστημα ανάρτησης (!). Μου είπαν ότι υπάρχουν "αποστάτες" οι οποιοι διαβάζουν τη διαδρομή της ανάρτησης, πόσο έχει καθίσει το αυτοκίνητο όταν είναι φορτωμένο κλπ και δίνουν την κατάλληλη εντολή. Χαμηλώνοντας κατα 4εκ τη διαδρομή εγω, νόμιζε το σύστημα ότι ειναι φορτωμένο το αυτοκίνητο και χαμηλωσε τη δέσμη πολυ.
Έγινε λοιπόν νέο ρεκτιφιε στα νέα δεδομένα (ρυθμιση με 3 βίδες, αποθήκευση στον εγκέφαλο) αν και είμαι οριακά. Αν κατέβει κι άλλο (λέμε τώρα) απο 4εκ θα χρειαστούν νέοι αποστάτες, κάτι που το έκαναν σε ένα Tiguan προ λίγων ημερών. Η δουλεια έγινε στην αντιπροσωπεία της Λάρισας..
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lyrakisdimitris
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 149
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
lyrakisdimitris έγραψε: Λογικά υπάρχουν 2 διακοπτάκια. Το ένα να πηγαίνει η δέσμη πάνω κάτω και το δεύτερο για να πηγαίνει η δέσμη δεξιά αριστερά. Τώρα ποιό πάει πάει πάνω και πιο κάτω δεν γνωρίζω... Η καλύτερη λύση είναι αυτή που έκανες αλλά σε γενικές γραμμές η χρήση είναι ακριβώς ίδια στα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω δει...
Συμφωνώ αλλά με μια διάφορα. Εμείς που έχουμε Bi-Xenon η ρύθμιση περά από τις βίδες θέλει και κωδικοποίηση για να προσαρμοστούν όλοι οι αισθητήρες που περνούν εντολή τα φώτα, όπως τα είπε και ο Coo στα προηγούμενα ποστ. Πριν λίγο καιρό ήμουν μπροστά όταν ρύθμιζαν τα φώτα του Διονύση με το scirocco που το φανάρι του έχει το κλασικό κάτοπτρο. Εκεί ο ηλεκτρολόγος έβαλε μπροστά στο φανάρι το μηχάνημα που αναφέρθηκε πιο πάνω και ρύθμιζε το ύψος από τη βίδα στο φανάρι και κάνοντας δόκιμες από τον εσωτερικό διακόπτη του ύψους χωρίς να χρειαστεί κωδικοποίηση στο τέλος. Ολο αυτό διήρκησε το πολύ 10 λεπτά
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lyrakisdimitris
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 149
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
lyrakisdimitris έγραψε: Σίγουρα είναι το καλύτερο να πας σε μία αντιπροσωπεία να στα ρυθμίσουν να είσαι σίγουρος ότι είναι οκ είναι το καλύτερο! Αλλά εάν κάποια μέρα βαριέσαι ή δεν έχεις το χρόνο και θέλεις οποσδήποτε να τα φτιάξεις αλλά και να δεις πως και από που γίνεται η ρύθμιση γι' αυτό και το ανέφερα... Έτσι έμαθα κι εγώ μία μέρα που δεν είχα τι να κάνω αλλά κάποια στιγμή που έπρεπε να κάνω και το service τους είπα να ρίξουν μια ματιά να έχω το κεφάλι μου ίσυχο. Η δεξιά γωνία που σχήματίζουν τα φώτα την έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα και μάλιστα τα ευρωπαϊκά ενώ κάποια άλλα π.χ. εγκλέζικα την έχουν αριστερά...
Αυτό είναι λογικό άλλωστε διότι πρέπει να φωτίζεται η δεξιά άκρη κατά μήκος του δρόμου. Όπως επίσης η δέσμη του δεξιού φαναριού είναι ελαφρώς πιο ψηλά, άρα και μεγαλύτερη απόσταση που φωτίζει. Αντιθετα η αριστερή δεν είναι τόσο ψηλά για να μην στραβώνει και τους απέναντι.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.