- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Λειτουργία υπολογιστή μέσης κατανάλωσης και πραγματική κατανάλωση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σε μια ορεινή διαδρομή, η κατανάλωση πηγαίνει πραγματικά στα ύψη αφού και ζορίζεται περισσότερο ο κινητήρας αλλά έχεις και πιο συχνά κατεβάσματα. Όλα αυτά ρουφάνε.. Επιπροσθέτως η συνεχιζόμενη "ανηφορική" κλίση του αμαξώματος κάνει να δείχνει ότι έχεις λιγότερη βενζίνη γιατί διαβάζεται λάθος η κατανομή της στο ντεπόζιτο. Μόλις έρθει στα ίσα πάλι ή σε κατηφόρα επανέρχεται μετά από λίγο.. Αυτό είναι φυσιολογικό σε όλα τα αυτοκίνητα νομίζω. Σε ταξίδι μου έχει τύχει αρκετές φορές να μου λέει ότι έχω ακόμα 90 χλμ και να φτάνω με.. 130 χλμ υπόλοιπο!
Το ότι δεν κουνήθηκε καθόλου (?) η βελόνα είναι λίγο παράδοξο μετά από ταξίδι 70-80χλμ. Μήπως δε θυμάσαι καλά ποιά ήταν η αρχική της θέση; Εγώ με πολύ οικονομική όδήγηση χρειάζομαι αν θυμάμαι καλά περίπου 4-5 γραμμούλες για να πάω και να έρθω. Ίσως οι δύο γραμμούλες να μην έκαναν τη διαφορά στο μάτι σου..
Σε γενικές γραμμές ο υπολογιστής ταξιδιού είναι για να σου δίνει μια εντελώς προσεγγιστική και σε συνάρτηση με πολλά απάντηση στο πόσα χλμ έχεις ακόμα αφού αν αλλάξεις στυλ οδήγησης μέσα σε 2'-3' έχει αλλάξει άρδην.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Coo έγραψε: Το ότι δεν κουνήθηκε καθόλου (?) η βελόνα είναι λίγο παράδοξο μετά από ταξίδι 70-80χλμ. Μήπως δε θυμάσαι καλά ποιά ήταν η αρχική της θέση; Εγώ με πολύ οικονομική όδήγηση χρειάζομαι αν θυμάμαι καλά περίπου 4-5 γραμμούλες για να πάω και να έρθω. Ίσως οι δύο γραμμούλες να μην έκαναν τη διαφορά στο μάτι σου..
Αυτό ουσιαστικά μου έκανε εντύπωση. Όταν έφυγα από Χαλκίδα είχα ακριβώς μισό ρεζερβουάρ και σχεδόν δε κουνήθηκε η βελόνα όταν έφτασα. Θεωρητικά με 8,5 μέση κατανάλωση και ότι από τη μέση και κάτω η βενζίνη τελειώνει πιο γρήγορα θα έπρεπε να είχε κατέβει αρκετά. Αυτός είναι και ο λόγος που άνοιξα το θέμα ότι πλέων δε συμβαδίζει η πραγματική με τη μέση κατανάλωση.
@ Vabatzis: Κι όμως είδα το αντίθετο! Στη διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα (320χλμ) μέσω Δομοκού έκαψα σχεδόν 5 λιτ λιγότερο (από 32-> 27) !!
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
@ Vabatzis: Κι όμως είδα το αντίθετο! Στη διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα (320χλμ) μέσω Δομοκού έκαψα σχεδόν 5 λιτ λιγότερο (από 32-> 27) !![/quote]
To πιο ελεύθερο φίλτρο αυξάνει την παροχή αέρα στον κινητήρα σου, οπότε για να ισοσταθμιστεί το μείγμα αέρα-βενζίνης αυξάνεται και λίγο η ποσότητα του ψεκασμού. Δε γίνεται να "καίς" περισσότερο αέρα και να πας καλύτερα..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Coo έγραψε: [quote="thodoris" post=62744
@ Vabatzis: Κι όμως είδα το αντίθετο! Στη διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα (320χλμ) μέσω Δομοκού έκαψα σχεδόν 5 λιτ λιγότερο (από 32-> 27) !!
To πιο ελεύθερο φίλτρο αυξάνει την παροχή αέρα στον κινητήρα σου, οπότε για να ισοσταθμιστεί το μείγμα αέρα-βενζίνης αυξάνεται και λίγο η ποσότητα του ψεκασμού. Δε γίνεται να "καίς" περισσότερο αέρα και να πας καλύτερα..[/quote]
+1000 συμφωνω απολυτα!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
*Κάπου είχα διαβάσει ότι οι ενδείξεις στιγμιαίας και μέσης κατανάλωσης περνούν δεδομένα από τον αισθητήρα λ και όχι από κάποιο παροχομετρο κοντά στην αντλία υψηλής, φαντάζομαι πως και αυτό μπορεί να παίζει κάποιο ρολό σε αυτή την ιστορία
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
@ Nikitas Tsi : Παίζει να ισχύει. Την επομένη φορά που θα πάω αντιπροσωπία θα το κοιτάξω.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lyrakisdimitris
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 149
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.