Λειτουργία υπολογιστή μέσης κατανάλωσης και πραγματική κατανάλωση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62726 από thodoris
Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει μερικά κάπως περίεργα πράγματα που αφορούν την μέση και την πραγματική κατανάλωση. Το πρώτο είναι όταν έκανα δύσκολη ορεινή διαδρομή η μέση κατανάλωση είχε φτάσει στο 28 και η βενζίνη κατέβαινε πολύ γρήγορα. Όταν σταμάτησα και ξανά ξεκίνησα η βενζίνη είχε επανέλθει εκεί που ήταν όταν ξεκίνησα τη διαδρομή. Το δεύτερο είναι χτες που γύριζα από Χαλκίδα (66χλμ) είχα μέση κατανάλωση 8,5 και ταχύτητα max 140 o δείχτης βενζίνης δε κουνήθηκε από το μισό που είχα όταν έφυγα, παρόλο που έσβησα και ξανά άναψα τον κινητήρα όταν έφτασα. Το μόνο που έχω αλλάξει τον τελευταίο καιρό είναι ότι έβαλα φίλτρο K&N και βάζω και 97αρα βενζίνη γιατί έχω δει λίγο καλύτερη οικονομία.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62729 από Coo
Δεν είμαι μηχανικός αλλά στη θέση σου δε θα ανησυχούσα, θεωρώ τις ενδείξεις σου φυσιολογικές.
Σε μια ορεινή διαδρομή, η κατανάλωση πηγαίνει πραγματικά στα ύψη αφού και ζορίζεται περισσότερο ο κινητήρας αλλά έχεις και πιο συχνά κατεβάσματα. Όλα αυτά ρουφάνε.. Επιπροσθέτως η συνεχιζόμενη "ανηφορική" κλίση του αμαξώματος κάνει να δείχνει ότι έχεις λιγότερη βενζίνη γιατί διαβάζεται λάθος η κατανομή της στο ντεπόζιτο. Μόλις έρθει στα ίσα πάλι ή σε κατηφόρα επανέρχεται μετά από λίγο.. Αυτό είναι φυσιολογικό σε όλα τα αυτοκίνητα νομίζω. Σε ταξίδι μου έχει τύχει αρκετές φορές να μου λέει ότι έχω ακόμα 90 χλμ και να φτάνω με.. 130 χλμ υπόλοιπο!

Το ότι δεν κουνήθηκε καθόλου (?) η βελόνα είναι λίγο παράδοξο μετά από ταξίδι 70-80χλμ. Μήπως δε θυμάσαι καλά ποιά ήταν η αρχική της θέση; Εγώ με πολύ οικονομική όδήγηση χρειάζομαι αν θυμάμαι καλά περίπου 4-5 γραμμούλες για να πάω και να έρθω. Ίσως οι δύο γραμμούλες να μην έκαναν τη διαφορά στο μάτι σου..

Σε γενικές γραμμές ο υπολογιστής ταξιδιού είναι για να σου δίνει μια εντελώς προσεγγιστική και σε συνάρτηση με πολλά απάντηση στο πόσα χλμ έχεις ακόμα αφού αν αλλάξεις στυλ οδήγησης μέσα σε 2'-3' έχει αλλάξει άρδην.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62732 από vabatzis
Και έχε υπόψη σου Θοδωρή ότι το φίλτρο, θεωρητικά, θα σου ανεβάσει ελαφρώς την κατανάλωση...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62744 από thodoris

Coo έγραψε: Το ότι δεν κουνήθηκε καθόλου (?) η βελόνα είναι λίγο παράδοξο μετά από ταξίδι 70-80χλμ. Μήπως δε θυμάσαι καλά ποιά ήταν η αρχική της θέση; Εγώ με πολύ οικονομική όδήγηση χρειάζομαι αν θυμάμαι καλά περίπου 4-5 γραμμούλες για να πάω και να έρθω. Ίσως οι δύο γραμμούλες να μην έκαναν τη διαφορά στο μάτι σου..


Αυτό ουσιαστικά μου έκανε εντύπωση. Όταν έφυγα από Χαλκίδα είχα ακριβώς μισό ρεζερβουάρ και σχεδόν δε κουνήθηκε η βελόνα όταν έφτασα. Θεωρητικά με 8,5 μέση κατανάλωση και ότι από τη μέση και κάτω η βενζίνη τελειώνει πιο γρήγορα θα έπρεπε να είχε κατέβει αρκετά. Αυτός είναι και ο λόγος που άνοιξα το θέμα ότι πλέων δε συμβαδίζει η πραγματική με τη μέση κατανάλωση.

@ Vabatzis: Κι όμως είδα το αντίθετο! Στη διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα (320χλμ) μέσω Δομοκού έκαψα σχεδόν 5 λιτ λιγότερο (από 32-> 27) !!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62745 από Coo
[quote="thodoris" post=62744
@ Vabatzis: Κι όμως είδα το αντίθετο! Στη διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα (320χλμ) μέσω Δομοκού έκαψα σχεδόν 5 λιτ λιγότερο (από 32-> 27) !![/quote]

To πιο ελεύθερο φίλτρο αυξάνει την παροχή αέρα στον κινητήρα σου, οπότε για να ισοσταθμιστεί το μείγμα αέρα-βενζίνης αυξάνεται και λίγο η ποσότητα του ψεκασμού. Δε γίνεται να "καίς" περισσότερο αέρα και να πας καλύτερα..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • geo
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62746 από geo

Coo έγραψε: [quote="thodoris" post=62744
@ Vabatzis: Κι όμως είδα το αντίθετο! Στη διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα (320χλμ) μέσω Δομοκού έκαψα σχεδόν 5 λιτ λιγότερο (από 32-> 27) !!


To πιο ελεύθερο φίλτρο αυξάνει την παροχή αέρα στον κινητήρα σου, οπότε για να ισοσταθμιστεί το μείγμα αέρα-βενζίνης αυξάνεται και λίγο η ποσότητα του ψεκασμού. Δε γίνεται να "καίς" περισσότερο αέρα και να πας καλύτερα..[/quote]

+1000 συμφωνω απολυτα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62747 από thodoris
Συμφωνώ απόλυτα και αυτή είναι και η λογική. Η τόση μεγάλη διάφορα πιστεύω πως οφείλετε στο ότι εδώ και καιρό βάζω βενζίνη 97αρα και σε συνδυασμό με το φίλτρο που μπορεί να δίνει 1 2 άλογα το πολύ να δουλεύει ο κινητήρας πιο άνετα και δε πιέζετε τόσο. Επιπλέων σε αυτό πιστεύω πως οφείλονται οι αποκλίσεις πραγματικής και μέσης κατανάλωσης.
*Κάπου είχα διαβάσει ότι οι ενδείξεις στιγμιαίας και μέσης κατανάλωσης περνούν δεδομένα από τον αισθητήρα λ και όχι από κάποιο παροχομετρο κοντά στην αντλία υψηλής, φαντάζομαι πως και αυτό μπορεί να παίζει κάποιο ρολό σε αυτή την ιστορία

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62754 από vabatzis
Ποιά βενζίνη βάζεις Θοδωρή;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62759 από nikitas tsi
Μιας και ειναι πραγματα που τα παρατηρεις τον τελευταιο καιρο αναφορικα με τη βελονα,μηπως εχεις κολλημενο φλοτερ;

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62763 από thodoris
@ Vabatzis: 97αρα από Shell (VPower)

@ Nikitas Tsi : Παίζει να ισχύει. Την επομένη φορά που θα πάω αντιπροσωπία θα το κοιτάξω.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62764 από vabatzis
Με vpower απλή δε παίζει να έχεις τόσο μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, η 95άρα είναι με ένα απλό βελτιωτικό. Καλό θα ήταν να κοιτάξεις παραμέσα αν συνεχίσει να το παρουσιάζει...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62769 από lyrakisdimitris
Εγώ θα έλεγα ότι σε δοκιμές που έχω κάνει σε διάφορα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας και κυβηκών εκατοστών, το φίλτρο ελεύθερου αέρα βοηθάει στην απόδοση και στην οικονομία καυσήμου. Έχω παρατηρήσει ότι με φίλτρο ελευθέρας ροής τύπου panel (μέσα στο φιλτροκούτι) έχουμε λίγο οικονομία στα καύσιμα διότι είναι λογικό να πατάμε λιγότερο γκάζι άρα η πεταλούδα του γκαζιού να ανοίγει λιγότερο άρα συνεπώς να ψεκάζει και λιγότερο καύσιμο! Απλώς έχουμε καλύτερο μείγμα και συνεπώς καλύτερη καύση άρα και απόδοση! Το να ψεκάζει περίσσότερο δεν είναι ότι επειδή βάλαμε ένα φίλτρο θα περνάει και περισσότερος αέρας, απλώς εξαρτάται το πόσο βαρύ είναι το πόδι του κάθε οδηγού. Το να "κάψει" περισσότερο επειδή βάλαμε ένα φίλτρο ελευθέρας δεν ισχύει από το φίλτρο το συγκεκριμένου τύπου γιατί αυτό ποικίλει ανάλογα τον τρόπο οδήγησης του καθενός...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi