Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21060 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
.....και τώρα που με φουρκίσατε θα πω και την ιστορία που συνεβη με τον Γκρατσία. Αν δε βαριέστε διαβάστε.
έκλεισα ραντεβού το λοιπόν με εναν πολύ ευγενικό κύριο, μέσω τηλεφώνου, που όντως σκίστηκε ο ανθρωπος να με εξυπηρετήσει εκείνη την ημέρα. Ηταν το γνωστό πρόβλημα που ειχα παραθέσει με την μπαταρία που πιθανολογούσα οτι είχε πρόβλημα.
Μόλις μιλησα με τον Τεχνικό σύμβουλο, μου είπε οτι θα το κοιτάξουν θα μετρήσουν κι αν χρειαστεί θα αλλαχτεί η μπαταρία. Παρα πολυ ωραία εως εδώ. Μολις του είπα να κοιτάξουν και την οροφή
πάυση
αυτος γυρνάει γεμάτος σιγουρια και μου λέει,,,, τι έχει τριξίματα? με ενα υφάκι λες και εννουσε,,, χεσε μας ρε μεγάλε εσυ και το καμπριο. Οχι ρε μεγάλε του λεω τα κορδονάκια θέλουν τέντωμα και δεν ανοίγει σωστά η οροφή. Ακου τώρα την απάντηση......Δυστυχώς αυτή ειναι δουλειά που πρέπει να κοιτάξει το φανοποιείο και θα πρέπει να κλεισετε ραντεβού απο σημερα για να το δουν σε 2,5 μήνες. Στο σταυρο που σας κάνω αυτη ηταν η απάντηση και εμεινα κόκαλο.
Κοιτάξτε λοιπον μη παθει τιποτα η οροφή και δεν κλείσει γιατι σας βλέπω να βγαζετε το χειμώνα ξεσκέπαστοι, μέχρι να ξελασκάρει το φανοποιείο.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • evi2009
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21061 από evi2009
Απαντήθηκε από evi2009 στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Καλησπέρα... Αυτό με τους 2,5 μήνες κάτι μου θυμίζει από τις αρχές Σεπτέμβρη.... στο οποίο 2,5 μήνες, κόλλησε και η ατάκα ότι δεν έχει δώσει βροχές το δελτίο καιρού!!!! Και έτσι το παραμύθι συνεχίζει με αλλαγή σεναρίου....
Πριν λίγο με πήραν από kosmocar να με ενημερώσουν ότι πρέπει να ξαναπάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο και να ειδοποιηθεί ειδικός τεχνικός για την επιδιόρθωση του.... Δεν μπορούσε αυτό να γίνει εδώ και τόσους μήνες που ταλαιπωρούμαι αφάνταστα? ΔΕΝ θα πάω σε κανένα συνεργείο και ΔΕΝ πρόκειται να κρατήσω ένα κατεστραμένο από τα χέρια τους μουχλιασμένο αυτοκίνητο!!! Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις.... Περιμένω να επιδωθούν τα εξώδικα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21064 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
βάρα τους στο ψαχνό Εύη,,, μαζί σου

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21068 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Ευη,πριν απο ολα αυτα τα σιγουρα δυσαρεστα,τους/σου εθεσες/αν το ερωτημα για αντικατασταση οροφης?
Ειναι τουλαχιστον το πρωτο σταδιο πριν την αντικατασταση αυτοκινητου.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21070 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Εγω πάντως δεν θα δεχομουνα αντικατασταση της οροφής.
Η θα μου επισκευαζαν την αρχικη οροφή ή θα μου εδιναν αλλο καινουριο.
Το αν θα καταλαβαινα οτι αλλαξαν ολη την οροφη ,ειναι ενα αλλο ερωτημα.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21071 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Επειδή το ρώτησα και αυτό, η οροφή είναι το μόνο κομμάτι που δεν εμπεριέχεται ολόκληρο στην εγγύηση....
Μόνο κάποια μέρη αυτής...
Επίσης αν υπάρχει θέμα στεγανότητας και επιμένες ξεκουμπώνουν την οροφή και την στέλνουν Πορτογαλία για έλεγχο...
Αν δουν ότι είναι εντάξει στέλνεις και το υπόλοιπο αυτοκίνητο...
Σε καμία περίπτωση δεναντικαθίσταται αν δεν γίνει η παραπάνω διαδικασία..
Εκτός βέβαια αν βρεθεί παραθυράκι μέσω γνωστού...
Υπάρχει κάποιος που θα έπαιρνε αυτό το ρίσκο;;;

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21072 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Guardian έγραψε:

Επειδή το ρώτησα και αυτό, η οροφή είναι το μόνο κομμάτι που δεν εμπεριέχεται ολόκληρο στην εγγύηση....
Μόνο κάποια μέρη αυτής...
Επίσης αν υπάρχει θέμα στεγανότητας και επιμένες ξεκουμπώνουν την οροφή και την στέλνουν Πορτογαλία για έλεγχο...
Αν δουν ότι είναι εντάξει στέλνεις και το υπόλοιπο αυτοκίνητο...
Σε καμία περίπτωση δεναντικαθίσταται αν δεν γίνει η παραπάνω διαδικασία..
Εκτός βέβαια αν βρεθεί παραθυράκι μέσω γνωστού...
Υπάρχει κάποιος που θα έπαιρνε αυτό το ρίσκο;;;


Τι λες τώρα-ειμαστε σοβαροί?Θα μου πουνε σας καλύψαμε τη μιση και την αλλη μιση θα την πληρωσετε κανονικα?
Μην ταπάρω τώρα.... :gun:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21073 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Αστείο: τουλάχιστον αν στείλουν μόνο την ορόφη στην πορτογαλία θα έχει ένα γνήσιο Cabrio!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21074 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Αυτά είναι τα παράδοξα της Ελληνικής πραγματικότητας. Δε καταλαβαίνω πως σε άλλες χώρες γίνεται αντικατάσταση απευθείας...εδώ δηλαδή έχουν μαζευτεί όλοι οι σουπερ μηχανικοί που μπορούν να το επισκευάσουν; Εδώ γρύλλο παραθύρου αλλάζουν και δε μπορούν να το φέρουν στο σωστό ύψος...Τι να πω...:no:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • evi2009
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21075 από evi2009
Απαντήθηκε από evi2009 στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Νικήτα, το έχω ρωτήσει από την αρχή και μου είπαν ότι δεν αντικαθίσταται..... Εξάλλου αυτό ήταν πριν θυμώσω... Τώρα ζητάω τα χρήματά μου ΠΙΣΩ!!!!! Φεύγω για καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη προκειμένου να εξασφαλίσω τα καταναλωτικά μου δικαιώματα.... Όποιος θέλει,αν προχωρήσω τελικά σε αγωγή,μπορεί να συμμετάσχει και να ζητήσει ότι νομίζει ότι δικαιούται. Δεν υπάρχει λογική ότι μετά την εγγύηση ένα αυτοκίνητο πρέπει να διαλυθεί χωρίς αξιώσεις!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21078 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Evi έχεις δίκιο και λυπάμαι που έτυχε σε εσένα το Eos με τα χίλια προβλήματα.Όλα τα αμάξια λίγο πολύ ολό και κάποιο πρόβλήμα παρουσιάζουν.Ελπίζω να λύσεις όσο το δυνατόν ανώδυνα το πρόβλημα αν και πιστεύω οτι στην Ελλάδα πρέπει να φτάσεις στα ακρά για να βρείς το δίκιο σου.Πιστεύω οτι δεν χάνεις τίποτα να στείλεις επιστολή στην VW Γερμανίας και μαζί με το πρόβλημα να τους αναφέρεις και την αδιαφορία και τον παραλογισμό του Έλληνα αντιπρόσωπου και της Cosmocar και αφού τους ενημερώσεις οτι θα απευθυνθείς στον τύπο(πράγμα που φοβούνται πιστεύω) να τους ζητήσεις να κάνουν αυτοί τις ενέργειες ώστε ο εδώ αντιπρόσωπος να αντικαταστήσει το όχημα με καινούριο και μέχρι να έρθει αυτό να σου παρέχουν ;) αυτοκίνητο ανάλογο αυτού που έπρεπε ήδη να είχες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21080 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Γενικότερα το after sales στην Ελλάδα είναι πραγματικό καρκίνωμα. Πάσχει σε πολύ μεγάλο βαθμό και τα θύματά του είμαστε εμείς οι καταναλωτές όχι μόνο του αυτοκινήτου των 30,000 αλλά και των 6,000-8,000.
Παρ'ότι αναφέρθηκα στη Renault με άσχημα λόγια πριν, το μόνο που οφείλω να παραδεχτώ στην πολιτική τους είναι αυτό που έκαναν πέρυσι αν θυμάμαι καλά που μετά από πολλά παράπονα Ελλήνων στη Γαλλία, ξήλωσαν όλους τους αντιπροσώπους για τους οποίους εκφράστηκαν έντονα παράπονα και γενικούς εισαγωγείς στην Ελλάδα και τους αντικατέστησαν με άτομα εμπιστοσύνης και επαγγελματισμού. Μπορεί να τους κόστισε λίγο οικονομικά αφού για αρκετό διάστημα υπήρχε πρόβλημα στις εισαγωγές (θυμάμαι συγκεκριμένα φίλος περίμενε το twingo της γυναίκας του -αναμονή+καθυστέρηση- συνολικά 7 μήνες!) αλλά ήταν κάτι που αργότερα της ανέβασε την αξιοπιστία ως εταιρεία (όχι ως προϊόν). Έχω κόψει κάθε επαφή με την συγκεκριμένη εταιρεία-αντιπροσωπείες για να ξέρω τι συμβαίνει τώρα, απλά το ανέφερα σαν ένα παράδειγμα για το τι θα μπορούσε να συμβεί και στη volkswagen αν πλέον παρουσιάζαμε το πρόβλημα μας όχι στην Kosmocar (που ουσιαστικά υποθάλπει τις όποιες παρασπονδίες των αντιπροσώπων αντί να προστατεύει το όνομα της vw) αλλά στην ίδια τη VW.
Γιατί η Εύη ακόμα και να δικαιωθεί (που το εύχομαι) και να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο της, από μόνη της δε θα φέρει πλήγμα στον οποιονδήποτε εισαγωγέα-αντιπρόσωπο. Αλλά αν αλλάξουμε οι καταναλωτές πρακτικές, τότε τελικά ίσως κάτι καταφέρουμε. Ένα ακόμα (από τα πολλά) άσχημο στην Ελλάδα είναι πως τελικά πρέπει να παλέψεις για τα δικαιώματα σου...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21081 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
τότε να μαζευτούμε όλοι μας και να στείλουμε επιστολή στη vw την οποία να παραθέτουμε τον κωδικό πλαισίου του αυτοκινήτου μας και τα προβλήματα που μας παρουσίασε σε σχέση οροφής-στεγανότητας-θορύβων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21082 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
aris έγραψε:

τότε να μαζευτούμε όλοι μας και να στείλουμε επιστολή στη vw την οποία να παραθέτουμε τον κωδικό πλαισίου του αυτοκινήτου μας και τα προβλήματα που μας παρουσίασε σε σχέση οροφής-στεγανότητας-θορύβων.

Αυτό βεβαίως και μπορούμε να το κάνουμε. Βέβαια, θα πρέπει τα αυτοκίνητα που θα συμπεριληφθούν στην επιστολή να έχουν προβλήματα ουσιαστικά. Αυτό το αναφέρω διότι ένα αυτοκίνητο με τόσα κινητά μέρη όπως το Eos δεν είναι δυνατό να μην κάνει θόρυβο. Για τη στεγανότητα το καταλαβαίνω (όπως της Εύης), όπως επίσης και για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον Πάνο με τα φρένα, αυτά μάλιστα.


Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21083 από Magnum
Απαντήθηκε από Magnum στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Μήτσο για το EOS και εγώ 7 μήνες περίμενα και χωρίς ξήλωμα αντιπροσώπων....

Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ

EOS 1.4 TSI

Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21084 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Magnum έγραψε:

Μήτσο για το EOS και εγώ 7 μήνες περίμενα και χωρίς ξήλωμα αντιπροσώπων....


Περίμενες 7 μήνες λόγω των extra που είχες βάλει. Και σου είχαν πει για τόσο αν θυμάμαι καλά, από τη στιγμή που -τότε- για το Eos έπρεπε να περιμένει κάποιος περίπου 3,5-4 μήνες. Για το Twingo είχαν δώσει 2μηνη παράδοση και του πήγε στα 7...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21085 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Νομίζω ότι ο χρόνος παράδοσης ενός αυτοκινήτου από (ειδική) παραγγελία :

1) Δεν εξαρτάται τόσο από τον αντιπρόσωπο-εισαγωγέα όσο από το εργοστάσιο παραγωγής, τον προγραμματισμό παραδόσεων ανά χώρα, τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά και πολλά άλλα...

2) Δε νομίζω ότι έχει άμεση σχέση το θέμα που συζητάμε εδώ με τις παραδόσεις, νομίζω ότι έχει να κάνει κυρίως με την αντιμετώπιση του πελάτη και τον χειρισμό προβλημάτων.

Για να ενισχύσω την άποψη μου, να αναφέρω πως όταν ο αδερφός μου έκανε παραγγελία το Golf, του έδωσαν παράδοση σε 4,5 μήνες (λόγω ηλιοροφής και κάποιων άλλων πραγμάτων που έβαλε). Τελικά το αυτοκίνητο ήρθε μετά από 2 μήνες, κάτι που δεν ήξερε καν ο αντιπρόσωπος. Δε νομίζω λοιπόν ότι έχει να κάνει με τη δουλειά του τόσο πολύ...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21086 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Το ανέφερα διότι η Renault από όσο γνωρίζω και ελπίζω να μην παραπληροφορήθηκα ξήλωσε τον γενικό εισαγωγέα στην Ελλάδα και δε μπορούσε να φέρει στην Ελλάδα αυτοκίνητα. Το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο... Τέλος πάντων ας μην ξεφύγουμε περισσότερο από το θέμα αν και έχει κάποιες πτυχές που το αγγίζουν τα όσα συνέβησαν στη Renault αφού ήταν αποτέλεσμα συνδυασμού κακής αντιμετώπισης και παραπόνων...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21088 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
οκ μέχρι αύριο θα στείλω pm

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21114 από leftin3d
Απαντήθηκε από leftin3d στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
παιδεια παντως εμενα πραγματικα με εχετε τρομαξει...και μετα απο ολα αυτα που διαβασα εχω αρχισει να το ξανασκεφτομαι για να το παρο το εος...
Δεν λεω ολες η αιτερειες εχουν προβληματα...αλλα καποιες θα εχουν και εξυπηρετηση...σε αντιθεση με την vw.

Δηλαδη θα περνουμε ενα αυτοκινητο με ρισκο αν θα ειμαστε τυχεροι να ειναι οκ...ή αλιως να τραβηξουμε τα βασανα της Ευης...η να παθουμε κατι οπως ο Πανος...και ευτιχως που ο Πανος ειχε τυχη και δεν επαθε κατι σοβαροτερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • gustavo
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21119 από gustavo
Απαντήθηκε από gustavo στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Λίγο ή πολύ όλοι μας έχουμε αντιμετωπίσει προβληματάκια με το eos μας και χαίρομαι πραγματικά που ετέθη τούτο το ερώτημα. Ξέρετε λοιπόν πώς μας αντιμετωπίζει η vw? ΓΤΠΚ ή με άλλα λόγια στα @@ της. Και προσοχή δεν μιλώ για τους αντιπροσωπείες - που κάνουν ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό να εξυπηρετήσουν- αλλά για την μαμά vw που τολμά να βγάζει αυτοκίνητα στην παραγωγή με το γνωστό σε όλους μας 'σφύριγμα' του κινητήρα μετά τα 5Κ και να σου λέει στα μούτρα σου πως δεν υπάρχει λύση. Τελικά δίκιο έχουν στην Αμερική που λένε 'καλό αλλά volkswagen', μακριά και αγαπημένοι:gun:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21127 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Εγώ πάντως από την Kosmocar ένα μου έχει μείνει και το έχω κρατήσει μανιάτικο!!!
Έχω επέκταση εγγύησης και παλιότερα είχα αναφέρει έναν θόρυβο στον συμπλέκτη.

Μετά από άπειρα τηλέφωνα, που ακόμη και σε μία μέρα πήρα 9 (!!!!!!) διαδοχικά τηλέφωνα για να καταλήξω στον αρμόδιο, φτάσαμε στο σημείο να μιλάω με έναν κύριο ο οποιός προσπαθούσε να μου πει ότι αυτό που του διάβαζα από το χαρτί της επέκτασης, το οποίο ήταν αυτό το οποίο μου στάλθηκε και είχα πληρώσει, ΔΕΝ ισχύει και ότι ΟΧΙ δεν καλύπτεται αυτό που του ζητούσα όταν μάλιστα το γράφει ξεκάθαρα μέσα στο συμβόλαιο! Το αποτέλεσμα είναι ότι πέταξε την μπάλα στην αντιπροσωπεία που πήρα το αυτοκίνητο, λες και αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο!!

Δεν ντρέπονται καν να σε βγάζουν τρελό ακόμη και όταν έχεις το συμβόλαιο στα χέρια σου και τους το διαβζάζεις εκείνη την στιγμή!!!
Ντροπή! Μόνο αυτό λέω!

Είχα στείλει επίσης επιστολή και στην VW στην Γερμανία μαζί με ηχητικό αρχείο από τον θόρυβο, η οποία είχε απαντήσει άμεσα λέγοντάς μου όμως ότι έχει κάνει προώθηση την επιστολή στην Kosmocar και ότι θα έπρεπε να βρεθεί λύση μεταξύ μας. Ότι λύση είδατε εσείς άλλο τόσο είδα κι εγώ!

Επιπλέον να σημειώσω ότι ο θόρυβος, έστω και πολύ διακριτικός παραμένει, χωρίς να μου έχει δημιουργήσει κάτι άλλο. Αλλά εκεί που τα πήρα είναι στην αντιμετώπιση και στον εμπαιγμό!!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21134 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
λοιπον θα το συνεχίσουμε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • gustavo
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21137 από gustavo
Απαντήθηκε από gustavo στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
aris έγραψε:

λοιπον θα το συνεχίσουμε?


Καθόλου άσχημη ιδέα. Δεν θα με χάλαγε αν στέλναμε μια ενυπόγραφη επιστολή στην vw-ΚΕΠΚΑ-ΙΝΚΑ με τα παράπονά μας, αν και νομίζω οτι ηδη αρκετοί κινούνται μεμονωμένα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21138 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Βαγγέλη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi