- Δημοσιεύσεις: 5
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αγορα Αυτοκινητου
- georvasd
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
ειναι καλη η τιμη ?
η να κοιταξω για κανενα 1.4 TSI ?
Εχω μπερδευτη πολυ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αν δώσεις περισσότερες πληροφορίες θα μπορούσαμε να το εκτιμήσουμε καλύτερα.
Γενικότερα όμως είναι από τις λογικές προς χαμηλές τιμές για 1.4 (122)
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- georvasd
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
το αμαξι το οποιο εχω βρει ειναι 1.6 fsi και το δινει 8.500 ,δυστιχος ακομα δεν το εχω δει απο κοντα να εχω πληρη εικονα και ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την τιμη...αν ειναι πολλα και δεν αξιζει.
Για να κοιταξω σε αυτα τα λεφτα μετα για κανενα 1.4 TSi ο λογος που δεν κοιταω ΤSI ειναι οτι φοβαμαι για ζημιες
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
georvasd έγραψε: Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση ισως εγω δεν το διευκρινησα καλα
το αμαξι το οποιο εχω βρει ειναι 1.6 fsi και το δινει 8.500 ,δυστιχος ακομα δεν το εχω δει απο κοντα να εχω πληρη εικονα και ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την τιμη...αν ειναι πολλα και δεν αξιζει.
Για να κοιταξω σε αυτα τα λεφτα μετα για κανενα 1.4 TSi ο λογος που δεν κοιταω ΤSI ειναι οτι φοβαμαι για ζημιες
Το δικό μου αγορά 5/2008, χλμ 100,000 πρόσφατα, μαμά μηχανή 1.4 122 απείραχτη, λάδια-ξύδια στην ώρα τους..Ότι επιπλέον της αγοράς λεφτά έχω ρίξει πάνω του είναι από το βίτσιο-γουστο μου και όχι για βλάβες, πέρα από το μηχανισμό παραθύρων (αλλάχτηκε εντός εγγύησης) που είναι κοινός σε όλα τα μοντέλα και γνωστό θέμα της VW. Όσο λάδι βγάζω, σχεδόν τόσο λάδι αλλάζω μετά από 15,000χλμ. Στην αρχή το φοβόμουν (κυρίως το τούρμπο) αλλά αμα δεν το σκίζεις-καγκουρίζεις κρατάει για άλλα ..200,000χλμ. Μην το φοβάσαι.
Από εκεί και πέρα, οικονομικά ως αγορά και μόνο συμφέρει το 1.6 από εκεί και πέρα συμφέρει το 1.4. Η διαφορά τους στο δρόμο είναι η κατανομή ροπής. Στο 1.4 θα δείς πολύ καλύ επιτάχυνση από τις χαμηλές αλλά όσο ανεβάζεις (μετά τις 4500 κυρίως)θα αρχίσει να πέφτει η ροπή. Το ακριβώς αντίθετο είναι το 1.6 που ροπιάζει καλά στις ψηλές. Από εκεί και ύστερα, υπάρχουν και τα πακέτα χαρτογράφησης (προγράμματα) του κινητήρα για να αυξήσεις τις επιδόσεις και να αδειάσεις κι άλλο το πορτοφόλι σου - προσωπική μου γνώμη δεν το πειράζεις.
Σημαντικότατο επίσης στην αγορά σου είναι η οροφή! Ρίξε μια ματιά να δείς αν τα λάστιχα της οροφής έχουν ξεραθεί (πολύ σκληρά) ή έχουν ρωγμές (σκασίματα). Αν δεις, φύγε μακρία, θέλεις ένα 800αρι μόνο να τα αλλάξεις και θα σου γίνει και ενυδρείο το αυτοκίνητο στην πρώτη δυνατή βροχή. Κάντο βόλτα, μην πάρεις γουρούνι στο σακί - αν δε στο δίνουν φύγε.Έχε υπόψιν σου πως τα cabrio κουδουνάνε περισσότερο από τα συμβατικά αυτοκίνητα. Αν ακούς τριγμούς πιθανόν μια λίπανση και θα είσαι οκ, αν ακούς σε κάθε λακουβίτσα χτύπους σα να το κοπανάς με σφυρί φύγε. Τσέκαρε αν τα διάκενα της οροφής εκεί που ενώνονται με το εμπρος παρπριζ είναι ίδια (βάλε δάχτυλο). Αν δεν είναι έχει πιστικάρει η οροφή είτε από λάθος σφιξιμο είτε από τραάρισμα - προφανώς και φύγε. Άνοιξε 3-4 φορές την οροφή να δεις τη λειτουργία της. Το ιδανικό είναι να πας μια μέρα που βρέχει, εκεί θα δεις και τη στεγανότητα της (αν το έχουν έξω το αμάξι).
Δες τα όλα αυτά και μετά θα δείς αν αξίζει τα λεφτά, γιατί κάθε ζημιά (ειδικά στην οροφή) κοστίζει..
Ότι απορία έχεις ρώτα.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- georvasd
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Εαν δεν υπήρχε η καταραμένη κρίση, να σαι σίγουρος οτι κανένας δε θα πούλαγε ενα τέτοιο αυτοκίνητο σε τόσο χαμηλη τιμή.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- georvasd
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Λοιπον σημερα ειδα το αμαξι ειναι τελικα του 2007 με 65000 χιλ και εχει διαφορες γρατσουνιτσες σε προφιλακτηρες και περιφεριακα του αυτοκινητου...το θετικο ειναι οτι η οροφη ηταν σε καλη κατασταση το μονο που ειχε φθορα ηταν στο πανι που εχει για την οροφη λογικα απο τον ηλιο,αλλα νομιζω οτι σε γενικες γραμμες ειναι πολλα τα λεφτα που ζηταει?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- georvasd
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
georvasd έγραψε: Ναι αυτο το γνωριζω αλλα ειναι μεγαλη κουβεντα αυτο...
Λοιπον σημερα ειδα το αμαξι ειναι τελικα του 2007 με 65000 χιλ και εχει διαφορες γρατσουνιτσες σε προφιλακτηρες και περιφεριακα του αυτοκινητου...το θετικο ειναι οτι η οροφη ηταν σε καλη κατασταση το μονο που ειχε φθορα ηταν στο πανι που εχει για την οροφη λογικα απο τον ηλιο,αλλα νομιζω οτι σε γενικες γραμμες ειναι πολλα τα λεφτα που ζηταει?
Oι μικρογρατζουνιές περιφερειακά δεν είναι τίποτα το φοβερό, αν σε ενοχλούν διορθώνονται. Και το δικο μου έχει πάνω, και τί έγινε.. Αυτό δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα. Αυτό που ενδέχεται να σου δημιουργήσει και δεν θες γιατί θα είναι σοβαρό είναι όπως είπε ο Πάνος η στεγανότητα! Αυτό καλύτερα να το τσεκάρεις πριν το πάρεις, όχι μετά. Υπάρχουν βέβαια μέσα στο φόρουμ τρόποι και θέματα που μπορείς να διορθώσεις θέματα και μόνος σου σε περίπτωση που σου μπαζει νερά, αλλά όλα αυτά αναφέρονται σε κακοσυντηρημένες οροφές που με λίγο κόπο την κάνεις σαν καινούργια. Υπάρχει ακόμα και συνεργάτης του club ο οποίος διατηρεί συνεργείο και κάποια παιδιά του εμπιστεύτηκαν την οροφή με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Ρίξε μια ματιά εδώ για να πάρεις μια εικόνα για την οροφή.
Στο 1:57 γίνεται αναφορά στα λάστιχα της οροφής και στο πώς τη συντηρούμε. Δες πως είναι τα λάστιχα στο αυτοκίνητο της παρουσίασης που είχαμε, πρόσεξε να μη δεις πουθενά σκασίματα/σκισίματα σε αυτό που παζαρεύεις.
Στο 9:26 γίνεται αναφορά στην πίσω υδρορροή, αν μπορείς ρίξε νερό εκεί να δεις αν βουλώνει. Αν βουλώνει θέλει ξεβούλωμα (το κάνεις και μόνος σου, έχω κάνει και οδηγό εδώ ) αλλιώς σε δυνατή βροχή θα σου γίνει βρύση μέσα.
Για να κάνεις έλεγχο της οροφής για μένα βασικό είναι να ζητήσεις από τον ιδιοκτήτη/μαντρά να σου τη βάλει σε θέση service, που είναι και η θέση που φαίνεται στο βίντεο, δλδ πίσω το πορτ μπαγκάζ και πάνω στην οροφή το πίσω παρμπριζ, δηλαδή έτσι (μόλις έρθει σε αυτή τη θέση σβήνεις το αυτοκίνητο, βγάζεις και το κλειδί-ο ήχος που θα κάνει "ντιν" πολλές φορές ειναι φυσιολογικός). ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΩΣ ΤΟΤΕ ΑΣΤΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΖΗΜΙΑ.
Σε αυτή τη θέση φαίνεται το 95% της οροφής (σύνδεσμοι-λάστιχα κλπ) οπότε παίρνεις μια καλή εικόνα για την κατάσταση που βρίσκεται
ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΑ
- Θα κουνούσα ελαφρά λίγο τους συνδέσμους να δώ αν υπάρχει κάποια χαλαρότητα κάπου - κανονικά δε θα πρέπει να κουνιέται τίποτα
- Θα έλεγχα προφανώς την κατάσταση στα λάστιχα, στα σημεία που πριν ήταν κρυμμένα. Αν είναι πολύ βρώμικο το λάστιχα, με ένα νωπό πανί καθάρισε το να δεις αν είναι πουθενά σκασμένο
- Θα έλεγχα τα κορδωνάκια στην πίσω τριγωνική ταπετσαρία (φαίνονται εδώ ) αν είναι φαγωμένα-ξεφτισμένα (είναι pain in the ass να τα αλλάξεις και κοστίζουν)
- Θα έλεγχα τα πλαινά φλαπς
- Θα έλεγχα τα λάστιχα γύρω από την ηλιοροφή (ευαίσθητο σημείο)
- Θα έριχνα νερό και στην πίσω υδρορροή ( Να τι -ΔΕΝ- θέλεις να δεις ) αλλά και στην εμπρός - αν έχεις επιστροφή νερού.
ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ
- Αν έχεις λάστιχα οροφής εντελώς ξερά, που δεν πατιούνται με το δάχτυλο και έχουν ασύμμετρα κενά μεταξύ τους (πχ στο ένα σημείο είναι ενωμένα και λίγο πιο κάτω ανοίγουν) Θα πρέπει να μπορείς να κάνεις αυτό .
- Αν είναι σκισμένα
- Αν είναι ξεκολλημένα
- Αν γενικά την εβλεπα σε παρατημένη κατάσταση (προσωπικά)
Αφού λοιπόν το κάνεις κάπως έτσι το αυτοκίνητο, μπορείς να έχεις μια καλύτερη εικόνα.
Αυτά είναι τί θα έλεγχα ΕΓΩ βάσει της εμπειρίας μου με το αυτοκίνητο τα τελευταία 8+ χρόνια. Δεν είμαι μάστορας ούτε αντιπρόσωπος.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
και φυσικά να το κοιτάξεις και μηχανικά.
Σήκωσε το σε ράμπα και δες για τυχον διαροες απο σασμαν καρτερ αμορτισερ, και δες στο χωρο της ρεζέρβας την κατάσταση της μπουκαλας των υδραυλικών της οροφής
Δες μεσω αντιπροσωπειας αν τα χλμ ειναι αυθεντικά
Τσεκαρε το και με παχυμετρο βαφής εξωτερικά να βεβαιωθείς οτι δεν έχει φάει μεγαλύτερη στούκα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Πολύ σωστά αυτά που σου λέει!
Εγω δεν το έλεγξα καθόλου το θέμα οροφή και εκ του αποτελέσματος μετα απο 30.000χλμ και μεγάλες μπόρες μπορώ να πώ οτι στάθηκα τυχερός και δεν ψώνισα απο σβέρκο!
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
denkar13 έγραψε: Δεν κάνω παράθεση όλο το post του Coo αλλα άφησε εποχή!Παρακαταθήκη για τους επίδοξους Eosιτες! Μένει στα πρακτικά!
Πολύ σωστά αυτά που σου λέει!
Εγω δεν το έλεγξα καθόλου το θέμα οροφή και εκ του αποτελέσματος μετα απο 30.000χλμ και μεγάλες μπόρες μπορώ να πώ οτι στάθηκα τυχερός και δεν ψώνισα απο σβέρκο!
Δεν είναι κακή ιδέα να το κάνουμε sticky ένα θέμα με συμβουλές για επίδοξους Eosίτες.. :RTFM:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgosbarkas
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgosbarkas
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Εάν αντατρέξεις στην άδεια θα δείς οτι γράφει ΘΕΣΕΙΣ 4
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
giorgosbarkas έγραψε: Επειδη σκεπτομαι να αποχωριστω το αγαπιμενο μου eos να παω σε golf tsi 122 η tdi 105 για μεταχειρο παντα μετα του2010. βασικα το προβλημα μου ειναι οτι δε εχει 3 ζωνες το eos. λετε να υπαρχει καμια πατεντα για τριτη ζωνη? μπορει να τεριαζει πισω καθησμα απο golf? οπως κααταλαβενετε δεν γουσταρω να το δωσω διοτι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος
Αν βρείς ανταλλαγή με Passat 160άρι θα σε ενδιέφερε;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgosbarkas
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Για αυτό το είπα!Γιατί τα φοβάσαι;
Εγω με όσα εχω διαβάσει εδω αλλα και γενικά τα 122 θα τα φοβόμουν πιο πολύ ...
Στο 160άρι ξέρεις...Καδένα και αντλία νερού!
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgosbarkas
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Τα 122 βγάζουν λιγότερα αλλα βγάζουν π.χ πολύ την τουρμπίνα-wastegate που κοστίζει πολύ κλπ.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι στο 160αρι σε γενικές γραμμές ξέρεις τι να περιμένεις.Και για ενα βαρύ αμάξι όπως το EOS η το Passat όσο πιο πολύ ροπή έχεις τόσο καλύτερα!
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.