Διόδια
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
nikitas tsi έγραψε:
Δεν πληρωνω,μηπως σημαινει δεν εχω να πληρωσω?
Η Ιονια Οδος υπαρχει πολλα χρονια οπως και η Ατικη οδος και η Νεα οδος.
Αυτες οι διαμαρτυριες με αυτο τον τροπο γιατι δεν γινοντουσαν με την προηγουμενη κυβερνηση που δεν ειχε γινει καμια περικοπη μισθου,δωρου συν οτι αλλο?
Δηλαδη το διοδιο με 1,50 ειναι φτηνο και με 2.00 ακριβο και αντιδρας ετσι?
++1
Νικήτα και Πασχάλη, κανείς δεν είπε ότι το 1,50 είναι φθηνό και το 2,00 ακριβό. Είναι η οικονομική κατάσταση των περισσοτέρων πλέον τέτοια που ακόμα και το ευρω υπολογίζεται πολύ διαφορετικά από ότι 1-2 χρόνια πριν. Η πολιτική συζήτηση περι περικοπών και μνημονίου είναι ατέρμονη και δε νομίζω εντός του συγκεκριμένου θέματος. Είναι πολύ περισσότερο κοινωνικό το θέμα και λιγότερο πολιτικό το πως έφτασαν εκεί που έφτασαν τα διόδια και το "δεν πληρώνω"..
Κάποτε διαμαρτύρονταν όλοι γιατί η αμόλυβδη από το 0,76 πήγε στο 0,90/λίτρο και ήταν έτοιμοι να βγούν στους δρόμους. Τώρα πάει στο 1,80/λίτρο για να τσεπώνει το 40% το κράτος και κανείς δε λέει κάτι, απλά κουνάμε το κεφάλι. Έχουμε σκύψει όλοι το κεφάλι. Αλλά σε αυτή την περίπτωση της βενζίνης "no gas, no party".. Με τα διόδια όμως αφού δε μας έπιανε η τροχαία "no money,no problem"..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Θυμάμαι πρίν χρόνια οτι τα διόδια Αφιδνών δημιουργήθηκαν με σκοπό να βοηθήθεί το κράτος τότε για να τελειώσει η Ε.Ο μέχρι τη Θήβα και μετά θα έκλειναν. Απο τότε όχι μόνο έκλεισαν, αλλά το αντίτιμο που πληρώναμε τότε και θυμάμαι κατι 150δρχ το οποίο είχε φτάσει το ανώτατο των 250 δρχ, στην αλλαγή του € έγινε 1€=350δρχ. Μέχρι να περιέλθουν τα συγκεκριμένα διόδια σε χέρια ιδιωτών, το ανώτατο που πληρώναμε για το ένα ρεύμα ήταν 1,40 € (Το άλλο ρεύμα ήταν ελεύθερο). Απο την ιδιωτικοποίηση και ύστερα φτάσαμε στα 2,05 για έακαστο ρεύμα και όλα αυτά σε λιγότερο απο 1 χρόνο!!!!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4441
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τις επόμενες ημέρες, ενδεχομένως και την ερχόμενη Δευτέρα, αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με τις θέσεις της κυβέρνησης για τα έργα που είναι σε εξέλιξη για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, που θα αφορούν, μεταξύ άλλων, και στον εξορθολογισμό του ύψους των διοδίων.
Όπως προέκυψε κατά τη συνεδρίαση του ΚΤΕ Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων όπου ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας ενημέρωσε τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για το σύνολο των πολιτικών του υπουργείου αλλά και για το στάδιο των πρωτοβουλιών που βρίσκονται σε εξέλιξη, αναμένεται να ανακοινωθεί η δραστική μείωση (έως και 50%) της βάσης υπολογισμού ανά χιλιόμετρο, με στόχο τα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Στο ίδιο πλαίσιο, και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να προβλέπονται, μεταξύ άλλων, εκπτωτικές κάρτες για τους συχνούς χρήστες, αλλά και αναλογική χρέωση με βάση τα διασχιζόμενα χιλιόμετρα.
Επιπλέον, οι ανακοινώσεις θα αφορούν στο θέμα της εξασφάλισης της συνέχισης των έργων για τους επόμενους 8 μήνες, δηλαδή της συνέχισης της χρηματοδότησής τους από τις τράπεζες, στη δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου που θα έχει ως "προίκα" τα μελλοντικά έσοδα των διοδίων, καθώς επίσης και στον επανασχεδιασμό της πορείας των έργων αυτών.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και για το Θριάσιο έχουν δοθεί παρατάσεις κατόπιν αιτήματος των υποψήφιων επενδυτών, ενώ συνεχίζεται και η προσπάθεια ανεύρεσης επενδυτών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα δε με άλλες πληροφορίες, υπάρχει "αναθέρμανση" του ενδιαφέροντος της κινεζικής πλευράς για τον εμπορευματικό σταθμό στο Θριάσιο και τον σιδηρόδρομο, ενώ ενδιαφέρον εκφράζεται και από τη γερμανική και γαλλική πλευρά.
Όσον αφορά στις αποκρατικοποιήσεις, οι ίδιες πηγές επεσήμαιναν ότι απαιτείται χρηματοοικονομικός σύμβουλος, τον οποίο όμως δεν διαθέτει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον οποίο έχει αναλάβει να ορίσει το υπουργείο Οικονομικών.
Ακόμη, οι βουλευτές του ΚΤΕ ενημερώθηκαν και για το γεγονός ότι το υπουργείο χρειάζεται 3,4 δισ. ευρώ για την κάλυψη όλων των αναγκών του σε όλους τους τομείς για την περίοδο έως το 2015.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Κι αυτό, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα απαιτηθεί η ρύθμιση να περάσει από την Βουλή, με αποφάσεις της οποίας κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης, κατά συνέπεια και το ύψος των καταβαλλόμενων διοδίων.
Εκτός από τον ειδικό λογαριασμό στην Τράπεζα της Ελλάδος, όπου θα μπουν 500 εκατομμύρια ευρώ, για τις ανάγκες των υπό εξέλιξη έργων, τα υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, προχωρούν στην συγκρότηση της εταιρίας που θα διαχειριστεί το κονδύλι ύψους, 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ.
Το εν λόγω κονδύλι προέρχεται από ρευστοποίηση μελλοντικών εσόδων του δημοσίου από τα διόδια και ουσιαστικώς, αποτελεί την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, προς την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την οποία ζητήθηκε η χρηματοδότηση των έργων, έως ότου ολοκληρωθεί και οριστικοποιηθεί σε κείμενο η επαναδιαπραγμάτευση με τις Τράπεζες που δανειοδοτούν (χρηματοδοτούν) τα έργα.
Με τα προαναφερθέντα κονδύλια, το δημόσιο θα καλύψει και την διαφορά από την μείωση των διοδίων, που όπως είπε ο υπουργός Υποδομών, θα είναι 25 – 30% για τα ολοκληρωμένα τμήματα και 50%, για τα υπό κατασκευή.
Να προλαβουμε να τα "αρπάξουμε" στην έξοδο του Πάσχα δηλαδή...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gustavo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Στα μέσα Μαΐου, θα τεθούν....για τα υπό κατασκευή.
Από τα μέσα Μαϊου το πήγαμε τώρα αρχές Σεπτέμβρη!
Θετική έκβαση είχαν οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης.
Οι δύο πλευρές μονόγραψαν το κείμενο του μνημονίου συνεργασίας και συναντίληψης, που είχε προταθεί εκ μέρους του υπουργείου στις 14 Απριλίου, μνημόνιο το οποίο περιελάμβανε και τη μείωση των διοδίων.
Θετική είναι και η στάση των τραπεζών, που χρηματοδοτούν τα έργα, εκπρόσωποι των οποίων συμμετείχαν στις διαπραγματεύσεις.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας, η τελική συμφωνία των δύο πλευρών τοποθετείται στα τέλη Ιουλίου και προς το τέλος του καλοκαιριού εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί η μείωση των διοδίων κατά 25-30% σε όλο το δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα.
Μέχρι τότε θα ανεβάσουν τις τιμές 25-30% σε όλο το δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα, οπότε όλοι χαρούμενοι.. :sarcastic
Οι κ.κ. Ρέππας και Μαγκριώτης υπογράμμισαν ότι απ ' όλη αυτήν τη διαδικασία ''μπήκε φρένο'' στις μεγάλες αυξήσεις διοδίων που οι αρχικές συμβάσεις προέβλεπαν να επιβληθούν το πρώτο εξάμηνο του 2011. Οι αυξήσεις αυτές υπολογίζονταν στο 40% των σημερινών τιμών στο τμήμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Ελευσίνα-Κόρινθος.
Απλά το έχω απορία. Οι αρχικές συμβάσεις που έχουν κάνει, τί ουσιαστικά προβλέπουν; Ότι μέχρι το 2020 θα χρειάζονται οι οδηγοί ευρώ 450 για να πάνε Αθήνα - Θεσσαλονίκη; Γιατί αυτό το 40% δεν είναι και λίγο.. Και αν κάθε χρόνο γίνεται μια τέτοια αναπροσαρμογή, κλάψε με Μπάμπη...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Δεν θα προχωρήσει στις προαναγγελθείσες μειώσεις στις τιμές των διοδίων η κυβέρνηση, αφού, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, κ. Γιάννη Μαγκριώτη, «δεν θα γίνει πράξη η μείωση των διοδίων, γιατί οι τράπεζες θεωρούν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα».
Μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών δήλωσε ότι «το 2010 προτείναμε τη μείωση των διοδίων. Τράπεζες και παραχωρησιούχοι δεν δέχονταν συζήτηση... η ευθύνη είναι στην πλευρά των τραπεζών. Εμείς διαφωνούμε με αυτή την εκτίμηση. Τους καλούμε να ξεκινήσουν την επαναχρηματοδότηση, ώστε να ολοκληρωθούν τα έργα».
Η ομολογία του κ. Μαγκριώτη προκάλεσε την άμεση αντίδραση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, ο οποίος είπε πως «πρέπει να πουμε στους πολίτες την αλήθεια. Ότι δεν υποσχόμαστε απλά για να κερδίσουμε χρόνο».
Ο κ. Μαγκριώτης προσπάθησε να εξηγήσει για ποιο λόγο η κυβέρνηση δεν μπορεί να επιβάλει στις κοινοπραξίες την μείωση του αντιτίμου που πληρώνουν οι οδηγοί στους σταθμούς διοδίων. «Μπορούμε να καταγγείλουμε τις συμβάσεις. Αν το κάνουμε αυτό, τα έργα θα σταματήσουν και θα πρέπει να πληρώνουμε αποζημιώσεις…», επιχειρηματολόγησε ο υφυπουργός Υποδομών.
Με την τοποθέτηση του κ. Μαγκριώτη στη Βουλή κλείνει το κεφάλαιο της μείωσης των διοδίων, που η κυβέρνηση είχε προαναγγείλει εδώ και μήνες. Ο αρμόδιος υφυπουργός παλαιότερα είχε εξαγγείλει συμπίεση της τιμής του διοδίου, δραστικό περιορισμό της στα υπό κατασκευή τμήματα των αυτοκινητοδρόμων, διευκολύνσεις με εκπτωτικές κάρτες για τις τοπικές μετακινήσεις, αλλά και χαμηλότερες τιμές για τους οδηγούς που κινούνται πολύ συχνά στις εθνικές οδούς.
Προφανώς, όμως όλες αυτές οι δεσμεύσεις αποδεικνύνονται κενό γράμμα και οι εξαγγελίες του κ. Μαγκριώτη ότι τα διόδια θα γίνουν φθηνότερα μοιάζουν με απόψεις… last year.
Πηγή
Όχι που θα τα μειώνανε... :malakia:
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4441
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Άλλωστε ποιος παίρνει πλέον αυτοκίνητο με τέτοια κρίση-φόβο για το μέλλον και τέτοια τιομή στην βενζίνη;;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτο το κινημα Δεν πληρωνω,υπαρχει ακομα;
Στην αρχή ήταν πολύ έντονο….
Τους τελευταίους μήνες έχω καιρό να τους δω στην Αθηνών Λάμιας ακόμα και τις Κυριακές απόγευμα που έχει επιστροφή..
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4441
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Το ίδιο και στις Αφίδνες χθες το απόγευμα.Σημερα στις 17.30 που περασα απο τα διοδια Κορινθου,τα ειχε αφησει ανοιχτα το ΠΑΜΕ.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Διόδια αυξημένα από 0,30 μέχρι 1,40 ευρώ, αναλόγως κατηγορίας οχήματος, θα πληρώνουν οι οδηγοί από την 1η Οκτωβρίου, σε όλους τους σταθμούς της Εγνατίας Οδού, σύμφωνα με ανακοίνωση της φερώνυμης εταιρείας και βάσει σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης.
Αναλυτικότερα, στο 1,70 ευρώ από 1,40 ευρώ μέχρι σήμερα αυξάνεται το κόστος των διοδίων για τα δίκυκλα και τα τρίκυκλα, ενώ για τα ελαφρά οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και με ύψος έως 2,20 μέτρων, το τίμημα διαμορφώνεται στα 2,40 ευρώ από 2.
Κατά ένα ευρώ θ΄αυξηθούν τα διόδια για τα φορτηγά, τα λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες (στα 6 ευρώ από 5 μέχρι σήμερα). Στην περίπτωση εκείνων με τέσσερις και περισσότερους άξονες, το κόστος διέλευσης από τους σταθμούς των διοδίων αυξάνεται στα 8,40 από 7 ευρώ.
Πηγη
Σιγά μη τη γλύτωνε η Εγνατία Οδός. :tsantila:
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.