Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αποστολή του άρθρου με e-mail Εκτύπωση του άρθρου
Ποιος δεν θα ήθελε ένα μοντέλο που το καλοκαίρι είναι ανοιχτό και το χειμώνα κλείνει και γίνεται «κανονικό»; Ένα μοντέλο που προσφέρει όλο το μεγαλείο ενός κάμπριο χωρίς καμία παραχώρηση από την πάνινη οροφή όταν αυτή είναι κλειστή;
Η ιδέα ακούγεται εκπληκτική. Όταν τα πρώτα CC μοντέλα παρουσιάζονταν δέκα χρόνια πριν, οι κατασκευαστές νόμιζαν ότι είχαν βρει φλέβα χρυσού. Ακόμη πιο τυχεροί οι μικρότεροι κατασκευαστές που έφτιαχναν τις περίτεχνες σκληρές κατασκευαστές για λογαριασμό των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Τη μόδα έφερε η Mercedes SLK, όμως το μοντέλο που τη διέδωσε ήταν το Peugeot 206cc. Μετά από αυτό κάθε μάρκα ήθελε ένα κομμάτι από την «πίτα». Από τη Ford που για πρώτη φορά μας έδωσε Focus ανοιχτό, και την Opel, όχι με ένα, αλλά με δύο μοντέλα (ποιος ξεχνάει το Tigra), μέχρι και την Daihatsu και το λιλιπούτειο Copen.
Τα CC αγαπήθηκαν από τους αγοραστές και τους κατασκευαστές. Οι πρώτοι τα έβρισκαν πολύ έξυπνα, οι δεύτεροι τα έβλεπαν ως το καλύτερο τρόπο να πουλάνε μικρομεσαία σε τιμές μεγάλων. Η αλήθεια, βλέπεις, ήταν πως ένα μικρομεσαίο CC ήταν πιο ακριβό ακόμη και από τις γρήγορες εκδόσεις GTI του ίδιου μοντέλου.
Δεν βοηθούσε πολύ και ότι για να μειωθεί το κόστος τα περισσότερα μοντέλα πουλήθηκαν με κινητήρες που δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στο αυξημένο βάρος. Μετά το πέρασμα του πρώτου έρωτα, αδυναμίες όπως ο κινητήρας και η αυξημένη κατανάλωση άρχισαν να εμφανίζονται.
Μετά εμφανίστηκαν άλλα θέματα, όπως η αυξημένη πολυπλοκότητα του μηχανισμού οροφής αλλά και το κόστος επισκευής της. Όπως με όλες τις καινοτομίες, μετά την αρχική εντύπωση πολλά μειονεκτήματα άρχισαν να γίνονται εμφανή.
Όπως το ότι προκειμένου οι οροφές να είναι μικρές, το παρμπρίζ των CC ήταν τόσο κεκλιμένο που σχεδόν σκέπαζε τα κεφάλια των εμπρός επιβατών, σε σημείο που δεν θύμιζε καν ανοιχτό μοντέλο από μέσα.
Η οροφή επηρέαζε φυσικά ολόκληρη τη σχεδίαση των μοντέλων, αναγκάζοντάς τα σε μακριά ουρά, και έτσι δεν ήταν λίγα τα αυτοκίνητα CC που όταν έκλειναν την οροφή όχι μόνο δεν ήταν τόσο όμορφα αλλά γίνονταν ιδιαίτερα άσχημα.
Η εμμονή, τέλος, πολλών κατασκευαστών στην υφασμάτινη κουκούλα, και η διαφορά που είχε σε όλους τους αρνητικούς τομείς για τα CC, έδωσε το τελευταίο χτύπημα. Σήμερα με εξαίρεση τους Γάλλους κατασκευαστές, οι υπόλοιποι δεν ανανέωσαν τη γκάμα τους.
www.autotriti.gr/dat...p
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Ειδικά στο θέμα των κινητήρων υπάρχει υπερβολή... Αναφορικά οι 122/160 του EOS και ο 180 του Astra είναι αρκετοί για να αντεπεξέλθουν στο αυξημένο βάρος.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
dragonfighter έγραψε: Μπαα, όταν πρωτοβγήκε με τον 1.6 δεν τράβαγε...
Δε λέω πως ο 1.6 το έκανε πύραυλο το αυτοκίνητο, αλλά δεν αγοράζεις GTi...cruiser αγοράζεις. Αργότερα του δώσανε περισσότερη δύναμη.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Coo έγραψε: Σωστός ο παίχτης... (ας μην ούρλιαζε μέσα η Α και θα έβλεπες και ο διαχειριστής...χιχιχι)
ασε ρε τα ψόφια που τα ρίχνεις όλα στον γυναικειο άμαχο πληθυσμό!!!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.