Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77910 από Coo
Ήταν η καλύτερη ιδέα μετά το αυτοκίνητο με τέσσερις ρόδες: Ένα μοντέλο που θα μπορούσε να ήταν κλειστό ή ανοιχτό χωρίς τα προβλήματα μίας πάνινης οροφής. Η ιδέα αγαπήθηκε όσο τίποτε άλλο, όμως σήμερα η κατηγορία πεθαίνει. Γιατί;

Αποστολή του άρθρου με e-mail Εκτύπωση του άρθρου
Ποιος δεν θα ήθελε ένα μοντέλο που το καλοκαίρι είναι ανοιχτό και το χειμώνα κλείνει και γίνεται «κανονικό»; Ένα μοντέλο που προσφέρει όλο το μεγαλείο ενός κάμπριο χωρίς καμία παραχώρηση από την πάνινη οροφή όταν αυτή είναι κλειστή;

Η ιδέα ακούγεται εκπληκτική. Όταν τα πρώτα CC μοντέλα παρουσιάζονταν δέκα χρόνια πριν, οι κατασκευαστές νόμιζαν ότι είχαν βρει φλέβα χρυσού. Ακόμη πιο τυχεροί οι μικρότεροι κατασκευαστές που έφτιαχναν τις περίτεχνες σκληρές κατασκευαστές για λογαριασμό των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Τη μόδα έφερε η Mercedes SLK, όμως το μοντέλο που τη διέδωσε ήταν το Peugeot 206cc. Μετά από αυτό κάθε μάρκα ήθελε ένα κομμάτι από την «πίτα». Από τη Ford που για πρώτη φορά μας έδωσε Focus ανοιχτό, και την Opel, όχι με ένα, αλλά με δύο μοντέλα (ποιος ξεχνάει το Tigra), μέχρι και την Daihatsu και το λιλιπούτειο Copen.

Τα CC αγαπήθηκαν από τους αγοραστές και τους κατασκευαστές. Οι πρώτοι τα έβρισκαν πολύ έξυπνα, οι δεύτεροι τα έβλεπαν ως το καλύτερο τρόπο να πουλάνε μικρομεσαία σε τιμές μεγάλων. Η αλήθεια, βλέπεις, ήταν πως ένα μικρομεσαίο CC ήταν πιο ακριβό ακόμη και από τις γρήγορες εκδόσεις GTI του ίδιου μοντέλου.

Δεν βοηθούσε πολύ και ότι για να μειωθεί το κόστος τα περισσότερα μοντέλα πουλήθηκαν με κινητήρες που δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στο αυξημένο βάρος. Μετά το πέρασμα του πρώτου έρωτα, αδυναμίες όπως ο κινητήρας και η αυξημένη κατανάλωση άρχισαν να εμφανίζονται.

Μετά εμφανίστηκαν άλλα θέματα, όπως η αυξημένη πολυπλοκότητα του μηχανισμού οροφής αλλά και το κόστος επισκευής της. Όπως με όλες τις καινοτομίες, μετά την αρχική εντύπωση πολλά μειονεκτήματα άρχισαν να γίνονται εμφανή.

Όπως το ότι προκειμένου οι οροφές να είναι μικρές, το παρμπρίζ των CC ήταν τόσο κεκλιμένο που σχεδόν σκέπαζε τα κεφάλια των εμπρός επιβατών, σε σημείο που δεν θύμιζε καν ανοιχτό μοντέλο από μέσα.

Η οροφή επηρέαζε φυσικά ολόκληρη τη σχεδίαση των μοντέλων, αναγκάζοντάς τα σε μακριά ουρά, και έτσι δεν ήταν λίγα τα αυτοκίνητα CC που όταν έκλειναν την οροφή όχι μόνο δεν ήταν τόσο όμορφα αλλά γίνονταν ιδιαίτερα άσχημα.

Η εμμονή, τέλος, πολλών κατασκευαστών στην υφασμάτινη κουκούλα, και η διαφορά που είχε σε όλους τους αρνητικούς τομείς για τα CC, έδωσε το τελευταίο χτύπημα. Σήμερα με εξαίρεση τους Γάλλους κατασκευαστές, οι υπόλοιποι δεν ανανέωσαν τη γκάμα τους.

www.autotriti.gr/dat...p

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77911 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
Παράλογο άρθρο σίγουρα δεν είναι, οπωσδήποτε όμως υπάρχουν ίχνη υπερβολής!!

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77912 από Coo
Πάντως το EOS δεν το αναφέρει, και ας ήταν για καιρό πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία αυτή.
Ειδικά στο θέμα των κινητήρων υπάρχει υπερβολή... Αναφορικά οι 122/160 του EOS και ο 180 του Astra είναι αρκετοί για να αντεπεξέλθουν στο αυξημένο βάρος.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77913 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
Μπαα, όταν πρωτοβγήκε με τον 1.6 δεν τράβαγε...

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77914 από Coo

dragonfighter έγραψε: Μπαα, όταν πρωτοβγήκε με τον 1.6 δεν τράβαγε...


Δε λέω πως ο 1.6 το έκανε πύραυλο το αυτοκίνητο, αλλά δεν αγοράζεις GTi...cruiser αγοράζεις. Αργότερα του δώσανε περισσότερη δύναμη.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77915 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
Πρωτο κυκλοφόρησε 2lt και 2t turbo αν θυμάστε...αργότερα ήρθε το 1.6

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": Coo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77916 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
σωστός ο corbilos

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77917 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
Τι μας λένε ρε τα Guardi τα 122αρακια. Ακόμα θυμάμαι τον Γελαδάκο ενα όμορφο βράδυ επιστροφής απο εκδρομή, με κασκόλ ανοιχτή οροφή και φουλ χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη του κολλημένο πίσω στο προφυλακτήρα του διαχειριστη να τον κάνει ο Θεός, να του ανάβει τα φώτα και να του πατάει κόρνες να κάνει στην μπάντα. :PPP :PPP :PPP

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77918 από Coo
Σωστός ο παίχτης... (ας μην ούρλιαζε μέσα η Α και θα έβλεπες και ο διαχειριστής...χιχιχι)

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77919 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
Υπερβολές...το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι εταιρείες θα έπρεπε να έχουν επενδύσει περισσότερο στην εκπαίδευση του προσωπικού τους για τη σωστή συντήρηση ή επισκευή του μηχανισμού, τίποτα παραπάνω. Από εκεί και πέρα μια μεταλλική οροφή μόνο θετικά στοιχεία έχει...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77921 από Corbil

Coo έγραψε: Σωστός ο παίχτης... (ας μην ούρλιαζε μέσα η Α και θα έβλεπες και ο διαχειριστής...χιχιχι)


ασε ρε τα ψόφια που τα ρίχνεις όλα στον γυναικειο άμαχο πληθυσμό!!!

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77922 από leftin3d
Απαντήθηκε από leftin3d στο θέμα Re:Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
Αυτο που λεει ο βαγγελης, καλυτερη εκπαιδευση προσωπικου να υπαρξει ειναι το βασικοτερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #77923 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;
Το αυξημένο κόστος κατασκευής, συντήρησης και επισκευής της οροφής οδήγησε τις αυτοβιομηχανίες να σταματήσουν την παραγωγή των CC με σκληρή οροφή. Όταν κάποια στιγμή δουν οτι τα CC με μαλακή οροφή δεν πουλάνε, θα τα επαναφέρουν. Έτσι πιστεύω.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.