Γυάλισμα σε φρεσκοβαμμένο
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Έχω βάψει τη μηχανή μου (δίτροχο, όχι του Eos.. χαχαχα ) με τον προβλεπόμενο τρόπο: Λύσιμο, Τρίψιμο, αστάρωμα, βαφή με πιστόλι και 5-6 στρώματα βερνίκι. Λόγω του υδατοδιαλυτού χρώματος έβγαλε και την υφή πορτοκαλιού (αναμενόμενο) η οποία θα εξομαλυνθεί με τρίψιμο στο βερνίκι και αλοιφή γυαλίσματος σήμερα ή άυριο, ώστε να μονταριστούν τα κομμάτια πάνω στο σασί της μηχανής.
Πέρα από αυτό όμως, γνωρίζω πως θα πρέπει να περάσει λίγος χρόνος μέχρι να θεωρηθεί απόλυτα "ψημένο" και σκληρό το βερνίκι.
Τί θα μπορούσα (ΑΝ υπάρχει κάτι) να βάλω μετά το γυάλισμα ώστε να προστεθεί κάποιο στρώμα προστασίας του χρώματος;

Δεν είναι η επιπλέον γυαλάδα ο στόχος (φαντάζομαι με το γυαλιστικό θα είναι κούκλα) αλλά ένα επιπλέον στρώμα προστασίας.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Επισκέπτης
-
Οσο αφορα το γυαλισμα,αφησε το βερνικι να στεγνωσει μερικες μερες καλα και μετα προχωρα σε γυαλοχαρταρισμα και γυαλισμα.Ο χρονος αναμονης εξαρταται απο την θερμοκρασια περιβαλλοντος και την ποιοτητα,ειδος του βερνικιου που χρησιμοποιηθηκε.
Οταν σκληρηνει εντελως μπορεις αφοβα να γυαλοχαρταρεις και να γυαλισεις,προσεχοντας μονο να χρησιμοποιησεις αλοιφες χωρις σιλικονη δλδ bodyshop safe.
Περνωντας στο κερωμα,θα προτεινα να αφησεις κανα μηνα την επιφανεια χωρις κερι και μετα να κερωσεις.Σχεδον ολα τα κερια εχουν και σιλικονες στην συνθεση τους και τον λογο αυτο δεν ενδεικνυται το κερωμα μετα απο βαφη της επιφανειας.Καποια natural blended waxes ειναι silicone free αλλα κοστιζουν και μαλλον τα καθιστουν ασυμφορη αγορα για τον σκοπο που θες.Sorry για το σεντονι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σε κατάστημα που πήγα μου πρότειναν αυτή την αλοιφή (πάνω δεξιά). Δε γνωρίζω αν είναι γνωστή ή όχι, αλλά με αρκετή υπομονή και τη βοήθεια αλοιφαδόρου μπορώ να πώ πως γυάλισε αρκετά η επιφάνεια και το αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό. Τη συγκεκριμένη μου τη σύστησαν στο κατάστημα από όπου αγόρασα το χρώμα και το θεώρησα (ως άσχετος) πιο "ασφαλές" να ακολουθήσω τη συμβουλή του.
Από εκεί και πέρα, σίγουρα θα το κερώσω, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους αφού από γυαλάδα πάμε καλά. Απλά θέλω αυτή την έξτρα προστασία.
Συζητώντας μου έχουν πει πως για να "ψηθεί" καλά το βερνίκι θέλει περίπου ένα δίμηνο - σίγουρα ο μήνας που μου λες είναι αρκετός; Απλά ρωτάω..
Αυτό που μου πρότεινε προηγουμένως ο Θοδωρής (ευχαριστώ) βάσει των χαρακτηριστικών που βλέπω να έχει (από το 1-10) δείχνει να κάνει για τη δουλειά. Εκτός αν έχεις κάποιο να μου προτείνεις που θεωρέις πιο καλό / κατάλληλο.
Και εν τέλει αξίζει (πέρα του ψυχολογικού) η ιστορία με το κέρωμα ή δε θα δώ μεγάλη διαφορά;
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και τις πληροφορίες. :clap:
Εδώ είναι την επόμενη ημέρα του βερνικώματος. Φαίνεται καθαρά η υφή πορτοκαλιού στις αντανακλάσεις του φωτός.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Εδώ είναι κατα τη διάρκεια του τριψίματος του βερνικιού. Έχασε τη γυαλάδα αλλά η επιφάνεια όταν ολοκληρώθηκε το τρίψιμο έγινε εντελώς λεία. Σε δοκιμαστικό κομμάτι που πέρασα την παραπάνω γυαλιστική αλοιφή, η γυαλάδα επανήλθε στα επίπεδα της πρώτης φωτογραφίας.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Γενικά αξίζει!! Το κέρωμα πέρα απο τη προστασία σου τονώνει και το χρώμα και η διαφορά φαίνεται έντονα κυρίως σε μεγάλες επιφάνειες όπου με κατάλληλη προετοιμασία πραγματικά θα κάθεσαι να το χαζεύεις. Τώρα το τι κερί ή sealant θα επιλέξεις πέρα απο αυτη την ειδική περίπτωση εξαρτάτε καθαρά απο εσένα με το πόσο θα ασχοληθείς και πόσα θα δώσεις,Coo έγραψε: Και εν τέλει αξίζει (πέρα του ψυχολογικού) η ιστορία με το κέρωμα ή δε θα δώ μεγάλη διαφορά;
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Corbil έγραψε: Ουαου!!!!
Αμα χρειαστεί σου βάφω και το Eos... :PPP
Θοδωρή δεν θέλω να ξοδέψω μια μικρή περιουσία. Αυτό που θέλω όπως είπα και στην αρχή ειναι να προσθέσω αν ειναι δυνατόν ένα επιπλέον στρώμα προστασίας στο βερνικι. Δεν ειναι δουλεια απο επαγγελματία, ειναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με το άθλημα και αν και έριξα αρκετή μελέτη μα διάβασμα και συζήτηση πάνω στο θέμα θέλω να ειμαι όσο το δυνατόν πιο σίγουρος για την αντοχή στο χρόνο και τον καλοκαιρινό ήλιο που έρχεται.
Αυτό που προτείνεις δείχνει να με καλύπτει, και οικονομικό και για τη χρήση που θέλω, απλα απο ότι φαίνεται θα πρέπει να περιμένω λίγο.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Επισκέπτης
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.