Σημαντικη αναβαθμιση για κινητηρες CAVD 1.4-160Hp

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν - 11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #76308 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Σημαντικη αναβαθμιση για κινητηρες CAVD 1.4-160Hp
O tsi 160 & 180 βγάλανε γενικά κάποια προβλήματα και ειδικά ο 180αρης. Πέρα απο αυτό ήταν και αυξημένο το κόστος παραγωγής.
Ο 2.0 με τα 180 που θα μπει στο scirocco λένε οτι ειναι οικονομικοτερος από τον 160αρη. Σε 1,4 τsi θα υπάρξει πλέον ένας με 125 άλογα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #76312 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Σημαντικη αναβαθμιση για κινητηρες CAVD 1.4-160Hp
O 160αρης

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #76313 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Σημαντικη αναβαθμιση για κινητηρες CAVD 1.4-160Hp
Πάει περίπατο η μεταπωλητική αξία...ήταν που ήταν, απόγινε...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν - 11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #76314 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Σημαντικη αναβαθμιση για κινητηρες CAVD 1.4-160Hp
Μη το λες στην Ελλάδα είμαστε που τα 2.0 ειναι απαγορευτικά.
Και ο 180αρης που έμπαινε στο πολο gti & cupra καταργηθηκε

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #76323 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Re:Σημαντικη αναβαθμιση για κινητηρες CAVD 1.4-160Hp
Εδώ καταργησαν το EOS επειδή τους ήταν ασυμφορο στην κατασκευή, στον κινητήρα θα έμεναν;

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #76326 από thodoris
Για μενα ο 1,4 tsi 160 είναι κινητήρας καθαρά joker. Εχω δει να σπάνε μαμά με πολύ κοσμία χρήση αλλά και να αντέχουν πιέσεις πάνω απο 1,6 1,7 που σχεδόν κάθε μέρα τα σκίζουν να είναι απροβληματιστα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #76332 από Coo

vabatzis έγραψε: Πάει περίπατο η μεταπωλητική αξία...ήταν που ήταν, απόγινε...


A εσύ έχεις ακόμα ελπίδες ότι κάποτε θα δώσουμε τα αυτοκίνητα χωρίς να τα χαρίσουμε; χαχαχα χαχαχα
Άκου και ένα άλλο:
Χτυπά ο Ζαν-Κλωντ Βαν Νταμ την πόρτα του Τοτού:
- Ποιός είναι;
- Ο Ζαν-Κλωντ Βαν Νταμ.
- Να φύγετε και οι τέσσερις!

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi