Re:Καδένα και τεντωτήρας

Περισσότερα
5 Χρόνια 10 Μήνες πριν #84330 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Έχει κανείς πρόσφατη εμπειρία από αλλαγή καδένας και λοιπών ανταλλακτικών που περιλαμβάνει το πακέτο; Αν ναι, τι ποσό πληρώθηκε;

Χθες ήρθε και η δική μου σειρά, στα 204.000 χλμ. Το συνεργείο στο οποίο το πηγαίνω μου είπε ότι έχει αλλάξει το πακέτο, είναι κοινό πλέον σε 122άρια και 160άρια όπως επίσης έχει αλλάξει και η τιμή. Συνολική εκτίμηση μου έδωσε γύρω στα 600 με 700, αλλά περιμένω σήμερα επιβεβαίωση αφού μιλήσει με αντιπροσωπεία.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 10 Μήνες πριν #84331 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Όντως η τιμή στην αντιπροσωπία εκεί κυμαίνεται, και περιλαμβάνει όλα τα ανταλλακτικά και νομίζω και εργασία. Έκανα αλλαγή πριν 2 χρόνια. Τα τελευταία χρόνια έχουν χτυπήσει αρκετά με καδένα και γι αυτό μείωσαν τη τιμή του πακέτου. Στο κόστος υπολόγισε επιπλέον και αλλαγή λαδιών. Και όλα αυτά αν γίνουν στην αντιπροσωπία.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 10 Μήνες πριν #84334 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Ευχαριστώ Θοδωρή.

Τελικά το συνολικό κόστος φτάνει τα 750 ευρώ και περιλαμβάνει τα πάντα, αλλαγή λαδιών και εργασία. Η αλλαγή του γραναζιού μεταβλητού είναι πλέον υποχρεωτική και περιλαμβάνεται στο κιτ που δίνει η αντιπροσωπεία (τουλάχιστον έτσι μου είπε το συνεργείο). Τρίτη που έχω το ραντεβού θα μάθω λεπτομέρειες και θα ενημερώσω.

Και εις άλλα με υγεία..

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84335 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Re:Καδένα και τεντωτήρας
Αν σου είναι εύκολο Βαγγέλη βάλε και τον κωδικό του κιτ αντικατάστασης.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84336 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Re:Καδένα και τεντωτήρας
Τρίτη θα έχω όλες τις πληροφορίες, θα ενημερώσω αναλυτικά..

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84338 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Λοιπόν, το παρέλαβα πριν λίγο και παραθέτω τα καθέκαστα:

1. Κιτ χρονισμού (καδένα, τεντωτήρας, 2 γλύστρες, γρανάζι στροφάλου, γρανάζι μεταβλητού, γρανάζι εκκ. εξαγωγής) με κωδικό 03C198229C και κόστος 340 ευρώ με ΦΠΑ
2. Φλάντζα καθρέπτη
3. 2 βίδες εκκεντροφόρων
4. Τσιμούχα στροφάλου
5. Κόλλα κάρτερ
6. Καδένα αντλίας λαδιού (03C115225A)
7. Γρανάζι αντλίας λαδιού (03C115121J)
8. 1.5 λίτρο αντιψυκτικό G12 plus
9. 1 λίτρο λάδι

συν αντλία νερού (03C121008H) η οποία άρχισε να τρέχει όταν το άνοιξαν.

Κόστος ανταλλακτικών: 560 ευρώ
Κόστος εργασίας: 225 ευρώ

Βαγγέλης - 1.4 TSi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": thodoris, sferidis, dragonfighter, DIMITRISD

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84339 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Άουτς!
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Βαγγέλη.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": vabatzis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84341 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Και πάλι καλά θα έλεγα σε σχέση με τις τιμές που έπαιζαν πριν καιρό.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84342 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Βαγγελη γιατι σου εβαλαν G12+ ?
Eνταξει καλυτερο απο το G12 αλλα η προδιαγραφη πλεον ζηταει G13 αν δεν κανω λαθος

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84343 από Alex_Sav
Απαντήθηκε από Alex_Sav στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Καλησπέρα στη παρέα,

Θέλω να σας πω και εγω την προσωπική μου ιστορία και να με συμβουλεύσετε κατάλληλα καθότι αμαθής.
Καταρχήν να πώ ότι το αμάξι το έχω απο Ιανουάριο και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την Πέμπτη (πριν απο 10 μέρες).
Σχολάω απο δουλειά μεσημεροαπογευματάκι και πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, αυτό ήταν....
Ανάβει λαμπάκι μηχανής και ταρακουνιέται στο ρελαντι σαν βάρκα στο γυαλό.
Την Δευτέρα συνεργείο, (θα πω το όνομα, αν δεν επιτρέπεται μου λέτε και το σβήνω) Φιλιππαίος WV. Μετα το σημερινο, το λέω Φιλη μ ε$#@% (λογοκρισία από admin)...
Μου λέει καδένα χρονισμού, αλλαγή ενός σωλήνα αεραγωγου (ήταν σκισμένος) και τρόμπα νερού = 1350 ευρώ) λίγυσα στο τηλέφωνο.
Διαβάζω κάπου στο ίντερνετ ότι αυτοί οι κινητήρες (1.4 tsi 160) ανα 100.000 km θέλουν καδένα.
Το πήρα την Παρασκευή να το βολτάρω και να το δοκιμάσω, όλα καλά.
Σήμερα πηγαίνοντας δουλειά που έκανε κάτι τρέμουλα η μηχανή και αναβόσβηνε το λαμπάκι της μηχανής πάλι για κάνα 5λεπτο και μετά επανήλθε.
Θα το πάω αύριο πάλι και βλέπουμε.

Α, μην το ξεχάσω μου κράταγε ρελαντί στι 850σαλ και τωρα κρατάει στις 900σαλ.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή/και σχολιασμός όχι μόνο ευπρόσδεκτος, τον χρειάζομαι γιατι πάω να τρελάθω καλοκαιρίατικα.

Υ.Γ. Αποφάσισα να βάζω μόνο 100 οκτάνια βενζινη γιατι λέει τρυπάνε τα μπιστόνια. Παίζει αυτό?

Φιλικά,
Α.Σ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84344 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας

nikitas tsi έγραψε: Βαγγελη γιατι σου εβαλαν G12+ ?
Eνταξει καλυτερο απο το G12 αλλα η προδιαγραφη πλεον ζηταει G13 αν δεν κανω λαθος


Ίσως γιατί αυτό είχε από πριν, συμπλήρωσαν 1.5 λίτρο, δεν άλλαξαν όλα τα νερά..

Βαγγέλης - 1.4 TSi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nikitas tsi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84346 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας

Alex_Sav έγραψε: Καλησπέρα στη παρέα,

Θέλω να σας πω και εγω την προσωπική μου ιστορία και να με συμβουλεύσετε κατάλληλα καθότι αμαθής.
Καταρχήν να πώ ότι το αμάξι το έχω απο Ιανουάριο και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την Πέμπτη (πριν απο 10 μέρες).
Σχολάω απο δουλειά μεσημεροαπογευματάκι και πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, αυτό ήταν....
Ανάβει λαμπάκι μηχανής και ταρακουνιέται στο ρελαντι σαν βάρκα στο γυαλό.
Την Δευτέρα συνεργείο, (θα πω το όνομα, αν δεν επιτρέπεται μου λέτε και το σβήνω) Φιλιππαίος WV. Μετα το σημερινο, το λέω Φιλη με $#$%...
Μου λέει καδένα χρονισμού, αλλαγή ενός σωλήνα αεραγωγου (ήταν σκισμένος) και τρόμπα νερού = 1350 ευρώ) λίγυσα στο τηλέφωνο.
Διαβάζω κάπου στο ίντερνετ ότι αυτοί οι κινητήρες (1.4 tsi 160) ανα 100.000 km θέλουν καδένα.
Το πήρα την Παρασκευή να το βολτάρω και να το δοκιμάσω, όλα καλά.
Σήμερα πηγαίνοντας δουλειά που έκανε κάτι τρέμουλα η μηχανή και αναβόσβηνε το λαμπάκι της μηχανής πάλι για κάνα 5λεπτο και μετά επανήλθε.
Θα το πάω αύριο πάλι και βλέπουμε.

Α, μην το ξεχάσω μου κράταγε ρελαντί στι 850σαλ και τωρα κρατάει στις 900σαλ.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή/και σχολιασμός όχι μόνο ευπρόσδεκτος, τον χρειάζομαι γιατι πάω να τρελάθω καλοκαιρίατικα.

Υ.Γ. Αποφάσισα να βάζω μόνο 100 οκτάνια βενζινη γιατι λέει τρυπάνε τα μπιστόνια. Παίζει αυτό?

Φιλικά,
Α.Σ.


Πόσα χλμ έχεις; Την καδένα την μέτρησαν με το διαγνωστικό και βγήκε εκτός χρονισμού; Για να παρουσιάζει τέτοιο πρόβλημα θα έπρεπε να ακούγεται έντονα...το κόστος δεν το σχολιάζω, 500 ευρώ κάτω δε τα λες και λίγα...

PS: Για τη βενζίνη δεν ισχύει, η 98αρα κάνει μια χαρά τη δουλειά της. Αν πρόκειται να κάνεις ταξίδι με μεγάλες αποστάσεις, μια στο τόσο κάνει καλό η 100αρα χωρίς όμως να είναι απαραίτητη

Βαγγέλης - 1.4 TSi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": Alex_Sav

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84347 από Vempire_G4
Απαντήθηκε από Vempire_G4 στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Off topic
Μία απορία,
Ο 1.4 tsi με τα 140 άλογα έχει peak 1.2 bar και σταθερό 1.0 - 1.1bar.
Με τα 160 άλογα ποια είναι η πίεση;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84348 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας

Alex_Sav έγραψε: Καλησπέρα στη παρέα,

Θέλω να σας πω και εγω την προσωπική μου ιστορία και να με συμβουλεύσετε κατάλληλα καθότι αμαθής.
Καταρχήν να πώ ότι το αμάξι το έχω απο Ιανουάριο και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την Πέμπτη (πριν απο 10 μέρες).
Σχολάω απο δουλειά μεσημεροαπογευματάκι και πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, αυτό ήταν....
Ανάβει λαμπάκι μηχανής και ταρακουνιέται στο ρελαντι σαν βάρκα στο γυαλό.
Την Δευτέρα συνεργείο, (θα πω το όνομα, αν δεν επιτρέπεται μου λέτε και το σβήνω) Φιλιππαίος WV. Μετα το σημερινο, το λέω Φιλη με $#%#...
Μου λέει καδένα χρονισμού, αλλαγή ενός σωλήνα αεραγωγου (ήταν σκισμένος) και τρόμπα νερού = 1350 ευρώ) λίγυσα στο τηλέφωνο.
Διαβάζω κάπου στο ίντερνετ ότι αυτοί οι κινητήρες (1.4 tsi 160) ανα 100.000 km θέλουν καδένα.
Το πήρα την Παρασκευή να το βολτάρω και να το δοκιμάσω, όλα καλά.
Σήμερα πηγαίνοντας δουλειά που έκανε κάτι τρέμουλα η μηχανή και αναβόσβηνε το λαμπάκι της μηχανής πάλι για κάνα 5λεπτο και μετά επανήλθε.
Θα το πάω αύριο πάλι και βλέπουμε.

Α, μην το ξεχάσω μου κράταγε ρελαντί στι 850σαλ και τωρα κρατάει στις 900σαλ.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή/και σχολιασμός όχι μόνο ευπρόσδεκτος, τον χρειάζομαι γιατι πάω να τρελάθω καλοκαιρίατικα.

Υ.Γ. Αποφάσισα να βάζω μόνο 100 οκτάνια βενζινη γιατι λέει τρυπάνε τα μπιστόνια. Παίζει αυτό?

Φιλικά,
Α.Σ.


Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου ίσως είναι πολλαπλασιαστής που για λίγο τα έπαιξε, στη καδένα είναι συνεχόμενος ο ήχος, στη χειρότερη περίπτωση κοιτά τη συμπίεση μήπως σου έσπασε κάνα πιστόνι. Στο θέμα βενζίνης ότι σου είπε ο Βαγγέλης. Πάντως σε κάθε περίπτωση ένας έλεγχος με διαγνωστικό στα λέει όλα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84349 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας

Vempire_G4 έγραψε: Off topic
Μία απορία,
Ο 1.4 tsi με τα 140 άλογα έχει peak 1.2 bar και σταθερό 1.0 - 1.1bar.
Με τα 160 άλογα ποια είναι η πίεση;

Eχω δει και 1,4 καμια φορα και 1,5 overboost με σταθερο 1

Νikitas TSi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": Vempire_G4

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84350 από Alex_Sav
Απαντήθηκε από Alex_Sav στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Καλησπέρα και παλί,

Γραφω σε συνέχεια της υποθεσης με τα προβλάματα στο αμαξι.
Το πήγα την Τρίτη πίσω για νατο δουν. Μεχρι τοτε δεν είχε ξανακάνει τρεμόπαιγμα ή να αναβοσβήνει λαμπάκι.
Το καλωδιώνουν και μου λένε, έβγαλε σφάλμα στον τέταρτο θάλαμο καύσης.
Έχοντας διαβάσει ότι μπορει να τρυπήσει πιστόνι σκεφτομαι οτι μολις τον ήπια.
Τελος πάντων μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω πολλαπλασιαστή και τα μπουζί (140 ευρω).
Παρόλαυτα ζήτησα να μου κάνουν και μια μέτρηση συμπίεσης στους θαλάμους κάυσης να δώ που βρισκόμαστε.
Λοιπον τα αποτελεσματα είναι πολύ ενδιαφέρον, ο τεταρτος θάλαμος όχι μονο δεν έχανε συμπίεση αλλά είχε την μεγαλύτερη με 11,8 bar.
Οι κύριοι εκεί μου το είπαν για να χαρώ..... κουνια που τους κουναγε....
Έκανα μια πρόχειρη ψαχτικη και βρήκα ότι σε 1.4 tsi 140 hp κινητήρες το νορμαλ είναι 10 με 10.5 bar, όπως είναι δηλαδή οι υπόλοιποι θάλαμοι του κινητήρα. Μήπως είναι κατασκευαστικό λάθος της VW?
Νομίζω ότι πλέον είναι επιτακτικη κίνηση η 98 οκτάνια βενζίνη.
Θα παραθέσω το χαρτάκι με τις μετρήσεις.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Τα χιλιόμετρα του αυτκινήτου είναι 130.000

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 9 Μήνες πριν #84355 από Vempire_G4
Απαντήθηκε από Vempire_G4 στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Αν είναι να έχει πρόβλημα ο 4 γιατί να μην έχει και ο 2;
Ή γιατί να μην έχουν θέμα οι 1 και 3 που είναι και πιο χαμηλά;
Επισης άλλο πραγμα ο 140hp κι άλλο ο 160hp.
Όπως έγραψε επάνω ο Νικήτας,το τούρμπο του κινητήρα με τα 160 δουλεύει στο 1.5bar peak, όταν ο κινητήρας με τα 140hp (το Touran μου είχε αυτό το μοτέρ και το ξέρω) δουλεύει στα 1.2bar και αυτός με τα 122hp φτάνει μόνο στο 0.6bar.
Εδω βρήκα κάτι που έχει ενδιαφέρον.
Αυτός έχει πτώση στο κύλινδρο 3 στα 6.6bar ενώ οι άλλοι είναι στα 11 - 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": Alex_Sav

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #84441 από Sinner
Απαντήθηκε από Sinner στο θέμα Re:Καδένα και τεντωτήρας
Στη Αμερική ζητάνε τα λεφτά τους πίσω...

timingchainlitigatio.../

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιώργος
EOS Tsi by Overload 122 to 156 hp stage II

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84701 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Και εδώ μας ζητάνε 1130 ευρώ για αλλαγή καδένας... Προσφορά από αντιπροσωπεία!

Ανταλλακτικά:
03C198229C Κιτ Καδένας χρονισμού
03C109293 Φλάντζα
03C109287G Φλαντζα
N 91197001 Μπουλόνι
N 91048601 Κοχλίας
N 90256202 Κοχλίας
N 90903201 Τσιμούχα
N 91121101 Μπουλόνι
WHT005162 Washer
03C105159H Δακτύλιος
WHT001877 Ροδέλλα
D 176501A1 Φραντζόκολλα μαύρη 50m
038103085E Τσιμούχα
D 176600M1 Σιλικόνη 50m
Λάδι
Φίλτρο λαδιού

Συνολικό κόστος ανταλλακτικών: 490 ευρώ
Εργασία: 640 ευρώ

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 4 Μήνες πριν #84704 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Γιάννη πήγαινε το στην Expert Service και πες τους ότι είσαι από εμένα, τα παιδιά είναι εγγύηση!

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #84705 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Ευχαριστώ Βαγγέλη.
Προς το παρόν μαζεύω προσφορές, δεν θα πάω πριν τον Μάρτιο μιας και ουσιαστικό πρόβλημα δεν έχω.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #85172 από Γιωτης
Απαντήθηκε από Γιωτης στο θέμα Καδένα και τεντωτήρας
Καλησπέρα παιδιά. Άλλαξα καδένα τον Ιούλιο στα 125.000 και όλο το σετ. Τώρα είμαι στα 133.000 και άκουσα μετά το σέρβις που έκανα πριν κάνα μήνα στα 132.000 περίπου, το κροταλισμα που λέτε για λιγότερο από δευτερόλεπτο..
Γενικά είμαι προσεκτικός με το αμάξι, και στα σερβις του και στην οδήγηση και σ εολα. Είναι δυνατόν σε μολις 7.000 χιλιόμετρα να μου έβγαλε παλι θέμα η καδένα? ή λέτε να είναι το μεταβλητό που ανέφερε κάποιος?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #85175 από pavlito
Απαντήθηκε από pavlito στο θέμα Re:Καδένα και τεντωτήρας
Καλησπέρα σε όλους. Κι εγώ άλλαξα το σετ στα ίδια χιλιόμετρα με το βελτιωμένο έμβολο που δίνει η vw και έκανε το κροτάλισμα από τα πρώτα χιλιόμετρα και συνεχίζει και το κάνει φυσικά για περίπου 2 με 3 δευτερόλεπτα. Δεν ειναι πρόβλημα, σύμφωνα με την vw, το κάνουν σχεδόν τα περισσότερα, πάλι σύμφωνα με την vw. Έχω κάνει περί τα 30.000 χιλιόμετρα ίσως και λίγα παραπάνω από την αλλαγή του σετ καδένας και μετά με τον θόρυβο να ακούγεται, όχι κάθε φορά (συνηθως όταν είναι κρύο), χωρίς να αντιμετωπίζω πρόβλημα.
Ο θόρυβος αυτός, το κροτάλισμα, ακούγεται μέχρι να ανεβάσει το λάδι. Αυτή είναι η επίσημη εξήγηση. Και η ανεπίσημη, εννοώ από συνεργεία εκτός vw.
Οπότε θα σου πρότεινα να το συνηθίσεις και να μην ανησυχείς, από την στιγμή που το άλλαξες το σετ κιόλας και είναι καινούργιο.

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #85179 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Re:Καδένα και τεντωτήρας
Αν έχει πηδήξει δόντι η καδένα,Πώς μπορούμε να το δουμε;

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #85180 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Καδένα και τεντωτήρας
Νομίζω πετάει σφάλμα γιατί αλλάζει ο χρονισμος.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi