- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Re:Καδένα και τεντωτήρας
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Χθες ήρθε και η δική μου σειρά, στα 204.000 χλμ. Το συνεργείο στο οποίο το πηγαίνω μου είπε ότι έχει αλλάξει το πακέτο, είναι κοινό πλέον σε 122άρια και 160άρια όπως επίσης έχει αλλάξει και η τιμή. Συνολική εκτίμηση μου έδωσε γύρω στα 600 με 700, αλλά περιμένω σήμερα επιβεβαίωση αφού μιλήσει με αντιπροσωπεία.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Τελικά το συνολικό κόστος φτάνει τα 750 ευρώ και περιλαμβάνει τα πάντα, αλλαγή λαδιών και εργασία. Η αλλαγή του γραναζιού μεταβλητού είναι πλέον υποχρεωτική και περιλαμβάνεται στο κιτ που δίνει η αντιπροσωπεία (τουλάχιστον έτσι μου είπε το συνεργείο). Τρίτη που έχω το ραντεβού θα μάθω λεπτομέρειες και θα ενημερώσω.
Και εις άλλα με υγεία..
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
1. Κιτ χρονισμού (καδένα, τεντωτήρας, 2 γλύστρες, γρανάζι στροφάλου, γρανάζι μεταβλητού, γρανάζι εκκ. εξαγωγής) με κωδικό 03C198229C και κόστος 340 ευρώ με ΦΠΑ
2. Φλάντζα καθρέπτη
3. 2 βίδες εκκεντροφόρων
4. Τσιμούχα στροφάλου
5. Κόλλα κάρτερ
6. Καδένα αντλίας λαδιού (03C115225A)
7. Γρανάζι αντλίας λαδιού (03C115121J)
8. 1.5 λίτρο αντιψυκτικό G12 plus
9. 1 λίτρο λάδι
συν αντλία νερού (03C121008H) η οποία άρχισε να τρέχει όταν το άνοιξαν.
Κόστος ανταλλακτικών: 560 ευρώ
Κόστος εργασίας: 225 ευρώ
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Βαγγέλη.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Eνταξει καλυτερο απο το G12 αλλα η προδιαγραφη πλεον ζηταει G13 αν δεν κανω λαθος
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Alex_Sav
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- 1.4 tsi 160
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Θέλω να σας πω και εγω την προσωπική μου ιστορία και να με συμβουλεύσετε κατάλληλα καθότι αμαθής.
Καταρχήν να πώ ότι το αμάξι το έχω απο Ιανουάριο και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την Πέμπτη (πριν απο 10 μέρες).
Σχολάω απο δουλειά μεσημεροαπογευματάκι και πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, αυτό ήταν....
Ανάβει λαμπάκι μηχανής και ταρακουνιέται στο ρελαντι σαν βάρκα στο γυαλό.
Την Δευτέρα συνεργείο, (θα πω το όνομα, αν δεν επιτρέπεται μου λέτε και το σβήνω) Φιλιππαίος WV. Μετα το σημερινο, το λέω Φιλη μ ε$#@% (λογοκρισία από admin)...
Μου λέει καδένα χρονισμού, αλλαγή ενός σωλήνα αεραγωγου (ήταν σκισμένος) και τρόμπα νερού = 1350 ευρώ) λίγυσα στο τηλέφωνο.
Διαβάζω κάπου στο ίντερνετ ότι αυτοί οι κινητήρες (1.4 tsi 160) ανα 100.000 km θέλουν καδένα.
Το πήρα την Παρασκευή να το βολτάρω και να το δοκιμάσω, όλα καλά.
Σήμερα πηγαίνοντας δουλειά που έκανε κάτι τρέμουλα η μηχανή και αναβόσβηνε το λαμπάκι της μηχανής πάλι για κάνα 5λεπτο και μετά επανήλθε.
Θα το πάω αύριο πάλι και βλέπουμε.
Α, μην το ξεχάσω μου κράταγε ρελαντί στι 850σαλ και τωρα κρατάει στις 900σαλ.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή/και σχολιασμός όχι μόνο ευπρόσδεκτος, τον χρειάζομαι γιατι πάω να τρελάθω καλοκαιρίατικα.
Υ.Γ. Αποφάσισα να βάζω μόνο 100 οκτάνια βενζινη γιατι λέει τρυπάνε τα μπιστόνια. Παίζει αυτό?
Φιλικά,
Α.Σ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
nikitas tsi έγραψε: Βαγγελη γιατι σου εβαλαν G12+ ?
Eνταξει καλυτερο απο το G12 αλλα η προδιαγραφη πλεον ζηταει G13 αν δεν κανω λαθος
Ίσως γιατί αυτό είχε από πριν, συμπλήρωσαν 1.5 λίτρο, δεν άλλαξαν όλα τα νερά..
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Alex_Sav έγραψε: Καλησπέρα στη παρέα,
Θέλω να σας πω και εγω την προσωπική μου ιστορία και να με συμβουλεύσετε κατάλληλα καθότι αμαθής.
Καταρχήν να πώ ότι το αμάξι το έχω απο Ιανουάριο και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την Πέμπτη (πριν απο 10 μέρες).
Σχολάω απο δουλειά μεσημεροαπογευματάκι και πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, αυτό ήταν....
Ανάβει λαμπάκι μηχανής και ταρακουνιέται στο ρελαντι σαν βάρκα στο γυαλό.
Την Δευτέρα συνεργείο, (θα πω το όνομα, αν δεν επιτρέπεται μου λέτε και το σβήνω) Φιλιππαίος WV. Μετα το σημερινο, το λέω Φιλη με $#$%...
Μου λέει καδένα χρονισμού, αλλαγή ενός σωλήνα αεραγωγου (ήταν σκισμένος) και τρόμπα νερού = 1350 ευρώ) λίγυσα στο τηλέφωνο.
Διαβάζω κάπου στο ίντερνετ ότι αυτοί οι κινητήρες (1.4 tsi 160) ανα 100.000 km θέλουν καδένα.
Το πήρα την Παρασκευή να το βολτάρω και να το δοκιμάσω, όλα καλά.
Σήμερα πηγαίνοντας δουλειά που έκανε κάτι τρέμουλα η μηχανή και αναβόσβηνε το λαμπάκι της μηχανής πάλι για κάνα 5λεπτο και μετά επανήλθε.
Θα το πάω αύριο πάλι και βλέπουμε.
Α, μην το ξεχάσω μου κράταγε ρελαντί στι 850σαλ και τωρα κρατάει στις 900σαλ.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή/και σχολιασμός όχι μόνο ευπρόσδεκτος, τον χρειάζομαι γιατι πάω να τρελάθω καλοκαιρίατικα.
Υ.Γ. Αποφάσισα να βάζω μόνο 100 οκτάνια βενζινη γιατι λέει τρυπάνε τα μπιστόνια. Παίζει αυτό?
Φιλικά,
Α.Σ.
Πόσα χλμ έχεις; Την καδένα την μέτρησαν με το διαγνωστικό και βγήκε εκτός χρονισμού; Για να παρουσιάζει τέτοιο πρόβλημα θα έπρεπε να ακούγεται έντονα...το κόστος δεν το σχολιάζω, 500 ευρώ κάτω δε τα λες και λίγα...
PS: Για τη βενζίνη δεν ισχύει, η 98αρα κάνει μια χαρά τη δουλειά της. Αν πρόκειται να κάνεις ταξίδι με μεγάλες αποστάσεις, μια στο τόσο κάνει καλό η 100αρα χωρίς όμως να είναι απαραίτητη
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Vempire_G4
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 73
Μία απορία,
Ο 1.4 tsi με τα 140 άλογα έχει peak 1.2 bar και σταθερό 1.0 - 1.1bar.
Με τα 160 άλογα ποια είναι η πίεση;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Alex_Sav έγραψε: Καλησπέρα στη παρέα,
Θέλω να σας πω και εγω την προσωπική μου ιστορία και να με συμβουλεύσετε κατάλληλα καθότι αμαθής.
Καταρχήν να πώ ότι το αμάξι το έχω απο Ιανουάριο και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την Πέμπτη (πριν απο 10 μέρες).
Σχολάω απο δουλειά μεσημεροαπογευματάκι και πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, αυτό ήταν....
Ανάβει λαμπάκι μηχανής και ταρακουνιέται στο ρελαντι σαν βάρκα στο γυαλό.
Την Δευτέρα συνεργείο, (θα πω το όνομα, αν δεν επιτρέπεται μου λέτε και το σβήνω) Φιλιππαίος WV. Μετα το σημερινο, το λέω Φιλη με $#%#...
Μου λέει καδένα χρονισμού, αλλαγή ενός σωλήνα αεραγωγου (ήταν σκισμένος) και τρόμπα νερού = 1350 ευρώ) λίγυσα στο τηλέφωνο.
Διαβάζω κάπου στο ίντερνετ ότι αυτοί οι κινητήρες (1.4 tsi 160) ανα 100.000 km θέλουν καδένα.
Το πήρα την Παρασκευή να το βολτάρω και να το δοκιμάσω, όλα καλά.
Σήμερα πηγαίνοντας δουλειά που έκανε κάτι τρέμουλα η μηχανή και αναβόσβηνε το λαμπάκι της μηχανής πάλι για κάνα 5λεπτο και μετά επανήλθε.
Θα το πάω αύριο πάλι και βλέπουμε.
Α, μην το ξεχάσω μου κράταγε ρελαντί στι 850σαλ και τωρα κρατάει στις 900σαλ.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή/και σχολιασμός όχι μόνο ευπρόσδεκτος, τον χρειάζομαι γιατι πάω να τρελάθω καλοκαιρίατικα.
Υ.Γ. Αποφάσισα να βάζω μόνο 100 οκτάνια βενζινη γιατι λέει τρυπάνε τα μπιστόνια. Παίζει αυτό?
Φιλικά,
Α.Σ.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου ίσως είναι πολλαπλασιαστής που για λίγο τα έπαιξε, στη καδένα είναι συνεχόμενος ο ήχος, στη χειρότερη περίπτωση κοιτά τη συμπίεση μήπως σου έσπασε κάνα πιστόνι. Στο θέμα βενζίνης ότι σου είπε ο Βαγγέλης. Πάντως σε κάθε περίπτωση ένας έλεγχος με διαγνωστικό στα λέει όλα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Eχω δει και 1,4 καμια φορα και 1,5 overboost με σταθερο 1Vempire_G4 έγραψε: Off topic
Μία απορία,
Ο 1.4 tsi με τα 140 άλογα έχει peak 1.2 bar και σταθερό 1.0 - 1.1bar.
Με τα 160 άλογα ποια είναι η πίεση;
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Alex_Sav
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- 1.4 tsi 160
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Γραφω σε συνέχεια της υποθεσης με τα προβλάματα στο αμαξι.
Το πήγα την Τρίτη πίσω για νατο δουν. Μεχρι τοτε δεν είχε ξανακάνει τρεμόπαιγμα ή να αναβοσβήνει λαμπάκι.
Το καλωδιώνουν και μου λένε, έβγαλε σφάλμα στον τέταρτο θάλαμο καύσης.
Έχοντας διαβάσει ότι μπορει να τρυπήσει πιστόνι σκεφτομαι οτι μολις τον ήπια.
Τελος πάντων μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω πολλαπλασιαστή και τα μπουζί (140 ευρω).
Παρόλαυτα ζήτησα να μου κάνουν και μια μέτρηση συμπίεσης στους θαλάμους κάυσης να δώ που βρισκόμαστε.
Λοιπον τα αποτελεσματα είναι πολύ ενδιαφέρον, ο τεταρτος θάλαμος όχι μονο δεν έχανε συμπίεση αλλά είχε την μεγαλύτερη με 11,8 bar.
Οι κύριοι εκεί μου το είπαν για να χαρώ..... κουνια που τους κουναγε....
Έκανα μια πρόχειρη ψαχτικη και βρήκα ότι σε 1.4 tsi 140 hp κινητήρες το νορμαλ είναι 10 με 10.5 bar, όπως είναι δηλαδή οι υπόλοιποι θάλαμοι του κινητήρα. Μήπως είναι κατασκευαστικό λάθος της VW?
Νομίζω ότι πλέον είναι επιτακτικη κίνηση η 98 οκτάνια βενζίνη.
Θα παραθέσω το χαρτάκι με τις μετρήσεις.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τα χιλιόμετρα του αυτκινήτου είναι 130.000
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Vempire_G4
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 73
Ή γιατί να μην έχουν θέμα οι 1 και 3 που είναι και πιο χαμηλά;
Επισης άλλο πραγμα ο 140hp κι άλλο ο 160hp.
Όπως έγραψε επάνω ο Νικήτας,το τούρμπο του κινητήρα με τα 160 δουλεύει στο 1.5bar peak, όταν ο κινητήρας με τα 140hp (το Touran μου είχε αυτό το μοτέρ και το ξέρω) δουλεύει στα 1.2bar και αυτός με τα 122hp φτάνει μόνο στο 0.6bar.
Εδω βρήκα κάτι που έχει ενδιαφέρον.
Αυτός έχει πτώση στο κύλινδρο 3 στα 6.6bar ενώ οι άλλοι είναι στα 11 - 12
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Sinner
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Tsi 122 to 156hp
- Δημοσιεύσεις: 193
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
timingchainlitigatio.../
Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιώργος
EOS Tsi by Overload 122 to 156 hp stage II
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Ανταλλακτικά:
03C198229C Κιτ Καδένας χρονισμού
03C109293 Φλάντζα
03C109287G Φλαντζα
N 91197001 Μπουλόνι
N 91048601 Κοχλίας
N 90256202 Κοχλίας
N 90903201 Τσιμούχα
N 91121101 Μπουλόνι
WHT005162 Washer
03C105159H Δακτύλιος
WHT001877 Ροδέλλα
D 176501A1 Φραντζόκολλα μαύρη 50m
038103085E Τσιμούχα
D 176600M1 Σιλικόνη 50m
Λάδι
Φίλτρο λαδιού
Συνολικό κόστος ανταλλακτικών: 490 ευρώ
Εργασία: 640 ευρώ
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Προς το παρόν μαζεύω προσφορές, δεν θα πάω πριν τον Μάρτιο μιας και ουσιαστικό πρόβλημα δεν έχω.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γιωτης
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 79
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Γενικά είμαι προσεκτικός με το αμάξι, και στα σερβις του και στην οδήγηση και σ εολα. Είναι δυνατόν σε μολις 7.000 χιλιόμετρα να μου έβγαλε παλι θέμα η καδένα? ή λέτε να είναι το μεταβλητό που ανέφερε κάποιος?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Ο θόρυβος αυτός, το κροτάλισμα, ακούγεται μέχρι να ανεβάσει το λάδι. Αυτή είναι η επίσημη εξήγηση. Και η ανεπίσημη, εννοώ από συνεργεία εκτός vw.
Οπότε θα σου πρότεινα να το συνηθίσεις και να μην ανησυχείς, από την στιγμή που το άλλαξες το σετ κιόλας και είναι καινούργιο.
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.