- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Re:Επικαθήσεις Βαλβίδων.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτο όμως παει απευθείας στον κυλινδρο λόγο του άμεσου ψεκασμου. Εμάς ο σκοπός μας δεν είναι να καθαρίσουμε τη πολλαπλή εισαγωγής που εκεί υποτίθεται ότι έχουμε τις επικαθησεις; Γι αυτο και η λύση που προτείνουν είναι και το άνοιγμα μοτέρ πέρα απο τα χειμηκα.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Σύμφωνα με αυτά που άκουσα απο αντιπροσωπεία καθαρίζει ολο το σύστημα ψεκασμού καθώς και ολο τον κύλινδρο, απο τα φόρουμ που διάβασα έλυσε σε πολλούς θέματα με misfire (!!!). Στα δικα μας η αναλογία είναι ενα μπουκαλάκι στο γέμισμα όπου καλό είναι να εχει 100αρα βενζίνη και να γίνει σε ταξίδι. Σαν συχνότητα θελει ενα καθαρισμό ανα 30.000χλμ και ανάλογα με τη χρήση. Κόστος 10ε. Εγω πηρα 2 μιας και εχω πολλά χλμ, το ενα θα το χρησημοποιησω οσο είμαι μέσα στη πολη και το άλλο στο επόμενο ταξίδι.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Σχετικά πρόσφατα χρειάστηκαν αλλαγη οι βαλβίδες σε ένα 122 touran γνωστού μου και ετσουξε λιγο η τιμή, μην την πατήσουμε κ μεις...
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Το καθαριστικό δε βοηθάει 100% γιατι το ρίχνουμε μεσα στο καύσιμο που μπαίνει απευθείας στον κύλινδρο λόγο άμεσου ψεκασμού και το πρόβλημα εν μερη παραμένει συνεπώς δύσκολα πάει στις βαλβίδες εισαγωγής.
Επίσημα η Vw δε λεει κατι για άνοιγμά μοτέρ και συστήνει αυτο.
Το ζητάς σαν καθαριστικό κινητήρα ή καύσιμου, ο κωδικός ειναι στη φωτογραφία, στη Καρεντα Μηλιαρακη που το πηρα αμέσως το κατάλαβαν με τη περιγραφή και μου το έδωσαν, ο υπεύθυνος θα σου πει και οδηγίες χρήσης.
Καλό είναι όσοι έχουμε πανω απο 80.000χλμ να πάρουμε 2 και να το κάνουμε οπως εγω, άλλωστε το κόστος δεν ειναι μεγάλο.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Είναι όπως τα ενισχυτικά-καθαριστικά που πουλάνε τα βενζινάδικα.
Λύση θεωρείται, το καπάκι και το άνοιγμα του δυστυχώς..
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Το πρόβλημα μου ήταν ότι στα τελευταία 2000χλμ που ήταν σε ταξίδι με το παραμικρό είχα έντονα misfire και με έριχνε κάπου κάπου σε safe mode, φυσικά την 98αρα ή την 100αρα ρύθμιση δε τη δεχόταν με τίποτα.
Έβαλα το υγρό στο ντεπόζιτο και γύρω στα 45 λίτρα 100αρα για να είναι ισχυρό. Το αποτέλεσμα έχοντας ανοιχτό το vag-com ήταν να μην έχω ούτε ένα misfire και να δουλεύει τέλεια και με τη 100αρα ρύθμιση ακόμα και σε σκίσιμο. Το δεύτερο μπουκάλι θα το χρησιμοποιήσω σε μεγάλο ταξίδι ώστε να μπορώ να το σκίσω λίγο και να καθαρίσει προς το παρόν.
Πάντως ακόμα και με αυτό το αποτέλεσμα ο Σπύρος έχει απόλυτο δίκιο σε αυτό που είπε, απλά αυτά τα υγρά παρατείνουν αυτή τη διαδικασία.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ntafis 28
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ntafis 28
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Πριν
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετα
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Άρχισε και μένα να κάνει τώρα, με το που μπήκα στα 100.000 άρχισε ο χορός.
Κάποιες φορές με πολλές στροφές (πάνω από 4000) το αυτοκίνητο κομπιάζει στιγμιαία και μετά δίνει και ξανά τα ίδια. Μάλιστα μου αναβόσβησε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα δύο φορές, οπότε δεν το ζόρισα ξανά (μην πάθει και καμιά ζημιά ο καταλύτης). Άλλαξα βενζινάδικο αλλά συνεχίζει το πρόβλημα.
Φαντάζομαι πάω για πολλαπλασιαστές και ελπίζω να αποφύγω τα χειρότερα. Ξανά service μετά από 7 μήνες και 10.000χλμ αυτή την φορά.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Και έμενα τότε άρχισε

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Vagcom δεν πήρα ξανά, έλεγα να πάρω το αυθεντικό γιατί προστέθηκε και άλλο VW στην οικογένεια αλλά με πρόλαβαν τα capital controls.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Καθαρισμό επικαθίσεων θα κάνω πολύ αργότερα, εκτός απροόπτου.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
thodoris έγραψε: Αν θες να κάνεις οντως σοβαρή δουλεία μακριά από αυτά. Η εμπειρία στα τόσα χρόνια εχει δείξει ότι η μόνη λύση είναι ο καθαρισμός με άνοιγμα πολλαπλής εισαγωγής. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να σου προκαλέσει φθορά στα μπουζί και στο καταλύτη. Ακόμα και τα προσθετικά οκτανίων δημιουργούν φθορές χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα.
Ίσως έχει φτάσει η ώρα για κάτι τέτοιο, άλλαξα προληπτικά και τους 4 πολλαπλασιαστές (ήθελαν οι 2 αλλαγή) και βελτιώθηκε η κατάσταση, αλλά έχω την αίσθηση ότι το μοτέρ κάπου κάπου "κομπιάζει"..
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
@vabatzis: Γενικά ανάλογα αν τα χλμ είναι σε πόλη ή Ε.Ο ένας καθαρισμός πρέπει να γίνεται απο τα 150.000χλμ έως 200.000χλμ, όπου φυσικά θα δεις διαφορά.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.