Re:Επικαθήσεις Βαλβίδων.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #70763 από thodoris
Επικαθήσεις Βαλβίδων. δημιουργήθηκε από thodoris
Τελευταία ακούω πολυ έντονα το θεμα με τις επικαθησεις βαλβίδων που δημιουργείται στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού (TSI FSI) με αποτέλεσμα μείωση απόδοσης. Το πρόβλημα λένε οτι εμφανίζεται απο τα 30000χλμ και οσο πάει χειροτερεύει. Οι λύσεις που υπάρχουν είναι το άνοιγμα του μοτέρ και ο χειροκίνητος καθαρισμός ή ο χειμικος ρίχνοντας διάφορα προϊόντα στην εισαγωγή αέρος. Έχετε τίποτα υποψιν σας για κανένα τέτοιο προϊών και που μπορούμε να βρούμε;

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • geo
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #70766 από geo
Απαντήθηκε από geo στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
θοδωρη πηγαινε παρε το redex ...ειναι κοκκινο μεσα σε μπουκαλακι! θεωρειται ως βελτιωτικο βενζινης αλλα ειναι κα8αριστηκο...αφαιρει τις επικα8ησεις σε πιστονια κ βαλβιδες κα8αριζει κ ολο το συστημα τροφοδοσιας καυσιμου!!ειναι απο τα καλυτερα κ πιστευω 8α δεις διαφορα!ΠΡΟΣΟΧΗ to βαζουμε στην βενζινη...οτι εχει να κανει με την τοποθετηση του στην εισαγωγη μακρια!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #70767 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Ευχαριστω!
Αυτο όμως παει απευθείας στον κυλινδρο λόγο του άμεσου ψεκασμου. Εμάς ο σκοπός μας δεν είναι να καθαρίσουμε τη πολλαπλή εισαγωγής που εκεί υποτίθεται ότι έχουμε τις επικαθησεις; Γι αυτο και η λύση που προτείνουν είναι και το άνοιγμα μοτέρ πέρα απο τα χειμηκα.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #70794 από vaggelis4
Απαντήθηκε από vaggelis4 στο θέμα Re:Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Πάντως το είχα διαβάσει σε μια σελίδα το οποίο αναφερόταν μάλιστα σε Audi Q7 4.2fsi το οποίο παρουσίαζε μείωση ροπής και αναγκαστηκα είχε ανοίξει τον κινητήρα. Προσωπικά το θεωρώ παρατραβηγμένο το να ανοίγεις κινητήρα για να καθαρίσεις τις βαλβίδες. Μπορεί όντως να έχει αποτελεσμα αλλα αυτα που θα δωσεις σε σχέση με τη διαφορα που θα δεις θα είναι σε αντιδιαστολή, οπότε δεν θα αξιζει τον κόπο.

Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #70797 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Για το χημικά που μπαίνουν στην εισαγωγή μου είπαν ότι βλάπτουν τους αισθητήρες και ένας τρόπος για να μην επιδεινώνεται παρά πολύ είναι να το πηγαίνεις για λίγο στους κόφτες με 3η και πάνω. Αν και κάπου διάβασα ότι η μαμά VW συστήνει κάποια χημικά για τον καθαρισμό, γι αυτό θα ρωτήσω όταν θα πάω για service στην αντιπροσωπεία.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #74830 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Διάβασα σε διάφορα φόρουμ γι αυτο το καθαριστικό που συστήνει η vw για τους κινητήρες μας.
Σύμφωνα με αυτά που άκουσα απο αντιπροσωπεία καθαρίζει ολο το σύστημα ψεκασμού καθώς και ολο τον κύλινδρο, απο τα φόρουμ που διάβασα έλυσε σε πολλούς θέματα με misfire (!!!). Στα δικα μας η αναλογία είναι ενα μπουκαλάκι στο γέμισμα όπου καλό είναι να εχει 100αρα βενζίνη και να γίνει σε ταξίδι. Σαν συχνότητα θελει ενα καθαρισμό ανα 30.000χλμ και ανάλογα με τη χρήση. Κόστος 10ε. Εγω πηρα 2 μιας και εχω πολλά χλμ, το ενα θα το χρησημοποιησω οσο είμαι μέσα στη πολη και το άλλο στο επόμενο ταξίδι.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #74831 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Πολυ χρησιμο! Περισσότερες πληροφορίες που μπορούμε να βρούμε Θοδωρη; Κωδικός του προϊόντος;
Σχετικά πρόσφατα χρειάστηκαν αλλαγη οι βαλβίδες σε ένα 122 touran γνωστού μου και ετσουξε λιγο η τιμή, μην την πατήσουμε κ μεις...

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #74832 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Συνήθως σε εμας και γενικα στα tsi, fsi κάνουν καθαρισμό εισαγωγής και βαλβίδων στα πολλά χλμ όπως εγω αλλα ανοίγουν καπάκι κινητήρα οπου το κόστος είναι σημαντικό.
Το καθαριστικό δε βοηθάει 100% γιατι το ρίχνουμε μεσα στο καύσιμο που μπαίνει απευθείας στον κύλινδρο λόγο άμεσου ψεκασμού και το πρόβλημα εν μερη παραμένει συνεπώς δύσκολα πάει στις βαλβίδες εισαγωγής.
Επίσημα η Vw δε λεει κατι για άνοιγμά μοτέρ και συστήνει αυτο.
Το ζητάς σαν καθαριστικό κινητήρα ή καύσιμου, ο κωδικός ειναι στη φωτογραφία, στη Καρεντα Μηλιαρακη που το πηρα αμέσως το κατάλαβαν με τη περιγραφή και μου το έδωσαν, ο υπεύθυνος θα σου πει και οδηγίες χρήσης.
Καλό είναι όσοι έχουμε πανω απο 80.000χλμ να πάρουμε 2 και να το κάνουμε οπως εγω, άλλωστε το κόστος δεν ειναι μεγάλο.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #74834 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
γενικότερα δεν προτείνεται συστηματική χρήση.
Είναι όπως τα ενισχυτικά-καθαριστικά που πουλάνε τα βενζινάδικα.
Λύση θεωρείται, το καπάκι και το άνοιγμα του δυστυχώς..

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #74842 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Τελικά αυτό το υγρό έκανε δουλειά!!
Το πρόβλημα μου ήταν ότι στα τελευταία 2000χλμ που ήταν σε ταξίδι με το παραμικρό είχα έντονα misfire και με έριχνε κάπου κάπου σε safe mode, φυσικά την 98αρα ή την 100αρα ρύθμιση δε τη δεχόταν με τίποτα.
Έβαλα το υγρό στο ντεπόζιτο και γύρω στα 45 λίτρα 100αρα για να είναι ισχυρό. Το αποτέλεσμα έχοντας ανοιχτό το vag-com ήταν να μην έχω ούτε ένα misfire και να δουλεύει τέλεια και με τη 100αρα ρύθμιση ακόμα και σε σκίσιμο. Το δεύτερο μπουκάλι θα το χρησιμοποιήσω σε μεγάλο ταξίδι ώστε να μπορώ να το σκίσω λίγο και να καθαρίσει προς το παρόν.
Πάντως ακόμα και με αυτό το αποτέλεσμα ο Σπύρος έχει απόλυτο δίκιο σε αυτό που είπε, απλά αυτά τα υγρά παρατείνουν αυτή τη διαδικασία.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ntafis 28
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #77197 από ntafis 28
Απαντήθηκε από ntafis 28 στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Καλησπερα παιδια.να ρωτησω κατι? εχω ενα audi fsi 1.6 το αυτοκινητο στης χαμηλες στροφες κατω απο 1000 δεν δουλευε καλα σαν να ετρεμε.το πηγα σε συνεργειο το εβαλε σε εγκεφαλο και εβγαλε προβλημα στην συμπιεση του 2 κυλινδρου.το αφησα εκει ο μαστορας μου ειπε οτι ενας κυλινδρος εχει 170 και αλλος 220 και θελει αλλαγη καπάκι βαλβιδων και φλαντζες και κεφαλη και τα λοιπα συνολο με εργατικα 1200 ευρω.καλα ειναι να αλλαξω και καδενα γτ κάθε 100000 χιλιομετρα την αλλαζουν αλλα 300. η ερωτηση ειναι οντως τοσο κανει η επισκευη του καπακιου??εαν δεν το επισκευάσω συντομα θα παρω κινητηρα στο χερι? ευχαριστω πολυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #77199 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
αλλαξε μαστορα!! ψιλοακριβο τον βρισκω... :nonono:

Πέτρος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": ntafis 28

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ntafis 28
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #77346 από ntafis 28
Απαντήθηκε από ntafis 28 στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
καλησπερα τι κανετε παιδια και χρονια πολλα και συγνωμη που ενοχλω ξανα.την παρασκευη πηγα συνεργειο γτ ακουγα αυτο το θορυβο εδειξα τον μαστορα που τον ακουγα γτ εκεινη την ωρα δεν ακουγοταν τιποτα. αλλαξαμε μπουζι ιμαντα δυναμου και καθαρισα πεταλουδα και αλλαξαμε και βαση μηχανης.περιμεναμε να ακουστει αλλα τιποτα και μου ειπε οτι μαλλον ηταν απο τον ιμαντα δυναμου αυτος ο θορυβος για αυτο δεν τον κανει.σημερα το βραδυ καθως γυρναγα σπιτι τον ξαναεκανε.τον κανει απο τι εχω ειδη οταν εχει ανεβασει θερμοκρασια.και τρεμει και ο συμπλεκτης παρα πολυ μεσα τρεμει να φανταστειτε και το ποδι μου.εαν γνωριζει καποιος τι μπορει να ειναι αυτος ο θόρυβος ας βοηθησει ευχαριστω πολυ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #77352 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Οταν λες αυτο τον θόρυβο ποιον θόρυβο εννοείς ;;; Δες εσωτερικό μπιλιοφορο.

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #77994 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Σήμερα έγινε καθαρισμός πολλαπλής εισαγωγής με αμμοβολή στην apr Θεσσαλονίκη, μαζί με τον καθαρισμό της πολλαπλής καθαριστήκαν και τα μπεκ. Όπως μου είπαν τα παιδιά είχε πολύ πραμα από επικαθήσεις σε σημείο να είναι επικίνδυνο. Το αποτέλεσμα από τη πρώτη σύντομη βόλτα ήταν πολύ καλύτερη λειτουργιά του κινητήρα, πιο αθόρυβος και πιο ζωντανός. Στα logs που έκαναν τα παιδιά μου είπαν ότι πλέων δεν έχω misfire και επιστροφές. Στο επόμενο ταξίδι θα του κάνω και μερικά πειράματα να δω καλύτερα τη διαφορά.
Πριν

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Μετα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Ημέρες πριν #78022 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Τελικά λύθηκαν τα προβλήματα με τα misfires Θοδωρή;

Άρχισε και μένα να κάνει τώρα, με το που μπήκα στα 100.000 άρχισε ο χορός.
Κάποιες φορές με πολλές στροφές (πάνω από 4000) το αυτοκίνητο κομπιάζει στιγμιαία και μετά δίνει και ξανά τα ίδια. Μάλιστα μου αναβόσβησε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα δύο φορές, οπότε δεν το ζόρισα ξανά (μην πάθει και καμιά ζημιά ο καταλύτης). Άλλαξα βενζινάδικο αλλά συνεχίζει το πρόβλημα.

Φαντάζομαι πάω για πολλαπλασιαστές και ελπίζω να αποφύγω τα χειρότερα. Ξανά service μετά από 7 μήνες και 10.000χλμ αυτή την φορά.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 22 Ώρες πριν - 10 Χρόνια 16 Ώρες πριν #78024 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Όλα και κυριολεκτικά ησύχασα, σταμάτησαν τα misfire, πήρε λίγο τα πάνω του, τα λογκαρίσματα είναι όλα φυσιολογικά και πλέων το δουλεύω και 100αρι setup χωρίς να κάνει κιχ.
Και έμενα τότε άρχισε :P Από τη στιγμή που σου άναψε λαμπάκι κράτησε σφάλμα οπότε ρίξε μια ματιά με το vagcom πιο πολύ από περιέργεια, άλλαξε πολλαπλασιαστές να είσαι σίγουρος και αν δεις ότι στα επόμενα 10.000 με 20.000χλμ σου ξανακάνει τα ίδια άρχισε να σκέπτεσαι ένα ταξιδάκι προς το Βορρά. Το πόσο σύντομα θα στο ξανακάνει θα σου δείξει σε τι κατάσταση είναι ο κινητήρας σου. Γενικά όσο πιο πολλά Χλμ κανείς στη πολη τοσο πιο πολλές επικαθησεις θα εχεις

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Ώρες πριν - 10 Χρόνια 7 Ώρες πριν #78025 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Το μαλλί πόσο πήγε;
Vagcom δεν πήρα ξανά, έλεγα να πάρω το αυθεντικό γιατί προστέθηκε και άλλο VW στην οικογένεια αλλά με πρόλαβαν τα capital controls.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Ώρες πριν #78026 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Επικαθήσεις Βαλβίδων.
280€ όπου περιλαμβάνει και καθαρισμό μπεκ. Για μένα αστο λιγο ακομα να δεις και με την αλλαγή πολλαπλασιαστών και βλέπεις.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 11 Μήνες πριν #78175 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Τελικά, μετα απο 2000χλμ απο την αλλαγή των μεσαίων πολλαπλασιαστων, μπορώ να πω με ασφάλεια ότι το αμάξι ξανανιωσε! Όποτε και του πίνω το αίμα ξανά! Χεχε.
Καθαρισμό επικαθίσεων θα κάνω πολύ αργότερα, εκτός απροόπτου.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #84619 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Θοδωρή διαβάζω ότι το καθαριστικό/πρόσθετο έχει κωδικό G001770A2. Μήπως θυμάσαι ή μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι είναι σωστό;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #84623 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Αν θες να κάνεις οντως σοβαρή δουλεία μακριά από αυτά. Η εμπειρία στα τόσα χρόνια εχει δείξει ότι η μόνη λύση είναι ο καθαρισμός με άνοιγμα πολλαπλής εισαγωγής. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να σου προκαλέσει φθορά στα μπουζί και στο καταλύτη. Ακόμα και τα προσθετικά οκτανίων δημιουργούν φθορές χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #84624 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
Θοδωρη,ποια ειναι η γνωμη σου για το motorkote ως αντιτριβικο σε αναμειξη με το λιπαντικο της μηχανης;

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #84625 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.

thodoris έγραψε: Αν θες να κάνεις οντως σοβαρή δουλεία μακριά από αυτά. Η εμπειρία στα τόσα χρόνια εχει δείξει ότι η μόνη λύση είναι ο καθαρισμός με άνοιγμα πολλαπλής εισαγωγής. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να σου προκαλέσει φθορά στα μπουζί και στο καταλύτη. Ακόμα και τα προσθετικά οκτανίων δημιουργούν φθορές χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα.


Ίσως έχει φτάσει η ώρα για κάτι τέτοιο, άλλαξα προληπτικά και τους 4 πολλαπλασιαστές (ήθελαν οι 2 αλλαγή) και βελτιώθηκε η κατάσταση, αλλά έχω την αίσθηση ότι το μοτέρ κάπου κάπου "κομπιάζει"..

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #84627 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Επικαθήσεις Βαλβίδων.
@Νικήτας: Δεν έχω άποψη για αυτό το θέμα, γενικά στο θέμα του λαδιού προτιμώ απλά να τα αλλάζω πιο συχνά.

@vabatzis: Γενικά ανάλογα αν τα χλμ είναι σε πόλη ή Ε.Ο ένας καθαρισμός πρέπει να γίνεται απο τα 150.000χλμ έως 200.000χλμ, όπου φυσικά θα δεις διαφορά.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi