- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Re:Nikitas TSI extra αξεσουαρ.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Εχει "αλλον αερα":lol: ...
Ισως σε καποιο dynoday του club να δουμε και χειροπιαστα αποτελεσματα...:gun:
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Εχετε την εντυπωση οτι ο χωρος της μηχανης ειναι "αεροστεγης"??:whistle:
Η μηπως οτι ο κομπρεσορας η η τουρμπινα,στα οποια καταληγει ο εισηγμενος αερας ειναι παγωμενα???
Η σκονη που βρισκετε μεσα στη μηχανη καθε φορα που σηκωνετε το καπω,απο που λετε οτι βρηκε και μπηκε??:shades:
Η τουρμπινα πληροφοριακα μπορει και να ξεπερασει στιγμιαια τους 1050 κελσιου....
Η θερμοκρασια εισαγωγης του αερα στα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ δεν εχει καμμια μα καμμια σημασια,ποσο μαλλον οταν θα μπει στο μοτερ με θερμοκρασια περιβαλοντος,θα φτασει στην τουρμπινα τουλαχιστον 10 βαθμους ζεστοτερος,εκει θα συμπιεστει και θα φτασει σχεδον τους 100 βαθμους,για να φτασει στο intercooler οπου και θα ψυχθει στους 50 βαθμους περιπου,για να καταληξει στην πεταλουδα με κανα 60αρι...
Αν μετα απ'ολ'αυτα εξακολουθειτε να πιστευετε οτι η φιλτροχοανη κανει κακο παρα καλο τοτε κρατηστε το φιλτροκουτι(το οποιο btw βρισκεται κι'αυτο μεσα στον ζεστο χωρο της μηχανης),κι'αν πιστευετε οτι οι γριλιες απο τις οποιες περναει ο αερας προσφερουν κατι, και παλι λαθος κανετε,γιατι αν υποθεσουμε οτι εν κινησει επιτρεπουν στον φρεσκο αερα να μπει στο φιλτροκουτι(κατι το οποιο κανουν και για την φιλτροχοανη),στο μποτιλιαρισμα μαλλον δεν προσφερουν τιποτα:whistle: ....
Στα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να ριξουμε την ΙΑΤ(INTAKE AIR TEMPERATURE),την θερμοκρασια δηλαδη που καταληγει στην πολλαπλη εισαγωγης,και αυτη πεφτει μονο με την χρηση καλυτερου intercooler,δε πα να βγαλουμε τη φιλτροχανη εξω απο την μηχανη,η να τυλιξουμε την σωληνα εισαγωγης με παγακια()...
Μονο αν το intercooler ειναι ανεπαρκες θα εχουμε προβλημα ζεστου αερα....
Η φιλτροχοανη δεν προσφερει πιο κρυο η πιο ζεστο αερα,αλλα προσφερει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ αερα....:ole:
Λένε ότι η χειρότερη σκούπα είναι καλύτερη από την καλύτερη φιλτροχοάνη.Αυτό το λένε γιατι η σκούπα ρουφάει αερα απο μπροστά που έχει καλύτερη ροή και πιο κρύο αέρα.Μπορεί να ισχύει ,μπορεί και να ειναι μόνο μια υπερβολή...
''Η φιλτροχοανη δεν προσφερει πιο κρυο η πιο ζεστο αερα,αλλα προσφερει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ αερα''
Εν μέρει σωστό εν μέρει λάθος:Περισσότερο αερα προσφέρει και κυριως με μεγαλύτερη ροή ,αλλά αν ο αέρας αυτός ειναι ζεστός ,τότε αντι να κερδίσουμε σε απόδοση ίσως να χάσουμε κιόλας.Σκοπός του συστήματος εισαγωγής αερα ειναι και να φέρνει οσο γινεται πιο ψυχρο αερα. Αυτό διότι ο ψυχρός αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα απ' ότι ο ζεστός, άρα είναι και πιο πλούσιος σε οξυγόνο,αρα μας δίνει μεγαλύτερη απόδοση κατα την καύση.Αν δεν ηταν ετσι ,ο κατασκευαστης δεν θα εμπαινε στον κόπο να.φτιάξει την εισαγωγή (που κύκλωσα )απο τις γρίλιες του καπό.
''την θερμοκρασια δηλαδη που καταληγει στην πολλαπλη εισαγωγης,και αυτη πεφτει μονο με την χρηση καλυτερου intercooler''
ΛΑΘΟΣ!Η θερμοκρασία πέφτει ΚΑΙ με τη χρήση καλύτερου intercooler.Πέφτει ΚΑΙ με την εισροή οσο πιο κρύου αέρα γίνεται.Κάθε σημείο προσθέτει το λιθαράκι του-αν κάποιος δεν το θεωρεί σημαντικό ,είναι δικό του θέμα.Αλλο να ξεκινάς να ψύξεις τον αέρα από τους περίπου 55-60οC και άλλο να ξεκινάς από τους 35οC.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Στην φάση σταματα-ξεκινα στην αθηνα το καλοκαίρι δεν θα δεις διαφορά γιατι ο αέρας είναι ετσι κι αλλιώς ζεστός ,αλλά όταν το αυτοκινητο κινείται 20οC διαφορά στον εισερχόμενο αέρα ΙΣΩΣ ειναι σημαντική διαφορά.Το δοκιμάζεις και μας λες και εμας.
Κατα την άποψή μου η σωστή τοποθέτηση είναι κάπως ετσι:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και αναφέρομαι στην προσπάθεια απομόνωσης της φιλτροχοάνης
η τοποθέτηση που πλησιάζει το ιδανικό είναι για εμενα ΑΥΤΗ
Το ιδανικό βεβαια θα ηταν η φιλτροχοάνη να ήταν έξω απο το καπώ αλλά....
Υπάρχουν και υλοποιήσεις σαν και την δική σου ,αλλά δεν συμφωνώ γιατι δεν προσφέρει όσα θα μπορούσε.
Εννοείται οτι εκφράζω την προσωπική μου αποψη και μόνο και περι ορέξεως ουδείς λόγος μπορεί να γίνει...
Σε κάθε περίπτωση φαντάζομαι τον ήχο και ζηλεύω!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Σύγκρουση γιγάντων!!
Πού είσαι ρε Πέτρο με τα 270 αλόγατα, που έχεις βάλει μία φιλτροχοάνη σαν την κεφάλα μου;;
Συγγνώμη που πετάγομαι σαν την ... :fart: μιας και ομολογώ ότι δεν είμαι γνώατης του αντικειμένου, αλλά ο Πέτρος όταν μου έδειχνε την μηχανή μου είχε αναφέρει ότι πρόσεξε πως θα το βάλει γιατί έπαιζε ρόλο ο ζεστός αέρας που τράβαγε στην αρχή, ή κάτι τέτοιο...
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Κατ'αρχην το δικο μου αυτοκινητο δεν "ρουφαει" αερα,αλλα τον συμπιεζει....
Τον αερα τον "ρουφανε" τα ατμοσφαιρικα...
Η θερμοκρασια του αερα εισαγωγης στα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ εξαρταται καθαρα και μονο απο τον εναλλακτη....
Το παραδειγμα της φωτογραφιας που παραθεσε ο rallakias δεν ειναι συγκρισιμο με το δικο μου καθως ο 20βαλβιδος της φωτογραφιας(αλλα και ο TFSi του Πετρου) εχει maf sensor και οχι map οπως τα δικα μας.....
Πως μεταφραζεται αυτο στην πραξη?
Ο maf μετραει μεσω ενος νηματος που διαθετει την θερμοκρασια του αερα,και ετσι καθοριζει και την ποσοτητα του,προκειμενου να δωσει σημα στον εγκεφαλο για το αντιστοιχο καυσιμο και αβανς....
Σου λεει λοιπον ο maf "μπηκε κρυος αερας?Αρα ειναι πολυς πρεπει να στειλω εντολη για μπολικο καυσιμο και αβερτα αβανς"...
"Μπηκε ζεστος αερας?Αρα ειναι λιγος...Οποτε στελνω εντολη για λιγο καυσιμο και κοψιμο στο αβανς"....
Το map που εχει τουλαχιστον το δικο μου μοτερ,μετραει την Manifold Absolute Presure,την πιεση δηλαδη στην εισαγωγη η οποια ως γνωστον ειναι ο τελικος προορισμος του αερα,και οχι η αφετηρια του οπως στα 20βαλβιδα....
Απο'κει και περα οσο εξω και να την βγαλεις(την φιλτροχοανη) και οσα heat shields και να της βαλεις,η ΙΑΤ δε θα πεσει....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παιδακια μη τρελαινεστε....
Κατ'αρχην το δικο μου αυτοκινητο δεν "ρουφαει" αερα,αλλα τον συμπιεζει....
Τον αερα τον "ρουφανε" τα ατμοσφαιρικα...
Η θερμοκρασια του αερα εισαγωγης στα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ εξαρταται καθαρα και μονο απο τον εναλλακτη....
Το παραδειγμα της φωτογραφιας που παραθεσε ο rallakias δεν ειναι συγκρισιμο με το δικο μου καθως ο 20βαλβιδος της φωτογραφιας(αλλα και ο TFSi του Πετρου) εχει maf sensor και οχι map οπως τα δικα μας.....
Πως μεταφραζεται αυτο στην πραξη?
Ο maf μετραει μεσω ενος νηματος που διαθετει την θερμοκρασια του αερα,και ετσι καθοριζει και την ποσοτητα του,προκειμενου να δωσει σημα στον εγκεφαλο για το αντιστοιχο καυσιμο και αβανς....
Σου λεει λοιπον ο maf "μπηκε κρυος αερας?Αρα ειναι πολυς πρεπει να στειλω εντολη για μπολικο καυσιμο και αβερτα αβανς"...
"Μπηκε ζεστος αερας?Αρα ειναι λιγος...Οποτε στελνω εντολη για λιγο καυσιμο και κοψιμο στο αβανς"....
Το map που εχει τουλαχιστον το δικο μου μοτερ,μετραει την Manifold Absolute Presure,την πιεση δηλαδη στην εισαγωγη η οποια ως γνωστον ειναι ο τελικος προορισμος του αερα,και οχι η αφετηρια του οπως στα 20βαλβιδα....
Απο'κει και περα οσο εξω και να την βγαλεις(την φιλτροχοανη) και οσα heat shields και να της βαλεις,η ΙΑΤ δε θα πεσει....
Ενω κατάλαβα αυτό που θέλεις να πεις για το maf sensor δεν καταλαβα το αντιστοιχο για το map sensor.Ωραία μετράει πίεση αέρα στην εισαγωγή ,όταν η πίεση αυτή θα ειναι μειωμένη λόγω της αυξημένης αρχικής θερμοκρασίας του αέρα που εισρόφησε απο τη φιλτροχοανη τι θα κάνει το map sensor?Δεν θα μειώσει την ποσότητα της βενζίνης στον κύλινδρο και άρα την απόδοση της καύσης?
Θυμίζω οτι:
''The amount of fuel required is directly related to the mass of air entering the engine. (See stoichiometric.) The mass of air is proportional to the air density, which is proportional to the absolute pressure and inversely proportional to the absolute temperature.''
Η απαιτούμενη βενζίνη είναι ευθέως εξαρτημένη απο τη μαζα του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα.Η μάζα του αέρα είναι ανάλογη της πυκνότητας του αέρα, η οποία με τη σειρά της είναι ανάλογη της απόλυτης πίεσης του αέρα και αντίστροφα ανάλογη της απόλυτης θερμοκρασίας του''
Πηγή:
en.wikipedia.org/wik...r
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Μετα,στο δικο μας,ο αερας συμπιεζεται σε δυο σταδια,κατι που σημαινει οτι η θερμοκρασια με την οποια εισαγεται απο το φιλτρο ειναι στην κυριολεξια αμελητεα...
Πρωτα συμπιεζεται απο τον κομπρεσορα,ο οποιος πριν τον ζεστανει λογω συμπιεσης του,τον ζεσταινει ο ιδιος καθοτι ζεματαει,και απο'κει παει στην τουρμπινα η οποια τον ξανασυμπιεζει και η οποια επισης ζεματαει(και εκει δε μιλαμε για διψηφια νουμερα θερμοκρασιας,αλλα για θερμοκρασιες που συνανταει κανεις στην επιφανεια του Ηλιου),και μετα καταληγει στο intercooler το οποιο σιγουρα εχει τον ρολο του κρυωματος του....
Τωρα αν θα μπει με 35 η με 40 βαθμους απο το φιλτρο,ειλικρινα δε νομιζω να εχει καποια σημασια μπροστα στις θερμοκρασιες που προανεφερα οτι επικρατουνε στα blowers....
Οι θερμοκρασιες δεν λειτουργουν αθροιστικα......
Πληροφοριακα,το Colt CZT με αυτο το κιτ φιλτροχοανης της Blitz(το οποιο ειναι εκειι που ειναι) πηρε 17 αλογα...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Οπως ξαναγραψα και πριν,ο αερας δεν εισερχεται ζεστοτερος σε σχεση με ενα φιλτροκουτι,αφενος γιατι στο χωρο του κινητηρα υπαρχουνε τρλλοι στροβιλισμοι κατα την διαρκεια μιας διαδρομης,κατα δευτερον η εργοστασιακη διοδος φρεσκου αερα εχει μενει στη θεση της....
Μετα,στο δικο μας,ο αερας συμπιεζεται σε δυο σταδια,κατι που σημαινει οτι η θερμοκρασια με την οποια εισαγεται απο το φιλτρο ειναι στην κυριολεξια αμελητεα...
Πρωτα συμπιεζεται απο τον κομπρεσορα,ο οποιος πριν τον ζεστανει λογω συμπιεσης του,τον ζεσταινει ο ιδιος καθοτι ζεματαει,και απο'κει παει στην τουρμπινα η οποια τον ξανασυμπιεζει και η οποια επισης ζεματαει(και εκει δε μιλαμε για διψηφια νουμερα θερμοκρασιας,αλλα για θερμοκρασιες που συνανταει κανεις στην επιφανεια του Ηλιου),και μετα καταληγει στο intercooler το οποιο σιγουρα εχει τον ρολο του κρυωματος του....
Τωρα αν θα μπει με 35 η με 40 βαθμους απο το φιλτρο,ειλικρινα δε νομιζω να εχει καποια σημασια μπροστα στις θερμοκρασιες που προανεφερα οτι επικρατουνε στα blowers....
Οι θερμοκρασιες δεν λειτουργουν αθροιστικα......
Πληροφοριακα,το Colt CZT με αυτο το κιτ φιλτροχοανης της Blitz(το οποιο ειναι εκειι που ειναι) πηρε 17 αλογα...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1)Η εργοστασιακή δίοδος του αέρα έχει μείνει στη θέση της και στέλνει τον αέρα προς τα κάτω όπως σου είπε και ο Guardian και όχι προς την φιλτροχοάνη......
Καλύτερα να την έβγαζες να ελευθέρωνες τη ροή του αέρα προς το κέντρο της μηχανής.
2)Στο μοτέρ σου ο αέρας δεν συμπιέζεται σε 2 στάδια παρα μόνο σε ενα μικρό ευρος λειτουργίας του μοτέρ.Στο μεγαλύτερο εύρος στροφών ,λειτουργεί ή το κομπρέσσορ ή η τουρμπινα.
3)Οι θερμοκρασία και βέβαια λειτουργούν αθροιστικά.Η θερμότητα δεν ειναι απόλυτο μέγεθος ,αλλά σχετικό.Αλλο να ξεκινάς να ψύξεις κάτι απο τους 40οC και άλλο να ξεκινάς να το ψύξεις από τους 60οC.Άπο πλευράς φυσικής έχει διαφορά ,απο πλευράς απόδοσης του κινητήρα το αν εχει διαφορά είναι ενα θέμα το οποίο ''ερευνάμε'' σε επίπεδο φόρουμ πάντα...

4)Αν το Colt πήρε 17 άλογα με τη φιλτροχοάνη ,το TSI πρέπει να παίρνει καμιά 20αριά ,εφόσον πάει αναλογικά η αύξηση της ιποδύναμης....
5)Δεν μου εξήγησες για το map sensor τι εννοούσες...
6)Διαφορά θετική ή αρνητική στην απόδοση του μοτέρ εσύ βλέπεις -εκτός απο τον ήχο?
Εννοείται οτι δεν προσπαθώ να σε κάνω να αλλάξεις κάτι.Συζήτηση σε επίπεδο φόρουμ κάνουμε και μάλιστα καλοπροαίρετη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Απο την στιγμη που το εχω ηδη βαλει(αρα εχω παρει την αποφαση μου)δεν βλεπω κατι το καλοπροαιρετο σε αυτη την κουβεντα...
Οι οποιες ενστασεις εχει ο οποιοσδηποτε,θα μπορουσαν απλα να μεταφραστουνε σε μη αγορα του συγκεκριμενου κιτ και ως εκει...
Που αποσκοπουν αυτες οι αναλυσεις,τα λινκ,και οι ωρες ψαξιματος στο νετ γυρω απο τις φιλτροχοανες,ειλικρινα δεν ξερω,ειδικα απο την στιγμη που εγω που το εχω,ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,τοσο απο αποψη εμφανισης αλλα οσο και απο αποψη αποδοσης....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Προσωπικά τουλάχιστον, με αφορμή τη δική σου φιλτροχοάνη ,έγραφα σε ενα φόρουμ προς ενημέρωση όλων τις απόψεις μου.Την συζήτηση που κακώς καταλαβα οτι κάναμε ,την έκανα όχι για το αν έπρεπε να αγοράσεις τη φιλτροχοάνη ,αλλά για το κατα πόσο αποδίδει ό,τι υπόσχεται και πώς μπορεί να αποδοσει τα μέγιστα δυνατα.
Οσον αφορά στο καλοπροαίρετο ή μη της κουβέντας (προφανώς απο τη δική μου πλευρά-εσύ γιατι να εισαι κακοπροαίρετος?) ,θεωρούσα οτι στο επίπεδο της συζήτησης που λανθασμένα νόμιζα οτι κάναμε και αφού έχουμε κάνει κάποια κουβέντα τηλεφωνικά και έχω ''συμβάλλει'' στην αγορά της εν λόγω φιλτροχοάνης,μπορούσα να πω μια άποψη.Το έψαξα παραπάνω οχι για να στην ''μπω'' αλλα με την ευκαιρία να ενημερωθώ και να ενημερώσω.
Σε αντίστοιχο τεχνικό θέμα είχα διαφωνία με άλλο χρήστη του φόρουμ ,πάλι προς ενημέρωση όλων.Εξέφρασα μια άποψη ,είπα τα επιχειρήματα μου ,ήταν λανθασμένη ,το παραδέχτηκα και πλέον ξέρουμε όλοι οτι όσα εξέφραζα ήταν λάνθασμένα και οτι το σωστό είναι το αντίθετο απο αυτό που έλεγα.Το σκάλισμα των τεχνικών θεμάτων δεν είναι προσωπική κόντρα,είναι αντιπαράθεση απόψεων για την εύρεση της ''αλήθειας''.
''Δεν είναι κακό να κάνουμε λάθη-κακό είναι να μην τα παραδεχόμαστε''.
Εκανα λάθος που θεώρησα οτι ''καναμε συζήτηση σε επίπεδο φόρουμ'' όπως λέω και στο προηγούμενο πόστ μου.Κακοπροαίρετος θεωρώ οτι δεν ήμουνα ,αλλά δεν μπορώ και να το αποδείξω.Πώς να αποδείξεις σε ενα φόρουμ τι έχεις στο μυαλό σου όταν γράφεις 2 αράδες...?
Πάντως θεωρώ εξίσου λανθασμένο να ποστάρεις σε φόρουμ κάποια επιλογή σου για το αυτοκίνητό σου ,χωρίς να είσαι έτοιμος να την αιτιολογήσεις πλήρως ,να ακούσεις τα τυχόν ''δεν μ'αρεσει'' , τα γιατι δεν έκανες ''αυτό'' ή το'' άλλο''.Οταν γράφουμε κάτι προσωπικό μας σε φόρουμ ,εκτιθόμαστε στο κοινό που το διαβάζει.Αν δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο ,δεν γράφουμε οτι μας αφορά σε φόρουμ ,το κρατάμε για εμάς.
Το θέμα το θεωρώ λήξαν,σταματάω την δημοσιοποίηση της άποψής μου (με επιχειρήματα ή και χωρίς) επι αυτού και την κρατάω για τον εαυτό μου.
No hurt feelings-και πάλι φίλοι!
Με γειά σε κάθε περίπτωση!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Το να εξελιχθεί σε "αντιπαράθεση" είναι ανούσιο και περιττό. Μέχρι τώρα έχετε καταφέρει να αναλύσετε το θέμα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Παρακαλώ να κρατήσετε αυτό το επίπεδο.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Και φυσικα κανουμε συζητηση σε επιπεδο φορουμ και δεν χρειαζεται να απολογεισαι ρε Βασιλη,αλλωστε και φιλοι ειμαστε αλλα και μια παρεα.
Μη βγαινουν συμπερασματα που δεν ισχυουν...
Αν παλι αυτο φανηκε απο τα γραφομενα μου ζηταω συγνωμη,και ειδικα απο τον Βασιλη στον οποιο εχω και υποχρεωση για την μεσολαβηση του...
Απλα αυτες οι συζητησεις συνηθως δεν καταληγουν πουθενα...
Οταν ο ενας εχει μια α αποψη και ο αλλος μια β,και που και οι δυο οση κουβεντα και να γινει,δεν δεχονται την προταση του αλλου,ετσι γινεται...
Εδω πας για μια παθηση σε 10 διαφορετικους γιατρους της ιδιας ειδικοτητας και παιρνεις 10 διαφορετικες γνωμες......
Σιγουρα παντως η αποδοση της μηχανης εχει ανεβει,δεν ειναι τυχαια η ΚΝ,τωρα το ποσο ανεβηκε το ξερει μονο το δυναμομετρο η αν τα βαλουμε διπλα-διπλα και ανοιξουμε με ρολλαριστες δευτερες.....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tomary
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 155
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Θωμάς EOS TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Η σκαστρα ομως βαραει ζειμπεκιες !!!!
Ο σπυρος και το γελαδι που την ακουσαν χτες ειχαν πορωθει!!!
Αντε ρε Μητσο θα ανεβασεις το βιντεακι??
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Τί έκανες με τη λάμπα;
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
www.mediafire.com/?2...3
www.mediafire.com/?z...m
www.mediafire.com/?m...2
Εδώ είναι η μεσαία σκάλα των φώτων του που αλλάχτηκαν με Xenon. Η εγκατάσταση έγινε από τον Σπύρο (Guardian). Εγώ ήμουν απλά ο φωτογράφος και ο Νικήτας ο κουβαλητής - παρατηρητής!! :lol:
Η διαφορά με την μεγάλη σκάλα αναμμένη...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
με τα φώτα θέσεως...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Εδώ φαίνεται κάποιο Eos (καλή ώρα το δικό μου...) χωρίς Xenon.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Εδώ φαίνεται η διαφορά με τα αυτοκίνητα δίπλα δίπλα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Εννοείται ότι θα αλλαχτούν και τα υπόλοιπα με βάση τα λεγόμενα του Νικήτα.
Προστίθενται στο αρχικό ποστ.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Η αλήθεια είναι ότι το βιντεάκι και το ακουστικό αρχείο το αδικεί!! Ακούγεται πολύ πιο όμορφο από κοντά!!Ο σπυρος και το γελαδι που την ακουσαν χτες ειχαν πορωθει!!!
nikitas tsi έγραψε:
Σου είπε κανείς ότι όλα γίνονται σε 2 λεπτά;; Και σου είπα βρε ότι χτες είχα δουλειά μετά από εσένα!! Από άλλον υπολογιστή μπήκα χτες το βράδυ που συζητούσαμε το θέμα μου!Αντε ρε Μητσο θα ανεβασεις το βιντεακι??
Άντε καλοφόρετα!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Τέλεια διαφορά
Γελάδι ώρα να σου "αλλάξουμε και σένα τα φώτα"
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Επισης αυτη η μηχανη στο βιντεακι...πως κουνιοταν ετσι...ωρε τι κανουν 160 αλογατα αν τα εχεις στιβαγμενα μεσα στην μηχανη..+ τα εξτρα που τοποθετησες μεσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.