- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
ΤSI από 160 σε 200+
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Για τους προληπτικούς να αναφέρω ότι ο κινητήρας μας έχει φτάσει κοντά στα 300ΗΡ χωρίς άνοιγμα μοτέρ.
Παραθέτω κάποιες επιλογές από μια λίστα που έκανε ο rallakias οι οποίες είναι και οι πιο γνωστές και κάποιες είναι στα υποψιν μου. Επιπλέων κάτω από κάθε επιλογή γράφω και ένα προσωπικό σχόλιο από αυτά που έχω ακούσει και έχω διαβάσει. Οι επιδόσεις αφορούν πρώτο στάδιο βελτίωσης.
ABT 160Hp ---> 210Hp 240Nm ---> 290Nm
REVO 160Hp ---> 219Hp 240Nm ---> 326Nm
APR 160Hp ---> 203Hp 240Nm ---> 317Nm
UNITRONIC 160Hp ---> 215Hp 240Nm ---> 300Nm
ETUNERS (ΚΡΙΤΩΝΑΣ) 160Hp ---> 210Hp
TMG- (Ταξόπουλος) Custom πρόγραμμα.
Σύντομα θα παραθέσω και επιλογές με περιφερικά.
Όποιος ενδιαφέρετε για βελτίωση σε TSI 122 μπορώ να παραθέσω και γι αυτό διάφορα στοιχεία.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Μιας και κάνεις χιλιόμετρα πολλά προτείνω 95αρι προγραμματακι στα 215 αλογα να πάρει λίγο τα πάνω της η μαουνα σου . SPS δεν χρειάζεται με πρόγραμμα το αμάξι δουλεύει καλύτερα ακομα και σε συνθήκες πόλης .
95αρι και οποτε θες 100αρα μεσα για ''ξεκάπνισμα''
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
και 2 σημειωσουλες:με 300hp και κλειστο κινητηρα ,το εκαψες το αμαξι για πλακα(μην βαλεις προγραμμα απο αυτον που στο ειπε αυτο).οσο για την αξιοπιστια ορισμενων εταιρειων βελτιωσεων μην ειστε τοοοσο σιγουροι.δεν αναφερω ονομαστικα παραδειγματα για ευνοητους λογους,αλλα εχω δει εγκληματα απο πολλους οικους. επειδη καποιο ονομα εχει γινει γνωστο δεν σημαινει απαραιτητα ουτε οτι ειναι το καλυτερο ουτε οτι δικαιολογειται να χρεωνει 1000+ ευρω για ενα προγραμμα κονσερβα.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Πως ειναι πιεσμένο το μοτέρ . Σταματήστε την καραμέλα 1400κυβικα 160αλογα ειναι πιεσμένο το μοτέρ . Οχι δεν ειναι καθόλου πιεσμένο το μοτέρ . Οκ ναι σπάνε και μαμά μοτέρ(εμβολα κυρίως) και γενικά αρκετά προβλήματα σε 1.4 TSI
Αλλα υπάρχουν α) Προβληματικές παρτίδες εμβόλων β) Προβληματικές παρτίδες 2009-2010 μπεκ ψεκασμου γ) Προβληματικές τουρμπίνες δ) Λάθος χρήση με φόρτωμα του μοτέρ απο χαμηλα με μεγάλη σχέση :shades:
Τα 300 άλογα δεν μας τα είπε προγραμματιστής ή κάποια εταιρία , αυτό έλειπε οτι μας λένε να το πιστεύουμε .
Το 1.4 TSI CAVD 160 αλόγων με Εισαγωγή, Πρόγραμμα, Ολόσωμη Εξάτμιση και προερετικα ενα Intercooler S3( για την υγεία του μοτερ) βγάζει ΧΩΡΙΣ ΣΚΆΛΙΣΜΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ 230-235 Αλογα .
Με μια σκάστρα (πάλι προοληπτικα ) + σφύξιμο στην μαμα Wastegate του ΜΑΜΑ τουρμπο με ξεζούμισμα στην μαμα τουρμπινα ειμαστε στα 240-250
Από 250 + Θέλει σκάλισμα το μαμα τουρμπο . Κλειστό μοτέρ αντέχει 290-300 αλογα και παραπανω . Μαμα μπιέλες, μαμα εμβολα, ολα μαμα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Εδώ σκοπός είναι ξέρουμε τι κυκλοφορεί στην αγορά και πιες είναι οι καλύτερες επιλογές κατά την δική μας και μόνο άποψη χωρίς βεβαία να είναι κανόνας αλλά και να βοηθήσουμε όσο μπορούμε αυτόν που θα πάει να βάλει τώρα πρόγραμμα ξεκινώντας από το 0. Δε πιστεύω ότι κάποιος από εδώ με το που θα βάλει πρόγραμμα θα αρχίσει τα σκισίματα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- the_winner
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Αλλα με ΦΠΕ δεν έχεις θεμα οτι εισαι εκτός προδιαγραφών . Αυτο που ειπες με τα μοτέρ δεν ισχύει όλα τα μοτέρ του group VAG ειχαν - εχουν το καλο οτι ειναι ευκολο-βελτιωσιμα χωρις να θέλουν ανοιγμα μοτέρ για να αντεξουν περισσότερο. Για αυτο στα κοντροστεκια τα περισσοτερα ειναι VAG .
Πάντα τα VAG σε μοτέρ αντέχαν πολυυυυυυ περισσοτερο απο τα αλογα του κατασκευαστη σχεδόν τα διπλά αλογα με κλειστό μοτερ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Ο κορμος ενος 2lt κινητηρα εχει το ιδιο παχος με εναν 1400αρη; Τα πιστόνια; Τα κραμματα αυτών για να αντεξουν τα μπαμ μπουμ και τις συμπιεσεις ειναι τα ιδια;
Με απλα λογια αυτο που θελω να πω.... Ναι οκ ενα 1400αρακι μπορει να παει ανετα πλεον στα 200 + αλογα. Η ερωτηση ειναι για ποσο καιρο απροβληματιστα θα καταφερνει να φερνει εις περας το δυσκολο εργο που του αναθετει η χψ χαρτογραφηση;
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
εγω δεν λεω οτι ο tsi δεν ειναι καλος κινητηρας,αλλα οτι δεν εχει φτιαχτει για τοοοση ιπποδυναμη.κατι που ειναι απολυτως λογικο.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Τυχαιο; Δε νομιζω
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Τωρα αν μιλαμε για ιδιο κινητήρα διαφορετικά αλογα τοτε στο polo gti με τα 180 αυτος ο κινητήρας καίει λάδια αλλα αυτο είναι αλλη ιστορια για το πως συμβαίνει και δεν αφορα αναπρογραματισμο εγκεφαλου.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
απο εκει και περα ενας tsi με προγραμμα και 'σωστο' οδηγο κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι μια χαρα.αν παρεις τον tsi και τον αρχισεις στα ζορια και στα ξεζουμισματα... τον εχασες. :friend:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
... Δεν φταίει το προγραμμα! Αν φορτώσεις χαμηλές στροφές και Πέμπτη θα δεις πως τον παίρνεις στο χέρι ... Αλλωστε ξαναλέω χρησιμοποιούμε τα άλογα όταν εμείς θελουμε όταν πας νορμαλ δεν έχεις πρόβλημα και με περισσότερα άλογα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρατηρούμε ότι η καμπύλη της ισχύς είναι σαν την εργοστασιακή απλά μετατοπισμένη προς τα πάνω καθώς και σταθερή ροπή. Ο λόγος που έγινε αυτό είναι γιατί το αυτοκίνητο χρησιμοποιείτε και για καθημερινή χρήση συνεπώς με τέτοια καμπύλη ροπής δε πιέζετε συνέχεια.
!
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- savvaspap
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- savvaspap
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.