ΤSI από 160 σε 200+

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #67881 από thodoris
ΤSI από 160 σε 200+ δημιουργήθηκε από thodoris
Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να σκέπτομαι έντονα να βάλω πρόγραμμα στο αυτοκίνητο. Ο λόγος είναι ότι θέλω να βελτιώσω κατά πολύ την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, να βγάζω πιο ξεκούραστα ταξίδι χωρίς να έχω μεγάλες ταχύτητες και φυσικά να μειώσω την κατανάλωση μιας και κινητήρας θα δουλεύει καλύτερα.
Για τους προληπτικούς να αναφέρω ότι ο κινητήρας μας έχει φτάσει κοντά στα 300ΗΡ χωρίς άνοιγμα μοτέρ.

Παραθέτω κάποιες επιλογές από μια λίστα που έκανε ο rallakias οι οποίες είναι και οι πιο γνωστές και κάποιες είναι στα υποψιν μου. Επιπλέων κάτω από κάθε επιλογή γράφω και ένα προσωπικό σχόλιο από αυτά που έχω ακούσει και έχω διαβάσει. Οι επιδόσεις αφορούν πρώτο στάδιο βελτίωσης.

ABT 160Hp ---> 210Hp 240Nm ---> 290Nm
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

REVO 160Hp ---> 219Hp 240Nm ---> 326Nm
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

APR 160Hp ---> 203Hp 240Nm ---> 317Nm
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

UNITRONIC 160Hp ---> 215Hp 240Nm ---> 300Nm
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

ETUNERS (ΚΡΙΤΩΝΑΣ) 160Hp ---> 210Hp
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

TMG- (Ταξόπουλος) Custom πρόγραμμα.
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!


Σύντομα θα παραθέσω και επιλογές με περιφερικά.

Όποιος ενδιαφέρετε για βελτίωση σε TSI 122 μπορώ να παραθέσω και γι αυτό διάφορα στοιχεία.
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67882 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Απο εμένα Revo ή E-Tuners δεν εχεις να φοβηθείς κάτι .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67883 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Θοδωρή εμείς τα έχουμε πει και απο κοντά . Revo απο εμένα ή E-Tuners .
Μιας και κάνεις χιλιόμετρα πολλά προτείνω 95αρι προγραμματακι στα 215 αλογα να πάρει λίγο τα πάνω της η μαουνα σου . SPS δεν χρειάζεται με πρόγραμμα το αμάξι δουλεύει καλύτερα ακομα και σε συνθήκες πόλης .
95αρι και οποτε θες 100αρα μεσα για ''ξεκάπνισμα''

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67885 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Αν δεν είναι κόπος βάλε και για το 122. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67887 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
επιτέλους ένα πολύ ωραίο θέμα ! είναι καιρός να αποδειχθεί ότι βάζοντας ένα πρόγραμμα δεν σημάινει ότι θα πάρεις το μοτερ στο χέρι...το μοτέρ στο χέρι μπορείς να το πάρεις ακόμα και μαμά ..ας πούμε έχοντας πέπμτη στο κιβώτιο με πολύ χαμηλές στροφές στον κινητήρα...εκεί είναι και η μεγαλύτερη καταπόνηση..βάζοντας ένα προγραμματάκι safe για 95 ron μια καλή εισαγωγούλα (προαιρετικά) και τηρώντας ευλαβικά τους κανόνες λειτουργίας ενός turbo κινητήρα (πχ η αναμονή πριν το σβήσουμε να κρυώσει το μοτέρ)πιστεύω ότι θα είναι πολύ ευχαριστημένος κάποιος και ασφαλής.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67916 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
ανοιγετε πολυ μεγαλο θεμα... η βελτιωση σηκωνει πολυ συζητηση.ποσο μαλλον ενος tsi που ειναι ηδη αρκετα 'πιεσμενος'.απο 160 σε 200+ σε ενα αυτοκινητο 1400cc χωρις επεμβαση σε κινητηρα δεν ειναι το πιο 'ακινδυνο' πραγμα στον κοσμο.αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν ειναι και εφικτο.τα παντα εξαρτωνται απο το πως θα γινει η βελτιωση,αλλα και απο το πως θα συμπεριφερθεις μετα στο αυτοκινητο.τα συνεργεια ειναι τιγκα απο δηθεν βελτιωμενους τετοιους κινητηρες που παρεδωσαν πνευμα μετα απο πολυ πιεση.

και 2 σημειωσουλες:με 300hp και κλειστο κινητηρα ,το εκαψες το αμαξι για πλακα(μην βαλεις προγραμμα απο αυτον που στο ειπε αυτο).οσο για την αξιοπιστια ορισμενων εταιρειων βελτιωσεων μην ειστε τοοοσο σιγουροι.δεν αναφερω ονομαστικα παραδειγματα για ευνοητους λογους,αλλα εχω δει εγκληματα απο πολλους οικους. επειδη καποιο ονομα εχει γινει γνωστο δεν σημαινει απαραιτητα ουτε οτι ειναι το καλυτερο ουτε οτι δικαιολογειται να χρεωνει 1000+ ευρω για ενα προγραμμα κονσερβα.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67917 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Πάμε πάλι .
Πως ειναι πιεσμένο το μοτέρ . Σταματήστε την καραμέλα 1400κυβικα 160αλογα ειναι πιεσμένο το μοτέρ . Οχι δεν ειναι καθόλου πιεσμένο το μοτέρ . Οκ ναι σπάνε και μαμά μοτέρ(εμβολα κυρίως) και γενικά αρκετά προβλήματα σε 1.4 TSI
Αλλα υπάρχουν α) Προβληματικές παρτίδες εμβόλων β) Προβληματικές παρτίδες 2009-2010 μπεκ ψεκασμου γ) Προβληματικές τουρμπίνες δ) Λάθος χρήση με φόρτωμα του μοτέρ απο χαμηλα με μεγάλη σχέση :shades:

Τα 300 άλογα δεν μας τα είπε προγραμματιστής ή κάποια εταιρία , αυτό έλειπε οτι μας λένε να το πιστεύουμε .
Το 1.4 TSI CAVD 160 αλόγων με Εισαγωγή, Πρόγραμμα, Ολόσωμη Εξάτμιση και προερετικα ενα Intercooler S3( για την υγεία του μοτερ) βγάζει ΧΩΡΙΣ ΣΚΆΛΙΣΜΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ 230-235 Αλογα .
Με μια σκάστρα (πάλι προοληπτικα ) + σφύξιμο στην μαμα Wastegate του ΜΑΜΑ τουρμπο με ξεζούμισμα στην μαμα τουρμπινα ειμαστε στα 240-250

Από 250 + Θέλει σκάλισμα το μαμα τουρμπο . Κλειστό μοτέρ αντέχει 290-300 αλογα και παραπανω . Μαμα μπιέλες, μαμα εμβολα, ολα μαμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67922 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
το να φορτωσεις αλογα στο αυτοκινητο ειναι ευκολο,το να ειναι το αποτελεσμα ασφαλες και ανθεκτικο ειναι αλλο πραγμα.του πετας ενα προγραμμα τιγκα στο καυσιμο και την πιεση και οσο αντεξει.οπως πολυ σωστα εγραψες "το ξεζουμιζεις" για να βγαλει αυτα τα αλογα.ο κινητηρας δεν εχει τις τεχνικες προδιαγραφες για να τα σηκωσει.εκτος αν το φτιαξεις ετσι και το πηγαινεις στο δρομο "κυρια" και που και που το ψιλοπατας για κανενα προσπερασμα.ετσι ενταξει,παιζει και να αντεξει καιρο.αν το πιεζεις συμφωνα με αυτα τα αλογα,θα διαλυσει.ο κινητηρας αυτος δεν εχει φτιαχτει για τοσα αλογα.ειναι δυνατον να μην θεωρεις πιεσμενο ενα 1400αρι με 200+ hp και να θεωρεις ασφαλες να το πας και 300 !!!??? πιστευεις οτι η vw εχει φτιαξει εναν κινητηρα 1400cc με 160hp με υλικα και ανταλλακτικα που αντεχουν 300hp??? για πολυ large τους εχεις.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67926 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Πέτρο εδω δε πιστεύω ότι κάποιος θα πάει πάνω από ένα απλό πρόγραμμα αλλά και να υπάρξει δε θα αρκεστεί στις απόψεις 3-4 ατόμων αλλά θα ψαχτεί πολύ περισσότερο γιατί απλά θέλουμε ένα καλό πρόγραμμα για να πηγαίνει λίγο καλύτερα το αυτοκίνητο σε νορμάλ καταστάσεις οδήγησης. Οπότε όταν ξεφεύγουμε είναι απλά για τη κουβέντα και τίποτα παραπάνω άλλωστε δεν έχει ξανά συζητηθεί κάτι τέτοιο. Τα +++ στα άλογα που ανέφερε ο Γιάννης από πάνω είναι απλά για να συγκρίνουμε μεγέθη και για ενημέρωση καθαρά.

Εδώ σκοπός είναι ξέρουμε τι κυκλοφορεί στην αγορά και πιες είναι οι καλύτερες επιλογές κατά την δική μας και μόνο άποψη χωρίς βεβαία να είναι κανόνας αλλά και να βοηθήσουμε όσο μπορούμε αυτόν που θα πάει να βάλει τώρα πρόγραμμα ξεκινώντας από το 0. Δε πιστεύω ότι κάποιος από εδώ με το που θα βάλει πρόγραμμα θα αρχίσει τα σκισίματα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67927 από the_winner
Απαντήθηκε από the_winner στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Σωστος σε αυτο που λες συμφωνούμε . Οταν εισαι στα 250 αλογα με ξεζουμισμενη τουρμπινα δεν μπορείς να πας Αθήνα- Θεσσαλονικη τέρμα ( οχι οτι τωρα μπορεις) .
Αλλα με ΦΠΕ δεν έχεις θεμα οτι εισαι εκτός προδιαγραφών . Αυτο που ειπες με τα μοτέρ δεν ισχύει όλα τα μοτέρ του group VAG ειχαν - εχουν το καλο οτι ειναι ευκολο-βελτιωσιμα χωρις να θέλουν ανοιγμα μοτέρ για να αντεξουν περισσότερο. Για αυτο στα κοντροστεκια τα περισσοτερα ειναι VAG .
Πάντα τα VAG σε μοτέρ αντέχαν πολυυυυυυ περισσοτερο απο τα αλογα του κατασκευαστη σχεδόν τα διπλά αλογα με κλειστό μοτερ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67930 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
ξαναλεω... αλλο ενα προγραμμα για να πηγαινει το αυτοκινητο λιγο καλυτερα στο δρομο(με το οποιο ειμαι συμφωνος),ακομα καλυτερα αν συνοδευεται και με καποια βοηθητικα περεφερειακα(ic) και αλλο ξεζουμισμα κινητηρα που αναφερθηκε.τα 250 και 300 hp απο τον tsi με κλειστο μοτερ ειναι "σκισιμο".εκτος και αν τα βαλεις απλα για να λες οτι τα εχεις και για το δυναμομετρο.στο δρομο και με πιεση το εχασες το αυτοκινητο.προσωπικα ειμαι αντιθετος με βελτιωσεις του τυπου 'το εφτιαξα αλλα θελει προσοχη μη χαλασει'.για εμενα οταν φτιαχνεις ενα αυτοκινητο και δινεις ενα καρο λεφτα για το ο,τιδηποτε πρεπει το αποτελεσμα να ειναι ακρως αξιοπιστο και να μπορεις να "χαρεις" την βελτιωση σου σε οποιεσδηποτε συνθηκες.οχι να φοβασαι αν θα αντεξει η' οχι. συμφωνω οτι τα vag αντεχουν περισσοτερο απο τα αλογα του κατασκευαστη,αλλα ολα εχουν ενα οριο.και το συγκεκριμενο παραδειγμα που συζηταμε (250+ αλογα απο tsi με κλειστο μοτερ)ξεπερναει πολυ τα ορια της αξιοπιστιας του συγκεκριμενου κινητηρα.επειδη τα 1800αρια και τα διλιτρα του ομιλου σηκωνουν πολλα παραπανω αλογα δεν σημαινει οτι ισχυει το ιδιο και με τους μικροτερους κινητηρες,δεν παει αναλογικα το θεμα.για αυτο ακριβως και τα πολλα παραπανω αλογα θελουν ανοιγμα μοτερ,γιατι χρειαζονται πιο ανθεκτικα ανταλλακτικα που δεν τα εχουν οι μικροι κινητηρες.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67935 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Να ρωτησω κατι απλο τους συμμετεχοντες στη συζητηση......

Ο κορμος ενος 2lt κινητηρα εχει το ιδιο παχος με εναν 1400αρη; Τα πιστόνια; Τα κραμματα αυτών για να αντεξουν τα μπαμ μπουμ και τις συμπιεσεις ειναι τα ιδια;

Με απλα λογια αυτο που θελω να πω.... Ναι οκ ενα 1400αρακι μπορει να παει ανετα πλεον στα 200 + αλογα. Η ερωτηση ειναι για ποσο καιρο απροβληματιστα θα καταφερνει να φερνει εις περας το δυσκολο εργο που του αναθετει η χψ χαρτογραφηση;


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67936 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
σε αυτο ακριβως αναφερομαι και εγω.για κραματα δεν μπορω να πω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να μιλαω στην τυχη.για πιστονια,μπιελες,αντοχες κτλ δεν τιθεται λογος...
εγω δεν λεω οτι ο tsi δεν ειναι καλος κινητηρας,αλλα οτι δεν εχει φτιαχτει για τοοοση ιπποδυναμη.κατι που ειναι απολυτως λογικο.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67939 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Ο tsi και ο καθε tsi. Στο gsi που εχω μαμα 150 αλογα ηρθε η opc και στον ιδιο ακριβως κινητηρα εδωσε αλλα 50 αλογα. Στα περισσοτερα opc το check engine ειναι μονιμα αναμμενο λογω πιεσμενης οδηγησης.

Τυχαιο; Δε νομιζω


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67940 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Παιδιά εξαρτάται τι βελτίωση κάνουμε. Αν μείνουμε στο πρώτο στάδιο και κυκλοφορούμε το αυτοκίνητο οπως πριν τοτε δε θα εχουμε προβλημα και ουτε καν πιθανότητες. Μη ξεχνάτε οτι σε κανονική οδήγηση εχουμε και μείωση της κατανάλωσης οποτε αυτο κατι λεει. Αν ομως με το που βάλουμε πρόγραμμα αρχίζουμε τα συνεχόμενα σκισίματα περνούμε και το ρισκο.

Τωρα αν μιλαμε για ιδιο κινητήρα διαφορετικά αλογα τοτε στο polo gti με τα 180 αυτος ο κινητήρας καίει λάδια αλλα αυτο είναι αλλη ιστορια για το πως συμβαίνει και δεν αφορα αναπρογραματισμο εγκεφαλου.

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67945 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Τρανή απόδειξη για τον πόσο καιρό αντέχει ένα tsi με προγραμμα ειναι όλα τα scirocco που ειναι 1ο στάδιο ... Και αρκετά ειναι ήδη πάνω απο 70000 με προγραμμα και δόξα το Θεό δεν έχω ακούσει να έχουν πρόβλημα ... Αλλωστε ένα πολυ μεγάλο ποσοστό απο το κλαμπ μας έχει προγραμμα ! Προβλήματα παρουσιάστηκαν μόνο σε αυτούς που κυνηγούν και το τελευταίο άλογο ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67946 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
εμεις δεν μιλαμε για ενα απλο προγραμμα.εδω αναφερθηκαν 250+ hp.με ενα απλο προγραμμα και "νορμαλ" οδηγηση,οκ ...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67947 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Απλα πριν ακούστηκαν λόγια και για ένα απλό προγραμμα .. Τα παραπάνω ας τα αφήσουμε δεν νομίζω οτι ενδιαφέρει κανέναν απο εδώ ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67948 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
και ενα απλο προγραμμα θα μπορουσε να κανει ζημια.ειτε λογω 'κακου' προγραμματισμου (ειμαστε φουλ στην Ελλαδα απο δηθεν βελτιωτες...) ειτε λογω 'κακης' χρησης του αυτοκινητου (εξαιτιας του ζορισματος που τραβαει ο tsi).

απο εκει και περα ενας tsi με προγραμμα και 'σωστο' οδηγο κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι μια χαρα.αν παρεις τον tsi και τον αρχισεις στα ζορια και στα ξεζουμισματα... τον εχασες. :friend:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67950 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Με ζόρι μπορείς να πάρεις τον tsi στο χέρι και μαμά
... Δεν φταίει το προγραμμα! Αν φορτώσεις χαμηλές στροφές και Πέμπτη θα δεις πως τον παίρνεις στο χέρι ... Αλλωστε ξαναλέω χρησιμοποιούμε τα άλογα όταν εμείς θελουμε όταν πας νορμαλ δεν έχεις πρόβλημα και με περισσότερα άλογα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #67954 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
:good: :good: ...με βρισκεις συμφωνο.αυτο λεω και εγω,θελει μια προσοχη παραπανω. σε εναν κινητηρα λοιπον που εκ κατασκευης ,ακομα και 'μαμα',θελει μια ας πουμε καπως "ειδικη" μεταχειριση,δεν ειναι δυνατον να τον πας με κλειστο μοτερ απο τα 160 στα 250+hp και να παραμεινει αξιοπιστος... :shades:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68507 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
Βρήκα κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρων που έκανε στο αυτοκίνητο του ο phoinix από το sciroccoclub και πιστεύω πως αξίζει να το αναφέρουμε μιας και τέτοιες μετατροπές δύσκολα τις επιδιώκει κάποιος. Το αποτέλεσμα χωρίς άνοιγμα του μοτέρ είναι 282,4 ΗΡ στις 7545rpm & 308,5 Nm στις 5575rpm. Για να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα αλλάχτηκαν φίλτρο, εξάτμιση I/C σκαστρα, νέο πρόγραμμα μιας και η κονσέρβα που είχε δεν ήταν αρκετό και αλλαγή φτερωτών τουρμπίνας με αυτές του astra opc γιατί η μαμά βγάζει μέχρι 250ΗΡ.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Παρατηρούμε ότι η καμπύλη της ισχύς είναι σαν την εργοστασιακή απλά μετατοπισμένη προς τα πάνω καθώς και σταθερή ροπή. Ο λόγος που έγινε αυτό είναι γιατί το αυτοκίνητο χρησιμοποιείτε και για καθημερινή χρήση συνεπώς με τέτοια καμπύλη ροπής δε πιέζετε συνέχεια.
!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • savvaspap
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68642 από savvaspap
Απαντήθηκε από savvaspap στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
πήγα και εγώ να ρωτήσω πόσο κάνει στην αντιπροσωπία εδώ στην Δράμα και μου είπαν 8 κατοστάρικα ενώ στο site της REVO το έχει 5 κατοστάρικα! Σε εσάς πόσο είπαν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68644 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
850 ήταν πριν 3,5 χρόνια μόνο πρόγραμμα τώρα εγώ το έβαλα γύρω στα 800 με χειριστήριο. Τα 500 που διάβασες είναι χωρίς ΦΠΑ και λογικά και ιδική προσφορά γιατί κανονικά βγαίνει γύρω στα 640. Τα υπόλοιπα είναι της αντιπροσωπείας. Για revo υπάρχει εδω ειδικό θεμα για να ψαχτεις.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • savvaspap
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68646 από savvaspap
Απαντήθηκε από savvaspap στο θέμα ΤSI από 160 σε 200+
οταν λες χειριστιριο τι ενοεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi