Οικονομία στην κατανάλωση

Περισσότερα
16 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11777 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Οικονομία στην κατανάλωση

rallakias έγραψε
Γελάδι έγραψε:

Βάλτε μία σχέση μέσα (π.χ. 1η) και αφήστε το αυτοκίνητο να ρολάρει. Θα δείτε ότι καθώς ρίχνει στροφές θα γράφει 0.0 στιγμιαία κατανάλωση. Όταν όμως κοντεύει στις στροφές του ρελαντί, για να μην σβήσει βλέπουμε την κατανάλωση να ανεβαίνει πολύ, χωρίς καν να πατάμε γκάζι!!! Εκεί δεν υπάρχει αδυναμία;; Πώς στην μία περίπτωση έχει ένδειξη και στην άλλη όχι;; Απλά στην μία δεν ανοίγει η πεταλούδα να τροφοδοτήσει με καύσιμο και στην άλλη πατάμε το γκάζι και έχουμε κατανάλωση βενζίνης!


Αναιρείς αυτά που λες σε λίγες γραμμές!!Στο ρελαντι τελικα πατάμε το γκάζι η δεν το πατάμε?


Μάλλον δεν το κατάλαβες σωστά ή δεν το διατύπωσα εγώ τόσο καλά... Γιατί αναιρώ τα λεγόμενά μου;; Απλά με το παράδειγμα αυτό αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην μέτρηση όταν δεν πατάμε γκάζι και έχουμε σχέση στο κιβώτιο! Έτσι όταν πηγαίνουμε με κάποια σχέση στο κιβώτιο και κάποια ταχύτητα (εννοείται και κάποιες στροφές...) τότε έχουμε μηδενική κατανάλωση... Όταν όμως οι στροφές πλησιάζουν σε αυτές του ρελαντί, από μόνος του ο εγκέφαλος τροφοδοτεί βενζίνη, ώστε να ξεπεράσει τις διάφορες τριβές της μηχανής. Αυτό δεν έχει να κάνει με αυτό που ψάχνουμε απλά αποδεικνύει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο να μετρήσει την κατανάλωση! Όταν κατεβαίνουμε κατηφόρα με κάποια σχέση στο κιβώτιο, δεν υάρχει περίπτωση να έχουμε 800 στροφές, εκτός αν επιλέξουμε 6η για 40χλμ/ώρα, που δεν παίζει!

rallakias έγραψε
Γελάδι έγραψε:

Χώρια που στα καινούρια αυτοκίνητα ο εγκέφαλος ο ίδιος κόβει την παροχή βενζίνης όταν δεν πατάμε γκάζι και ο λόγος είναι για να μην περάσει άκαυτη βενζίνη στον καταλύτη. Έχετε ακούσει για το fuel cut off;; Ε, αυτό είναι!!


Γελάδι έγραψε:

Επίσης ένας λόγος που στο ρελαντί έχουμε αυξημένη κατανάλωση είναι επειδή στο ρελαντί το αυτοκίνητο έχει πλούσιο μείγμα δηλαδή πολύ βενζίνη για λίγο αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ότι έχουμε και άκαυτη βενζίνη στην απόλιξη και κατανάλωση βενζίνης που αποδίδει πολύ λιγότερη ενέργεια από αυτη που θα απέδιδε αν είχε περισσότερο αέρα.


Στο ρελαντί δεν πατάμε γκάζι ,αλλά ούτε πάει άκαυτη βενζίνη στην εξάτμιση ,ούτε και ειναι πιο πλούσιο το μείγμα από οτι στις άλλες στροφές λειτουργίας του μοτέρ.Ακαυτη βενζίνη δεν περνάει ποτέ γιατι καταστρεφει τον καταλύτη ή τουλάχιστον δεν ειναι σχεδιασμένο το αυτοκινητο για να περναει ακαυστη βενζίνη.Αλοιμονο αν στο ρελαντι περναγε ακαυτη βενζίνη ,δεν θα έμενε καταλύτης ούτε για λίγα χιλιόμετρα που να λειτουργεί σωστά.Επίσης δεν υπάχει κανένας λόγος στο ρελαντι να ειναι πιο πλούσιο το μειγμα.

Πάντως αν φτάσουμε στο θεμα της οικονομιας ,δεν ξερουμε αν συμφέρει στην κατηφόρα να κατεβαίνουμε με νεκρά και το αυτοκινητο να παίρνει φόρα και τελικά να διανύει μεγαλύτερη απόσταση ,σε σχέση με το να κατεβαίνουμε με ταχύτητα στο κιβώτιο και να κόβει την φόρα του αυτοκινητου ,γλυτώνοντας βενζίνη ,αλλά διανύοντας μικρότερη αποσταση.

Κάθε αντεπιχείρημα δεκτό και ιδιαίτερα επιθυμητό!!



Απλά το ανέφερα αυτό για τον λόγο ότι σίγουρα σταματημένο το αυτοκίνητο τραβάει λιγότερο αέρα απ' το να κινείται. Έτσι ξέρω (και το βρίσκω λογικό), ότι με περισσότερη βενζίνη και λιγότερο αέρα, το μείγμα είναι πιο περιεκτικό σε βενζίνη. Δεν μιλάμε ότι υπάρχει η τόσο τρελή διαφορά, ώστε να χαλάσει ο καταλύτης με την μία, αλλά όχι ότι έχουμε και την επιθυμητή καύση!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Εβδομάδες πριν #11854 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Οικονομία στην κατανάλωση
Τα μεγαλα πνευματα και παλι συναντιουνται.
Διχως να εχω αποψη για το θεμα,ειχα παρακολουθησει ενα τεχνικο αρθρο στο Traction (MEGA),το οποιο τι ελεγε,
οταν ειμαστε σε κατηφορα με ταχυτητα και χωρις γκαζι και με περισσοτερες απο 2500 σαλ τοτε εχουμε μηδενικη καταναλωση για λογους καθαρα οικονομιας καυσιμου.
Αυτο το ρυθμιζει μια βαλβιδα,με λιγοτερες απο 2500 σαλ εχουμε τη καταναλωση που θα ειχαμε στο ρελαντι.
Για να σας φυγουν τα μαλλια πως σας φαινεται οτι στο accent εχω καταναλωση 11.9 λιτρα/100 κμ??

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Εβδομάδες πριν #11863 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Οικονομία στην κατανάλωση
nikitas tsi έγραψε:

Για να σας φυγουν τα μαλλια πως σας φαινεται οτι στο accent εχω καταναλωση 11.9 λιτρα/100 κμ??


:shhhh:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Εβδομάδες πριν #11874 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Οικονομία στην κατανάλωση
nikitas tsi έγραψε:

Διχως να εχω αποψη για το θεμα,ειχα παρακολουθησει ενα τεχνικο αρθρο στο Traction (MEGA),το οποιο τι ελεγε,
οταν ειμαστε σε κατηφορα με ταχυτητα και χωρις γκαζι και με περισσοτερες απο 2500 σαλ τοτε εχουμε μηδενικη καταναλωση για λογους καθαρα οικονομιας καυσιμου.
Αυτο το ρυθμιζει μια βαλβιδα,με λιγοτερες απο 2500 σαλ εχουμε τη καταναλωση που θα ειχαμε στο ρελαντι.



Εδώ πάει αυτό που είχα γράψει ότι...

Γελάδι έγραψε:

Βάλτε μία σχέση μέσα (π.χ. 1η) και αφήστε το αυτοκίνητο να ρολάρει. Θα δείτε ότι καθώς ρίχνει στροφές θα γράφει 0.0 στιγμιαία κατανάλωση. Όταν όμως κοντεύει στις στροφές του ρελαντί, για να μην σβήσει βλέπουμε την κατανάλωση να ανεβαίνει πολύ, χωρίς καν να πατάμε γκάζι!!!


Καί είχα συμπληρώσει σε άλλο ποστ ότι...

Γελάδι έγραψε:

Όταν όμως οι στροφές πλησιάζουν σε αυτές του ρελαντί, από μόνος του ο εγκέφαλος τροφοδοτεί βενζίνη, ώστε να ξεπεράσει τις διάφορες τριβές της μηχανής.


Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Εβδομάδες πριν #11877 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Οικονομία στην κατανάλωση
Άρα συνοψίζοντας, η επικρατέστερη άποψη αυτή τη στιγμή είναι ότι

α) όταν οι στροφές είναι ≥ 2,500/λ και δεν πατάμε γκάζι έχοντας κουμπωμένη σχέση η κατανάλωση είναι μηδενική (0.0)
β) από ≤ 2,500 η κατανάλωση είναι ίση με την κατανάλωση του κινητήρα στο ρελαντί.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Εβδομάδες πριν #11881 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Οικονομία στην κατανάλωση
coo έγραψε:

Άρα συνοψίζοντας, η επικρατέστερη άποψη αυτή τη στιγμή είναι ότι
α) όταν οι στροφές είναι ≥ 2,500/λ και δεν πατάμε γκάζι έχοντας κουμπωμένη σχέση η κατανάλωση είναι μηδενική (0.0)
β) από ≤ 2,500 η κατανάλωση είναι ίση με την κατανάλωση του κινητήρα στο ρελαντί.


Στην περίπτωση του 1.6FSI τουλάχιστον που μπορώ να μιλήσω δεν είναι καν από 2.500 και κάτω. Βλέπεις κατανάλωση όταν οι στροφές πλησιάζουν τις 1.000 στροφές περίπου. Θεωρώ ότι το ίδιο πάνω - κάτω ισχύει και στα TSI. Ο καθένας μπορεί να το διαπιστώσει αυτό δοκιμάζοντάς το όπως έχω περιγράψει σε προηγούμενο ποστ.

Γενικά όμως αυτό ισχύει Μήτσε! :agree:

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Εβδομάδες πριν #11891 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Οικονομία στην κατανάλωση
Μιας και το παρατήρησα γυρίζοντας από την δουλειά, σε επίπεδο οδόστρωμα και με τρίτη, τότε αρχίζει να παρατηρείται κατανάλωση στις 1100 περίπου στροφές. Οι 2.500 είναι πάρα πολλές για να αρχίζει να καίει βενζίνη!!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi