- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Πρόβλημα με το παράθυρο οδηγού
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Eos window controllers need to have a basic settings procedure carried out once (when the controller is first installed) and - if they are like every other VW on the planet - anytime battery power is lost. The basic settings procedure for Eos window controllers is quite complex and entirely unique to the Eos - this procedure does not apply to any other VW model. Here are the steps to take to conduct a 'basic settings', or calibration of the Eos pinch protection system.
1) Start the engine and leave it running. This is important, because the procedure must be carried out with the normal power levels (voltage and amperage) that are present when the car is running.
2) Open the door and keep it open for the entire procedure.
3) Close the latch in the door. This fools the door into thinking that it is closed, even though it is open. Don't use your finger to do this unless you have spare fingers handy - use a trim tool.
4) Lower the window fully.
5) Raise the window, but block it with your hand as it raises. The window should reverse direction (lower).
6) Within 5 seconds of the above, raise the window again, and block it with your hand again. The window should simply stop this time.
7) Within 5 seconds of step 6, raise the window again, but this time don't interfere with it at all. It will raise - without any pinch protection being active - all the way up to the mechanical stop at the upper extension point of the window.
Within 5 seconds of step 7, hold the window switch (presumably in the up position, the repair is not specific about this) for a full 5 seconds. This causes the window motor to take note of exactly where the 'full up' position of the window is.
9) Open the latch in the door lock (the latch that you closed before). Presumably this is done by operating the door handle. The window will lower a 'short lift'.
10) Now close the door (normally close the door, don't fool it), and the window will rise up to the closed position. The work is now complete.
There can be four possible outcomes if you have carried out the above procedure properly.
a) The door window moves upwards so that the markings stenciled onto the glass of the window (markings shown at points 4 and 5 in the very first illustration at the top of this thread) run into the door seal (roof seal) as they should. If this happens, break out the champagne, everything is working as it should work.
b) The window does not raise up high enough so that the two markings are in the correct place. If this happens, a mechanical adjustment of the window mechanism (window regulator) inside the door is required. Call your friendly VW dealer to book a service appointment, and don't plan on driving through any high pressure tunnel car washes until you get the window adjusted.
c) The window goes up too far, in other words, the lower of the two markings disappears into the roof seal... but, the window stays closed. This is not good news, the window mechanism in the door needs to be adjusted, same as in b) above.
d) The window goes up too far, then reverses direction and comes back down. Same solution as b) and c) - the window mechanism in the door needs to be adjusted. But, in this particular case, you will have to carry out the 'basic settings' (items 1 to 10) all over again after the window mechanism is adjusted. The key issue is this: If the window reverses, then you need to both adjust the mechanism in the door, and do the basic settings all over again. If it doesn't reverse (as in outcome c, above), you just need to do the adjustment of the window mechanism inside the door.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Λεει κατεβαστε ολο το παραθυρο,το παραθυρο ομως αφου κατεβει εχει αλλη μια σκαλα οπου και κατεβαινει ακομα λιγο.
Εμενα το παραθυρο στη 2η προσπαθεια ξανακατεβηκε,δεν εμεινε εκει οπως απαιτει η οδηγια.
Και στη 3η προσπαθεια που ζητα να ανεβασουμε επανω ολο το παραθυρο πρεπει να κραταμε το κουμπι πατημενο διοτι δεν λειτουργει στη φαση αυτη το auto.
Στη παραγραφο 8 δεν αποσαφηνιζει αν πρεπει να το κατευθυνουμε επανω ή κατω,υποθετω επανω.
Δεν σας προτεινω να το δοκιμασετε,η vw γνωριζει την οδηγια.
Αν κανετε καποιο λαθος βημα τοτε ο εγκεφαλος μπλοκαρει για πολλη ωρα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Άρα πρέπει να είναι θέμα εγκεφάλου. Τώρα από την άλλη πάλι θεωρώ απίθανο να την άκουσαν και οι δύο εγκέφαλοι στην πόρτα. Επίσης αν υποθέσουμε ότι γινόταν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να βγάζει σφάλμα, το οποίο δεν βγάζει. Άρα καταλήγω ότι είναι θέμα reset ή ρύθμισης.
Το ζήτημα είναι πως γίνεται αυτό?
Νικήτα μέσω vagcom θα μπορούσαμε να κάνουμε reset κάποιον εγκέφαλο?
Δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος εγκέφαλος για αυτή τη λειτουργία...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- golfmkv89
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 137
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
αρα εάν πρόκειτω για reset θα λυνόταν το πρόβλημα..
Γιώργος
Λευκό EOS TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Υπάρχει καμιά περίπτωση ο εγκέφαλος άνεσης να έχει χάσει δεδομένα και να χρειάζεται επαναπρογραμματισμό? και αν ναι μπορεί να γίνει μέσω vag-com?
Παράδειγμα αν υπάρχει αυτοκίνητο του 2009 με ίδια έκδοση εγκεφάλου-εξοπλισμού να ξαναπεραστεί ο long-coding, θα είχε αποτέλεσμα?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- golfmkv89
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 137
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και να βρεις αμάξι με τον ίδιο εξοπλισμό και να περάσεις το coding μπορεί να βρεθείς προ εκ' ΄πλήξεως να μην δουλεύουν αρκετά ηλεκτρονικά καθώς πρέπει.
αυτο συμβαίνει επειδή μπορεί να διαφέρει το part no του εγκεφάλου και το coding να είναι διαφορετικό, γι΄αυτό και δεν πρέπει να μεταφέρουμε κοδικωποιήσεις μεταξύ αμαξιών.
σε αμάξι φίλου που παρουσιάζει το πρόβλημα μόνο στη μερία του συνοδηγού είχα την ευκαιρία να το δω πιο εκτεταμένα το θέμα.
στη μεριά του οδηγού που δουλεύει κανονικα το παράθυρο κατεβαίνει τραβώντας το χερούλι χωρίς να μετακινηθεί η πόρτα και ανεβαίνει όταν αφήσεις το πόμολο να πάει πίσω πάλι χωρίς να μετακινηθεί η πόρτα.
αρα συμπέρανα ότι το πρόβλημα βρισκεται στο χερούλι (πομολο ) πιθανόν ενας διακόπτης εκεί να μην αναγνωρίζει σωστα τη μετακίνηση του πομόλου για να κατεβεί το παράθυρο, άρα το παράθυρο κατεβαίνει με τον αισθητήρα του ανοίγματος της πορτας (που ήδη είναι πλέον αργά εάν ανοίξει η πόρτα σε γρήγορο ρυθμό)
Γιώργος
Λευκό EOS TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Και με το εσωτερικό πόμολο πρέπει να κατεβαίνει πριν ανοίξει η πορτα.
Δοκιμασατε να κάνετε adaptation στο vag com?
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- golfmkv89
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 137
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Εσυ το δοκιμασες με το εξωτερικό πόμολο.
Και με το εσωτερικό πόμολο πρέπει να κατεβαίνει πριν ανοίξει η πορτα.
Δοκιμασατε να κάνετε adaptation στο vag com?
με το εσσωτερικό πόμολο δουλεύει κανονικά !
δεν έχω δοκιμάσει adaptation στο vag com..
Γιώργος
Λευκό EOS TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Ισως καποια ντιζα απο τις χειρολαβες να εχει χαλαρωσει και να θελει ρεγουλαρισμα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Πρόσβαση στο κλείστρο δεν υπάρχει αν δεν το βγάλεις και δεν νομίζω ότι κάποιος θέλει να βάλει χέρι εκεί...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
έμένα από μέσα ανοίγει η πόρτα και μετά κατεβαίνει το τζάμι....περιμένω απάντηση από TOTALCARE..κάποια στιγμή[σε κανά 2 χρόνια!!!!

και θα σας ενημερώσω....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Τελικά reset στον εγκέφαλο άνεσης μπορούμε να κάνουμε χωρίς να γ@@@@@@@με τις υπόλοιπες κωδικοποιήσεις?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- golfmkv89
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 137
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
γιατί στα passat cc να μην συμβαίνει το ίδιο πρόβλημα αφού και σ'αυτά κατεβαίνει το παράθυρο όπως και σε εμάς..
Γιώργος
Λευκό EOS TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Του απανταω οτι ολα εχουν αυτο το θεμα και θεωρειτε φυσιολογικη την ελλατωματικη λειτουργια.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
μίλησα πριν από λίγο με τον αντιπρόσωπο στα Τρίκαλα,με διαβεβάίωσε ότι η σωστή λειτουργία είναι, πρώτα κατεβαίνει το τζάμι και στη συνέχεια ανοίγει η πόρτα..
Επίσης μου είπε να κάνω λενα test μόνος μου..δηλαδή: να τραβήξω το πόμολο της πόρτας από έξω,αλλά να σπρόχνω με τον αντίχειρα την πότα ώστε να μην ανοίξει..κανονίκα μου είπε ότι έπρεπε να κατεβαίνει το τζάμι, όταν τραβάς το πόμολο..πράγμα που στο αμάξι μου,δεν συμβαίνει!!!
:surrender:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Προτείνω να πάρετε κ εσείς τηλέφωνο..
[δεν σας λέω εγώ τι μου είπε, γιατί μπορεί κάποιος να μην καταλάβει και να έχουμε άλλα!!!!! σορρυ!]
:smoke:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Και απο το τηλεφωνο ισως καταλαβει λαθος.
Για λεγε.....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Στη συνέχεια μου είπε να πατήσω το κουμπί του αριστερού παραθύρου μόνημα προς τα κάτω,μέχρι να τερματίσει[χωρίς να το αφήσω],μετά μου είπε να το ανεβάσω,πάλι χωρίς να το αφήσω.
Μετά μου είπε για λίγα seconds,να κρατήσω το διακόπτη προς τα πάνω,να το αφήσω στη συνέχει και μετά πάλι για λίγα second να το κρατήσω προς τα πάνω.
Ύστερα να πατήσω το διακόπτει στο AUTO, ώστε να κατέβει το τζάμι από μόνο του & μετά να το ανεβάσω με το AUTO! Έβγαλα το κλείδι μετά,βγήκα από το αμάξι,έκανα το test,αν δλδ κατεβαίνει και κατέβαινε!...
:superman:
Σας ξαναλέω όμως καλύτερα να μιλήσετε με τον υπεύθυνο στη Ρόδο...Για να μην έχουμε προβλήματα...
:idea:
GOOD LUCK..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
xaxaxaxaxaxaxa
:shy:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.