- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Επιλογή ελαστικών και ζαντών......
- Guardian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
Η σωστή επιλογή ελαστικών και ζαντών -σε μικρότερο όμως βαθμό- θεωρείται, και όχι άδικα, μια δύσκολη περίπτωση για τον καταναλωτή. Στην ελληνική αγορά, κυκλοφορεί ένα πλήθος μαρκών και τύπων, με διαφορετικά χαρακτηριστικά το καθένα.
Tα ελαστικά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, τα παντός καιρού και τα χειμερινά, με τις σχετικές ενδείξεις να αναγράφονται στο πλάι ως "M+S" ("mud + snow"), δηλαδή "λάσπη + χιόνι". Σε σχέση με τα παντός καιρού, τα M+S είναι πιο θορυβώδη και φθείρονται πιο γρήγορα. Επίσης, καθοριστικό ρόλο στη σωστή επιλογή παίζουν και οι δείκτες ταχύτητας, οι οποίοι αναγράφονται ανάγλυφα, με γράμματα τυπωμένα ανάμεσα ή μετά το νούμερο του ελαστικού. Το γράμμα S ισούται με 180 χλμ/ώρα, το T με 190, το H με 210, το V με 240, το W με 270 και το Y με 300 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Η διάσταση που θα επιλέξουμε πρέπει να είναι μια από τις εναλλακτικές που μας προτείνει ο κατασκευαστής του οχήματος. Αυτές θα τις βρούμε στο βιβλιαράκι συντήρησης και επισκευής.
Η ποιότητα και η ασφάλεια κοστίζουν
Ένα καλό ελαστικό έχει διάρκεια ζωής περίπου 3-4 χρόνια ή 40.000 με 50.000 χιλιάδες χιλιόμετρα. Η ασφάλεια σε ένα ελαστικό είναι η σωστή επιλογή και -δυστυχώς ή ευτυχώς- η τιμή παίζει σημαντικό ρόλο. Όπως αποδεικνύεται από τη χρήση και από την αγορά, ο συνδυασμός ποιότητας και ασφάλειας συναντάται -στο μέγιστο βαθμό- στα ακριβότερα ελαστικά.
Πώς επιλέγουμε ζάντες...
Συνήθως η επιλογή των ζαντών σε ένα αυτοκίνητο στηρίζεται στην εμφάνιση και στο προσωπικό γούστο του καθενός. Ωστόσο, οι ζάντες παίζουν σημαντικό ρόλο και όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά του, γεγονός που απαιτεί, η επιλογή μας ως προς το μέγεθος και τον τύπο να ενδείκνυται για το αυτοκίνητό μας. Έτσι, μια ζάντα ελαφρού κράματος έχει την ιδιαιτερότητα να ορίζει χαμηλότερο βάρος στον άξονα, με σαφέστατα οφέλη σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.
Από αλουμίνιο ή μαγνήσιο
Οι ελαφρού κράματος ζάντες είναι είτε αλουμινίου είτε μαγνησίου. Στην πρώτη περίπτωση, οι ζάντες κατασκευάζονται από αλουμίνιο, τιτάνιο, βόριο και μεταλλικό νάτριο, ενώ το μαγνήσιο είναι εκείνο που, με βάση τη σκληρότητά του, εξασφαλίζει την αντοχή της ζάντας. Όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, τόσο πιο ανθεκτικότερη, ελαφρύτερη αλλά και ακριβότερη είναι η ζάντα. Στην αγορά υπάρχουν και διαιρούμενες ζάντες, οι οποίες αποτελούνται από δύο τμήματα, τον κορμό και τις ακτίνες.
Διαστάσεις ζαντών
Για να βάλουμε ζάντες στο αυτοκίνητό μας, πρέπει να εκτιμήσουμε τις διαστάσεις τους. Όπως και τα ελαστικά, λοιπόν, έτσι και οι ζάντες έχουν το αναγνωριστικό τους στοιχείο. Έτσι, μια ζάντα που έχει τη διάσταση 18Χ8J π.χ., σημαίνει ότι είναι 18 ιντσών (διάμετρος στεφάνης) και έχει πλάτος στεφάνης 8 ιντσών. Το "J" -όπως και τα "Κ" και "L"- υποδηλώνει το ύψος και τη μορφή του χείλους της εξωτερικής πλευράς. Οι ζάντες δεν πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής (καλύτερα μια ίντσα). Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει το προφίλ του ελαστικού να είναι ένα νούμερο μικρότερο, ώστε να μην έχουμε πρόβλημα επαφής του ελαστικού στο φτερό.
Από άρθρο του autoτρίτη..
Edit by Coo:
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ
vabatzis: Michelin Primacy HP DT1 σε διάσταση 215/55/16 93V, Continental Premium Contact 5 σε διάσταση 215/55/16 93V
guardian: continental, contisport contact 3 σε διάσταση 225-45-17
γελάδι: Pirelli PZero Rosso σε 225/45/17
corbil: bf goodrich 235/40/R18
geo: Michelin Primacy HP(V)215/55/16
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Θα πρότεινα μάλιστα να συνεχίσουμε το θέμα, παραθέτοντας ο καθένας την επιλογή του σε λάστιχα ή ζάντες όταν κάνει αλλαγή...
Εγώ για παράδειγμα, άλλαξα τα δικά μου την προηγούμενη εβδομάδα. Η επιλογή μου είναι αυτή :
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Michelin Primacy HP DT1 σε διάσταση 215/55/16 93V
Οι εντυπώσεις που έχω αποκομίσει μέχρι τώρα είναι εξαιρετικές. Ο θόρυβος κύλησης έχει μειωθεί στο ελάχιστο (ειδικά σε σχέση με τα προηγούμενα), το αυτοκίνητο φρενάρει πολύ πιο άνετα και κρατάει καλύτερα στις στροφές. Τέλος, έχω δει βελτίωση και στους θορύβους - κραδασμούς, μιας και αυτά τα λάστιχα είναι πιο μαλακά από τα παλιά...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες Σπύρο.
Θα πρότεινα μάλιστα να συνεχίσουμε το θέμα, παραθέτοντας ο καθένας την επιλογή του σε λάστιχα ή ζάντες όταν κάνει αλλαγή...
Σε ευχαριστώ Βαγγέλη μου...
Πολύ καλή επιλογή τα λάστιχα σου,εγώ έβαλα μόλις χθες τα παρακάτω:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
continental, contisportcontact 3 σε διάσταση 225-45-17 από 235-45-17 που είχα...
Τα προηγούμενα που είχε από όταν το παρέλαβα ήταν επίσης continental, contisportcontact 2...
Αν και τα έβαλα μόλις χθες θα πώ απλά ότι ''έδιωξαν'' όλους τους θορύβους για τους οποίους νόμιζα ότι ευθύνεται το ίδιο το αυτοκίνητο.
Κραδασμοί και τριγμοί στην οροφή μειώθηκαν στο ελάχιστο, μόνο το μοτεράκι μου ακούγεται...:ole:
Θα σας πω και νεότερα όταν τα δοκιμάσω σε πιο αντίξοες συνθήκες, αν και μέχρι το αεροδρόμιο που πήγα χθες βράδυ από Αττική οδό, μόνο θετικά σχόλια έχω να κάνω...:shades:
Η τιμή αυτών: 600,00 euro (+2 ζυγοσταθμίσεις)
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Στις 27 Δεκεμβρίου και μετά από 48.000χλμ άλλαξα για λόγους ασφαλείας (λόγω βροχών και ολισθηρότητας) τα λάστιχα και έβαλα τα Pirelli PZero Rosso σε 225/45/17.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ήταν 3ών μηνών και 1ας εβδομάδας όταν τα αγόρασα και made in Germany.
Από τότε έχω κάνει 13.000χλμ και οι εντυπώσεις μου είναι πάρα πολύ θετικές!! Τα βρίσκω πολύ καλύτερα των προηγούμενων, καθώς έχουν τέλεια συμπεριφορά και σε στεγνό, αλλά ιδιαίτερα σε βρεγμένο οδόστρωμα! Πραγματικά νιώθεις ότι γαντζώνει στον δρόμο!
Ο θόρυβος που δημιουργεί από την κύλιση είναι ελαφρώς βελτιωμένος σε σχέση με τα Bridgestone.
Από τριγμούς, ενώ περίμενα διαφορά για τον λόγο ότι αυτό το λάστιχο έχει μικρότερο μπαλόνι σε σχέση με το 235, δεν έχω εντοπίσει καμία διαφορά! Αντιθέτως, που και που μου δίνει την εντύπωση ότι ακούγεται και πιο μαλακό από το άλλο. Μπορεί όμως απλά να μου φαίνεται. Πάντως σίγουρα δεν είναι χειρότερο!
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Αν θέλετε μας λέτε και το κόστος τους να ξέρουμε τι μας γίνεται και που κυμαίνεται η κάθε μάρκα
Εγώ φοράω τα bf goodrich 235/40/R18 και μου στοίχησαν 700€
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Πολύ σωστή παρατήρηση !Αν θέλετε μας λέτε και το κόστος τους να ξέρουμε τι μας γίνεται κα που κυμαίνεται η κάθε μάρκα
Εμένα κόστισαν 650€ με τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Γνωστός μου... :agree:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-

Από την άλλη όμως λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας, έχω ακούσει και άσχημα σχόλια, όπως για παράδειγμα ότι 'λιώνουν γρήγορα' ή ότι "είναι τόσο μαλακά που το αυτοκίνητο γίνεται βάρκα στις στροφές".
Εγώ θα αφήσω τα κούτσουρα που έχω πάνω και το καλοκαίρι να λιώσουν και προς τον Σεπτέμβριο θα τα αλλάξω ανεβαίνοντας και στις 17"...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Λιώνουν γρήγορα, αυτό είναι αλήθεια. Δε μπορείς να τα χεις όλα σ αυτη τη ζωή.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αυτή η μαλακότητα βοηθάει επίσης στο να πιάνει γρήγορα το ελαστικό τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του, έτσι ώστε να έχει την απαραίτητη πρόσφυση που χρειάζεσαι.
Λιώνουν γρήγορα, αυτό είναι αλήθεια. Δε μπορείς να τα χεις όλα σ αυτη τη ζωή.
Άρα μιλάμε για σχετικά ...ήρεμο στυλ οδήγησης, έτσι; Όχι από το θέμα της πρόσφυσης που προφανώς παραπέμπει στο αντίθετο αυτό που λέω, αλλά από την οπτική της "συντήρησης"...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Οσο μικροτερο δεικτη ταχυτητας εχει ενα λαστιχο τοσο πιο μαλακο ειναι με συνεπεια να κραταει καλυτερα στο δρομο,να αποροφα κραδασμους αλλα και να λιωνει πιο ευκολα.
Τωρα ο ιδιος τυπος ελαστικου αλλα με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας πχ για 300 χλμ μονο προβληματα θα φερει καθως στο αυτοκινητο μας δεν θα πιασει ποτε τη θερμοκασια λειτουργιας του με συνεπεια να μη λιωνει ευκολα αφου δεν θα ζεστενετε για να κανει προσφυση.
Επιπλεον ειναι και πιο σκληρο και χανουμε σε ανεση.
Οσον αφορα το προφιλ του τωρα οσο πιο χαμηλο ειναι ενα λαστιχο τοσο πιο ευπαθες ειναι(και συνηθως με μεγαλους δεικτες ταχυτητας) στους ελληνικους δρομους και πετανε ευκολα "βυζια" με κατστροφικες συνεπειες.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Το αν ειναι μαλακο η σκληρο το λαστιχο,αυτο το καθοριζει ο δεικτης ταχυτητας του.
Οσο μικροτερο δεικτη ταχυτητας εχει ενα λαστιχο τοσο πιο μαλακο ειναι με συνεπεια να κραταει καλυτερα στο δρομο,να αποροφα κραδασμους αλλα και να λιωνει πιο ευκολα.
Τωρα ο ιδιος τυπος ελαστικου αλλα με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας πχ για 300 χλμ μονο προβληματα θα φερει καθως στο αυτοκινητο μας δεν θα πιασει ποτε τη θερμοκασια λειτουργιας του με συνεπεια να μη λιωνει ευκολα αφου δεν θα ζεστενετε για να κανει προσφυση.
Επιπλεον ειναι και πιο σκληρο και χανουμε σε ανεση.
Οσον αφορα το προφιλ του τωρα οσο πιο χαμηλο ειναι ενα λαστιχο τοσο πιο ευπαθες ειναι(και συνηθως με μεγαλους δεικτες ταχυτητας) στους ελληνικους δρομους και πετανε ευκολα "βυζια" με κατστροφικες συνεπειες.
Σωστός ο Νικήτας...:clap:
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Τουλάχιστο για αυτά που έβαλα εγώ, θα διαφωνήσω στο θέμα της πρόσφυσης. Προς το παρόν, δεν έχω δείγματα "βάρκας" σε στροφές (με 120 χλμ/Ω που το τέσταρα). Αυτά με δείκτη 93V...Corbil έγραψε:
Αυτή η μαλακότητα βοηθάει επίσης στο να πιάνει γρήγορα το ελαστικό τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του, έτσι ώστε να έχει την απαραίτητη πρόσφυση που χρειάζεσαι.
Λιώνουν γρήγορα, αυτό είναι αλήθεια. Δε μπορείς να τα χεις όλα σ αυτη τη ζωή.
Άρα μιλάμε για σχετικά ...ήρεμο στυλ οδήγησης, έτσι; Όχι από το θέμα της πρόσφυσης που προφανώς παραπέμπει στο αντίθετο αυτό που λέω, αλλά από την οπτική της "συντήρησης"...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τουλάχιστο για αυτά που έβαλα εγώ, θα διαφωνήσω στο θέμα της πρόσφυσης. Προς το παρόν, δεν έχω δείγματα "βάρκας" σε στροφές (με 120 χλμ/Ω που το τέσταρα). Αυτά με δείκτη 93V...
Να τολμήσω να ρωτήσω τί δείκτης είναι αυτός γιατί δε γνωρίζω; Έχει σχέση με το πόσο γρήγορα ζεσταίνονται ή άσχετο;

Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Να τολμήσω να ρωτήσω τί δείκτης είναι αυτός γιατί δε γνωρίζω; Έχει σχέση με το πόσο γρήγορα ζεσταίνονται ή άσχετο;
Είναι δείκτης ταχύτητας του ελαστικού Μήτσε! Δείχνει την μέγιστη δυνατότητα ταχύτητας του αυτοκινήτου, ανάλογα με το ελαστικό και τον δείκτη ταχύτητας... Ορίστε για παράδειγμα:
>Σύμβολο Ταχύτητας “Q” 160 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "R" 170 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "S" 180 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "T" 190 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "H" 210 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "V" 240 (1)Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "W" 270 (2)Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "Y" 300 (3)Χλμ/ώρα
>Ελαστικά μόνο με την ένδειξη "ZR" μόνο. Πάνω από 240 (2) Χλμ/ώρα
>Ελαστικά με ένδειξη ZR και σύμβολο ταχύτητας "W" 270 (2)Χλμ/ώρα
>Ελαστικά με ένδειξη ZR και σύμβολο ταχύτητας "Y" 300 (3) Χλμ/ώρα
>Ελαστικά με ένδειξη ZR και σύμβολο ταχύτητας "Y" ως μέρος των προδιαγραφών συντήρησης σε παρένθεση, π.χ. "(95Y)" Πάνω από 300 (3)Χλμ/ώρα .
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikos73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
φοραει τώρα 235/45/17 έχω δηλαδή την solitude ζάντα
θέλω να βάλω μικρότερη διάσταση για να κατεβάσω την κατανάλωση τριβη και να μην ζορίζετε τόσο το αμάξι.
τι θα προτείνατε?
ο κάθε λαστιχας λέει τα δικά του θα ήθελα να ξέρω τι μου γίνετε.
εάν π.χ. έβαζα 215/50/17 θα ήμουν οκ η πρέπει να πάω σε 225 λάστιχο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
το 50 δεν είναι ενδεδειγμένη διάσταση για 17άρα....θα γίνει τρακτέρ και θα αλλάξει το βήμα....
Αλλιώς η ασφαλέστερη λύση του 225/45/17 και χαμηλώνεις και μισό ποντάκι...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
θέλω και εγώ να αλλάξω λάστιχα
φοραει τώρα 235/45/17 έχω δηλαδή την solitude ζάντα
θέλω να βάλω μικρότερη διάσταση για να κατεβάσω την κατανάλωση τριβη και να μην ζορίζετε τόσο το αμάξι.
τι θα προτείνατε?
ο κάθε λαστιχας λέει τα δικά του θα ήθελα να ξέρω τι μου γίνετε.
εάν π.χ. έβαζα 215/50/17 θα ήμουν οκ η πρέπει να πάω σε 225 λάστιχο
Νίκο κι εγώ έχω τις Solitude και στην τελευταία αλλαγή έβαλα τα 225/45 R17
Μεγάλη διαφορά δεν είδα στην κατανάλωση για να είμαι ειλικρινής αλλά σίγουρα κατάλαβα στην ποιότητα κύλισης, θόρυβο, στην αίσθηση ως προς το πόσο μαλακό είναι το λάστιχο και τέτοια. Αυτά βέβαια αφορούν το λάστιχο αυτό καθ' αυτού και όχι η αλλαγή στην διάσταση. Πάντως σίγουρα πιστεύω θα κάνει μία μιακρή διαφορά προς το καλύτερο. Ειδικά εγώ που έχω και το 1,6...
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Κατι σαν αυτες δηλαδη που ειναι και με μαυρη αποχρωση και θα ειναι ο,τι πρεπει!
*διόρθωση από Coo: Όταν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα αντικείμενο από το ebay να χρησιμοποιείτε το ITEMID και όχι τον τίτλο του αντικειμένου - περισσότερα εδώ *
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.