Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #22105 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Christaras έγραψε:

Παιδια τι μαρκα λαδι εχετε αγορασει ολοι σας οταν φτανετε στην αντιπροσωπια καθε φορα που κανετε service? Ολοι παιρνετε Castrol, Mobil 1 kai Aral?


Εγώ φίλε μου όπως έχω γράψει πιο πάνω βάζω τα Aral Supertronic III. ¨εχω κάνει 76.000χλμ μέχρι τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα και με πολύ νορμάλ χρήση...

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #22337 από Christaras
Απαντήθηκε από Christaras στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Μπραβο ρε Νικητα! Ευτυχως που εβαλες και τα link για να αγορασω απο εκει. Απο οτι ειδα μαλλον θα καταληξω στα ARAL SUPERTRONIC III που εχουν και καλη σχεση τιμης-ποιοτητας.

Thanks Γελαδιε!

Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #22372 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Aπο τη στιγμη που καλυπτουν τη προδιαγραφη vw 504 00 οτι και να βαλεις δεν θα δεις ουσιαστικη διαφορα,και Αλτις αγουρελαιο να βαλεις αν καλυπτει τη προδιαγραφη αυτη τοτε δεν εχεις προβλημα.
Εμεις Χρηστο φοραμε το 5-30

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #22476 από Christaras
Απαντήθηκε από Christaras στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
:ole:

Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31993 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Παρατηρω οτι η VW δεν συστυνει ιξωδες λιπαντικου,απαιτει ομως την προδιαγραφη vw 504 LL III.
Στα συνεργεια βαζουνε το 5W-30.
Eνταξει,το 5W ας το δεχτουμε εστω και αν ειναι για πρωινη εκκινηση με -25 βαθμους κελσιου και περισσοτερο,το 30 ομως γιατι θα πρεπει να το δεχτουμε μιας και ειναι για θερμοκρασιες περιβαλλοντος μεχρι 10 βαθμους κελσιου?
το ιδανικοτερο δεν θα ητανε το 5-40 ή και το 10-40?
το 10W-40 ειναι για θερμοκρασιες περιβαλλοντος απο -25 εως 20 βαθμους κελσιου.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • pr1g1pas
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 1 Μήνας πριν #31995 από pr1g1pas
Απαντήθηκε από pr1g1pas στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Κι εγώ τα Castrol Edge 5w-30 βάζω και σε πολύ καλή τιμή απο δικτυακό μαγαζί με 12ευρώ/λίτρο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45105 από KATHIKAKI
Απαντήθηκε από KATHIKAKI στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Πήγα στην αντιπροσωπεία στα Γιαννιτσά (Ζώτος), για 1η αλλαγή λαδιών Longlife (το αυτοκίνητο ήρθε με λάδια Longlife από το εργοστάσιο και έκανα 16.375 σε 2 χρόνια)(2 χρόνια ή 30.000km maximum, ανάλογα με την ένδειξη του υπολογιστή) και πήρε μαζί με αλλαγή φίλτρου λαδιού περίπου 3,7lt. Κόστος Castrol SLX Longlife III 5W-30 14euro/litre και φίλτρο λαδιού 15euro

Γενικότερα με τα service ΜΗΝ κάνετε αυτό που λέει ο καθένας. Το service book το έχουμε για κάποιο λόγο... Το ακολουθούμε πιστά, αφού είναι αυτό που ΞΕΡΕΙ και ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ο κατασκευαστής καλύτερα από τον καθένα.

Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009

sakisk81.blogspot.com/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45226 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
KATHIKAKI έγραψε:

Πήγα στην αντιπροσωπεία στα Γιαννιτσά (Ζώτος), για 1η αλλαγή λαδιών Longlife (το αυτοκίνητο ήρθε με λάδια Longlife από το εργοστάσιο και έκανα 16.375 σε 2 χρόνια)(2 χρόνια ή 30.000km maximum, ανάλογα με την ένδειξη του υπολογιστή) και πήρε μαζί με αλλαγή φίλτρου λαδιού περίπου 3,7lt. Κόστος Castrol SLX Longlife III 5W-30 14euro/litre και φίλτρο λαδιού 15euro

Παρεπιπτόντως, διάβασα αυτό σήμερα:

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Audi και VW στην Ελλάδα έκανε γνωστή τη διακοπή της συνεργασίας της με την εταιρεία Κωνσταντίνος Ζώτος & Υιός Ε.Π.Ε., που έχει έδρα στον Νομό Πέλλας.

Η συνεργασία των δύο έχει σταματήσει από τις 15 Φεβρουαρίου 2011.

Πηγή

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45299 από KATHIKAKI
Απαντήθηκε από KATHIKAKI στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Ναι το ξέρω, το service το είχα κάνει 22/1/2011...τότε δούλευε κανονικά (έκανα και αναβάθμιση τον εγκέφαλο με απευθείας download με γερμανία). Χθες που πέρασα απ'έξω δεν είχε ούτε ένα έκθεμα αυτοκίνητο...

Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009

sakisk81.blogspot.com/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45450 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
KATHIKAKI έγραψε:

Πήγα στην αντιπροσωπεία στα Γιαννιτσά (Ζώτος), για 1η αλλαγή λαδιών Longlife (το αυτοκίνητο ήρθε με λάδια Longlife από το εργοστάσιο και έκανα 16.375 σε 2 χρόνια)(2 χρόνια ή 30.000km maximum, ανάλογα με την ένδειξη του υπολογιστή) και πήρε μαζί με αλλαγή φίλτρου λαδιού περίπου 3,7lt. Κόστος Castrol SLX Longlife III 5W-30 14euro/litre και φίλτρο λαδιού 15euro

Γενικότερα με τα service ΜΗΝ κάνετε αυτό που λέει ο καθένας. Το service book το έχουμε για κάποιο λόγο... Το ακολουθούμε πιστά, αφού είναι αυτό που ΞΕΡΕΙ και ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ο κατασκευαστής καλύτερα από τον καθένα.


Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, εσύ προτείνεις ότι θα πρέπει να ακολουθούμε την ένδειξη του αυτοκινήτου σχετικά με το πότε θα πρέπει να πάμε για σέρβις; Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.
Έχει συζητηθεί πολλές φορές αυτό. Απλα θεωρώ ότι καλό είναι να αλλάζουμε τα λάδια πιο συχνά (χρόνο ή 15.000χλμ). Άλλες οι συνθήκες στην Γερμανία, ή κάποια άλλη χώρα και άλλες εδώ που το καλοκαίρι βράζει ο τόπος και τον χειμώνα έχουμε και 0C.
Βεβαια αυτό είναι προσωπική άποψη χωρίς να εννοώ ότι έχεις άδικο. Σίγουρα το ότι το έχουν κάνει έτσι κάτι θα ξέρουν παραπάνω.
Αλλά πράγματι υπάρχει λάδι που να λειτουργεί ικανοποιητικά ακόμη και μετά από 30.000χλμ;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45451 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
ασχετα απο το γενικο σερβις,οσο πιο συχνα αλλαζεις λαδια τοσο το καλυτερο...!!! :agree:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45452 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Αυτό λέω κι εγώ Πέτρο. Απλά ο φίλος πιο πάνω λέει ότι η 1η αλλαγή λαδιών ήταν στα 2 χρόνια (ή 30.000km maximum - ανάλογα με τον υπολογιστή- αν προλάβαινε να κάνει).

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45454 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
η πρωτη κιολας :ooooops ? προσωπικα, η πρωτη πιστευω πρεπει να γινεται πολυ γρηγορα,καπου στα 5000χλμ. και μετα καθε χρονο οπωσδηποτε το αργοτερο...! αυτο δεν σημαινει οτι αν δεν το κανεις θα ''εκραγει'' το αυτοκινητο,αλλα μιλαμε για την καλυτερη δυνατη συντηρηση. (και σιγουρα αν πας μετα να το πουλησεις,αυτος που θα το καλοβλεπει,θα χαρει πολυ να μαθει οτι τα λαδια αλλαζονταν συχνα και οχι καθε 2 χρονια,που θα εχουν γινει μουργα)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45455 από aceoscy
Απαντήθηκε από aceoscy στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
εγω τα αλλαζω καθε 7500χλμ και αλλαζω και το φιλτρο του λαδιου

ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45456 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
aceoscy έγραψε:

εγω τα αλλαζω καθε 7500χλμ και αλλαζω και το φιλτρο του λαδιου


ο κινητηρας σου θα σου ειναι ευγνωμον... :goodjob: (αν και φιλτρο μπορεις να αλλαζεις και καθε 15000)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45457 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
υπάρχει λάδι που μπορεί να βγάλει 30.000 χλμ???? :ooooops :ooooops :ooooops

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45461 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Υπαρχουν τα long life καποιες αντιπροσωπίες τα βάζουν και γλυτωνεις ενα ενδιαμεσο service.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45464 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Kαι 50000 χλμ σε βγαζει αν θες.
Οι μαυριλα του ομως θα περιεχει πολλες βλαβερες ουσιες απο τη καυση οι οποιες θα δημιουργησουν μουργα και επικαθησεις και θα μειωθει το προσδοκιμο ζωης του κινητηρα.
Στο accent που ειχα οταν αφηνα το λαδι πανω απο 10000 χλμ(και εβαζα καλη φιρμα) μου χτυπαγαν τα ωστηρια των βαλβιδων διοτι το λαδι ειχε χασει τη ρευστοτητα του και αργουσε η αντλια λαδιου να το ανεβασει.

Το περιοδικο AMS παλιοτερα ειχε κανει μια δοκιμη για 100000 χλμ με σφραγισμενο καπο σε ενα Fiat Tipo νομιζω.
Αυτο σημαινει οτι δεν εγινε ποτε σερβις.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45465 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
nikitas tsi έγραψε:

Kαι 50000 χλμ σε βγαζει αν θες.
Οι μαυριλα του ομως θα περιεχει πολλες βλαβερες ουσιες απο τη καυση οι οποιες θα δημιουργησουν μουργα και επικαθησεις και θα μειωθει το προσδοκιμο ζωης του κινητηρα.
Στο accent που ειχα οταν αφηνα το λαδι πανω απο 10000 χλμ(και εβαζα καλη φιρμα) μου χτυπαγαν τα ωστηρια των βαλβιδων διοτι το λαδι ειχε χασει τη ρευστοτητα του και αργουσε η αντλια λαδιου να το ανεβασει.

Το περιοδικο AMS παλιοτερα ειχε κανει μια δοκιμη για 100000 χλμ με σφραγισμενο καπο σε ενα Fiat Tipo νομιζω.
Αυτο σημαινει οτι δεν εγινε ποτε σερβις.


Και τί έμεινε τελικά; Ένα Fiat Tipo-τα;;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45503 από KATHIKAKI
Απαντήθηκε από KATHIKAKI στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για το αυτοκινητό του και κάνει ό,τι θέλει με αυτό... μπορεί να θέλει κάποιος να αλλάζει και κάθε 3.000km λάδια... τώρα ο κατασκευαστής επειδή κάτι ξέρει παραπάνω, σίγουρα θα το έχει μελετήσει καλύτερα από τον καθένα μας το θέμα...

Εσείς τι λέτε, χαζή είναι η VW και δεν λέει να κάνεις service κάθε 5.000 ή 10.000km για να κερδίζει περισσότερα;;; Η' να σου πει να αλλάξεις τα πρώτα λάδια στα 1.000km όπως γινόταν κάποτε;;; Πρέπει να ξεχωρίσουμε αυτό που ΠΡΕΠΕΙ να κάνουμε σύμφωνα με τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ και αυτό που μας λέει ο φίλος μας ή ο μάστορας της περιοχής, για να μην μπούμε σε ένα παιχνίδι υπερβολής και έξτρα κόστους, χωρίς να υπάρχει πραγματικός λόγος και χωρίς ουσιαστικά να κάνουμε κάτι καλύτερο για το Eos μας...

Επίσης το κλίμα που έχει η χώρα μας είναι το ΕΥΚΡΑΤΟ, το οποίο παρεπιπτώντος είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ για το αυτοκίνητό μας... και αυτό γιατί, δεν έχουμε τις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ θερμοκρασίες που έχουν οι βόρειες χώρες (-20,30,40c) (δεν νομίζω να θεωρεί κανένας το 0c πολύ χαμηλή) και δεν έχουμε τις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ που συναντώνται στις πιο νότιες χώρες(πχ. Αίγυπτος για να μην πάω πολύ μακριά) και ο κινητήρας μας πάει στην optimum περιοχή λειτουργίας του γρήγορα και παραμένει εκεί!

Ακόμα όπως λέει και το ELSA...

Δύσκολες συνθήκες χρήσης
Σε δύσκολες συνθήκες χρήσης είναι αναγκαίο ορισμένες εργασίες να πραγματοποιούνται ήδη πριν να φθάσει ο χρόνος του επόμενου Service ή μεταξύ των αναφερόμενων διαστημάτων Service.
Δύσκολες συνθήκες χρήσης
l μόνιμη λειτουργία μικρών διαδρομών ή λειτουργία Stop-and-go στην πόλη
l μεγάλο ποσοστό ψυχρών εκκινήσεων
l λειτουργία του αυτοκινήτου σε περιοχές με ακραίες χαμηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα
l συχνή μακρόχρονη λειτουργία στο ρελαντί (π.χ. ταξί)
l συχνή λειτουργία με πλήρες φορτίο και αυξημένη φόρτωση ή λειτουργία ρυμούλκας
l λειτουργία με καύσιμο Diesel με αυξημένη περιεκτικότητα θείου
l συχνή λειτουργία σε περιοχές με έντονη σκόνη

Όπότε αν ΔΕΝ ανήκεις στις παραπάνω κατηγορίες και κάνεις πολλά χιλιόμετρα διαλέγεις 1 χρόνο ή 15.000km (αφού θα τα κάνεις έτσι και αλλιώς)με ένα καλό full συνθετικό λαδάκι
ή όπως εγώ που έκανα 16.375km σε 2 χρόνια, Longlife και ξενοιάζεις για 2 (συμβουλεύεσαι που και που και τον υπολογιστή για να ξέρεις που βρίσκεσαι..)
Φυσικά αν χρειαστεί κάτι ενδιάμεσα το κάνεις πχ. αλλαγή υγρών φρένων πρώτη φορά στα 3 χρόνια και μετά άνα 2, όπως το γράφει το manual...

Όσο για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου που θα δει ο υποψήφιος αγοραστής τις αλλαγές λαδιών, είδα πόση "επιτυχία" είχε στο Golf V 1.6FSI που είχα πριν το Eos... ήταν τουλάχιστον αστεία τα παλικάρια και ευτυχώς πρόλαβα πριν την κρίση και το έκανα τράμπα στην αντιπροσωπεία... Τώρα τα πράγματα είναι πραγματικά τραγικά αν πχ. κάνετε ένα search στο car.gr για Ζ4, SLK, Porsche Boxter.... ξεκινούν απο 15.000euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!

Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009

sakisk81.blogspot.com/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45504 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
οκ οκ!!
:surrender:

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45505 από KATHIKAKI
Απαντήθηκε από KATHIKAKI στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
No problem man, δεν έχουμε πόλεμο LOL
Λέω αυτά που έχω μελετήσει και διαβάσει μετά από 10 και κάτι χρόνια κατοχής 3 VW αυτοκινήτων, για να κάνουμε ΟΛΟΙ μας το καλύτερο σε κάθε τομέα για το αγαπημένο μας απόκτημα....

Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009

sakisk81.blogspot.com/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45506 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
Εντάξει αστειεύομαι...
Τί λάδια χρησιμοποιείς αν επιτρέπεται και πόσο κοστίζουν;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45507 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
ομολογω πως το παραδειγμα με το golf δεν το καταλαβα...
τωρα οσον αφορα το τι προτεινουν και τι κανουν οι αντιπροσωπειες αστο.εχω και εγω χιλιαδες παραδειγματα για διαφορες ''βλακειες'' που κανουν κατα καιρους,αποτελεσμα των οποιων οι παμπολλες ανακλησεις οχηματων.π.χ στο eos:εχεις ανοιξει ποτε τον κινητηρα σου ή την τουρμπινα να κοιταξεις μεσα?θα τρομαξεις αν δεις τις επικαθισεις απο το λαδι.παρολα αυτα επιμενουν να μην βαζουν ενα απλο δοχειο αναθυμιασεων να λυθει το θεμα,αλλα μια χαζοβαλβιδα που χαλαει συνεχεια,επιστρεφει το λαδι πισω και λερωνει τα παντα.
τωρα στο οτι ο καθενας κανει ο,τι νομιζει για το αυτοκινητο του,συμφωνω απολυτα.δεν σου ειπα εγω να αλλαζεις λαδια οταν αλλαζω και εγω,τη γνωμη μου λεω.και σιγουρα η αλλαγη λαδιων εξαρταται και απο τον κινητηρα και απο τη χρηση του αυτοκινητου.αν αλλαξω εγω στο δικο μου σε 2 χρονια...παει το 'καψα...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #45508 από KATHIKAKI
Απαντήθηκε από KATHIKAKI στο θέμα Απ:Αλλαγη λαδιων σε tsi 160hp
SLX Professional Powerflow LongLife III 5W-30
www.castrol.com/cast...2

Πέτρο το τέλειο δυστυχώς δεν υπάρχει... Εγώ δεν λέω τη γνώμη μου, λέω αυτά που γράφει το service book που λίγοι διαβάζουν...
Αν το Eos σου το χρησιμοποιείς σε δύσκολες συνθήκες χρήσης ή και εντατικού "σκισίματος" τότε εννοείται ότι πρέπει να τα αλλάζεις...το γράφει και παρακάτω...
Όσο για το Golf, σημαίνει ότι δεν θα το πουλήσεις το Eos σου περισσότερα χρήματα ή πιο εύκολα επειδή έχεις κάνει 5 αλλαγές λαδιών παραπάνω από αυτά που λέει το service book...έχουν αλλάξει άρδειν τα πράγματα στα μεταχειρισμένα...(προς το χειρότερο δυστυχώς.... :klaps: )

...και αυτά που λέει το ELSA για το Longlife....


Πληροφορίες για το LongLife Service, ή για το Service σε σχέση με τον χρόνο και τη διανυθείσα απόσταση
Αναγνώριση-Service → Κεφάλαιο
LongLife-Service → Κεφάλαιο
Service ανάλογα με το χρονικό διάστημα ή με τη διανυθείσα απόσταση → Κεφάλαιο
Ένδειξη διαστημάτων Service → Κεφάλαιο
Αναγνώριση-Service
– Ελέγξτε μέσω του φορέα στοιχείων του αυτοκινήτου → Κεφάλαιο, αν το αυτοκίνητο φέρει τον κωδικό εξοπλισμού „QG0“, „QG1“ ή „QG2“. Ο κωδικός εξοπλισμού είναι καθοριστικός για τα διαστήματα Service → Κεφάλαιο.
Χαρακτηριστικά αυτοκινήτων με τον παρακάτω κωδικό εξοπλισμού:
„QG1“ σημαίνει LongLife Service
„QG0“ ή „QG2“ σημαίνει Service ανάλογα με το χρόνο ή τα διανυθέντα χιλιόμετρα
Service LongLife
Αυτοκίνητα με κωδικό εξοπλισμού „QG1“
Το LongLife Service προσφέρει τη δυνατότητα για ιδιαίτερα μεγάλα διαστήματα Service ανάλογα με τον προσωπικό τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες χρήσης.
ΟδηγίαΓια το LongLife Service απαιτείται ένα ειδικό LongLife λάδι κινητήρα → Κεφάλαιο
Αυτοκίνητα με τον κωδικό εξοπλισμού „QG1“ είναι εργοστασιακά εξοπλισμένα με ενεργό LongLife Service. Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα έχουν μία μεταβλητή ένδειξη διαστήματος Service και διαθέτουν τα παρακάτω εξαρτήματα:
t Μεταβλητή ένδειξη διαστημάτων Service στο όργανο πολλαπλών λειτουργιών
t Αισθητήρας στάθμης λαδιού κινητήρα
t Ένδειξη φθοράς τακακιών φρένων (αν υπάρχει)
Σε αυτοκίνητα με LongLife Service το διάστημα Service εξακριβώνεται από τον εγκέφαλο και εμφανίζεται στον οδηγό με την ένδειξη διαστημάτων Service (SIA) → Κεφάλαιο.
Τα διαστήματα Service στο LongLife Service είναι συνεπώς μεταβλητά.
Αυτά τα μεταβλητά διαστήματα Service ισχύουν για όλα τα συμβάντα συντήρησης, τα οποία περιέχουν αλλαγή λαδιών του κινητήρα.
Service ανάλογα με το χρονικό διάστημα ή με τη διανυθείσα απόσταση
Σε αυτοκίνητα με Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση με τον κωδικό εξοπλισμού „QG0/QG2“ ο υπολογισμός γίνεται με τα λεγόμενα σταθερά διαστήματα Service, δηλαδή, οι αναφερόμενες τιμές χιλιομέτρων ή χρόνου έχουν εξακριβωθεί και καθοριστεί προηγουμένως από την Volkswagen. Σε συνήθεις συνθήκες λειτουργίας εξασφαλίζεται τεχνικά η επίτευξη αυτών των διαστημάτων Service.
Τα διαστήματα Service στο Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση είναι συνεπώς σταθερά.
Σε αυτοκίνητα,
t τα οποία παραδόθηκαν χωρίς διευρυμένα διαστήματα Service (WIV) (κωδικός εξοπλισμού „QG0“ = χωρίς WIV, κωδικός εξοπλισμού „QG2“ = WIV δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί)
t ή έχουν απενεργοποιηθεί σε αυτά τα διευρυμένα διαστήματα Service (WIV)
t ή δεν χρησιμοποιήθηκε σε αυτά LongLife λάδι κινητήρα
ισχύει το Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση.
Αυτά τα σταθερά διαστήματα Service ισχύουν για όλα τα συμβάντα συντήρησης, τα οποία περιέχουν αλλαγή λαδιών του κινητήρα.
Αυτοκίνητα με κωδικό εξοπλισμού „QG0“
Τα αυτοκίνητα „δεν“ είναι εργοστασιακά εξοπλισμένα με εξαρτήματα για το LongLife-Service. Για την συντήρηση ισχύουν τα διαστήματα Service ανάλογα με το χρόνο και τη διανυθείσα απόσταση (σταθερά διαστήματα Service).
Αυτοκίνητα με κωδικό εξοπλισμού „QG2“
Σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχει ενεργοποιηθεί εργοστασιακά το LongLife- Service. Αυτό σημαίνει, αυτά τα αυτοκίνητα έχουν σταθερή ένδειξη διαστημάτων Service (SIA) → Κεφάλαιο και για τη συντήρηση ισχύουν τα διαστήματα Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση (σταθερά σιαστήματα Service). Αυτά τα συτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με τα παρακάτω εξαρτήματα:
t Σταθερή ένδειξη διαστημάτων Service στο όργανο πολλαπλών λειτουργιών
t Αισθητήρας στάθμης λαδιού κινητήρα
t Ένδειξη φθοράς τακακιών φρένων (αν υπάρχει)
Αυτοκίνητα με κωδικό εξοπλισμού „QG3“
Σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχει ενεργοποιηθεί εργοστασιακά το LongLife- Service. Αυτό σημαίνει, αυτά τα αυτοκίνητα έχουν σταθερή ένδειξη διαστημάτων Service (SIA) → Κεφάλαιο και για τη συντήρηση ισχύουν τα διαστήματα Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση (σταθερά σιαστήματα Service). Αυτά τα συτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με τα παρακάτω εξαρτήματα:
t Σταθερή ένδειξη διαστημάτων Service στο όργανο πολλαπλών λειτουργιών
t Ένδειξη φθοράς τακακιών φρένων (αν υπάρχει)
Ένδειξη διαστημάτων Service
Χρήση των διευρυμένων διαστημάτων Service (WIV) → Αγκίστρωση
Μεταβλητή ένδειξη διαστημάτων Service (μόνο αυτοκίνητα με LongLife Service, κωδικό εξοπλισμού QG1) → Αγκίστρωση
Σταθερή ένδειξη διαστημάτων Service (μόνο αυτοκίνητα με Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση, κωδικός εξοπλισμού „QG0/QG2“ → Αγκίστρωση
Ένδειξη διαστημάτων Service: Μηδενισμός → Κεφάλαιο
Ένδειξη διαστημάτων Service: Αλλαγή κωδικοποίησης → Κεφάλαιο



Χρήση των διευρυμένων διαστημάτων Service (WIV)
Το αν είναι διαθέσιμα στην αγορά σας διευρυμένα διαστήματα service (WIV), το μαθαίνετε από τον εισαγωγέα σας.
Μεταβλητή ένδειξη διαστημάτων Service (μόνο αυτοκίνητα με LongLife Service, κωδικό εξοπλισμού QG1)
Υπολογισμός των διαστημάτων συντήρησης:
t Για τον υπολογισμό του διαστήματος συντήρησης σε αυτοκίνητα με LongLife Service αξιολογούνται τιμές εισόδου όπως διανυθείσα απόσταση, κατανάλωση καυσίμου, θερμοκρασία λαδιού και κορεσμός του φίλτρου σωματιδίων Diesel.
t Το αποτέλεσμα αυτής της αξιολόγισης είναι ένα μέτρο για την φθορά του λαδιού κινητήρα λόγω θερμικής καταπόνησης.
t Η φθορά του λαδιού κινητήρα είναι σημαντική για την επίτευξη της διανυθείσας απόστασης μέχρι το επόμενο Service.
ΟδηγίαΣε οχήματα με LongLife Service (Κωδικός εξοπλισμού QG1) τα οποία συντηρούνται κατά διαστήματα βάσει του χρόνου ή της διανυθείσας απόστασης, η κωδικοποίηση της ένδειξης διαστημάτων Service πρέπει να αλλάξει σε „μη μεταβλητά“ → Κεφάλαιο.
Σταθερή ένδειξη διαστημάτων Service (μόνο αυτοκίνητα με Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση, κωδικός εξοπλισμού „QG0/QG2“
Υπολογισμός των διαστημάτων συντήρησης:
t Για τον υπολογισμό του διστήματος συντήρησης σε αυτοκίνητα με Service ανάλογα με το χρόνο ή τη διανυθείσα απόσταση ο υπολογισμός γίνεται με τα λεγόμενα σταθερά διαστήματα Service, δηλαδή, οι αναφερόμενες τιμές χιλιομέτρων ή χρόνου εξακριβώθηκαν και καθορίστηκαν προηγουμένως από την Volkswagen.
t Σε συνήθεις συνθήκες λειτουργίας εξασφαλίζεται τεχνικά η επίτευξη αυτών των διαστημάτων Service.

Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009

sakisk81.blogspot.com/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi